Side 20 af 57 FørsteFørste ... 101718192021222330 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvordan undervurdere jeg det?. Jeg deler det op i 2, hvor jeg siger Grabara er en idiot og han skal have rådgivning i kommunikation. Han kom også med nogle egoistiske udtalelser om Polen og målmands situationen der som var idiotisk efter min mening. Jeg ret sikker på Grabara bliver solgt til Sommer.

    Ryan som jeg nævner er formentlig også er fortid pga. hans udtalelser uagtet om han kan formentlig kan have ret i nogle af hans påstande så vil klubben formentlig ikke lade dette passere. Og nu er vi som klub ikke bare en "Almindelig" virksomhed. Vi laver jo nok ikke bare "United" og fyrer Ryan da vi jo gerne vil have en klat penge for ham.

    Så syntes nu nok jeg var nuanceret og havde styr på mine følelser når det kommer til Grabara vs Ryan :)
    Jeg læste det som en siddestilling af de to handlinger, og det kan jeg simpelthen ikke se det er. For mig at se, er det en umoden og dumsmart Grabara-Twitter-rant overfor et målbevidst og kalkuleret angreb på klub, trænere og holdkammerater. Og skal vi endelig gøre det op i sportslige præstationer, så overgår Grabara Ryan markant i deres fælles tid i FCK.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #287
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Hvis der er bud på dem begge, og de bud er store nok, så kan vi lige så godt sælge dem nu, og så nøjes med at hente én målmand i dette vindue som førstekeeper, og så hente en til i sommerens vindue, når Kalles kontrakt udløber. Kalle er ikke længere på sit absolutte topniveau, men han er stadig en god målmand, som jeg vil kunne have tillid til som andenkeeper i foråret. Og så har vi stadig unge Dithmer, der både kan fungere som 3. målmand for seniortruppen, samt stadig være i stand til at få kontinuerlig spilletid på U19 de næste to år.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #288
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg læste det som en siddestilling af de to handlinger, og det kan jeg simpelthen ikke se det er. For mig at se, er det en umoden og dumsmart Grabara-Twitter-rant overfor et målbevidst og kalkuleret angreb på klub, trænere og holdkammerater. Og skal vi endelig gøre det op i sportslige præstationer, så overgår Grabara Ryan markant i deres fælles tid i FCK.
    Meget enig. For mig står det, oveni det, som forfriskende at have typer som Grabara, der ikke leverer de sædvanlige korrekte vendinger fra PR manualen. Han siger jo ikke noget usandt, men kører den til stregen med lidt humor og sarkasme; og dybest set udtrykker han bare på denne vis, at han har en kæmpe selvtillid. Det sidste støder altid nogle, men det er jo i bund og grund positivt for en målmand at have selvtillid og viljen til at udfordre sig selv med ambitiøse udmeldinger.

    I det øjeblik han ikke kan følge op med spil, der lever op til hans udmeldinger, falder det selvfølgelig til jorden. Men det kan han.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 04.12.22 kl. 11:22

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #289
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg læste det som en siddestilling af de to handlinger, og det kan jeg simpelthen ikke se det er. For mig at se, er det en umoden og dumsmart Grabara-Twitter-rant overfor et målbevidst og kalkuleret angreb på klub, trænere og holdkammerater. Og skal vi endelig gøre det op i sportslige præstationer, så overgår Grabara Ryan markant i deres fælles tid i FCK.
    Det var ikke ment som en sidestilling af situationen blot at de begge 2 har nogle ego problemer som er gået over gevind, hvor det formentlig nok får størst konsekvens for Ryan.

    Hvordan klubben håndterer det, må vi jo se.

  8. #290
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Meget enig. For mig står det, oveni det, som forfriskende at have typer som Grabara, der ikke leverer de sædvanlige korrekte vendinger fra PR manualen. Han siger jo ikke noget usandt, men kører den til stregen med lidt humor og sarkasme; og dybest set udtrykker han bare på denne vis, at han har en kæmpe selvtillid. Det sidste støder altid nogle, men det er jo i bund og grund positivt for en målmand at have selvtillid og viljen til at udfordre sig selv med ambitiøse udmeldinger.

    I det øjeblik han ikke kan følge op med spil, der lever op til hans udmeldinger, falder det selvfølgelig til jorden. Men det kan han.
    Jeg synes personligt ikke, Grabaras konsekvent ærgerlige personlighed er hverken forfriskende, humoristisk eller selvtillidsfuld - eller bør høre ind under begreber som "positiv arrogance" og "FCK DNA", hvilke ingen rigtig ved, hvad dækker over.

  9. De følgende 14 brugere er enige:

  10. #291
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg køber forresten heller ikke argumentet om at Ryans lejr ikke var blevet informeret korrekt. Dagen efter at Grabara får et "Jomfru Ane Gade kindkys" fra Mathias Ross, er klubben ude og skrive, at han er ude i 6 til 8 uger, og med lidt tællen på fingrene, så kunne man konstatere at han nok ville være ude frem til efter landskamppausen i slut september. https://www.fck.dk/nyhed/kamil-grabara-skal-opereres
    Der går to uger fra den udmelding, til vi skriver med Ryan. Når han har en dansk agent, der så let som ingenting ville kunne gå ind på FCKs egen hjemmeside og læse sig frem til det, og har haft tid til det, så er det noget utroværdigt at melde ud, at man ikke var blevet velinformeret. Så hvis Ryan påstår det, så er det enten fordi han selv er fuld af bullshit, eller også udstiller det hans agent som inkompetent. Og ingen af delene kan man give FCK skylden for.

    Grabaras tweet var grovt, usympatiskt og ukollegialt, men man kan på ingen måde argumentere for at det var usandt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #292
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Jeg synes personligt ikke, Grabaras konsekvent ærgerlige personlighed er hverken forfriskende, humoristisk eller selvtillidsfuld - eller bør høre ind under begreber som "positiv arrogance" og "FCK DNA", hvilke ingen rigtig ved, hvad dækker over.
    Jeg ved nu ikke, hvad der er så ærgerligt ved hans personlighed - og da slet ikke i forhold til Ryan i dette tilfælde. Sidstnævnte har jo været ude at sige, at Grabara kun har stået i efteråret pga. 'politiske' forhold - dvs. han er i virkeligheden en bedre målmand end Grabara. Det er da en markant sviner både til kollegaen og arbejdsgiveren.

    At Grabara vælger at give tilbage på Twitter, er sikkert uklogt og umodent. Men det er også Grabara, der er 24 år og i starten af sin karriere, mens Ryan er seks år ældre og har masser af rutine. Alligevel er det sidstnævnte, der i mine øjne starter den uskønne bitch-fight.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #293
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg ved nu ikke, hvad der er så ærgerligt ved hans personlighed - og da slet ikke i forhold til Ryan i dette tilfælde. Sidstnævnte har jo været ude at sige, at Grabara kun har stået i efteråret pga. 'politiske' forhold - dvs. han er i virkeligheden en bedre målmand end Grabara. Det er da en markant sviner både til kollegaen og arbejdsgiveren.

    At Grabara vælger at give tilbage på Twitter, er sikkert uklogt og umodent. Men det er også Grabara, der er 24 år og i starten af sin karriere, mens Ryan er seks år ældre og har masser af rutine. Alligevel er det sidstnævnte, der i mine øjne starter den uskønne bitch-fight.
    Han er 24 år, ikke 14… den undskyldning fungerer kun for teenagere. Jeg synes at det er mere end uklogt og rigtig skidt for os som klub. Når han gør det når Ryan lige er røget ud af VM og med alt den opmærksomhed der er på VM gør en stor forskel. Timingen betyder en hel del. Ryans Ronaldo interview var ikke verdensomspændende. Det er Grabaras tweet og sætter os i et rigtig dårligt lys. Alle de store medier har taget det op, så får vi lige hele turen i møllen. Vi kan sgu ikke have en klub hvor vores spillere går ud og sviner hinanden på twitter. Det går bare ikke.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #294
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Derp Se meddelelser
    Vi kan sgu ikke have en klub hvor vores spillere går ud og sviner hinanden på twitter. Det går bare ikke.
    Enig, det er på ingen måde i orden, at Ryan begynder på det - og da slet ikke, at han samtidig falder klubben i ryggen. Og som skrevet ovenfor, tænker jeg også, at det var uklogt af Grabara at gå med på den.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #295
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg synes ikke at det er særligt graverende at Ryan synes, at Grabara foretrækkes af politiske årsager. Det er vel mere eller mindre sandheden. Men når man har en gentleman/lokumsaftale om at skulle videre til januar, så forstår jeg ikke, at han går så meget op i det. Andet giver vel ikke meget mening. Til gengæld forstår jeg godt, at han er sur over, at han ikke har fået flere kampe. Det lå formentligt i lokumsaftalen, at han skulle spille fast frem til VM og det har nok været en af hovedårsagerne til, at han overhovedet skiftede hertil. Om PC har løjet om tidsperioden for Grabaras skade, som jo var meldt offentligt ud, kan vi af gode grunde ikke vide, men det er også en kende naivt at tro, at man kan få pladsen uden konkurrence. Men hvis det er det han blev lovet, så forstår jeg godt at han er tvær.

    Til gengæld synes jeg, det er underlødigt at begynde at spekulere i, at Kim Christensen ikke skulle gøre sit arbejde ordentligt. Det synes jeg i hvert fald er over grænsen af hvad man kan tillade sig i forhold til loyalitet - men man har nok ikke så stor grund til at være loyal, når man ikke længere betragter sig som en del af klubben (hvilket han vel ikke gør, når det altid har været planen at skulle videre til januar). Det er i øvrigt besynderligt, at man har en aftale om at han skal videre til januar, når man samtidig skriver en toårig kontrakt.

    Det behøves ikke diskuteres hvorvidt Grabaras kommentar om Ryan var underlødig. Spørgsmålet er bare om det får en konsekvens.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #296
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg synes ikke at det er særligt graverende at Ryan synes, at Grabara foretrækkes af politiske årsager. Det er vel mere eller mindre sandheden. (...).
    Tja. Det synes jeg nu. Jeg synes, at det er rimeligt at antage, at Grabara er blevet foretrukket fordi, at han er han en bedre målmand (hvilket er sandheden) og, at Grabaras samspil med forsvaret er bedre end Ryans (af naturlige årsager). Personligt synes jeg heller ikke om Grabaras udfald mod Ryan gennem efteråret. Ryans seneste svada giver mig dog ikke et indtryk af, at dennes format er højere.
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #297
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Fuego Se meddelelser
    Tja. Det synes jeg nu. Jeg synes, at det er rimeligt at antage, at Grabara er blevet foretrukket fordi, at han er han en bedre målmand (hvilket er sandheden) og, at Grabaras samspil med forsvaret er bedre end Ryans (af naturlige årsager).
    Grabaras samarbejde med forsvaret er måske bedre, men det er vel primært der, han har en fordel i forhold til Ryan. Ellers er Grabara vel ikke stærkere i feltet eller på stregen og slet ikke med fødderne. Det der for alvor peger i Garabars favør er videreudviklings- og salgspotentiale (det er også nævnt herinde før Ryan spekulerede i det). Man kan derudover godt diskutere hvor meget format Ryan har udvist - men det er i hvert fald højere end Grabara, der på ingen måde har kunne tåle konkurrencen.


  23. #298
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg synes ikke at det er særligt graverende at Ryan synes, at Grabara foretrækkes af politiske årsager. Det er vel mere eller mindre sandheden. Men når man har en gentleman/lokumsaftale om at skulle videre til januar, så forstår jeg ikke, at han går så meget op i det. Andet giver vel ikke meget mening. Til gengæld forstår jeg godt, at han er sur over, at han ikke har fået flere kampe. Det lå formentligt i lokumsaftalen, at han skulle spille fast frem til VM og det har nok været en af hovedårsagerne til, at han overhovedet skiftede hertil. Om PC har løjet om tidsperioden for Grabaras skade, som jo var meldt offentligt ud, kan vi af gode grunde ikke vide, men det er også en kende naivt at tro, at man kan få pladsen uden konkurrence. Men hvis det er det han blev lovet, så forstår jeg godt at han er tvær.
    .
    Så vidt jeg kan decifrere, mener du, at Ryan har ret i, at han blev bænket af 'politiske' årsager. Samtidig ser du en mulig "lokumsaftale" om, at Ryan skulle spille frem til VM. I så tilfælde forstår jeg ikke rigtigt 'politikken' her?! Det er vel en mærkværdig 'politik' at indgå aftaler for at bryde dem?

    Det forekommer logisk, at man hentede Ryan på en fælles aftale om, at han i hvert fald skulle stå indtil VM, da det var i begge parters interesse. Hvis man havde holdt fast i den aftale, kunne man med god ret have sagt, at Ryan stod af 'politiske' årsager.

    Nu skete der imidlertid det, at Grabara kom tilbage med så stort eftertryk og i en periode, hvor vi var sportsligt pressede til max. Da han fik chancen, var det synligt for de fleste, at han styrkede holdet (ikke mindst for trænerteamet, som omgående meldte ud, at "bedste mand står"), og da der var alvorligt behov for netop at styrke holdet efter en svag periode, kunne man ikke holde stærke Grabara ude.

    Jeg kan således ikke se andet, end at Grabara blev brugt ud af sportslig nød. Og da nøden var så stor, og Grabaras bidrag var så tydeligt, valgte man at TILSIDESÆTTE de politiske (aftalemæssige) hensyn og køre med polakken. Jeg kan derfor heller ikke få det til andet end vås, at Grabara skulle have stået i efteråret af 'politiske' årsager. Det var i den grad ud af (presserende) sportslige grunde - som så endte med at overrule 'politikken'.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #299
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Nu skete der imidlertid det, at Grabara kom tilbage med så stort eftertryk og i en periode, hvor vi var sportsligt pressede til max. Da han fik chancen, var det synligt for de fleste, at han styrkede holdet (ikke mindst for trænerteamet, som omgående meldte ud, at "bedste mand står"), og da der var alvorligt behov for netop at styrke holdet efter en svag periode, kunne man ikke holde stærke Grabara ude.

    Jeg kan således ikke se andet, end at Grabara blev brugt ud af sportslig nød. Og da nøden var så stor, og Grabaras bidrag var så tydeligt, valgte man at TILSIDESÆTTE de politiske (aftalemæssige) hensyn og køre med polakken.
    Jeg har svært ved at se, at den ene skulle være meget bedre end den anden (spillet med fødderne undtget). Sammenligningen besværliggøres ydermere af, at Grabara denne sæson blot har 2 kampe under Thorup, hvor Ryan har 9 kampe under Thorup og 2 under Neestrup. Jeg tænker, at Ryans tal ville se bedre ud, havde han haft flere kampe under sidstnævnte. Pokal- og CL-kampene udgør nok det bedste sammenligningsgrundlag og baseret på disse, har jeg svært ved at se, at Grabara skulle være meget bedre.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #300
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har svært ved at se, at den ene skulle være meget bedre end den anden (spillet med fødderne undtget). Sammenligningen besværliggøres ydermere af, at Grabara denne sæson blot har 2 kampe under Thorup, hvor Ryan har 9 kampe under Thorup og 2 under Neestrup. Jeg tænker, at Ryans tal ville se bedre ud, havde han haft flere kampe under sidstnævnte. Pokal- og CL-kampene udgør nok det bedste sammenligningsgrundlag og baseret på disse, har jeg svært ved at se, at Grabara skulle være meget bedre.
    Så kompliceret er det heller ikke. Det handler jo bare om, at Grabara gjorde det meget overbevisende i de kampe, han stod.

    Whoscored endte f.eks. med at sammensætte et efterårets hold for CL grp. G med 7 fra City, 3 fra Dortmund og 1 fra FCK - Grabara.

    Der er intet politisk i det.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •