Side 39 af 57 FørsteFørste ... 293637383940414249 ... SidsteSidste
Viser resultater 571 til 585 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #571
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...afvist/9595959

    Salzburg har budt tæt på 100 mio. kroner på Haraldsson.

    Man må virkelig sige, at talentsatsningen giver pote lige pt. Med nye kontrakter til Clem og Roony samt Jelert sidste år er der en hel håndfuld stortalenter på lange kontrakter. Jeg håber virkelig, der kommer en forlængelse med Valdemar Lund snart. Han har udløb til nytår.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #572
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...afvist/9595959

    Salzburg har prøvet at hente HH for 100 mio. Med tanke på hvad VK koster, at FCK og HH snakker ny kontrakt, den sportslige ledelses lovprisning af netop samme og at FCK i øjeblikket booster det sportslige budget til snart at overstige 300 mio., så tror jeg faktisk, at man i FCK mener HH skal/kan komme til at koste det dobbelte.

    Derudover tror jeg simpelthen, at man i FCK for alt i verden, vil undgå at sælge toptalenter til klubber som Brugge og Salzburg. De skal til top 5 ligaerne + Ajax og ikke Østrig og Belgien.

  4. #573
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...afvist/9595959

    Salzburg har prøvet at hente HH for 100 mio. Med tanke på hvad VK koster, at FCK og HH snakker ny kontrakt, den sportslige ledelses lovprisning af netop samme og at FCK i øjeblikket booster det sportslige budget til snart at overstige 300 mio., så tror jeg faktisk, at man i FCK mener HH skal/kan komme til at koste det dobbelte.

    Derudover tror jeg simpelthen, at man i FCK for alt i verden, vil undgå at sælge toptalenter til klubber som Brugge og Salzburg. De skal til top 5 ligaerne + Ajax og ikke Østrig og Belgien.
    Hvad fanden sker der for de sindssyge høje millionbeløb der bliver budt for vores spillere her på det sidste.

    HH tror jeg virkelig er en kæmpe stjerne i svøb, så jeg håber ikke de sælger selv for 100 mill.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #574
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...afvist/9595959

    Salzburg har prøvet at hente HH for 100 mio. Med tanke på hvad VK koster, at FCK og HH snakker ny kontrakt, den sportslige ledelses lovprisning af netop samme og at FCK i øjeblikket booster det sportslige budget til snart at overstige 300 mio., så tror jeg faktisk, at man i FCK mener HH skal/kan komme til at koste det dobbelte.

    Derudover tror jeg simpelthen, at man i FCK for alt i verden, vil undgå at sælge toptalenter til klubber som Brugge og Salzburg. De skal til top 5 ligaerne + Ajax og ikke Østrig og Belgien.
    Skøre tider. Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes der er mest vildt. At vi muligvis afviser bud på omkring 100 mio for en spiller som Hakon eller at Salzburg kan lægge 100 mio for et talent. Men Salzburg har selvfølgelig nok luret, at udvikler de videre på ham 1-2 år, så står klubber som Dortmund, Leipzig osv nok klar med 200 mio.

    Økonomisk har CL godt nok været god. Massevis af penge for at deltage og nu kæmpe bud på vores talenter som fik spilletid. Lad og gøre det igen snarest :-)

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #575
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    150 for VK og 100 for HH… Overvej lige hvor meget vi ville kunne styrke vores hold for 250 millioner..

  9. #576
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    150 for VK og 100 for HH… Overvej lige hvor meget vi ville kunne styrke vores hold for 250 millioner..
    Det er nok desværre ikke så lige til. Selv hvis man brugte alle pengene til nye spillere, så vil man få svært ved at overtale rigtig klassespillere til at spille i superligaen. Endvidere er det vist lønnen som ofte er det store problem, og her skal man nok passe på med ikke at sprænge alle rammer.

    Men det her peger i hvert fald i retning af, at man gør noget rigtig mht ungdomsafdelingen, og at der i hvert fald ikke skal postes færre penge i det foretagende. Vi må fortsætte med at hente de største talenter i norden som netop Hakon og Roony mfl., da det pt er en rigtig god forretning både sportsligt og økonomisk.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #577
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvad fanden sker der for de sindssyge høje millionbeløb der bliver budt for vores spillere her på det sidste.

    HH tror jeg virkelig er en kæmpe stjerne i svøb, så jeg håber ikke de sælger selv for 100 mill.
    Der sker det simple, at vores akademi er det bedste i Skandinavien - jeg ved godt Mediano vil råbe FCN og fedtjyderne FCM - men faktum er, at FCK Talent lige nu, og de sidste 4-5 år, har domineret talentudviklingen i Skandinavien, og har vist sig at være blandt de bedste akademier i Europa! Når FCK så samtidig vinder mesterskaber og spiller CL med hold fyldt med teenagere, så er topklubberne tvunget til at betale ved kasse 1. Specielt fordi FCK har råd til at sige nej!

    FCK kan blive den skandinaviske udgave af Ajax, hvis vi fortsætter den nuværende kurs, men det kræver altså, at man afholder sig fra at sælge til de klubber man gerne vil sammenlignes med, og her er Salzburg altså et no go!


  12. #578
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Hvis historien har lært mig noget, så er det, at vi alligevel ikke ser en tøddel til alle de mange millioner. De går, som alle de andre, lige ned i foret på de jyske krejlere. Suk.
    Rettelse: Hvis historien har lært mig noget, så er det, at PC alligevel køber æsler for alle pengene.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #579
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    120 mio. kr her og nu for VK og 30 mio. i klausuler – her kan man antage, at det primært er forbundet med Leicesters overlevelse i PL og måske noget med landskampe for VK. Det er satme en god handel! Med Sørensen i truppen er der ikke et akut behov for en hvilken som helst erstatning, men vi kan i ro og mag slå til, hvis en klassespiller er mulig. Ellers er jeg egentligt ok tryg ved Sørensen med Diks som backup.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #580
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Rettelse: Hvis historien har lært mig noget, så er det, at PC alligevel køber æsler for alle pengene.
    tror vi skal lade være med hele tiden at bringe det vinter vindue op. Ja der var panik indkøb helt sikkert. Men tror også det havde noget at gøre med ar Thorup ikke havde en fast spillestil så det var svære at købe ind til. Men ja vi skød meget forbi men vi vandt mesterskabet så det hele lykkedes.
    jeg tror på med Ness vi har en meget mere tydelig spillestil og dermed “lettere” at købe spiller ind til. Og han har altså lavet gode handler også. Claesson og Ryan var gode eksempler på gode indkøb som ikke lå lige til højre benet som man jo mener om Grabara, kocho og Vavro.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #581
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Med Sørensen i truppen er der ikke et akut behov for en hvilken som helst erstatning, men vi kan i ro og mag slå til, hvis en klassespiller er mulig. Ellers er jeg egentligt ok tryg ved Sørensen med Diks som backup.
    Der er jeg på ingen måde enig med dig.
    Hvis vi vil vinde mesterskaber år efter år og bide skeer med de store i CL/EL, så kræver det at vi har kvalitetsspillere på alle postitioner. Også mere end én kvalitetsspiller på alle positioner.

    Med VK's afgang har vi i CS en udemærket breddespiller efter superliga standarder, og vi har en Diks som har sejlet rundt den sidste lange periode, og som har sin naturlige gang i den anden side af banen.

    Hvis vi står i en afgørende kamp om mesterskabet eller CL kval med eksempelvis Diks på venstre back, så vil jeg være RASENDE på PC....

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #582
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Der er jeg på ingen måde enig med dig.
    Hvis vi vil vinde mesterskaber år efter år og bide skeer med de store i CL/EL, så kræver det at vi har kvalitetsspillere på alle postitioner. Også mere end én kvalitetsspiller på alle positioner.

    Med VK's afgang har vi i CS en udemærket breddespiller efter superliga standarder, og vi har en Diks som har sejlet rundt den sidste lange periode, og som har sin naturlige gang i den anden side af banen.

    Hvis vi står i en afgørende kamp om mesterskabet eller CL kval med eksempelvis Diks på venstre back, så vil jeg være RASENDE på PC....
    Jeg tror egentligt ikke vi er specielt uenige. Selvfølgelig skal vi hente en venstreback ind (med mindre Kaastrup vurderes som et stort nok talent). Min pointe er blot, at CS muligvis kan være nok i foråret, hvis alternativet er et panikkøb i et traditionelt svært vintervindue. Der er trods alt større muligheder for at finde en klassespiller til sommer, som kan gå direkte ind. Der er jo først CL (eller EL/ECL......) kval til sommer.

    Forstå mig ret – jeg vil helst have Augustinsson, Meling eller en anden spiller i den klasse ind nu. Men hvis det ikke kan lade sig gøre, vil jeg hellere spille med CS indtil sommer end at hente en eller anden forkølet sekundaspiller.

  21. #583
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    står i en afgørende kamp om mesterskabet eller CL kval med eksempelvis Diks på venstre back, så vil jeg være RASENDE på PC....
    Jeg er stadig i dag rystet over Diks kvalitets derute fra da han startede i klubben og så til nu. Hans niveau har været under alt kritik taget i betragtning af hans flotte start i klubben.

    Står det til mig skal videre ASAP. Måske tilbage til AGF :)

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #584
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Der er jeg på ingen måde enig med dig.
    Hvis vi vil vinde mesterskaber år efter år og bide skeer med de store i CL/EL, så kræver det at vi har kvalitetsspillere på alle postitioner. Også mere end én kvalitetsspiller på alle positioner.

    Med VK's afgang har vi i CS en udemærket breddespiller efter superliga standarder, og vi har en Diks som har sejlet rundt den sidste lange periode, og som har sin naturlige gang i den anden side af banen.

    Hvis vi står i en afgørende kamp om mesterskabet eller CL kval med eksempelvis Diks på venstre back, så vil jeg være RASENDE på PC....
    Jeg er enig. Til gengæld tror (og håber) jeg også, at alle beslutninger omkring den slags bliver vendt med Neestrup. Jeg kan ikke forestille mig en situation, hvor vi kun står med CS på backen medmindre Neestrup har sagt god for den. Selvfølgelig kan man misse et køb, men jeg nægter at tro på, at Neestrup vil lade sig spise af med kun en back, hvis han vil have to i truppen. Og slet ikke hvis VK er solgt for 120+ mio.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #585
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Med udsigt til en masse millioner i kassen, så burde man måske også allerede nu overveje at købe Daramy fri af Ajax? selvom det bliver dyrt. Der vil jo stadig være gode muligheder for salg af Daramy på et senere tidspunkt, så han vil stadig være en god forretning.

    I min verden ser jeg bare store udfordringer med at finde en tilsvarende med så store spidskompetencer som hans.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •