Side 18 af 57 FørsteFørste ... 81516171819202128 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #256
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Kicker skriver, at Hoffenheim overvejer at skille sig af med Jacob Bruun Larsen allerede under vinterens transfervindue.

    https://bold.dk/fodbold/klubber/hoffenheim/nyheder/medie-hoffenheim-overvejer-bruun-larsen-afsked/


    Kom så, PC!

  2. #257
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kicker skriver, at Hoffenheim overvejer at skille sig af med Jacob Bruun Larsen allerede under vinterens transfervindue.

    https://bold.dk/fodbold/klubber/hoffenheim/nyheder/medie-hoffenheim-overvejer-bruun-larsen-afsked/


    Kom så, PC!
    Jeg vil gerne have kvalitet til FC. Jeg vil gerne have ham til FC. Og jeg vil gerne have ham nu!
    Væk med Mukario (staveplade) og ind med kvalitet
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  3. #258
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg tror JBL ville blive en dyr fuser, så jeg håber PC holder nallerne fra ham. Kan ikke se hvad han lige skulle have bevist som ville retfærdiggøre at han skulle være et "stjerneindkøb", men tror desværre at PC er tilpas starstruck til at han selvfølgelig går efter ham.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #259
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    JBL har en alder, hvor han kan gå for at være både et talent og en stjerne under PC’s nye strategi. Lykkes han, kan han markedsføres som en stjerne, men lader successen vente på sig, vil han kunne siges at være købt på potentialet. Det er vel den ideelle kandidat for en usikker sportsdirektør.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    JBL har en alder, hvor han kan gå for at være både et talent og en stjerne under PC’s nye strategi. Lykkes han, kan han markedsføres som en stjerne, men lader successen vente på sig, vil han kunne siges at være købt på potentialet. Det er vel den ideelle kandidat for en usikker sportsdirektør.
    Nej, han har da ej. Han er 24, har spillet seks landskampe og brød igennem i Bundesligaen for over fire år siden. Hvis Bruun Larsen flopper, kan det ikke undskyldes med, at han er et talent.

    Men jeg mener bestemt, vi skal hente ham, hvis vi kan. Man ved, hvor højt et topniveau han har, og han vil gerne FCK. Han er en case ala Fischer og Boilesen: Tidligere stortalenter, som vi kun kommer i nærheden af, fordi de ikke har kunnet få karrieren til at køre. Det indeholder en risiko for, at det heller ikke lykkes her, men den risiko bør vi tage, fordi den potentielle gevinst er enorm.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej, han har da ej. Han er 24, har spillet seks landskampe og brød igennem i Bundesligaen for over fire år siden. Hvis Bruun Larsen flopper, kan det ikke undskyldes med, at han er et talent.

    Men jeg mener bestemt, vi skal hente ham, hvis vi kan. Man ved, hvor højt et topniveau han har, og han vil gerne FCK. Han er en case ala Fischer og Boilesen: Tidligere stortalenter, som vi kun kommer i nærheden af, fordi de ikke har kunnet få karrieren til at køre. Det indeholder en risiko for, at det heller ikke lykkes her, men den risiko bør vi tage, fordi den potentielle gevinst er enorm.
    Hvad er det lige han har vist i Bundesligaen udover den ene sæson, hvor han startede godt, men stille og roligt fik mindre og mindre spilletid i Dortmund, hvorefter han blev solgt dyrt til Hoffenheim. Begrænset spilletid igennem sin tid i Hoffenheim med en kort opblomstring i starten af 21/22 sæsonen. JBL er hypet alt for højt op. Mukario (382 minutter) fik mere spilletid end JBL (326 minutter) i den halvsæson, hvor de begge var i Anderlect. Begge uden mål og assists.
    - Torben

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #262
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Han er en case ala Fischer og Boilesen: Tidligere stortalenter, som vi kun kommer i nærheden af, fordi de ikke har kunnet få karrieren til at køre.
    Det er en flot sammenligning. Jeg synes, både Fischer og Boilesen havde udrettet langt mere, da de skiftede til FCK.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #263
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er en flot sammenligning. Jeg synes, både Fischer og Boilesen havde udrettet langt mere, da de skiftede til FCK.
    Enig. Jeg kan godt lide Boile, men synes, at han hans spillemæssige betydning har været begrænset til forholdsvis korte perioder - ift. hvor længe han har været i klubben.

    Fischers dramatiske fald fra fodboldtinderne efter skader er et mysterium af proportioner, der får sfinksen til at ligne en kattekilling. Hold op, hvor jeg under ham at finde storformen igen!

    Jeg har ingen idé om, hvorvidt Jacob Bruun kan forløses i FCK, men det er muligvis en chance, vi må tage. Succesraten er ikke høj, når PC køber kanter, så jeg er ikke tryg ved, hvad han ellers finder på.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  15. #264
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Delaney ude af VM, fire ugers genoptræning venter. Det kunne vel nærmest ikke være bedre for os?

    https://bold.dk/fodbold/klubber/danm...anske-vm-lejr/

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #265
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Hvad er det lige han har vist i Bundesligaen udover den ene sæson, hvor han startede godt, men stille og roligt fik mindre og mindre spilletid i Dortmund, hvorefter han blev solgt dyrt til Hoffenheim. Begrænset spilletid igennem sin tid i Hoffenheim med en kort opblomstring i starten af 21/22 sæsonen. JBL er hypet alt for højt op. Mukario (382 minutter) fik mere spilletid end JBL (326 minutter) i den halvsæson, hvor de begge var i Anderlect. Begge uden mål og assists.
    Men det er jo netop min pointe: Han brød igennem i Dortmund for fire sæsoner siden og lignede en kommende stjerne. Siden da har det været pauvert, hvilket jo er grunden til, at vi har en mulighed for at få ham. Man så dengang, hvad han har potentialet til, men der er naturligvis ingen garanti for, at han forløser potentialet i FCK. Så er det op til ens temperament (og en forhåbentlig grundig analyse fra klubbens scouts), om man skal tage chancen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #266
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Delaney ude af VM, fire ugers genoptræning venter. Det kunne vel nærmest ikke være bedre for os?

    https://bold.dk/fodbold/klubber/danm...anske-vm-lejr/
    Er han ikke ved at være et lidt risky indkøb? Oppe i alderen og ifølge Transfermarkt ret skadesplaget. Jeg elsker(!) Delaney, men jeg er ikke så vild med at have endnu en dyr mand i lazarettet.

  19. De følgende 10 brugere er enige:

  20. #267
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Tør man håbe på, at den her video ikke ville blive lagt op, hvis Roony var på vej videre? Jeg satser på, at det er et forvarsel om en forlængelse. :-)

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #268
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    JBL har en alder, hvor han kan gå for at være både et talent og en stjerne under PC’s nye strategi. Lykkes han, kan han markedsføres som en stjerne, men lader successen vente på sig, vil han kunne siges at være købt på potentialet. Det er vel den ideelle kandidat for en usikker sportsdirektør.
    Han er i hvert fald en god kandidat, hvis man f.eks. kan hente ham i kommende vintervindue på leje med en rimelig købsoption. Så har begge parter en halvsæson at se hinanden an i inden en mere permanent aftale eventuelt lukkes.

    Ifølge kvartibold var JBL's lejr lidt lunken omkring et skifte i sommers, da JBL gerne vil spille venstre kant og vi lige havde lejet Daramy. Sådan som Daramy spiller pt og hvis han som håbet/forventet bliver bedre til foråret med en god lang opstart i FCK, så er chancen for at holde ham i FCK næppe ret stor. Det faktum kan man også bruge overfor JBL, der kan overtage pladsen til sommer, såfremt han gør det godt i løbet af foråret på de andre offensive pladser.

    Mht om han kommer som stjerne eller talentkøb, så vil han uden tvivl være et stjernekøb i PC's øjne. Man henter ham jo for at højne topniveauet på holdet, ligesom formentlig prisen, klub man henter ham i, cv generelt og alder peger mod "stjerne"-mærkatet. Og så kan vi så passende bruge hele januar på at diskutere, om han virkelig er en stjerne, og hvor skuffede vi er over at han er den hentede "stjerne" og at PC og scouting jo er håbløse, da den tidligere ledelse også en gang havde set ham spille fodbold og var interesseret. Derfor kan det aldrig være en PC signing, hvis det går godt (og han skal fandme ikke tage noget ære for den) .... og 100% en PC signing og en scouting katastrofe, hvis det går dårligt :)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #269
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Er han ikke ved at være et lidt risky indkøb? Oppe i alderen og ifølge Transfermarkt ret skadesplaget. Jeg elsker(!) Delaney, men jeg er ikke så vild med at have endnu en dyr mand i lazarettet.
    Omvendt, er det en chance man på nogen måde kan lade være med at tage, hvis muligheden byder sig?
    En ting er, at der er en ret stor upside mht hans niveau, han bringer FCK-dna...eller i hvert fald vindermentalitet, hans betydning i omklædningsrum og på de unge, signalværdien til vores konkurrenter osv. En anden ting er, at hvis man springer over, så vil PC for altid være manden som ikke hentede Delaney hjem, da muligheden var der.....det kan jeg ikke forestille mig, at han eller vi som fans på nogen måde kan leve med :-)

  25. De følgende 10 brugere er enige:

  26. #270
    Tilmeldingsdato
    Apr 2018
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg synes, at der er nogle lidt oversete nuancer i vurderingen af Jakob Bruun Larsen, når man nærmest allerede har kategoriseret ham som "has-been".

    Hoffenheim har spillet 3-5-2 i stort set al den tid han har spillet der, hvilket ikke efterlader meget plads til en kantspiller som ham, hvor han også selv ser sig selv som havende sin favoritposition. På 10'eren har Hoffenheim i øvrigt haft en af sine største profiler i Christoph Baumgartner, har har ligget på en markedsværdi på 20-22 mio. euro (Transfermarkt, lidt tvivlsomt ind i mellem, I know) i hver af de sæsoner, hvor Jakob Bruun Larsen har spillet i klubben.

    I Anderlecht bliver der bl.a. refereret til nogle stats om 0 mål og 0 assists, men det var i grundspillet. I de 6 Playoff-kampe mod Top 4 holdene laver han altså 2 mål og 2 assists på 6 kampe (kun 205 minutters spilletid). Heriblandt et frisparksmål hvilket er en kompetence, der helt sikkert mangler på det nuværende FCK-hold. Han leverer altså mod de stærke hold.
    Til sammenligning spillede Mukairu 6 minutter i Playoff-kampene. Anderlecht har i øvrigt i et par sæsoner nu, været et hold i en noget omtumlet forfatning, og vi ved da især også, hvor svært det kan være for selve store profiler at blomstre på hold og klubber, der har det svært.

    Jeg tror helt bestemt, at der kunne være et uforløst potentiale på venstrekanten, som er et niveau over Superligaen, med regelmæssig spilletid. Måske ikke på Victor Fischer-niveauet, da han trods alt havde større succes i Ajax end Jakob Bruun Larsen i Dortmund, men Jakob Bruun Larsen har vel på intet tidspunkt i sin karriere, været førstevalg på sin favoritposition - venstrekant. Det gør det lidt svært at vurdere hans reelle niveau på den plads, som han må formodes at skulle spille i FCK. I Hoffenheim har de simpelthen ikke brugt kantspillere, og i Dortmund var han vel udkonkurreret (fx. af Schurrle, Sancho, Dembele, Reus) ofte, men får alligevel en del kampe i 18/19 heriblandt også CL-kampe.
    I tillæg hertil kan han vel spille alle de tre forreste pladser ved behov - især 10'eren så han kan flexe med Claesson. Det kunne godt blive heftigt. Ser ham som fuldstændig oplagt erstatning for Daramy.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •