Viser resultater 1 til 15 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #591
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nej det overser jeg på INGEN måde. Jeg tager dog stadig udgangspunkt i præmissen om, at vi har et tilbud på Stamenic liggende i skuffen, som vi takker ja til, når der er en ny 6’er i hus. Hvis det er sandt, og beløbet er 7,5 mio kr, så fatter jeg ikke, at vi ikke kan være med på en lejeaftale. Det har været nævnt adskillige gange, at vi er villige til at betale Delaney en årsløn på 12 mio kr, ligesom Corner får. Det giver 6 mio på et halvt år. Så lad os sige at vi samtidig betaler Sevilla 4 mio for lejeaftalen. Så er deres løn til Delaney dækket ind, og mere til! Og vi har netto brugt 2,5 mio på at skifte Stamenic ud med Delaney i et halvt år. Jeg er med på at det er mange penge for en klub som vores, men så er det altså heller ikke vildere. Og når man oven i det ligger behovet for at vi presser samtlige procenter ud af det her forår, som overhovedet muligt, samt at der i Delaney er tale om et helt særligt tilfælde grundet hans tilknytning og historie i klubben, ja så er det sinpelthen en no-brainer, at vi skulle have været med her!
    Er det Football Manager, det her? Sådan fungerer tingene jo ikke. PC har et spillerbudget, han skal holde sig inden for, som ikke er afhængigt af, hvorvidt Stamenic sælges for 7,5 mio. kroner. Sker det, er der altså ikke lige pludselig en pose kontanter, som vi kan flyve ned og aflevere til Sevilla. En lejeaftale for Delaney skal naturligvis være inden for klubbens sportslige budget og give mening ift. den øvrige lønstruktur, og det gør det altså bare ikke at gå ind og dække den fulde udgift for en spiller med en månedsløn, der er 60 procent højere end vores bedst betalte spiller (Cornelius med en løn på én mio. kr. om måneden).
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 2 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •