Side 34 af 57 FørsteFørste ... 243132333435363744 ... SidsteSidste
Viser resultater 496 til 510 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #496
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ja det gør jeg faktisk.. Højer har nogle spidskompetencer som Augustinsson slet ikke kan være med på.. De eneste kampe jeg ville foretrække Augustinsson i, er europæiske kampe mod bedre modstandere end os selv. Og dem er der bare ikke ret mange af på en sæson.. I øvrigt tror jeg Højer ville komme med en anden form for motivation end Augustinsson (som jeg iøvrigt er enig i, er en af de bedste venstre backs vi har haft).
    Ok - det forstår jeg ikke. Naturligvis helt fint vi ikke er enige, men jeg tror nu Augustinsson hurtigt ville blive en ligaens bedste og mest værdsætte spillere, han er super professionel og på toppen af karrieren og lige netop ikke god nok til toppen af La Liga eller PL - derfor kan han stadig blive en kæmpe gevinst hos os. Jeg er slet ikke bange hans engagement og seriøsitet.

    Meeeen det her er jo bare ønsketænkning blandt nogle fans og har intet på sig, så næppe en længere diskussion værd

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #497
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.bt.dk/superligaen/bt-afs...-varm-svensker

    Samuel Brolin på vej til Horsens på en 6 måneder leje. Til sommer vil han have 6 måneder tilbage af sin kontrakt.

    Det bliver virkelig interessant at følge ham i Superligaen, det virker som en oplagt transfer til sommer hvis vi sælger Grabara, og Brolin gør en god figur!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #498
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Hvad står FCK enlig og mangler af spillere ?? Personligt ser jeg gerne en angriber som kan gøre en forskel og en 2.målemand. Savner lidt vildskab og hurtighed på banen. At man kan sidde før en kamp og virkelig have troen på at klubben, og ikke som nu næsten sidde nervøst hver gang også selv om det er et "bundhold" klubben skal spille imod.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #499
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det er åbenlyst, at vi mangler et dueligt alternativ til Cornelius i front. Derudover synes jeg, at den centrale midtbane er noget rod med for mange spillere, der er bedst oppe omkring eller i modstanderens felt. Centerforsvaret ser desuden noget skrøbeligt ud med Boilesens skade.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #500
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det stinker da ret kraftigt af et farvel, må man sige…

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...profil-mangler

    Zan

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #501
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det stinker da ret kraftigt af et farvel, må man sige…

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...profil-mangler

    Zan
    VK er meldt syg.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #502
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Plejer vi ikke at bringe en nyhed på fck.dk når vi går ind i afgørende forhandlinger om dyre spillersalg? Med de priser der er nævnt i forbindelse med VK, burde det vel være tilfældet her også, hvis det var årsagen til afbuddet. Der er så meget virus i omløb for tiden, at det altså ikke er utænkeligt, at han blot er syg.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #503
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det stinker da ret kraftigt af et farvel, må man sige…

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...profil-mangler

    Zan
    Bemærker sætningen “glimter med sit fravær” og kan derfor ikke tage artiklen seriøst…

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #504
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Bemærker sætningen “glimter med sit fravær” og kan derfor ikke tage artiklen seriøst…
    Det skal da heller ikke være nogen hemmelighed, at jeg nærmest skammer mig over at linke fra Tipsbladet, som efterhånden har overgået dem selv flere gange i at være skod-medie.

    Zan

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #505
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det skal da heller ikke være nogen hemmelighed, at jeg nærmest skammer mig over at linke fra Tipsbladet, som efterhånden har overgået dem selv flere gange i at være skod-medie.

    Zan
    Hehe :-)

  20. #506
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    100

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Thomas Delaney - Den bliver svær

    Hvad taler imod.

    -Delaney er på den såkaldte "Beckham Law" i Spanien hvilket betyder flad skat på 22% i 6 år.
    -Han tjener 25 M per år og her derfor 20 udbetalt per år.
    -Der ligger derfor 40 mill efter skat og venter på ham i kontrakten.
    -Med 12 M om året i DK vil han have 5 udbetalt efter skat.
    -Så 1 år i Sevilla vil være = 4 i København.
    -Det er den sidste store kontrakt for Delaney. Han får ikke muligheden igen.

    Med mindre Sevilla giver ham 2/3 af kontrakten med i hånden tror jeg sgu ikke han kommer tilbage.
    Den Røde Romario
    NEJ! Jeg er ikke Aab-Fan -- Jeg er Erik Bo-Fan

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #507
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Han har 50 mio. kr. til gode, siden han har kontrakt i 2,5 år endnu.
    Hvis vi betaler 25 mio. kr. i transfersum til Sevilla, og de bruger pengene til at købe Delaney ud af kontrakten, så har Sevilla sparet 37,5 mio. kr. i stedet for at lade ham sidde kontrakten ud.
    Hvis Delaney så får en kontrakt på 4 år, med en årsløn på 12 mio. kr. brutto, og princippet om det skrå skatteloft stadig er gældende i kontraktperioden (så man aldrig kan beskattes mere end 52% af ens samlede indkomst), så kommer han til at få 23 mio. kr. udbetalt fra FCK i perioden.
    Altså kan Delaney tjene 43 mio. kr. netto over de næste 4 år på den måde, hvilket er 7 mio. kr. lavere end hvis han sad på bænken i Sevilla i kontraktperioden ud, og så stoppede karrieren derefter.

    Og i alt ville det koste FCK 73 mio. kr. i transfersum + løn. Til sammenligning har vi en samlet afskrivning på ca. 95 mio. kr. på Corner, der er halvandet år yngre, og har en kontrakt på 5 år.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #508
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Er det ikke ret sandsynligt, at Samuel Brolins lejemål til Horsens er med henblik på at få det bedst mulige udstillingsvindue til en fast kontrakt i en større Superligaklub fra sommer? Ellers kunne han vel ligeså godt være blevet i Sverige, og jeg tror næppe, hans plan er at blive i Horsens på langt sigt. Så han kan spille fast indtil sommer og derefter skifte for nogle millioner til FCK. Når nu Ryan er smuttet, tror jeg næppe, Grabara ryger i samme vindue. Det sker nok kun, hvis man har en super god erfaren keeper klar i kulissen (altså en Ryan-type).

  25. #509
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er det ikke ret sandsynligt, at Samuel Brolins lejemål til Horsens er med henblik på at få det bedst mulige udstillingsvindue til en fast kontrakt i en større Superligaklub fra sommer? Ellers kunne han vel ligeså godt være blevet i Sverige, og jeg tror næppe, hans plan er at blive i Horsens på langt sigt. Så han kan spille fast indtil sommer og derefter skifte for nogle millioner til FCK. Når nu Ryan er smuttet, tror jeg næppe, Grabara ryger i samme vindue. Det sker nok kun, hvis man har en super god erfaren keeper klar i kulissen (altså en Ryan-type).
    Horsens har tilsyneladende en købsoption med i aftalen. Men Brolin skal naturligvis selv ønske at blive i Horsens, hvis den skal udløses.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  26. #510
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Horsens har tilsyneladende en købsoption med i aftalen. Men Brolin skal naturligvis selv ønske at blive i Horsens, hvis den skal udløses.
    Deres sportschef udtaler dog, at chancen for at de indløser optionen er minimal: https://bold.dk/fodbold/nyheder/ac-h...on-paa-brolin/

    Edit:
    Det er altså en lidt mærkelig sag, at Horsens kan hente ham på leje med en beskeden købsoption, hvir Brolin virkelig skulle være så god, at vi er interesseret. Mon ikke vi blot har kigget på ham (hvilket der ikke er noget underligt i), men at vi er gået videre i vores jagt.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •