Side 55 af 57 FørsteFørste ... 545525354555657 SidsteSidste
Viser resultater 811 til 825 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #811
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Dani Alves ;)
    Sidst redigeret af tor340 : 01.02.23 kl. 17:06 Årsag: Link
    Øvre C'er

  2. #812
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Måske ikke en god ide at hente (endnu?) en spiller, som har en sag om seksuelle overgreb hængende over hovedet.. ;-)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #813
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Måske ikke en god ide at hente (endnu?) en spiller, som har en sag om seksuelle overgreb hængende over hovedet.. ;-)
    Og som samtidig er åben Bolsonaro-støtte. Ham ville jeg have meget svært ved at støtte.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #814
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Måske ikke en god ide at hente (endnu?) en spiller, som har en sag om seksuelle overgreb hængende over hovedet.. ;-)
    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og som samtidig er åben Bolsonaro-støtte. Ham ville jeg have meget svært ved at støtte.
    Skulle jeg virkeligt skrive IRONI ANVENDT? Duer blinkesmiley ikke længere?
    Øvre C'er

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #815
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Skulle jeg virkeligt skrive IRONI ANVENDT? Duer blinkesmiley ikke længere?
    Hehe, det kan jo være svært at vide, hvad en smiley betyder. Jeg tolkede den mere, som at du godt vidste, at det var urealistisk eller sportsligt uholdbart.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #816
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Vi har 7 forsvarspillere, hvoraf de 3 er højre back. Hvad foregår der?

  9. #817
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af christiano Se meddelelser
    Vi har 7 forsvarspillere, hvoraf de 3 er højre back. Hvad foregår der?
    Vi har 8 forsvarsspillere heraf 4 backs og 4 centrale, hvilket i teorien bør være et optimalt antal. Desværre er Boile skadet, hvilket giver 7 til rådighed. Men han trækker stadig en heftig løn og han kommer (forhåbentlig) tilbage i efteråret.
    Ud af disse er 3 rigtig nok højre backs, men mindst 1 kan også dække den anden side, ligesom 1 kan dække centralt. Ikke optimalt men heller ikke en udtalt katastrofe.

    Derudover Halsgaard udtaget til træningslejren og dermed formentlig lidt i spil til yderste mandat centralt, såfremt der kommer skader og karantæner.

    Ja fordelingen kunne være bedre og ja, vi kan risikere at blive presset især centralt ved skader eller karantæner. Men kampprogrammet bliver vist heller ikke så intenst som i efteråret. Mon ikke vi klarer den indtil sommeren, hvor vi bedre kender status på både Lund og Boile og dermed bedre kan lave en transferplan.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #818
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi har 8 forsvarsspillere heraf 4 backs og 4 centrale, hvilket i teorien bør være et optimalt antal. Desværre er Boile skadet, hvilket giver 7 til rådighed. Men han trækker stadig en heftig løn og han kommer (forhåbentlig) tilbage i efteråret.
    Ud af disse er 3 rigtig nok højre backs, men mindst 1 kan også dække den anden side, ligesom 1 kan dække centralt. Ikke optimalt men heller ikke en udtalt katastrofe.

    Derudover Halsgaard udtaget til træningslejren og dermed formentlig lidt i spil til yderste mandat centralt, såfremt der kommer skader og karantæner.

    Ja fordelingen kunne være bedre og ja, vi kan risikere at blive presset især centralt ved skader eller karantæner. Men kampprogrammet bliver vist heller ikke så intenst som i efteråret. Mon ikke vi klarer den indtil sommeren, hvor vi bedre kender status på både Lund og Boile og dermed bedre kan lave en transferplan.
    Problemet med Boile i den ligning er jo, som du også selv nævner, at han tidligst vil være til rådighed til efteråret. Så uanset hvad vi har på kontrakt, så kigger vi ind i en lang og vigtig forårssæson, hvor vi unægteligt er vældig tyndt besat på CB-positionen (til sammenligning råder BØF over 5 stk). Jeg er med på, at der skal være plads til Boile mår og hvis han kommer tilbage fra sin skade, men indtil da, burde man have polstret sig bedre, end tilfældet er. Der kunne være mange måder at løse det på. Enten kunne man købe en CB nu, og så satse på at sælge en til sommer, eller man kunne have lejet en spiller for det næste halve år. Igen er jeg ikke imponeret over PC’s håndtering. I det hele taget virker PC primært kompetent i afdelingen for salg af spillere. Når det kommer til rekruttering og trupsammensætning synes jeg at det bliver mere og mere åbenlyst, hvor store mangler han har i den disciplin. Måske han skulle overgå til en stilling som salgschef, og så kunne vi i samme moment gafle Jan Laursen i FCN og ansætte ham som rekrutteringschef (selvom han også mestrer salgsdisciplinen ganske fornemt)..

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #819
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    175

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg kalder det dårlig trupsammensætning og noget af et gamble. Vi ved, at der vil komme karantæner, hvis forsvaret også rammes af skader, så er vi på den

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #820
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jan Gregus er på listen..

  16. #821
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,140

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Problemet med Boile i den ligning er jo, som du også selv nævner, at han tidligst vil være til rådighed til efteråret. Så uanset hvad vi har på kontrakt, så kigger vi ind i en lang og vigtig forårssæson, hvor vi unægteligt er vældig tyndt besat på CB-positionen (til sammenligning råder BØF over 5 stk). Jeg er med på, at der skal være plads til Boile mår og hvis han kommer tilbage fra sin skade, men indtil da, burde man have polstret sig bedre, end tilfældet er. Der kunne være mange måder at løse det på. Enten kunne man købe en CB nu, og så satse på at sælge en til sommer, eller man kunne have lejet en spiller for det næste halve år. Igen er jeg ikke imponeret over PC’s håndtering. I det hele taget virker PC primært kompetent i afdelingen for salg af spillere. Når det kommer til rekruttering og trupsammensætning synes jeg at det bliver mere og mere åbenlyst, hvor store mangler han har i den disciplin. Måske han skulle overgå til en stilling som salgschef, og så kunne vi i samme moment gafle Jan Laursen i FCN og ansætte ham som rekrutteringschef (selvom han også mestrer salgsdisciplinen ganske fornemt)..
    Jeg synes helt ærligt, at vi er en smule overdramatiske lige nu. Vi har 3 gode og 1 brugbar spiller til midterforsvaret til et forår, hvor programmet vist ikke er super komprimeret. Derudover et talent som åbenbart er god nok til træningslejren. Det må vi simpelthen kunne klare os med.
    Selvfølgelig er der en risiko omkring skader og karantæner (jeg er måske mere bekymret for en Grabara skade), men vi kan formentlig ikke gå med livrem og seler på alle pladser. Der er flere årsager til, at det ikke ligefrem er en no-brainer, at vi bare skulle have hentet en. Det er bl.a.
    a) lønbudgettet. Det er ikke gratis at hente en spiller
    b) harmoni i truppen. Ved køb står vi pludselig med for mange til sommer og/eller vi mister Lund, fordi han ikke får spilletid. Den samme udfordring ville vi have med leje, hvis vi hentede en rigtig god spiller. Hvis vi blot hentede en gardering, så kan vi sikkert lige så godt bruge Diks eller Halsgaard.

    Personligt havde jeg også gerne set en ekstra gardering, men vi får ikke altid, hvad vi ønsker. At hente Laursen virker også anelse fjollet. Manden fik stress af en lille job i Farum, skulle han kunne klare FCK? Og selvom der er gode rekrutteringer derude, så er det vel ikke ligefrem det, som springer mest i øjnene derude. Det er vel mere deres talentfabrik og ikke deres indkøb som rigtig batter.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #822
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det passer vel egentlig også fint med den nye strategi, hvis 4. valget i midterforsvaret skal være Halsgaard? En spiller fra eget akademi der kan få erfaring, helt og aldeles gratis - i stedet for at man henter en Ruben Gabrielsen eller Marios, der er møg hamrende dyre bænk spillere der alligvel ikke gør en synderlig forskel?

    Hvis det har været tanken hele tiden, så må jeg bare sige at jeg er fan.

    Det løser dog ikke problemet mee venstre back, hvor vi umiddelbart ikke har det næste talent her?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #823
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,426

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.fck.dk/nyhed/klubhuset-s...s-fra-portugal

    PC og Neestrup kommenterer på det overståede transfervindue.

  21. #824
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Der burde have været mere end "minimal aktivitet" i svingdøren på vej ud i hvert fald, men det kommenterer de ikke på.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #825
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Der burde have været mere end "minimal aktivitet" i svingdøren på vej ud i hvert fald, men det kommenterer de ikke på.
    Ah, PC snakker til sidst om, at der er interesse fra nogle af de lande, der stadig kan købe, så der stadig kan ryge spillere ud. Midt i al PC-kritikken skal vi trods alt huske, at det ikke er svært at komme af med talenter som VK (kunsten her er at få det maksimale beløb for dem). Men at komme af med fejlkøb, der sidder med en god kontrakt i FCK, er en anden snak. Klubber, der er interesserede i dem, vil af gode grunde ofte ikke være attraktive nok til, at spilleren gider at skifte klub. Der skal tre til en tango - med mindre PC betaler hele FCK's udestående med en spiller i ét hug, og det vil ofte heller ikke være populært.

    Og så ved jeg godt, at det er PC's skyld, at vi lige nu står med et par dyre fejlkøb i truppen, men det ændrer ikke på, at de kan være svære at komme af med igen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •