Side 16 af 57 FørsteFørste ... 61314151617181926 ... SidsteSidste
Viser resultater 226 til 240 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #226
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Nogen der ved hvorfor Valdemar Lund og Roony ikke har forlænget endnu begynder at blive bange..
    Formentlig penge og en god gunstig kontrakt. Lund er jeg ikke så nervøs for forlænger. Roony derimod kan gå begge veje, men han og hans bagland leger også en farlig leg.

    Finder Roony et bedre sted at udvikle sig de næste par år end her i FCK?, Næppe og da slet ikke europæiske kampe.

    PC skal dog hellere ikke være for nærig, da jeg syntes hans talent berettiger en god kontrakt, dog uden han være i nærheden at de bedst lønnet i klubben.

    Jeg håber begge parter finder hinanden og at Roony kan se fornuften i at være her et par år inden han evt. skydes afsted.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #227
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    FCK har angiveligt forhørt sig hos Mads Bidstrups bagland om en mulig transfer. Kilde: Kvart i Bold.

    Jeg ved han løber rigtig meget og dækker godt af i kampene. Der er flere ting som gør ham interessant. Dansker. 21 år. Tidligere FCK talent. Kender ligaen og bør kunne falde hurtigt ind og præstere. Så en rimelig sikker transfer med lav risiko.

    Er der nogen der kan byde ind med en mere detaljeret beskrivelse af hans forcer og ham som type?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  4. #228
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    FCK har angiveligt forhørt sig hos Mads Bidstrups bagland om en mulig transfer. Kilde: Kvart i Bold.

    Jeg ved han løber rigtig meget og dækker godt af i kampene. Der er flere ting som gør ham interessant. Dansker. 21 år. Tidligere FCK talent. Kender ligaen og bør kunne falde hurtigt ind og præstere. Så en rimelig sikker transfer med lav risiko.

    Er der nogen der kan byde ind med en mere detaljeret beskrivelse af hans forcer og ham som type?
    Synes det lyder spændende, men er han ikke meget samme type som Clem?

  5. #229
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Formentlig penge og en god gunstig kontrakt. Lund er jeg ikke så nervøs for forlænger. Roony derimod kan gå begge veje, men han og hans bagland leger også en farlig leg.

    Finder Roony et bedre sted at udvikle sig de næste par år end her i FCK?, Næppe og da slet ikke europæiske kampe.

    PC skal dog hellere ikke være for nærig, da jeg syntes hans talent berettiger en god kontrakt, dog uden han være i nærheden at de bedst lønnet i klubben.

    Jeg håber begge parter finder hinanden og at Roony kan se fornuften i at være her et par år inden han evt. skydes afsted.
    Jeg er enig. Jeg synes det giver virkelig god mening for begge parter at forlænge samarbejdet nogle år.
    Jeg kan måske være nervøs for, at Roonys lejr vil have en frikøbsklausul, hvilket PC selvfølgelig under ingen omstændigheder vil have ind - i hvert fald ikke én under 100 mio. Men det er ren spekulation herfra.

  6. #230
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Da Boilesens knæskade har vist sig at være værre end først antaget, er han ude resten af sæsonen med et delvist beskadiget korsbånd.

    Der skal så også købes ind til midterforsvaret i vinterpausen. "Heldigvis" er det begrænset, hvor mange midtugekampe, holdet skal spille i foråret. Går man hele vejen i pokalturneringen, skal man spille 5 midtugekampe, og ellers er der en uge mellem hver kamp i hele foråret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. #231
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Da Boilesens knæskade har vist sig at være værre end først antaget, er han ude resten af sæsonen med et delvist beskadiget korsbånd.

    Der skal så også købes ind til midterforsvaret i vinterpausen. "Heldigvis" er det begrænset, hvor mange midtugekampe, holdet skal spille i foråret. Går man hele vejen i pokalturneringen, skal man spille 5 midtugekampe, og ellers er der en uge mellem hver kamp i hele foråret.
    Interessant om man gør noget ved situationen eller om det forholdsvis milde kampprogram gør, at man satser og undlader at hente en ny.
    PC har tidligere vist sig glad for at leje, som måske er det også løsningen her. Regner man med Boile efter skaden, så skal vi vel helst ikke have endnu en midterforsvarer på længere kontrakt, hvis man samtidig holder på Lund.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #232
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Interessant om man gør noget ved situationen eller om det forholdsvis milde kampprogram gør, at man satser og undlader at hente en ny.
    PC har tidligere vist sig glad for at leje, som måske er det også løsningen her. Regner man med Boile efter skaden, så skal vi vel helst ikke have endnu en midterforsvarer på længere kontrakt, hvis man samtidig holder på Lund.
    Jo mindre Diks eller Ankersen ryger i vintervinduet, så er vi vel dækket ind, med Jelert og Ankersen på HB og Diks som en del af midterforsvarskabalen?

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #233
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Interessant om man gør noget ved situationen eller om det forholdsvis milde kampprogram gør, at man satser og undlader at hente en ny.
    PC har tidligere vist sig glad for at leje, som måske er det også løsningen her. Regner man med Boile efter skaden, så skal vi vel helst ikke have endnu en midterforsvarer på længere kontrakt, hvis man samtidig holder på Lund.
    Det gør nærmest ondt af skrive - men er Boilesen ikke snart ved at være færdig på det niveau, vi gerne vil se ham være på? Jeg tror og håber at vi allerede nu henter en erstatning ind som skal være den "boldspillende"-centerback.

    Alexander Scholz så jeg gerne komme til FCK - og nu er det endda endnu mere oplagt end sidst da han blev rygtet hertil.
    Sidst redigeret af crekke : 04.11.22 kl. 11:51
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #234
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Det gør nærmest ondt af skrive - men er Boilesen ikke snart ved at være færdig på det niveau, vi gerne vil se ham være på? Jeg tror og håber at vi allerede nu henter en erstatning ind som være den "boldspillende"-centerback.

    Alexander Scholz så jeg gerne komme til FCK - og nu er det endda endnu mere oplagt end sidst da han blev rygtet hertil.
    Ja det ligner efterhånden slutningen på en ære med Zeca, Boile og til dels Falk. Alle oppe i alderen og alle mere eller mindre konstant skadet.
    Lidt uheldigt, at man fik givet Boile en fed kontrakt sommers. Det var åbenbart alligevel ikke så stor en no-brainer som vi ellers alle (inkl mig selv) skrev herinde :-)

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #235
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det ligner efterhånden slutningen på en ære med Zeca, Boile og til dels Falk. Alle oppe i alderen og alle mere eller mindre konstant skadet.
    Lidt uheldigt, at man fik givet Boile en fed kontrakt sommers. Det var åbenbart alligevel ikke så stor en no-brainer som vi ellers alle (inkl mig selv) skrev herinde :-)
    Jeg får sjældent mulighed for at være bagklog, så jeg slår til, når chancen byder sig. Som jeg skrev i sommer, ville jeg også dengang foretrække Scholz over Boile. Ud over skaderne synes jeg simpelthen, at Boile har for store defensive mangler til at spille centerback i FCK.

    Han er langsom og kommer ofte galt af sted - både spillemæssigt og fysisk - når der opstår løbedueller. Det har vi også set i tidligere sæsoner, hvor han har trukket håbløse kort og udvisninger ifm. boldtab. Desuden mangler han kropsstyrke og springkraft, når det gælder opdækning i feltet. Duellen mod Ohi i Brøndbykampen var som at se en flue vædre en okse.

    Pga. hans skrantende fysik og begrænsede løbepensum har jeg vanskeligt ved at se, hvilken rolle som fast starter, han kan udfylde i klubben. Jeg syntes PC lavede en klar fejl, da han forlængede.

    Boile er en fremragende boldspiller, men jeg ønsker heller ikke at se Christian Eriksen spille centerback.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #236
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det bliver spændene at se hvad man gør ift centerbacken. Hvis vi skal tag udgangspunkt i den nye strategi, så er det enten en ny "topspiller" eller et talent. Jeg tænker at man ser Vavro som topspilleren. Lund er talent. Khocholava er ?.. Alt efter hvad han går ind under er vel udslagsgivende ift hvilken form for erstatning man eventuelt ville hente ind... Jeg tror på en der går ind under talent kategorien. Måske James Gomez fra Horsens kunne være et bud.

  18. #237
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Det bliver spændene at se hvad man gør ift centerbacken. Hvis vi skal tag udgangspunkt i den nye strategi, så er det enten en ny "topspiller" eller et talent. Jeg tænker at man ser Vavro som topspilleren. Lund er talent. Khocholava er ?.. Alt efter hvad han går ind under er vel udslagsgivende ift hvilken form for erstatning man eventuelt ville hente ind... Jeg tror på en der går ind under talent kategorien. Måske James Gomez fra Horsens kunne være et bud.
    James Gomez er interessant. Men er han ikke lidt samme type som Vavro og Khocholava? Er han nogenlunde habil teknisk og i hans boldomgang, eller er han primært fart og fysik? Vi skal gerne have et godt mix, og ikke tre duelspillere.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  19. #238
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Khocholava hører under kategorien topspiller, i lige så høj grad som Vavro. Glæder mig til at se de to side om side igen på søndag.


  20. #239
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg forstår godt, at Falk også er til overvejelse, da han trækker en tung løn og plages af skader. Jeg synes imidlertid ikke, at casen er den samme som Boiles.

    Falks topniveau er stadig tårnhøjt og på internationalt i niveau. Når der kommer mere kvalitet og konkurrence på midtbanen, tror jeg, det kommer ham til gode, fordi han kan få de pauser, han har brug for. Falks spillestil betyder desuden, at han ikke er så afhængig af fart. Jeg tror, at han som 80'årig fortsat kan vende på en tallerken med bolden og sende en bold i dybden - til stor forvirring for de andre beboere på plejehjemmet .

    Spørgsmålet er selvfølgelig, om lønkronerne kan bruges bedre i forhold til spilletid - men for mig er Falk øverste hylde. Hvis han ønsker at prøve et eventyr til fx MLS eller Japan, har han dog mere end fortjent et skifte.
    Sidst redigeret af dam78 : 04.11.22 kl. 14:48

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #240
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Jeg forstår godt, at Falk også er til overvejelse, da han trækker en tung løn og plages af skader. Jeg synes imidlertid ikke, at casen er den samme som Boiles.

    Falks topniveau er stadig tårnhøjt og på internationalt i niveau. Når der kommer mere kvalitet og konkurrence på midtbanen, tror jeg, det kommer ham til gode, fordi han kan få de pauser, han har brug for. Falks spillestil betyder desuden, at han ikke er så afhængig af fart. Jeg tror, at han som 80'årig fortsat kan vende på en tallerken med bolden og sende en bold i dybden - til stor forvirring for de andre beboere på plejehjemmet .

    Spørgsmålet er selvfølgelig, om lønkronerne kan bruges bedre i forhold til spilletid - men for mig er Falk øverste hylde. Hvis han ønsker at prøve et eventyr til fx MLS eller Japan, har han dog mere end fortjent et skifte.
    Enig i meget af det du skriver. Dig irriterer det mig, når folk nærmest dømmer ham færdig. Jeg er ikke i tvivl om, at vi stadig har rigtig meget i vente fra Falken.. Ja, han har været meget skadesplaget de senere år, men jeg håber at vi ved at få ham doseret mere korrekt, kan få det bedste frem i ham igen, ved at give ham et langt kontinuerligt forløb uden skader. Og så har vi en top top spiller, som vi aldrig ville kunne købe os til. Medmindre vi sælger ham til MLS og henter ham hjem igen efter 6 måneder altså.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •