Side 1 af 57 12341151 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Til- og afgange: Vinter 22/23

    Tråd for vinterens transfervindue i januar 2023:

    KONTRAKTUDLØB:
    Ingen

    KONTRAKTUDLØB SOMMEREN 2023:
    - Kalle Johnsson
    - Marios Oikonomou
    - Carlos Zeca
    - Marko Stamenic
    - Mo Daramy (lejeophold udløber)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Mit store ønske på FCK’s vegne er, at vi slipper af med Babacar. Vi behøver ikke vente til vinter for min skyld, men bare det sker og jo hurtigere desto bedre.

    Oikonomou er reelt ikke en del af holdet, så PC kan lige så godt gøre det officielt.

    Jeg er stadig rystet over, at man valgte at holde på Mukairu. Det er ikke givet, at der kommer en chance for at slippe af med ham igen.

    Spillere som Karamoko og Amoo nyder tydeligvis ikke Thorups tillid. Det kan selvfølgelig ændre sig, og Karamoko er da rykket frem i angriberkøen om ikke andet, men lur mig om de begge ikke stadig er marginalspillere om 4 måneder. Begge kan snildt sælges, uden at det gør holdet dårligere.

    Måske lidt mere kontroversielt, men jeg kunne godt tænke mig en ny højre back. Jeg er såmænd åben for, at vi skiller os af med både Ankersen og Diks. Ingen af dem, er gode nok med bolden til FCK.

    Jeg har heller ikke lagt skjul på, at jeg mener, at det var en fejl at købe Lerager. Jeg mener, at han symptomatisk for vores udfordringer. En alt for begrænset fodboldspiller.

    Så ud med en masse spillere og ind med en ny angriber, en ny højre kant, en defensiv midt, en højre back og evt. en gardering (eller ny starter) til midterforsvaret. Så begynder det at ligne noget.

    Allerførst kan man selvfølgelig starte med at hente en ny sportsdirektør.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://twitter.com/BrofeldtDagny/st...85956208328705

    Hvis dette viser sig at være sandt, så er Amoo i hvert fald en garanti for afgang senest til vinter, og muligvis før.

  6. #4
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    https://twitter.com/BrofeldtDagny/st...85956208328705

    Hvis dette viser sig at være sandt, så er Amoo i hvert fald en garanti for afgang senest til vinter, og muligvis før.
    Meget ømtåleligt emne(hedder dét det?)... Men vi skal også huske på at vi laver i en tid hvor folk hurtigt kommer i vælten for ting, som man ikke burde komme i vælten for. Jeg tager intet parti hverken den ene eller anden vej, men skriver dette med håb om at det er en sag der bliver lukket rigtigt hurtigt. Både for Amoos, pigens, og vores image i FC's skyld. Øv for nogle tider vi lever i!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Meget ømtåleligt emne(hedder dét det?)... Men vi skal også huske på at vi laver i en tid hvor folk hurtigt kommer i vælten for ting, som man ikke burde komme i vælten for. Jeg tager intet parti hverken den ene eller anden vej, men skriver dette med håb om at det er en sag der bliver lukket rigtigt hurtigt. Både for Amoos, pigens, og vores image i FC's skyld. Øv for nogle tider vi lever i!
    Den er super svær - men må erkende at det også er stramt at man hænger folk ud på den måde. Især fordi hun lige kan trække kendiskortet, men jeg var der ikke og kan kun læse et ret kikset forsøg på at scorer….

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Meget ømtåleligt emne(hedder dét det?)... Men vi skal også huske på at vi laver i en tid hvor folk hurtigt kommer i vælten for ting, som man ikke burde komme i vælten for. Jeg tager intet parti hverken den ene eller anden vej, men skriver dette med håb om at det er en sag der bliver lukket rigtigt hurtigt. Både for Amoos, pigens, og vores image i FC's skyld. Øv for nogle tider vi lever i!
    “Øv for noge tider vi lever i”?? Hvis det der er sandt har der sgu da intet at gøre med se tider vi lever i. Så handler det da rent om at Amoo er en klam stodder. Der bliver beskrevet at hun igen og igen siger nej mens han prøver at føre sin hånd op under hendes trusser?!
    Jeg kan slet ikke fatte at folk ikke fordømmer handlingen, men “tiden” i de her situationer.

    Edit: det er lige gået op for mig, at du med “tiden vi lever i” måske mener at det er hårdt at være fck-fan de her tider og ikke henviser til 2022 og post metoo, i så fald beklager jeg mit raid.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    https://twitter.com/BrofeldtDagny/st...85956208328705

    Hvis dette viser sig at være sandt, så er Amoo i hvert fald en garanti for afgang senest til vinter, og muligvis før.
    Innocent until found guilty.

    Jeg har det ekstremt stramt med man på "TWITTER" kommer med sådan noget her og muligvis ødelægger ens ry og rygte. Hvis der er sket en forbrydelse eller noget ulovligt så går man til politiet og anmelder det. Selv, hvis han bliver sigtet, så er manden jo ikke dømt før han kommer for retten og får sin dom.


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Innocent until found guilty.

    Jeg har det ekstremt stramt med man på "TWITTER" kommer med sådan noget her og muligvis ødelægger ens ry og rygte. Hvis der er sket en forbrydelse eller noget ulovligt så går man til politiet og anmelder det. Selv, hvis han bliver sigtet, så er manden jo ikke dømt før han kommer for retten og får sin dom.
    Præcis. Det er i hvert fald sket før i verdenshistorien at unge piger gør mærkværdige ting for at få opmærksomhed.

    Hvis det viser sig at være sandt er det selvfølgelig fuldstændig uacceptabelt. Men nu skal vi altså ikke dømme Amoo på forhånd….

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Fuldstændig korrekt EraZ. Pandekagen har ALTID to sider, og vor tids krænkelse for alt mellem himmel og jord hører ikke hjemme på sociale medier, men derimod som du nævner, hos politiet som står for bevisligheder og udredning. Strafværdighed m.v. sorterer så under anklagemyndighed og domstole. IKKE sociale medier på nogen måde. Skummelt!! Partsindlæg er aldrig "uvildige" sagsfremstilinger.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Nogen der kan fortælle hvad det handler om.

    Tweetet er blevet slettet.
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af pires Se meddelelser
    Nogen der kan fortælle hvad det handler om.

    Tweetet er blevet slettet.
    Transfertråd. Spørg i skakten.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Thorup siger, at Ankersen aktuelt er 3. valg.
    https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...evalg-lige-nu/

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Er jeg den eneste, der syntes at Tobias Salquist gør det fremragende? Senest mod os og Corner.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Med Amoos knæskade (og mulige verserende sag), så skal vi til at kigge på at få fat i en venstrebenet højrekant i det kommende vindue.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med Amoos knæskade (og mulige verserende sag), så skal vi til at kigge på at få fat i en venstrebenet højrekant i det kommende vindue.
    Åh jeg håber det hele flasker sig, så Roony er klar igen ordenligt. Tager pladsen, forlænger, spiller godt og sælges for 2 gange Kamaldeen om 2 år.

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Side 1 af 57 12341151 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •