Side 48 af 57 FørsteFørste ... 3845464748495051 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Er der nogen, der vil give et kort referat/resumé af Inside i går? Jeg forstår, at der som sædvanlig var et par tosser blandt de få udvalgte fans, men kan ikke læse nogen steder, at Delaney blev præsenteret eller andet/andre.

  2. #707
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg går ud fra, at du mener "med bolden", og det kan da godt bekymre lidt. Særligt også, hvis han ikke arbejder (hårdt nok) for holdet.
    Jeg tror “mod bolden” her menes defensivt, uden dog at kunne læse OPs tanker

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #708
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    YouTube er taknemmeligt, men Larsson ser spændende ud: https://www.youtube.com/watch?v=XgQl...el=SilvaSkills

    Hvis han kan nærme sig niveauet, han havde for et par år siden i Rusland, ligner han et glimrende supplement/alternativ til Corner, når der er behov for en anden type angriber.

    Der er selvfølgelig altid risiko forbundet med at hente en spiller, der leder efter formen - men ellers havde han jo ikke været en mulighed.

    Nu må den lange, lede vinterpause sgu gerne slutte!

  5. #709
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Først buffet. Hele aftenen fri ølbar. Langt overvejende mænd i en “moden alder”

    Så startede det:

    Først sagde nogen marketingsfolk en masse, den sjoveste af dem hed Mikkel. De viste også plancher.

    Jelert sagde “sacrifice”.

    Vi mødte Diego, der snakker bedre engelsk end pressechef Jes snakker portugisisk.

    PC fastslog, at VK var det dyreste salg ud af superligaen nogensinde. Han bryder sig ikke om gule støvler (altså PC).

    En ret øllet fan sagde noget uforståeligt om “-mæssig”, det var vist et spørgsmål.

    Hele salen brølede på “Messi”.

    Neestrup nuancerede kløgtigt nogle fans bagstræberiske syn på “Højlund-casen” i særdeleshed og andre unge talenter i almindelighed.

    Så sluttede det officielle program i Hall of Fame.

    Lauesen blev hængende længst af oplægsholderne. Nogen tog en iskage. En vagt gennede os ud


  6. #710
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Smukt referat!


  7. #711
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    45

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg synes, at det er interessant, at denne artikel om Jordan Larsson kun er et halvt år Hammel:
    https://bold.dk/fodbold/nyheder/fri-...-forlader-aik/

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #712
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kloge Åge Se meddelelser
    Hans svaghed er, at han er dårlig mod bolden, og ikke altid har arbejdet hårdt nok, han er ikke nogen hidsig pres spiller.
    Jordan er officiel nu.

    Forøvrigt nævner Neestrup, at "Han er en spiller med høj intensitet i presspillet..."
    Lad os håbe, at det er Neestrup, der har ret :-)

    Men tak for din beskrivelse af ham - det lyder til, at han er ganske spændende.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #713
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Først buffet. Hele aftenen fri ølbar. Langt overvejende mænd i en “moden alder”

    Så startede det:

    Først sagde nogen marketingsfolk en masse, den sjoveste af dem hed Mikkel. De viste også plancher.

    Jelert sagde “sacrifice”.

    Vi mødte Diego, der snakker bedre engelsk end pressechef Jes snakker portugisisk.

    PC fastslog, at VK var det dyreste salg ud af superligaen nogensinde. Han bryder sig ikke om gule støvler (altså PC).

    En ret øllet fan sagde noget uforståeligt om “-mæssig”, det var vist et spørgsmål.

    Hele salen brølede på “Messi”.

    Neestrup nuancerede kløgtigt nogle fans bagstræberiske syn på “Højlund-casen” i særdeleshed og andre unge talenter i almindelighed.

    Så sluttede det officielle program i Hall of Fame.

    Lauesen blev hængende længst af oplægsholderne. Nogen tog en iskage. En vagt gennede os ud
    Glimrende referat. Det er præcist sådan, jeg husker det her dagen derpå. Alt var godt og venligt som altid. Jeg håber dog, at spørgerunden bliver anderledes næste gang. Fuldemandsspørgsmål er hverken interessante på dagen eller dagen derpå. Så måske spørgsmålene skal sendes ind et par dage før?

    Efter den officielle del spurgte jeg Neestrup om, hvordan han ser på situationen med CB, 6.- positionen og skader. Neestrup svarede, at han er godt tilfreds med Diks som backup på CB. Og at han ser Clem som naturlig sekser (også efter jeg prøvede at overbevise ham om, at han nok mere er otter). Og han ser Falk og Stamenic som backup.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #714
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Glimrende referat. Det er præcist sådan, jeg husker det her dagen derpå. Alt var godt og venligt som altid. Jeg håber dog, at spørgerunden bliver anderledes næste gang. Fuldemandsspørgsmål er hverken interessante på dagen eller dagen derpå. Så måske spørgsmålene skal sendes ind et par dage før?

    Efter den officielle del spurgte jeg Neestrup om, hvordan han ser på situationen med CB, 6.- positionen og skader. Neestrup svarede, at han er godt tilfreds med Diks som backup på CB. Og at han ser Clem som naturlig sekser (også efter jeg prøvede at overbevise ham om, at han nok mere er otter). Og han ser Falk og Stamenic som backup.
    Hvorfor ser du Clem som 8?
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #715
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jordan er officiel nu.
    Med tanke på hvordan jeg sad i min teenage kådhed og drømte om Henke i den hvide trøje for 20 år siden så er der altså et eller andet smukt i at hans søn nu skal spille for os i stedet
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!


  16. #716
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvorfor ser du Clem som 8?
    Synes bare der er så meget bold i ham. Men Neestrup lukkede den fuldstændig. Clem er 6'er.

  17. #717
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Efter det officielle program spurgte jeg Neestrup, om ikke han var utryg ved at gå ind i foråret med blot tre centerforsvarere. Også ihukommende hans mentor Ståle Solbakkens ord, om at hans erfaring var, at man altid skulle bruge fire centerforsvarere til en halvsæson. At Davit får mange karantænepoint og at Valdemar Lund udgik skadet mod Hvidovre.
    Han fortalte mig, at Lund blot havde fået et “trælår” og argumenterede med, at Diks kunne tælle som fjerde centerforsvarer. Da jeg modargumenterende med, at Diks vel primært skulle dække back-positioner efter salget af VK, smilede han, blinkede og sagde “mon ikke der sker noget mere” (min erindring af citatet).
    Hvis Neestrup er en ligeså fænomenal træner, som jeg synes at han er kommunikator, skal vi godt nok nyde ham den tid, vi får lov at beholde ham. Jeg er dybt imponeret og forestiller mig at udlandet må hive i ham inden for en overskuelig fremtid.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #718
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Nå, Delaney meldes nu til Hoffenheim af Farzam: https://twitter.com/f_abolhosseini/status/1619666091193831427

    Jeg vil ikke sige, jeg er glad, for hold da op hvor vil jeg gerne have ham retur, men de beløb, der er blevet skrevet om, er også bare høje, så jeg synes det er fornuftigt, at vi ikke går amok og kaster voldsomt mange penge efter den transfer. Jeg tror nu stadig han kan blive aktuel til sommer.

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #719
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det virker samtidig til at vi har en kæmpe tiltro til Clem - hvilket er dejligt at se. Til nøds kan vi spille med Falk, Stamenic eller Lerager på 6'eren hvilket er okay.

    Som truppen ser ud håber jeg at vi nu fokuserer 100% på en venstre back. Om det er en stjerne der går direkte ind i start 11'eren, eller et talent der skal være back up for Sørensen er lige meget. Vi skal simpelthen ikke have Jelert til at spille venstre back.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  22. #720
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det er muligt, at Diks til nød kan dække af i midterforsvaret, men det er på ingen ønskværdigt. Manden kan dårligt nok forsvare på den position, der må antages at være hans foretrukne. Jeg er med på, at man også skal tænke på trupsammensætningen, men hensynet til mesterskabet må vægte højest. Hvis Vavro, Khocholava og Lund alle holder sig fitte, holder niveau og undgår for mange karantæner, bliver det selvfølgelig ikke et problem, men er det virkelig et sats, man vil tage?

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •