Side 49 af 57 FørsteFørste ... 3946474849505152 ... SidsteSidste
Viser resultater 721 til 735 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #721
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nå, Delaney meldes nu til Hoffenheim af Farzam: https://twitter.com/f_abolhosseini/status/1619666091193831427

    Jeg vil ikke sige, jeg er glad, for hold da op hvor vil jeg gerne have ham retur, men de beløb, der er blevet skrevet om, er også bare høje, så jeg synes det er fornuftigt, at vi ikke går amok og kaster voldsomt mange penge efter den transfer. Jeg tror nu stadig han kan blive aktuel til sommer.
    Ja, det er lidt øv. Men jeg læser også at næsten alle (inklusiv mig selv) var lidt “bekymret” for udfaldet af denne transfer.

    Jeg må nu alligevel sige jeg gerne havde set ham retur nu.

    Jeg har svært ved at se han skulle være mere aktuel til sommer. Sevilla vil vel stadig have noget ud af det, og det er vel ikke 5-8 mio der gør at vi ikke slår til. Ligeledes kunne man da forestille sig at han og Hoffenheim gerne vil fortsætte arbejdet - nu hvor man har taget denne beslutning.

    Sidst men ikke mindst, synes jeg gnisten forsvinder mere og mere i takt med han bliver ældre. Alder er kun et tal, bevares, meeeen min mavefornemmelse siger mig, at det skulle ligesom være nu eller aldrig.

    Konklusion; drømmen om Delaney tilbage i FCK bliver ikke til noget.

    Zan

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #722
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det er sgu lidt sort mht Delaney må jeg sige. Gad godt se PC’s kalkule.. Som jeg har hørt det, har vi et tilbud liggende på Stamenic på ca 1 mio euro, som vi bare kan takke ja til, men vi vil ikke af med ham, før en evt afløser er på plads. Og nu forlyder det, at Hoffenheim gafler Delaney på et halvt års leje. Hvad kan sådan et halvt år koste? Lad os sætte den højt, og sige 10 mio. I så fald kunne vi skifte Stamenic med Delaney for 2,5 mio kr, i en halvsæson hvor vi død og pine skal vride alle procenter ud af holdet, for at hente FCN. Jeg fatter hat. Samtidig bruger vi ressourcer på at leje en spiller på en position, hvor vi i forvejen er hamrende godt besat.

    Fair nok man tror på Clem, men bliver han skadet eller kommer i karantæne er vi FUCKED! End of story. Jeg synes desværre virkelig PC ser ud til at fejle her, men lad os lade tvivlen komme ham til gode, og tro på, at det er fordi der er noget andet i støbeskeen til 6’eren.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #723
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    … nu forlyder det, at Hoffenheim gafler Delaney på et halvt års leje. Hvad kan sådan et halvt år koste? Lad os sætte den højt, og sige 10 mio. I så fald kunne vi skifte Stamenic med Delaney for 2,5 mio kr, i en halvsæson hvor vi død og pine skal vride alle procenter ud af holdet, for at hente FCN.
    Sådan kan du ikke stille det op. Delaney er ikke i spil til et halvt års leje i FCK. Hvis han skifter, bliver det på en permanent kontrakt af formentlig ikke under tre års længde. Både pga. hans alder og længdens af hans nuværende kontrakt med Sevilla.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #724
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er sgu lidt sort mht Delaney må jeg sige. Gad godt se PC’s kalkule.. Som jeg har hørt det, har vi et tilbud liggende på Stamenic på ca 1 mio euro, som vi bare kan takke ja til, men vi vil ikke af med ham, før en evt afløser er på plads. Og nu forlyder det, at Hoffenheim gafler Delaney på et halvt års leje. Hvad kan sådan et halvt år koste? Lad os sætte den højt, og sige 10 mio. I så fald kunne vi skifte Stamenic med Delaney for 2,5 mio kr, i en halvsæson hvor vi død og pine skal vride alle procenter ud af holdet, for at hente FCN. Jeg fatter hat. Samtidig bruger vi ressourcer på at leje en spiller på en position, hvor vi i forvejen er hamrende godt besat.

    Fair nok man tror på Clem, men bliver han skadet eller kommer i karantæne er vi FUCKED! End of story. Jeg synes desværre virkelig PC ser ud til at fejle her, men lad os lade tvivlen komme ham til gode, og tro på, at det er fordi der er noget andet i støbeskeen til 6’eren.
    Først og fremmest så gør PC formentlig bare, hvad han er ansat til (og forøvrigt også, hvad vi fans har efterspurgt i årevis), nemlig ikke at bruge virkelig mange penge på ældre (læs: gamle) spillere. Når det er sagt, så kan det da også undre mig, at man efter det kæmpe salg af VK ikke vil lægge nok penge for Delaney.

    Jeg tror dog trods alt, at dine beregninger er lidt skæve. Eller dvs det vil vel ikke give mening for os at leje ham et halvt år? Derfor er beløbet som PC åbenbart ikke vil betale formentlig også en del større end 10 mio kr. Der har været lidt forskellige beløb nævnt, men prisen er formentlig over 20 mio, hvis vi skal hente ham nu. Endvidere binder vi os også til en kæmpe kontrakt med Delaney og skal formentlig også slippe et engangsbeløb til ham. Personligt synes jeg da godt, at man burde kunne lægge f.eks. 3 mio euro netop efter salget af VK, men samtidig kan jeg godt forstå, at PC og klubben (det er næppe hans valg alene) ikke vil og havde håbet, at Sevilla ville slippe ham billigere. Desværre kommer Hoffenheim ind fra siden og Sevilla er derfor nok ikke til at presse ned i pris nu.

    Hvad sker der så nu? Ja han ender vel et halvt år i Tyskland og så starter hele dansen måske igen. Til den tid har Delaney dog tjent 6 måneder mere med stor løn og Sevilla har fået et pænt beløb ind i leje fra Hoffenheim. Derfor kan enderne sikker mødes til sommer, hvor kravet til os fra Sevilla må være en del lavere og dermed mere spiseligt for os økonomisk. Er Delaney endvidere klar på at nøjes med en 3-årig kontrakt (vi var vist enige med ham om 3½ år nu), ja så er en handel sikkert mulig.

    Spørgsmålet er selvfølgelig, hvor vi er mandskabsmæssigt til sommer. Er Clem sprunget helt ud som en kæmpe chef eller henter vi måske en anden i stedet for Delaney i dette vindue, ja så er drømmen nok slut. Sker dette ikke, så kan han sikkert stadig komme. Han skal nok have en del at byde ind med stadig, såfremt han ikke løber ind i flere skader i foråret. Jeg ser i hvert fald ikke så ultimativt på sagen som nogle fans med, at det skal være nu eller aldrig. Men til sommer er det nok absolut sidste mulighed.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #725
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Sådan kan du ikke stille det op. Delaney er ikke i spil til et halvt års leje i FCK. Hvis han skifter, bliver det på en permanent kontrakt af formentlig ikke under tre års længde. Både pga. hans alder og længdens af hans nuværende kontrakt med Sevilla.
    Det forstår jeg ganske enkelt ikke. Hvis han er i spil til et halvt års leje i Hoffenheim (hans 2. prioritet som jeg forstår det) hvorfor er det så ikke aktuelt for os? Vi kunne jo dermed se, om han rent faktisk bringer alt det vi håber, før vi smider boksen efter ham.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #726
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Først og fremmest så gør PC formentlig bare, hvad han er ansat til (og forøvrigt også, hvad vi fans har efterspurgt i årevis), nemlig ikke at bruge virkelig mange penge på ældre (læs: gamle) spillere.
    Helt enig.

    Nu er der selvfølgelig ingen der kender de økonomiske detaljer, men vi skal som klub også ager økonomisk ansvarlig når vi taler spillerlønninger samt laaaaange kontrakter. Og vi kan vidst alle være enige om at Delaney må være en forholdsvis dyr en af slagsen.

    Jeg vil gerne have Delaney retur, men det skal ikke være for enhver pris.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #727
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Delaney var aldrig et "need to have" transfer-emne i dette vindue, men er altid et "very nice to have" transfer-emne. Og siden PC har fået skudt i skoene, at han har brugt en masse penge uhensigtsmæssigt (Amoo, Babacar, m.fl.), så er det klart at han gerne vil være sikker på at få så meget for pengene som muligt. I endnu højere grad nu end tidligere.

    Hvis vi i stedet henter en rendyrket 6'er ind til positionen i løbet af de næste dage i vinduet, vil det stille os bedre i kampen om mesterskabet, da evt. skader og/eller formdyk hos Clem ikke vil i lige så høj grad blive afgørende for vores mesterskabschancer. Hvis vi så henter Delaney til sommer, kan han og Lerager deles om spilletiden, da man nok ikke kan forvente at Delaney kan spille alle kampe, og man i stedet kan dosere hans spilletid, så han i det mindste er klar til de store ligakampe, de europæiske opgør, plus landskampe.

    Som k@sper nævner det, vil Sevilla efter en lejeaftale nok være mere medgørlige til sommer ift. det transferbeløb, PC har tilbudt dem, siden de nok har tjent 8-10 mio. kr. på at udleje Delaney til Hoffenheim i foråret. Det vil så også give mening, hvis en evt. aftale med Delaney så bliver det halve år kortere, end hvad vi havde tilbudt ham nu her. Så i stedet for en aftale på 3,5 år, som BT melder at man havde aftalt, så vil det passe med en aftale på 3 år i stedet. Til den tid vil Delaney også være næsten 35 år.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #728
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Delaney var aldrig et "need to have" transfer-emne i dette vindue, men er altid et "very nice to have" transfer-emne. Og siden PC har fået skudt i skoene, at han har brugt en masse penge uhensigtsmæssigt (Amoo, Babacar, m.fl.), så er det klart at han gerne vil være sikker på at få så meget for pengene som muligt. I endnu højere grad nu end tidligere.

    Hvis vi i stedet henter en rendyrket 6'er ind til positionen i løbet af de næste dage i vinduet, vil det stille os bedre i kampen om mesterskabet, da evt. skader og/eller formdyk hos Clem ikke vil i lige så høj grad blive afgørende for vores mesterskabschancer. Hvis vi så henter Delaney til sommer, kan han og Lerager deles om spilletiden, da man nok ikke kan forvente at Delaney kan spille alle kampe, og man i stedet kan dosere hans spilletid, så han i det mindste er klar til de store ligakampe, de europæiske opgør, plus landskampe.

    Som k@sper nævner det, vil Sevilla efter en lejeaftale nok være mere medgørlige til sommer ift. det transferbeløb, PC har tilbudt dem, siden de nok har tjent 8-10 mio. kr. på at udleje Delaney til Hoffenheim i foråret. Det vil så også give mening, hvis en evt. aftale med Delaney så bliver det halve år kortere, end hvad vi havde tilbudt ham nu her. Så i stedet for en aftale på 3,5 år, som BT melder at man havde aftalt, så vil det passe med en aftale på 3 år i stedet. Til den tid vil Delaney også være næsten 35 år.
    I samme ombæring melder BT, at den samlede handel -pris, løn og bonuser - vil ryge op på ca. 70 mio kr. Det synes jeg simpelthen er for meget for en 31 årig, der de sidste 2 år, har været ramt af en del muskelskader.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #729
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Uha er sku spændt på hvad PC vil hive op af hatten de næste 2 dage inden vinduet lukker i . Og hvad mangler vi så på holdet ?? en forsvarspiller der kan bruges i tilfælde af skader mv. en midtbanespiller og en angriber der kan losse bolden ind...
    Men sku ikke mange rygter med nosser lige pt.

  18. #730
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det forstår jeg ganske enkelt ikke. Hvis han er i spil til et halvt års leje i Hoffenheim (hans 2. prioritet som jeg forstår det) hvorfor er det så ikke aktuelt for os? Vi kunne jo dermed se, om han rent faktisk bringer alt det vi håber, før vi smider boksen efter ham.
    Jeg tror hverken, at FCK eller Delaney er interesseret i en ren lejeaftale, når det handler om et skifte til Superligaen. FCK fordi de vil være nervøse for prisen til sommer og Delaney fordi han vil stå et meget dårligt sted, hvis opholdet i FCK blev dårligt. Jeg tror godt, at FCK kan leve med en lejeaftale med købsoption (Farzam nævnte muligheden for leje med obligatorisk køb på et tidspunkt), men den mulighed strander jo nok på, at den samlede pris (leje + option) bliver for høj.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #731
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Uha er sku spændt på hvad PC vil hive op af hatten de næste 2 dage inden vinduet lukker i . Og hvad mangler vi så på holdet ?? en forsvarspiller der kan bruges i tilfælde af skader mv. en midtbanespiller og en angriber der kan losse bolden ind...
    Men sku ikke mange rygter med nosser lige pt.
    Angriberen med målene skal vel gerne være Jordan Larsson.
    Hører man interviewet fra Neestrup omkring Larsson, så lyder det også som om, at vinduet er lukket mht køb til offensiven....hvilket forøvrigt giver fin mening.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #732
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror hverken, at FCK eller Delaney er interesseret i en ren lejeaftale, når det handler om et skifte til Superligaen. FCK fordi de vil være nervøse for prisen til sommer og Delaney fordi han vil stå et meget dårligt sted, hvis opholdet i FCK blev dårligt. Jeg tror godt, at FCK kan leve med en lejeaftale med købsoption (Farzam nævnte muligheden for leje med obligatorisk køb på et tidspunkt), men den mulighed strander jo nok på, at den samlede pris (leje + option) bliver for høj.
    Altså som jeg læser det, så tager han til Hoffenheim på leje, uden der er option. Jeg kan ikke se, at Delaney skulle have mere at miste, ved at tage på leje hos os. Tværtimod, så vil chancen for at han lykkes her, være væsentligt større, end hos et håbløst spillende Hoffenheim-hold. Hvis Sevilla vil have 20 mio i transfer, så kunne vi vel godt have lejet ham for 5 mio, og så lavet en option på yderligere 15 til sommer, hvis vi og Delaney vil gøre det permanent. Sevilla sparer lønnen, som skulle være tårnhøj, allerede nu, og vi får muligheden for lige at se tingene an, inden vi sprænger banken for en ældre spiller. Samtidig kunne vi indløse på Stamenic. Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre. Med mindre vi i virkeligheden ikke har været Delaneys 1. prioritet.

  23. #733
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså som jeg læser det, så tager han til Hoffenheim på leje, uden der er option. Jeg kan ikke se, at Delaney skulle have mere at miste, ved at tage på leje hos os. Tværtimod, så vil chancen for at han lykkes her, være væsentligt større, end hos et håbløst spillende Hoffenheim-hold. Hvis Sevilla vil have 20 mio i transfer, så kunne vi vel godt have lejet ham for 5 mio, og så lavet en option på yderligere 15 til sommer, hvis vi og Delaney vil gøre det permanent. Sevilla sparer lønnen, som skulle være tårnhøj, allerede nu, og vi får muligheden for lige at se tingene an, inden vi sprænger banken for en ældre spiller. Samtidig kunne vi indløse på Stamenic. Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre. Med mindre vi i virkeligheden ikke har været Delaneys 1. prioritet.
    Du får det til at lyde, som om vi bare ville kunne leje Delaney uden videre, men i dit regnestykke overser du fuldstændig, at vi selvfølgelig hverken kan eller skal dække hans løn på angiveligt 1,6 mio. kroner om måneden (19 mio. om året ifølge BT), mens det næppe er et stort problem for en Bundesliga-klub som Hoffenheim. Der er jo også en lønstruktur i klubben, som PC er nødt til at tænke på, ellers risikerer han, at resten af klubbens store profiler stiller sig i kø ved hans kontor, når først de hører, at han har sprængt alle hidtidige rammer for at leje Thomas Delaney i fire-fem måneder.

    Jeg tror ikke, at en lejeaftale nogensinde har været realistisk af den simple grund, at Sevilla formentlig til enhver tid ville kunne få et bedre tilbud på en sådan aftale fra Hoffenheim. Derfor har man forhandlet om en regulær transfer og en løn til Delaney på samme niveau som Cornelius, hvilket formentlig er det absolutte maksimum, budgettet i klubben kan holde til. Meldingerne fra diverse medier og på Twitter tyder desværre på, at Delaney i sidste ende endnu ikke var klar til at opgive alle de mange millioner, han har til gode på sin kontrakt i Sevilla. Eller måske ville han bare hellere spille Bundesliga det næste halve år.
    Mvh.
    Dane

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #734
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså som jeg læser det, så tager han til Hoffenheim på leje, uden der er option. Jeg kan ikke se, at Delaney skulle have mere at miste, ved at tage på leje hos os. Tværtimod, så vil chancen for at han lykkes her, være væsentligt større, end hos et håbløst spillende Hoffenheim-hold. Hvis Sevilla vil have 20 mio i transfer, så kunne vi vel godt have lejet ham for 5 mio, og så lavet en option på yderligere 15 til sommer, hvis vi og Delaney vil gøre det permanent. Sevilla sparer lønnen, som skulle være tårnhøj, allerede nu, og vi får muligheden for lige at se tingene an, inden vi sprænger banken for en ældre spiller. Samtidig kunne vi indløse på Stamenic. Jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor det ikke skulle kunne lade sig gøre. Med mindre vi i virkeligheden ikke har været Delaneys 1. prioritet.
    Jeg synes at alt peger på, at Delaney meget gerne vil til FCK. Nu er det lidt svært at vide, om de økonomiske knaster er med ham, med Sevilla eller begge steder. Men der er jo også grænser for, hvor mange penge han vil/kan give slip på for at få drømmen opfyldt, hvis det er hos ham (jeg synes farzam har nævnt, at aftalen med ham var på plads). At tage på leje i Hoffenheim er ret risikofrit for ham, da vi med al sandsynlighed stadig er klar til at tage ham til sommer - formentlig derfor er der ikke en frikøbsklausul med i aftalen med Hoffenheim (da han vil til FCK). At tage på leje i FCK kan have noget risiko indbygget, såfremt han bliver skadet eller flopper totalt. Så er hans drøm om at slutte i FCK færdig efter 6 måneder, hvilket passer dårligt med hans personlige situation med børn, nyt dyrt hus på Frederiksberg osv.

    Jeg kan sagtens se, at dit regnestykke giver mening, men konklusionen er jo åbenbart, at han stadig er for dyr i samlede omkostninger. Vi vil ikke betale 20+ mio for ham, når han også selv skal have mange penge i løn og evt andet.
    Sidst redigeret af k@sper : 29.01.23 kl. 17:25

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #735
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Du får det til at lyde, som om vi bare ville kunne leje Delaney uden videre, men i dit regnestykke overser du fuldstændig, at vi selvfølgelig hverken kan eller skal dække hans løn på angiveligt 1,6 mio. kroner om måneden (19 mio. om året ifølge BT), mens det næppe er et stort problem for en Bundesliga-klub som Hoffenheim. Der er jo også en lønstruktur i klubben, som PC er nødt til at tænke på, ellers risikerer han, at resten af klubbens store profiler stiller sig i kø ved hans kontor, når først de hører, at han har sprængt alle hidtidige rammer for at leje Thomas Delaney i fire-fem måneder.

    Jeg tror ikke, at en lejeaftale nogensinde har været realistisk af den simple grund, at Sevilla formentlig til enhver tid ville kunne få et bedre tilbud på en sådan aftale fra Hoffenheim. Derfor har man forhandlet om en regulær transfer og en løn til Delaney på samme niveau som Cornelius, hvilket formentlig er det absolutte maksimum, budgettet i klubben kan holde til. Meldingerne fra diverse medier og på Twitter tyder desværre på, at Delaney i sidste ende endnu ikke var klar til at opgive alle de mange millioner, han har til gode på sin kontrakt i Sevilla. Eller måske ville han bare hellere spille Bundesliga det næste halve år.
    Nej det overser jeg på INGEN måde. Jeg tager dog stadig udgangspunkt i præmissen om, at vi har et tilbud på Stamenic liggende i skuffen, som vi takker ja til, når der er en ny 6’er i hus. Hvis det er sandt, og beløbet er 7,5 mio kr, så fatter jeg ikke, at vi ikke kan være med på en lejeaftale. Det har været nævnt adskillige gange, at vi er villige til at betale Delaney en årsløn på 12 mio kr, ligesom Corner får. Det giver 6 mio på et halvt år. Så lad os sige at vi samtidig betaler Sevilla 4 mio for lejeaftalen. Så er deres løn til Delaney dækket ind, og mere til! Og vi har netto brugt 2,5 mio på at skifte Stamenic ud med Delaney i et halvt år. Jeg er med på at det er mange penge for en klub som vores, men så er det altså heller ikke vildere. Og når man oven i det ligger behovet for at vi presser samtlige procenter ud af det her forår, som overhovedet muligt, samt at der i Delaney er tale om et helt særligt tilfælde grundet hans tilknytning og historie i klubben, ja så er det sinpelthen en no-brainer, at vi skulle have været med her!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •