Side 52 af 57 FørsteFørste ... 24249505152535455 ... SidsteSidste
Viser resultater 766 til 780 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #766
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jamen, det tror jeg også. Selv om jeg håber, han beslutter at droppe udlandseventyret og blive her. Men jeg tror ikke, Falk regnes ind i 6'er-kabalen som andet end en nødløsning, så Odin Thiago har næppe noget med det at gøre. :-)
    Igen er jeg helt enig. Skrev bare det med Falk, fordi det blev nævnt, at Odin åbenbart ligner ham lidt i stil :-)

    Nå men Farzam skriver, at den ikke ser ud til at lykkes - så må Falk jo blive ;-)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #767
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Hvis vi endelig skulle hente en spiller i Norge håber jeg mere på Bodøs centrale midt og sidste sæsons bedste spiller i Eliteserien, Hugo Vetlesen. Han har kontraktudløb til december og jagtes af bl.a. Stuttgart og Ferencvaros, hvilket må betyde, at vi kan være med. Han har både teknik og fysik til vores niveau og kan både erobre bolde og fordele spillet. Tilmed målfarlig.

  4. #768
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis vi endelig skulle hente en spiller i Norge håber jeg mere på Bodøs centrale midt og sidste sæsons bedste spiller i Eliteserien, Hugo Vetlesen. Han har kontraktudløb til december og jagtes af bl.a. Stuttgart og Ferencvaros, hvilket må betyde, at vi kan være med. Han har både teknik og fysik til vores niveau og kan både erobre bolde og fordele spillet. Tilmed målfarlig.
    Spørgsmålet er, om han gider tage til Danmark, eller om han vil til en større liga (selvfølgelig ikke Ungarn). Tager han til Stuttgart, så åbner det måske for Nartey, som vi eftersigende har jagtet.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #769
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    I følge BT skal Orri til Sønderjyske det næste halve år. Det lyder som en forventelig og fornuftig beslutning. Vildt at tænke på, at de fleste af os for blot et år siden så et større potentiale i ham end i Rasmus Højlund. Forhåbentlig kan han komme i gang med fast spilletid, og derfor må man virkelig håbe, at klubben belært af erfaring har lavet en eller anden slags aftale, der forpligter eller tilskynder Sønderjyske til at bruge ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #770
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis vi endelig skulle hente en spiller i Norge håber jeg mere på Bodøs centrale midt og sidste sæsons bedste spiller i Eliteserien, Hugo Vetlesen. Han har kontraktudløb til december og jagtes af bl.a. Stuttgart og Ferencvaros, hvilket må betyde, at vi kan være med. Han har både teknik og fysik til vores niveau og kan både erobre bolde og fordele spillet. Tilmed målfarlig.
    Jeg tror dere blir skuffet om dere henter Vetlesen. En ok spiller i et svært godt kollektiv, men sammenlignet med Thiago Holm er det et vesentlig dårligere kjøp. Det er mange klubber som har latt seg lure av Glimts spillere fordi kollektivet fungerer så godt, men ingen av spillerne til Glimt har lykkes i andre klubber. Zinckernagel er vel den eneste som har gjort det greit i utlandet etter å ha forlatt Bodø.


  9. #771
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Vi (PC, Jes og Co) har tilsyneladende slået base på Marriott til aften. Det gør man vel kun, fordi man forventer indkommende aktivitet. Men gud hvor må det godt snart ske!

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #772
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi (PC, Jes og Co) har tilsyneladende slået base på Marriott til aften. Det gør man vel kun, fordi man forventer indkommende aktivitet. Men gud hvor må det godt snart ske!
    Eller for at være på plads hvis der skulle komme et stort (og sent) bud. Så er det nemmere at være forberedt end at skulle forstyrre Jes midt i børneputningen ;)
    Desuden skal sådan et arrangement formentligt bestilles bare lidt tid i forvejen, så det har nok været planen et godt stykke tid så man var klar, just in case. Jeg tror ikke nødvendigvis vi skal lægge mere i det end det
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #773
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Desuden skal sådan et arrangement formentligt bestilles bare lidt tid i forvejen, så det har nok været planen et godt stykke tid så man var klar, just in case. Jeg tror ikke nødvendigvis vi skal lægge mere i det end det
    Tror nu ikke at det er svært at finde mødelokale / konferencefaciliteter på et hotel i København en random tirsdag aften i januar med kort varsel....

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #774
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Eller for at være på plads hvis der skulle komme et stort (og sent) bud. Så er det nemmere at være forberedt end at skulle forstyrre Jes midt i børneputningen ;)
    Desuden skal sådan et arrangement formentligt bestilles bare lidt tid i forvejen, så det har nok været planen et godt stykke tid så man var klar, just in case. Jeg tror ikke nødvendigvis vi skal lægge mere i det end det
    Man kunne vel klare den slags fra Parken, eller 10’eren? At man har valgt et “hemmeligt” sted, indikerer for mig, at der er noget under opsejling. Men måske jeg overfortolker..

  16. #775
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Man kunne vel klare den slags fra Parken, eller 10’eren? At man har valgt et “hemmeligt” sted, indikerer for mig, at der er noget under opsejling. Men måske jeg overfortolker..
    https://twitter.com/michelwd/status/...xw715z7j3OcjXA

    Eftersom det er “igen i år” og Marriott jo er officiel samarbejdspartner med FCK tolker jeg det ikke ligefrem som værende hemmeligt. Formentligt blot mere komfortabelt og nemmere o forhold til mad/drikke og lignende end hvis man holdt det i eget hus
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  17. #776
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    STATUS OVER TRANSFERVINDUET PR. 1. FEBRUAR KL. 00:00:

    AFGANGE:
    - Maty Ryan (AZ Alkmaar)
    - Victor Kristiansen (Leicester City)
    - William Kaastrup (Randers)
    - Orri Oskarsson (SønderjyskE, leje)
    - Daniel Haarbo (FC Helsingør, leje)

    TILGANGE:
    - Diogo Goncalves (Benfica)
    - Jordan Larsson (Schalke 04, leje)
    - William Clem (U19)

    FORLÆNGELSER:
    - Roony Bardghji
    - William Clem
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #777
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Så defensiven er med sikkerhed forringet, mens man kan håbe, at offensiven er styrket. Ingen af spillerne fra overskudslageret, er man kommet af med (jeg er klar over, at der stadig er lande, hvor vinduet er åbent). Det er virkeligt ikke imponerende arbejde.


  20. #778
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Den defensive midtbanespiller synes jeg vi kan klare os uden, men forstår virkelig ikke hvorfor man ikke har hentet en venstreback samt fået skibet nogle af de spillere videre, som er langt fra start 11'eren.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #779
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Så defensiven er med sikkerhed forringet, mens man kan håbe, at offensiven er styrket. Ingen af spillerne fra overskudslageret, er man kommet af med (jeg er klar over, at der stadig er lande, hvor vinduet er åbent). Det er virkeligt ikke imponerende arbejde.
    Nej, det er heldigt for PC med den Roony-forlængelse…

    Men helt vildt at Babacar og Mukairu er så elendige at vi simpelthen ikke kan komme af med dem. Vi kan jo håbe der er en fordel i at de har spillet i Tyrkiet.

    Karamoko så jeg også gerne sendt afsted, men det lader ikke til man har forsøgt.

    Den trio er dyr og virkelig øv at have rendende.

    Zan

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #780
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Så defensiven er med sikkerhed forringet, mens man kan håbe, at offensiven er styrket. Ingen af spillerne fra overskudslageret, er man kommet af med (jeg er klar over, at der stadig er lande, hvor vinduet er åbent). Det er virkeligt ikke imponerende arbejde.
    Jeg tror desværre, at PC's AGF-januar i '22 er den der økonomisk stadig hæmmer mulighederne.

    Til gengæld er det da positivt, at man ikke har hentet med spredehagl som sidste vinter, men sagde stop, da man ikke kunne få det man ville have til at begynde med.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •