Side 51 af 57 FørsteFørste ... 4148495051525354 ... SidsteSidste
Viser resultater 751 til 765 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #751
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Spændt på om der sker noget idag. Vi mangler lidt til bredden i midterforsvaret men ellers synes jeg vi er dækket fint ind til mesterskabs jagten.
    Jeg tror den er lukket desværre :( måske et par afgange.
    Gad vide hvornår der kommer noget nyt omkring Amoo ? Jeg vil gerne vide om han er en del af fremtiden... Gerne snart se ham i aktion igen...

  2. #752
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Gad vide hvornår der kommer noget nyt omkring Amoo ? Jeg vil gerne vide om han er en del af fremtiden... Gerne snart se ham i aktion igen...
    Mnja...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #753
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Gad vide hvornår der kommer noget nyt omkring Amoo ? Jeg vil gerne vide om han er en del af fremtiden... Gerne snart se ham i aktion igen...
    I doubt it, sir.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  5. #754
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg tror den er lukket desværre :( måske et par afgange.
    Gad vide hvornår der kommer noget nyt omkring Amoo ? Jeg vil gerne vide om han er en del af fremtiden... Gerne snart se ham i aktion igen...
    Med tanke på, at PC har hentet to stjernespillere - efter FCK's standarder! - til kanten i dette vindue, så er det vidst et vink med en vognstang om, at Amoo ikke er at finde i FCK til sommer. Det er er jeg sikker på vi får at vide, når der har været afholdt flere bestemt mødetyper i maj måned. Indtil videre er han dog skadet, og kommer ikke i spil til noget på en fodboldbane lige foreløbigt.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #755
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg håber stadig, der kan findes en fornuftig økonomisk løsning på, at Delaney spiller i FCK efter sommerferien. Hvis han er for dyr, eller vi til den tid er 'for' godt besat på pladsen, er det i mine øjne ikke helt afgørende, at han slutter sin spillerkarriere i klubben.

    Jeg synes derimod, at man skal gå meget langt for, at han får en central rolle i FCK, når han lægger fodboldstøvlerne på hylden. Han må have masser at bidrage med i det fantastiske talentsetup - og hvis han går trænervejen, har man jo også lov at drømme...
    Sidst redigeret af dam78 : 31.01.23 kl. 10:58

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #756
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg gad virkelig godt vi kunne finde Grabaras permanente afløser allerede nu.
    Det er nok ønsketænkning så sent i vinduet. Men der er to åbenlyse grunde til at det kunne være en god ide.

    Vedkommende kan lære klubben, byen og spillestilen at kende i ro og mag henover foråret
    Vi vil have en solid backup hvis Grabara (gud forbyde det) skulle rende ind i en skade igen

    Jeg holder meget af Kalle - Men vi har desværre set nogle gange nu at sidste salgsdato er overskredet...

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #757
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg gad virkelig godt vi kunne finde Grabaras permanente afløser allerede nu.
    Det er nok ønsketænkning så sent i vinduet. Men der er to åbenlyse grunde til at det kunne være en god ide.

    Vedkommende kan lære klubben, byen og spillestilen at kende i ro og mag henover foråret
    Vi vil have en solid backup hvis Grabara (gud forbyde det) skulle rende ind i en skade igen

    Jeg holder meget af Kalle - Men vi har desværre set nogle gange nu at sidste salgsdato er overskredet...
    Jeg tror stadig ham Samuel Brolin er en af topkandidaterne, og at man har en uformel aftale med ham om, at han viser sig frem i Horsens i foråret og derefter kommer ved kontraktudløb til sommer. Men om han er tiltænkt førstevalg eller andetvalg er svært at sige.

  12. #758
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    PC går eftersigende efter Thiago. Så må brokkeriet omkring højere hylde altså til at forstumme.

  13. #759
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det virker lidt mærkeligt. Odin Thiago Holm er 8er og nærmere en 10er end en 6er. Minder en del om Falk. Et kæmpetalent men har bøvlet en del med skader. Kan ikke se, hvilken rolle han skal udfylde, med mindre nogen er på vej væk.

  14. #760
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det virker lidt mærkeligt. Odin Thiago Holm er 8er og nærmere en 10er end en 6er. Minder en del om Falk. Et kæmpetalent men har bøvlet en del med skader. Kan ikke se, hvilken rolle han skal udfylde, med mindre nogen er på vej væk.
    Han har spillet sekser hele efteråret i Vålerenga og gjort det godt. Men det er rigtigt, at han minder lidt om Falk, idet han også er en ultra-vendbar spiller, der er god til at sætte fart den anden vej, når bolden er vundet.

  15. #761
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det virker lidt mærkeligt. Odin Thiago Holm er 8er og nærmere en 10er end en 6er. Minder en del om Falk. Et kæmpetalent men har bøvlet en del med skader. Kan ikke se, hvilken rolle han skal udfylde, med mindre nogen er på vej væk.
    Stamenic ? håkon ? (Håber det ikke).

  16. #762
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Han har spillet sekser hele efteråret i Vålerenga og gjort det godt. Men det er rigtigt, at han minder lidt om Falk, idet han også er en ultra-vendbar spiller, der er god til at sætte fart den anden vej, når bolden er vundet.
    Det passer fint med, at Falk vel snart skal have sit eventyr :-)

    Ps. Aner ikke, hvem spillere er.

  17. #763
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det passer fint med, at Falk vel snart skal have sit eventyr :-)

    Ps. Aner ikke, hvem spillere er.
    Hvis han bliver købt som 6'er, er der vel ikke noget større mysterium i det. Delaney kommer ikke (nu i hvert fald), Zeca er formentlig færdig, og Stamenic er på vej ud. Så indkøbet af en 6'er til at supplere Clem med behøver vel ikke at betyde, at Falk er på vej ud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #764
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvis han bliver købt som 6'er, er der vel ikke noget større mysterium i det. Delaney kommer ikke (nu i hvert fald), Zeca er formentlig færdig, og Stamenic er på vej ud. Så indkøbet af en 6'er til at supplere Clem med behøver vel ikke at betyde, at Falk er på vej ud.
    Du har ret. Jeg tror nu personlig stadig, at det bliver til sommer, at Falken flyver fra reden.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #765
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har ret. Jeg tror nu personlig stadig, at det bliver til sommer, at Falken flyver fra reden.
    Jamen, det tror jeg også. Selv om jeg håber, han beslutter at droppe udlandseventyret og blive her. Men jeg tror ikke, Falk regnes ind i 6'er-kabalen som andet end en nødløsning, så Odin Thiago har næppe noget med det at gøre. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •