Side 19 af 57 FørsteFørste ... 91617181920212229 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Mathew Ryan er på vej væk allerede til januar:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...avn-til-januar

    Spørgsmålet er så, om vi kører videre med Grabara, Kalle og Dithmer i foråret, og så sælger Grabara, mens Kalles kontrakt udløber, og vi så køber to målmænd der, eller om vi køber en ny målmand nu, sender Kalle videre, og så køber en ny målmand, når Grabara sælges.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det er jeg sgu virkelig ked af. Jeg kan langt bedre lide Ryan som målmand end Grabara og mit håb var, at han skulle tage over som 1. målmand til sommer, når Grabara formentlig skulle sælges.

    Nej, jeg siger ikke, at Grabara er dårligt, blot at jeg som type bedre kan lide Ryan.


  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Mathew Ryan er på vej væk allerede til januar:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...avn-til-januar

    Spørgsmålet er så, om vi kører videre med Grabara, Kalle og Dithmer i foråret, og så sælger Grabara, mens Kalles kontrakt udløber, og vi så køber to målmænd der, eller om vi køber en ny målmand nu, sender Kalle videre, og så køber en ny målmand, når Grabara sælges.
    Ja, en mindre bombe er det vel?

    Selvom man godt kan se situationen er lidt uholdbar, så udfordrer det FCKs “vi skal have 2 klassemålmænd”-retorik.

    Specielt hvis Beck taler sandt når han siger det hele tiden har været meningen.

    Og Grabara kommer jo sandsynligvis til at bede om en transfer til sommer. I det lys er det jo ekstra ærgerligt vi skal ud og starte fra scratch. Som det også nævnes ovenfor.

    Havde selv håbet på et kongesalg af Grabara denne vinter, og så givet pladsen til Ryan. Det ville være god business.

    Zan

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Ja, det er ret ærgerligt, at vi fra for første gang i lang tid at have to kvalitetsmålmænd formentlig står uden en eneste om et halvt år.

    Gad vide, hvordan Mikkel Becks ord skal tolkes. Var det allerede planen, da Ryan blev hentet, at han skulle sælges nu, eller mener han, at det har været planen i noget tid (som i efter Ryan mistede pladsen igen)?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  8. #275
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Daniel Haarboe tilbagekaldt, fra udlejning: https://www.fck.dk/nyhed/fck-tilbage...-daniel-haarbo

    Ser ud som om han skal ud igen.

  9. #276
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg synes han er en klovn. Det er da sindssygt usympatisk. Dårligt for harmonien.

    Han kan simpelthen ikke lade være.

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-12...ter-vm-broeler

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 03.12.22 kl. 23:29

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #277
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg synes han er en klovn. Det er da sindssygt usympatisk. Dårligt for harmonien.

    Han kan simpelthen ikke lade være. Sælg fjolset.

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-12...ter-vm-broeler

    Zan
    Nu er det jo ikke fordi Ryan har opført sig eksemplarisk de sidste par uger, da han smed Grabara og klubben under bussen med sin "det må være en politisk beslutning". At Grabara ikke kan holde sig i skindet er muligvis dårlig stil, men ikke ligefrem overraskende.

    Sagen er nok bare den, at vi har to kæmpe egoer på samme plads, og de kan virkelig ikke lide hinanden. En af dem må videre og jeg er egentlig der, hvor jeg er rimelig ligeglad, hvem det bliver. Begge er gået over stregen.

    Jeg vil tro, at Ryan forsvinder dette vindue. Det lyder sådan på Mikkel Becks udtalelse omkring, at planen hele tiden har været, at han skulle videre. Ligesom Ryans udtalelser mere mindede om en mand som sparkede til den klub han er ved at forlade, end en spiller som glæder sig til at møde op til træning i januar. Ikke at Grabaras udtalelser er smarte, men han har i det mindste ikke sparket ud efter FCK. Han har nok nemmere ved at se Neestrup og PC i øjnene til januar end Ryan.


  12. #278
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Nogle af de udtalelser, Ryan kommer med her ift. klubben, er simpelthen uacceptable: https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-11...t-ud-efter-fck

    At han bl.a. giver offentligt udtryk for at mangle tillid til sin målmandstræner er et kæmpe no-go i min optik. Det synes jeg faktisk er langt værre end hvad Grabara har gjort i et øjebliks kådhed her til aften. Grabaras udtalelser er snotdumme og umodne, men hvis Ryan er væk, kommer det ikke til at ødelægge arbejdsklimaet omkring målmandsteamet (træner + spiller) og den interne tillid. Hvorimod hvis man beholder Ryan og sælger Grabara, så kan den slags udtalelser være decideret ødelæggende for arbejdsklimaet i målmandsteamet og for samarbejdet mellem træner og spiller.
    Sidst redigeret af Kiwi : 04.12.22 kl. 09:42
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #279
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det jo ikke fordi Ryan har opført sig eksemplarisk de sidste par uger, da han smed Grabara og klubben under bussen med sin "det må være en politisk beslutning". At Grabara ikke kan holde sig i skindet er muligvis dårlig stil, men ikke ligefrem overraskende.

    Sagen er nok bare den, at vi har to kæmpe egoer på samme plads, og de kan virkelig ikke lide hinanden. En af dem må videre og jeg er egentlig der, hvor jeg er rimelig ligeglad, hvem det bliver. Begge er gået over stregen.

    Jeg vil tro, at Ryan forsvinder dette vindue. Det lyder sådan på Mikkel Becks udtalelse omkring, at planen hele tiden har været, at han skulle videre. Ligesom Ryans udtalelser mere mindede om en mand som sparkede til den klub han er ved at forlade, end en spiller som glæder sig til at møde op til træning i januar. Ikke at Grabaras udtalelser er smarte, men han har i det mindste ikke sparket ud efter FCK. Han har nok nemmere ved at se Neestrup og PC i øjnene til januar end Ryan.
    Totalt uenig med dig.

    Der er en kæmpe forskel på de to udtalelser. Ryan er muligvis negativ, men eftersom han ikke en gang kunne få en kamp imod Thisted, kommer der selvfølgelig lidt øffen. Og at han reflektere lidt over hvorfor han er endt i den situation, er sgu ret ufarligt.

    Grabaras tweet er en ren hån. Ydmygende. Det er decideret usympatisk. Han har endda vundet pladsen. Oven i købet efter Ryan nok har sit og slås med efter en fejl i VM. Hvorfor det behov?

    Jeg håber klubben giver ham en over nallerne, men formentlig kigger de den anden vej.

    Zan

    PS. Jeg havde åbenbart læst en forkortet udgave af Ryans udtalelser. Vidste ikke det med teamet. Det er selvfølgelig virkelig dumt. Men det ændrer ikke ved at Grabaras tweet er så lavt. De er fucking klubkammerater.


  15. #280
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Er langt hen ad vejen enig [med K@sper] men det er da en grov hån mod Ryan og på et sted hele fodboldverdenen følger med disse dage.
    I går kørte historien om Hjulmands taktiske smørrebrødseddel som Australierne grinte af men tænk at have en holdkammerat som Grabara der håner en direkte konkurrent i samme klub pga en fejl der kostede en knockout i vm 1/8 fin mod Messi & Co. Sandheden er nok snarere at Grabara skal videre nu og at han ved det og derfor ikke er for fin til at sparke en mand der ligger ned..

    var det ikke netop hvad Nees hintede til da udtalte Grabara er alt for god til superligaen.Siden udtalte Beck at Ryan skulle videre, så det kunne ligne vi snart mangler vores 1. og 2. Goalie. Jeg ville nu gerne beholde den ene.

    Ligesom Zan har jeg, først nu læst artiklen ang Ryan og målmandstræneren, som har en dobbeltrolle som træner i fck og landsholdet. At udtale de nok hver især ikke vil dele alt er vel også udslag af at Aus DK skulle møde hinanden, han udtrykker trods alt ikke en generel mistillid men klart det lyder ikke helt godt.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #281
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Er langt hen ad vejen enig [med K@sper] men det er da en grov hån mod Ryan og på et sted hele fodboldverdenen følger med disse dage.
    I går kørte historien om Hjulmands taktiske smørrebrødseddel som Australierne grinte af men tænk at have en holdkammerat som Grabara der håner en direkte konkurrent i samme klub pga en fejl der kostede en knockout i vm 1/8 fin mod Messi & Co. Sandheden er nok snarere at Grabara skal videre nu og at han ved det og derfor ikke er for fin til at sparke en mand der ligger ned..

    var det ikke netop hvad Nees hintede til da udtalte Grabara er alt for god til superligaen.Siden udtalte Beck at Ryan skulle videre, så det kunne ligne vi snart mangler vores 1. og 2. Goalie. Jeg ville nu gerne beholde den ene.

    Ligesom Zan har jeg, først nu læst artiklen ang Ryan og målmandstræneren, som har en dobbeltrolle som træner i fck og landsholdet. At udtale de nok hver især ikke vil dele alt er vel også udslag af at Aus DK skulle møde hinanden, han udtrykker trods alt ikke en generel mistillid men klart det lyder ikke helt godt.
    Jeg vil gerne af med dem begge- Grabara selvfølgelig til en ordentlig pris. Men begge de to har demonstrerer en for mig ganske uprofessionel tilgang, og det viser ikke ligefrem personligheder, der bidrager til en harmonisk trup.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #282
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Er langt hen ad vejen enig [med K@sper] men det er da en grov hån mod Ryan og på et sted hele fodboldverdenen følger med disse dage.
    I går kørte historien om Hjulmands taktiske smørrebrødseddel som Australierne grinte af men tænk at have en holdkammerat som Grabara der håner en direkte konkurrent i samme klub pga en fejl der kostede en knockout i vm 1/8 fin mod Messi & Co. Sandheden er nok snarere at Grabara skal videre nu og at han ved det og derfor ikke er for fin til at sparke en mand der ligger ned..

    var det ikke netop hvad Nees hintede til da udtalte Grabara er alt for god til superligaen.Siden udtalte Beck at Ryan skulle videre, så det kunne ligne vi snart mangler vores 1. og 2. Goalie. Jeg ville nu gerne beholde den ene.

    Ligesom Zan har jeg, først nu læst artiklen ang Ryan og målmandstræneren, som har en dobbeltrolle som træner i fck og landsholdet. At udtale de nok hver især ikke vil dele alt er vel også udslag af at Aus DK skulle møde hinanden, han udtrykker trods alt ikke en generel mistillid men klart det lyder ikke helt godt.
    Jeg har ikke noget imod personligheder i en trup, men der er sgu grænser. Jeg syntes Grabara er direkte pinlig. Han er en super dygtig målmand og en strålende karrierer i sigte, han burde seriøst få noget rådgivning på den front. Jeg tror da også at større klubber holder øje og spørger sig selv - "Vil man have sådan en type personlighed" ind i vores trup.

    I henhold til Ryans udtalelser så er de sgu hellere ikke for gode. Jeg kan sagtens forstå han er frustreret og det er kun gisninger fra min side, men jeg tror faktisk på at klubben måske har lovet Ryan mere end hvad man gav udtryk for i henhold til spilletid og Grabaras retur, men derfor skal han ikke komme med de udtalelser han gør. Alene af den grund tror jeg han snart er fortid i klubben desværre for han er også en vildt god målmand (På trods af hans fejl mod Argentina)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #283
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg har ikke noget imod personligheder i en trup, men der er sgu grænser. Jeg syntes Grabara er direkte pinlig. Han er en super dygtig målmand og en strålende karrierer i sigte, han burde seriøst få noget rådgivning på den front. Jeg tror da også at større klubber holder øje og spørger sig selv - "Vil man have sådan en type personlighed" ind i vores trup.

    I henhold til Ryans udtalelser så er de sgu hellere ikke for gode. Jeg kan sagtens forstå han er frustreret og det er kun gisninger fra min side, men jeg tror faktisk på at klubben måske har lovet Ryan mere end hvad man gav udtryk for i henhold til spilletid og Grabaras retur, men derfor skal han ikke komme med de udtalelser han gør. Alene af den grund tror jeg han snart er fortid i klubben desværre for han er også en vildt god målmand (På trods af hans fejl mod Argentina)
    Jeg synes simpelthen du undervurderer alvoren i Ryans udtalelser og handlinger. Grabara er umoden og dum når han går på Twitter, men Ryans interview med TV2 er langt mere alvorligt og et groft angreb på FCK, Neestrup, Kim Christensen, PC og Grabara. I almindelig virksomhed eller institution var det lig med en fyreseddel. Min påstand er, at de af jer der forsvarer Ryan, lader jeres følelser for Grabara styre jeres holdninger.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #284
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes simpelthen du undervurderer alvoren i Ryans udtalelser og handlinger. Grabara er umoden og dum når han går på Twitter, men Ryans interview med TV2 er langt mere alvorligt og et groft angreb på FCK, Neestrup, Kim Christensen, PC og Grabara. I almindelig virksomhed eller institution var det lig med en fyreseddel. Min påstand er, at de af jer der forsvarer Ryan, lader jeres følelser for Grabara styre jeres holdninger.
    Hvordan undervurdere jeg det?. Jeg deler det op i 2, hvor jeg siger Grabara er en idiot og han skal have rådgivning i kommunikation. Han kom også med nogle egoistiske udtalelser om Polen og målmands situationen der som var idiotisk efter min mening. Jeg ret sikker på Grabara bliver solgt til Sommer.

    Ryan som jeg nævner er formentlig også er fortid pga. hans udtalelser uagtet om han kan formentlig kan have ret i nogle af hans påstande så vil klubben formentlig ikke lade dette passere. Og nu er vi som klub ikke bare en "Almindelig" virksomhed. Vi laver jo nok ikke bare "United" og fyrer Ryan da vi jo gerne vil have en klat penge for ham.

    Så syntes nu nok jeg var nuanceret og havde styr på mine følelser når det kommer til Grabara vs Ryan :)

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #285
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    I henhold til Ryans udtalelser så er de sgu hellere ikke for gode. Jeg kan sagtens forstå han er frustreret og det er kun gisninger fra min side, men jeg tror faktisk på at klubben måske har lovet Ryan mere end hvad man gav udtryk for i henhold til spilletid og Grabaras retur, men derfor skal han ikke komme med de udtalelser han gør. Alene af den grund tror jeg han snart er fortid i klubben desværre for han er også en vildt god målmand (På trods af hans fejl mod Argentina)
    Ja det nævner han da vist selv, at han var stillet i udsigt, at Grabaras skade ville vare længere end den gjorde. Om det så er PC der i samtalerne inden skiftet har tegnet et lidt forkert billede eller om Grabara vitterligt kom en del hurtigere tilbage en først estimeret er svært at vide - mon ikke det er en blanding af de to.
    Jeg kan også sagtens forstå, at han var frustreret over den manglende spilletid til sidst, men det er vel bare vilkårene i fodbold. Endvidere så var det formentlig hans skifte som sikrede ham en startplads til VM, så det er altså en smule jammerligt på den måde at smide klubben under bussen bagefter. Og især udtalelserne omkring Kim Christensen finder jeg meget usmagelige og helt ærlig noget svære at tilgive og vende tilbage til klubben ovenpå.
    Sammenholdt med Mikkel Becks udtalelser, så er jeg ret sikker på, at Ryan er fortid i klubben. Ryan sparker bagud og brænder broer - Grabara giver ham lige en hilsen med på vejen....
    Det eneste som måske kan ændre dette er, hvis der ligger et stort bud på Grabara i dette vindue. Andet steds har man kunne læse, at Grabara med al sandsynlighed var skiftet til Napoli i sommers, hvis ikke Ross havde smadret hans ansigt. Et lignende bud kunne måske komme nu. Men så har Ryan godt nok lidt reparationsarbejde foran sig i forhold til trænerteam og klub.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •