Side 44 af 57 FørsteFørste ... 344142434445464754 ... SidsteSidste
Viser resultater 646 til 660 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #646
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Jeg synes netop IKKE at han har bevist at han er god nok...
    Udover det så skifter han jo til sommer. Jeg ville være ked af det over at rende ind i en del skader, og så skulle spille med Stamenic i slutspillet, som allerede har tankerne et andet sted end i København.
    Jeg er ikke tvivl om, at Stamenic er professionel og at staben ser anderledes på det. Altså at han netop indgår som en del af midtbanekabalen.. Og i den kontekst giver det fin mening, at man ikke vil skille sig af med ham, før der er en afløser på plads (og så er det jo ellers fair nok at have en holdning om, at hans niveau ikke er højt nok).

  2. #647
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Jeg må indrømme at jeg er lidt lunken ved tanken om at hente Delaney retur. Han er selvfølgelig en klasse fyr og når han har været i form og skadesfri, også en super fodboldspiller. Men han har altså misset 39 kampe p.g.a skader de seneste 3 år og synes han virker slidt og får svært ved at ramme topformen med de mange skader. I forvejen har vi jo Corner, Falk, Boilesen, som alle har hyppige skader. Samtidig tænker jeg at Delaney bliver en løntung spiller og spørgsmålet er om ikke pengene er brugt bedre andetsteds.
    Jeg har også haft samme tanker.

    Jeg tror vi alle har en våd drøm om at se Delaney performe på samme niveau sidst han var i klubben, men jeg tror vi bliver slemt skuffet.

    Samtidig er det også svært at sige nej til lige sådan en type spiller. Jeg er slet ikke i tvivl om Delaney vil give sig 100 % for klubben, men jeg tror desværre også fysikken vil skabe problemer.

    Jeg er meget splittet.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #648
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Jeg synes netop IKKE at han har bevist at han er god nok...
    Udover det så skifter han jo til sommer. Jeg ville være ked af det over at rende ind i en del skader, og så skulle spille med Stamenic i slutspillet, som allerede har tankerne et andet sted end i København.
    At du ikke synes, at han har bevist at han er god nok, det er din holdning. En, som klubben ikke er enig i, siden de tilbød ham en kontraktforlængelse. En, han ikke tog imod, fordi han ved at han har brug for kontinuerlig spilletid i sin udvikling her og nu, og at han er bag Lerager i køen til spilletid på 8'er positionen, og måske også Delaney, hvis alle FCK-fans' hedeste ønske går i opfyldelse i løbet af den kommende uge. (Og nej, han er ikke bag Clem i køen, for de spiller forskellige positioner).

    Men hvis du eller andre skulle tro, at han så ville gå ind til et evt. forår i København uden at være 100% indstillet på at ville gøre sit ypperste, fordi et januarskifte måtte gå i vasken af den ene eller anden årsag, så kan jeg godt garantere, at så har man skudt langt forbi skiven. Både fordi det ikke ligger i hans natur generelt, og også fordi han har en ambition om at vende tilbage til FC København, når han er færdigudviklet som fodboldspiller, siden han elsker klubben og byen. Og han ved godt at hvis ikke han yder sit bedste til hver eneste træning og kamp i FCK-trøjen, så bliver sandsynligheden for at kunne vende tilbage langt mindre.
    Også selv om det måtte betyde, at han fra tid til anden måtte blive brugt som 6'er eller i midterforsvaret, som ikke er hans favoritpositioner.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #649
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    At du ikke synes, at han har bevist at han er god nok, det er din holdning. En, som klubben ikke er enig i, siden de tilbød ham en kontraktforlængelse.
    Blot fordi at han er tilbudt en kontraktforlængelse, er det jo ikke ensbetydende med at klubben forventer/tror at han er vores nye midtbane-legende... Der kan være ret mange andre faktorer der gør at en ung spiller tilbydes ny kontrakt, uden at jeg vil gå ind i alt for mange konspirationer omkring dette :-)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    ...Men hvis du eller andre skulle tro, at han så ville gå ind til et evt. forår i København uden at være 100% indstillet på at ville gøre sit ypperste, fordi et januarskifte måtte gå i vasken af den ene eller anden årsag, så kan jeg godt garantere, at så har man skudt langt forbi skiven. Både fordi det ikke ligger i hans natur generelt, og også fordi han har en ambition om at vende tilbage til FC København, når han er færdigudviklet som fodboldspiller, siden han elsker klubben og byen. Og han ved godt at hvis ikke han yder sit bedste til hver eneste træning og kamp i FCK-trøjen, så bliver sandsynligheden for at kunne vende tilbage langt mindre..
    Uagtet hvad Stamenic' natur er, hvilket du 110% ved bedre end jeg(hands down!), så er det jo bare et faktum at når en medarbejder er på retræte så daler motivationen. Uagtet hvor meget han elsker klubben og byen, ville jeg være ret loren ved tanken om at han skulle have en afgørende rolle i slutspillet. At det nu skulle ske, er selvfølgelig en tanke der er ret langt ude - men okay, det var Diks på CB og Jelert på VB også i sin tid.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #650
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Blot fordi at han er tilbudt en kontraktforlængelse, er det jo ikke ensbetydende med at klubben forventer/tror at han er vores nye midtbane-legende... Der kan være ret mange andre faktorer der gør at en ung spiller tilbydes ny kontrakt, uden at jeg vil gå ind i alt for mange konspirationer omkring dette :-)



    Uagtet hvad Stamenic' natur er, hvilket du 110% ved bedre end jeg(hands down!), så er det jo bare et faktum at når en medarbejder er på retræte så daler motivationen. Uagtet hvor meget han elsker klubben og byen, ville jeg være ret loren ved tanken om at han skulle have en afgørende rolle i slutspillet. At det nu skulle ske, er selvfølgelig en tanke der er ret langt ude - men okay, det var Diks på CB og Jelert på VB også i sin tid.
    Nej, og blot fordi klubben ikke skulle have en forventning om, at Stamenic er vores nye midtbanelegende, så er dette jo ikke ensbetydende med, at man ikke ser ham have en rolle at udfylde. Nu udsprang diskussionen jo af, om det kunne have sin rigtighed, at klubben ikke vil sælge Stamenic, før man har en afløser på plads. Det giver jo en indikation af, at klubben rent faktisk ser ham spille en rolle i foråret, selvom man ved, at han ikke er her efter sommerferien. I princippet ligesom at Daramy har en rolle, selvom han næppe er her efter sommerferien. Og så er det jo sådan set irrelevant for diskussionen, om man synes Stamenic er god eller ej. Klubbens ræsonnement giver fin mening, når nu man rent faktisk vurderer, at Stamenic udfylder en rolle.

  9. #651
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Blot fordi at han er tilbudt en kontraktforlængelse, er det jo ikke ensbetydende med at klubben forventer/tror at han er vores nye midtbane-legende...
    Mindre kan nok også gøre det.. ;-)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Uagtet hvad Stamenic' natur er, hvilket du 110% ved bedre end jeg (hands down!), så er det jo bare et faktum at når en medarbejder er på retræte så daler motivationen. Uagtet hvor meget han elsker klubben og byen, ville jeg være ret loren ved tanken om at han skulle have en afgørende rolle i slutspillet. At det nu skulle ske, er selvfølgelig en tanke der er ret langt ude - men okay, det var Diks på CB og Jelert på VB også i sin tid.
    Tja, jeg kan pege på en del FCK-spillere, som vidste i længere tid i forvejen, at de spillede deres sidste halve til hele år i klubben, uden at det gik ud over deres motivation og ydeevne til træning og kamp. Grønkjær, Delaney, Ludde, Zanka (2017), Pep Biel, m.fl. Og mon ikke tanken om hente sit første mesterskab i ens seniorkarriere ville være med til at sikre motivationen i ens præstationer?

    Jeg kan godt forstå at du skulle være loren ved tanken om at se ham spille 6'er eller midterforsvarer i et slutspil, for den tanke kunne jeg godt selv få. Sagtens. Men det vil næppe være pga. hans motivation, men snarere pga. han spiller på en uvant position. Men jeg ville være helt rolig ved tanken om at han skulle spille 8'er i en afgørende kamp pga. skade eller karantæne til Lerager, og med Clem, Falk og/eller Claesson ved siden af sig på midten.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #652
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ifølge BT's podcast er vi også interesseret i Magnus Mattsson, som Brøndby skulle være ude efter. Jeg må indrømme, jeg ikke kender ham, men han ligner umiddelbart ikke en, der er god nok til os, synes jeg. Nogen, der kender mere til ham?

    Derudover påstår Farzam Abolhosseini, at et evt. salg af Stamenic afhænger af, at vi køber Delaney (eller en anden til midtbanen). Det har jeg meget svært ved at tro på er rigtigt. Jeg kan ikke se Stamenic spille nogen rolle på holdet det næste halve år, hvis han bliver hængende, uanset om Delaney kommer eller ej. Med mindre vi bliver hårdt ramt af skader.
    Der bliver godt nok nævnt en del navne. I Kvartibolds transfer nævnte Farzam vist Nikolas Nartey som vores drømmespiller til den defensive midtbane. Altså som en spiller, som vi næsten var mere interesseret i end Delaney. Det navn synes jeg ikke at have hørt før, som værende én vi var interesseret i.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #653
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der bliver godt nok nævnt en del navne. I Kvartibolds transfer nævnte Farzam vist Nikolas Nartey som vores drømmespiller til den defensive midtbane. Altså som en spiller, som vi næsten var mere interesseret i end Delaney. Det navn synes jeg ikke at have hørt før, som værende én vi var interesseret i.

    Meget muligt at jeg husker totalt forkert her, men smækkede han ikke med døren, da han ikke ville forlænge med FCK og smuttede for småpenge? Samt lillebror skiftede til Brøndby et par år senere?

    Uanset hvad fik han fuld tid for Stuttgart i Bundesligaen i går og det er under et år siden, de sidst forlængede hans kontrakt (til 2025), så jeg tvivler lidt på, at de vil sælge ham for småpenge.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #654
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://bold.dk/fodbold/klubber/dina...-vinterskifte/

    Rasmus Lauritsen er røget af holdet i Dinamo Zagreb (bag to store profiler) og åbner for et vinterskifte inkl. til Danmark. Han er midterforsvarer på 26 år og kunne være en oplagt transfer. Zagreb er vel på vores niveau og han har spillet 80 kampe for dem, samt været en stor profil i Allsvenskan inden da.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #655
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/klubber/dina...-vinterskifte/

    Rasmus Lauritsen er røget af holdet i Dinamo Zagreb (bag to store profiler) og åbner for et vinterskifte inkl. til Danmark. Han er midterforsvarer på 26 år og kunne være en oplagt transfer. Zagreb er vel på vores niveau og han har spillet 80 kampe for dem, samt været en stor profil i Allsvenskan inden da.
    Men er han god nok? Profil i Allsvenskan snyder måske lidt. Fast mand i Zagreb er godt, men det er vel stadig en klub nogenlunde på vores niveau, så når han ikke kan bide sig fast nu, så vidner det måske også lidt om et niveau, som måske ikke er helt godt nok?

    Under alle omstændigheder så er han vist fra Midtjylland, så mon ikke et skifte dertil er mere oplagt, når de vist også søger på pladsen.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #656
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Meget muligt at jeg husker totalt forkert her, men smækkede han ikke med døren, da han ikke ville forlænge med FCK og smuttede for småpenge? Samt lillebror skiftede til Brøndby et par år senere?

    Uanset hvad fik han fuld tid for Stuttgart i Bundesligaen i går og det er under et år siden, de sidst forlængede hans kontrakt (til 2025), så jeg tvivler lidt på, at de vil sælge ham for småpenge.
    Ja det tror jeg, at du har ret i. Jeg mener også Farzam sagde, at det ikke så ud til at kunne lade sig gøre. Ser man dog udelukkende på spilleren (og ikke smækken med døren), så er han som type vel egentlig ret interessant. God ung alder, videresalgspotentiale og stor profil på netop den plads vi søger på u21 landsholdet. Han er nok en tand bedre end Clem, som dog selvfølgelig også skal have kampe i foråret.

  20. #657
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Som en kronisk skuffet mand, der konstant råber på forstærkninger, må jeg indrømme, at jeg har nærmest naive forhåbninger, når det gælder Clem. Hans entré på seniorholdet er noget af det mest lovende, jeg kan mindes at have set.

    Jeg er klar over, at han som ung spiller kan svinge i niveau, og måske får han brug for at se en kamp eller to fra bænken. Men hvis det var hans reelle niveau, vi så inden vinterpausen, skal han efter min opfattelse spille 6'eren. Hver gang.

  21. De følgende 12 brugere er enige:

  22. #658
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nej, og blot fordi klubben ikke skulle have en forventning om, at Stamenic er vores nye midtbanelegende, så er dette jo ikke ensbetydende med, at man ikke ser ham have en rolle at udfylde. Nu udsprang diskussionen jo af, om det kunne have sin rigtighed, at klubben ikke vil sælge Stamenic, før man har en afløser på plads. Det giver jo en indikation af, at klubben rent faktisk ser ham spille en rolle i foråret, selvom man ved, at han ikke er her efter sommerferien. I princippet ligesom at Daramy har en rolle, selvom han næppe er her efter sommerferien. Og så er det jo sådan set irrelevant for diskussionen, om man synes Stamenic er god eller ej. Klubbens ræsonnement giver fin mening, når nu man rent faktisk vurderer, at Stamenic udfylder en rolle.
    Når jeg har svært ved at tro på, at Neestrup skulle have tiltænkt Stamenic så stor en rolle i foråret, at man kun vil slippe ham et halvt år før tid, hvis Delaney eller en anden afløser kommer ind, er det jo, fordi vi er godt besat på den plads. Vi har lige nu i Claesson, Lerager, Falk, Clem, Stamenic, Haraldsson og Johannesson syv spillere til de tre centrale midtbanepladser. Og med Roonys forlængelse og tilgangen af Goncalves må man formode, at Claesson, Haraldsson og Johannesson i højere grad end tidligere skal finde deres spilleminutter centralt.

    Så vi er mere end godt besat, og i den situation giver det god mening, hvis en træner skeler til, at en spiller ikke har nogen fremtid i klubben. Dels fordi der ikke er noget incitament til at udvikle spilleren gennem spilletid, dels fordi spillere generelt betragtet ikke kan undgå at blive påvirket mentalt af at stå med det ene ben på vej ud ad døren. Det har ikke noget at gøre med, om Stamenic er topprofessionelt indstillet. Det er simpel psykologi.

    Til den overvejelse skal så selvfølgelig også lægges, om en spiller er så god, at de kortsigtede hensyn til holdets sportslige succes vejer så tungt, at man alligevel bruger ham frem for andre med en fremtid i klubben. Der er Daramy et godt eksempel. Selv om vi formentlig også skal sige farvel til ham til sommer, kan han noget særligt, som kun Roony også kan - og han spiller i den modsatte side. Derfor giver det mening at bruge ham, men så vigtig er der næppe mange, der kan se, at Stamenic er for holdet.

    Tiden må vise, om Abolhosseini har ret i sin påstand. Jeg tvivler.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #659
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ave-delaney-nu

    Hvis den her historie holder, så må det være slut med drømmen om Delaney i FCK.

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #660
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://twitter.com/cbc_informasfc/s...26622637285378

    Hvis den her historie holder, så går drømmen om Delaney i FCK i opfyldelse.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •