Side 15 af 57 FørsteFørste ... 51213141516171825 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Skulle PC, eller en med mere forstand på fodbold kigge mod Odense her de sidste to kampe og analysere Minteh ekstra grundigt? Det kunne godt ligne en spiller man skal rykke på i vinterens vindue hvis man skal have en chance. Det er selvfølgelig vanvittigt tidligt, og han kan ligeså vel floppe - men råmaterialet er jo absurd med den speed, coolness og teknik han viste i går mod Midtjylland.

    Han har 18 måneder tilbage af sin kontrakt, og mon ikke Odense gør alt hvad de kan for at få den forlænget hurtigst muligt?
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #212
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Skulle PC, eller en med mere forstand på fodbold kigge mod Odense her de sidste to kampe og analysere Minteh ekstra grundigt? Det kunne godt ligne en spiller man skal rykke på i vinterens vindue hvis man skal have en chance. Det er selvfølgelig vanvittigt tidligt, og han kan ligeså vel floppe - men råmaterialet er jo absurd med den speed, coolness og teknik han viste i går mod Midtjylland.

    Han har 18 måneder tilbage af sin kontrakt, og mon ikke Odense gør alt hvad de kan for at få den forlænget hurtigst muligt?
    Jeg skulle til at skrive det samme. Jeg blev blæst bagover af det, han leverede i første halvleg: Pågående og udfordrende, fin teknik og hold da helt kæft, hvor har han fart! Han ligner det, jeg håbede, vi ville få med Amoo.

    Jeg ser ikke mange af OB's kampe, så det er muligt, at han bare spillede sit livs halvleg, men hvis han leverer mange af den slags præstationer, er han snart uden for vores rækkevidde.

    Andre følger også med:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-sl-sensation
    Sidst redigeret af dam78 : 01.11.22 kl. 09:40

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #213
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Han bliver ekstremt spændende at følge den unge Minteh. Jeg så også kampen i aftes og FCM forsvaret kunne overhovedet ikke håndtere ham. Fart som i fart og der til teknik. Whats not to like. Jeg nærer dog ikke de store forventninger til PC.s ageren, desværre.

  6. #214
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Han bliver ekstremt spændende at følge den unge Minteh. Jeg så også kampen i aftes og FCM forsvaret kunne overhovedet ikke håndtere ham. Fart som i fart og der til teknik. Whats not to like. Jeg nærer dog ikke de store forventninger til PC.s ageren, desværre.
    Han er spændende, ja! men også alt, alt for taktisk uskolet. Derfor bør han heller ikke være interessant for FCK lige nu, da truppen simpelthen skal have en mere prøvet højrekant. Derudover har vi allerede et gigantisk talent i Noah Sahsah, der indeholder maget af det samme, men som jeg ser have et langt bedre slutprodukt. Sahsah kan spille i begge sider, selvom jeg ved godt, at han i høj grad er blevet brugt i venstre side på U19. Desuden er Sahsah taktisk langt bedre skolet, fordi han har været igennem hele FCK-systemet.

    En spiller som Minteh skal i mine øjne hentes som stortalent, og have en voksen stjerne at spejle sig i. Lige nu har FCK to gigatalenter til højrekanten, og derfor vil et køb af Minteh simpelthen ikke give mening.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  8. #215
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Han er spændende, ja! men også alt, alt for taktisk uskolet. Derfor bør han heller ikke være interessant for FCK lige nu, da truppen simpelthen skal have en mere prøvet højrekant. Derudover har vi allerede et gigantisk talent i Noah Sahsah, der indeholder maget af det samme, men som jeg ser have et langt bedre slutprodukt. Sahsah kan spille i begge sider, selvom jeg ved godt, at han i høj grad er blevet brugt i venstre side på U19. Desuden er Sahsah taktisk langt bedre skolet, fordi han har været igennem hele FCK-systemet.

    En spiller som Minteh skal i mine øjne hentes som stortalent, og have en voksen stjerne at spejle sig i. Lige nu har FCK to gigatalenter til højrekanten, og derfor vil et køb af Minteh simpelthen ikke give mening.
    Jeg har ikke set et minut med Minteh, så niveauet har jeg svært ved at vurdere. Men hvis det rå talent er så stort som nævnes her og hvis han ikke er helt umulig taktisk som Amoo, og tilmed kan hentes til en overkommelig pris, så bør man måske tage chancen. Vi skal huske på, at Daramy og med pæn sandsynlighed også Roony nok er væk til sommer. Amoo skal vi nok heller ikke regne med. Sahsah er et stort talent og skal have spilletid snart, men vi kan stadig bruge kantspillere, især med fart og teknik.

    Jeg er forøvrigt enig i, at det ville være rart med en færdigudviklet profil på højrekant også, så det bør måske være højere prioriteret.

  9. #216
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har ikke set et minut med Minteh, så niveauet har jeg svært ved at vurdere. Men hvis det rå talent er så stort som nævnes her og hvis han ikke er helt umulig taktisk som Amoo, og tilmed kan hentes til en overkommelig pris, så bør man måske tage chancen. Vi skal huske på, at Daramy og med pæn sandsynlighed også Roony nok er væk til sommer. Amoo skal vi nok heller ikke regne med. Sahsah er et stort talent og skal have spilletid snart, men vi kan stadig bruge kantspillere, især med fart og teknik.

    Jeg er forøvrigt enig i, at det ville være rart med en færdigudviklet profil på højrekant også, så det bør måske være højere prioriteret.
    Jeg uddyber gerne min kritik af det manglende taktiske niveau. Det kan helt sikkert læres, men jeg så også kampen, og Mintehs styrke lå i hans fart, og det var primært noget han kunne udnytte til kontraspillet, da OB stod meget lavt mod FCM. Hvad jeg også så, var en spiller der manglede meget i relationsspillet, og som levede af sin opportunisme og energi. Det virker på et hold som OB's, men hos et storhold som FCK, hvor modstanderen i suppen altid står lavt, så vil hans mangler blive udtalte, og hans styrker neutraliseret langt nemmere. Skal jeg være grov, så lignede Minteh netop alt det Amoo var i Hammerby: en lynhurtig og driblestærk ung spiller, der som alt, alt for mange spillere fra Afrika mangler helt vildt meget taktisk, for at kunne spille i en klub som FCK. Det er jo netop FCN og FCM's fordel, at de har akademier, hvor de kan skole afrikanerne taktisk, så de er klar til dansk fodbold, når de fylder 18.

    I øvrigt er jeg 100% sikker på, at OB ser Minteh som en cash cow der skal malkes maksimalt. Han slippes ikke billigt til FCK. Det er kun i våde fandrømme den slags sker.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  11. #217
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg uddyber gerne min kritik af det manglende taktiske niveau. Det kan helt sikkert læres, men jeg så også kampen, og Mintehs styrke lå i hans fart, og det var primært noget han kunne udnytte til kontraspillet, da OB stod meget lavt mod FCM. Hvad jeg også så, var en spiller der manglede meget i relationsspillet, og som levede af sin opportunisme og energi. Det virker på et hold som OB's, men hos et storhold som FCK, hvor modstanderen i suppen altid står lavt, så vil hans mangler blive udtalte, og hans styrker neutraliseret langt nemmere. Skal jeg være grov, så lignede Minteh netop alt det Amoo var i Hammerby: en lynhurtig og driblestærk ung spiller, der som alt, alt for mange spillere fra Afrika mangler helt vildt meget taktisk, for at kunne spille i en klub som FCK. Det er jo netop FCN og FCM's fordel, at de har akademier, hvor de kan skole afrikanerne taktisk, så de er klar til dansk fodbold, når de fylder 18.

    I øvrigt er jeg 100% sikker på, at OB ser Minteh som en cash cow der skal malkes maksimalt. Han slippes ikke billigt til FCK. Det er kun i våde fandrømme den slags sker.
    Jeg tror heller ikke, at det sker.

    Jeg er imidlertid af den opfattelse, at en type som ham ikke kun har betydning for kontraspillet, men kan gøre en enorm forskel på det nuværende FCK-hold. Det er tydeligt, at alle hold i ligaen tør presse højt mod os, fordi chancen for at blive ramt af en omstilling stort set er ikke-eksisterende. I de europæiske kampe har problemet været endnu mere udtalt. Jeg har spejdet desperat mod bænken efter en indskifter med fart, der kan tvinge modstanderen længere væk fra vores målfelt. Den eneste, jeg har kunnet få øje på, er Mukairu (når han ikke er siet helt fra): Han har fart i benene, splinter i røven og har p.t. hverken evner eller selvtillid til at slå en bule i en blød hat med en forhammer.

    Daramy er formentligt væk til sommer, og der skal hentes fart til kanterne nu. PC er fejlet eklatant, når det gælder de positioner, og det vil han formentligt gøre igen - når han på transfervinduets sidste dag raser, fordi Jacob Bruun Larsen for 117 gang siger "nej, tak".

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #218
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    I øvrigt er jeg 100% sikker på, at OB ser Minteh som en cash cow der skal malkes maksimalt. Han slippes ikke billigt til FCK. Det er kun i våde fandrømme den slags sker.
    Det er muligt. Men hvis han kun har 18 måneder tilbage af sin kontrakt, har spillet forholdsvis få kampe og sælges fra OB, så tænker jeg ikke, at det er en spiller som skal koste 15+mio. Og hvis han kan fås billigere end det, så er det trods alt rimelig billigt (vi får alene 20 mio hvis vi slår Dortmund). Hans løn kan heller ikke være kæmpe.

    Under alle omstændigheder så foretrækker jeg, at man lige ser ham spille lidt mere inden man evt. overvejer at slå til. Også selvom det måske kan betyde, at det er for sent.

  14. #219
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg uddyber gerne min kritik af det manglende taktiske niveau. Det kan helt sikkert læres, men jeg så også kampen, og Mintehs styrke lå i hans fart, og det var primært noget han kunne udnytte til kontraspillet, da OB stod meget lavt mod FCM. Hvad jeg også så, var en spiller der manglede meget i relationsspillet, og som levede af sin opportunisme og energi. Det virker på et hold som OB's, men hos et storhold som FCK, hvor modstanderen i suppen altid står lavt, så vil hans mangler blive udtalte, og hans styrker neutraliseret langt nemmere. Skal jeg være grov, så lignede Minteh netop alt det Amoo var i Hammerby: en lynhurtig og driblestærk ung spiller, der som alt, alt for mange spillere fra Afrika mangler helt vildt meget taktisk, for at kunne spille i en klub som FCK. Det er jo netop FCN og FCM's fordel, at de har akademier, hvor de kan skole afrikanerne taktisk, så de er klar til dansk fodbold, når de fylder 18.

    I øvrigt er jeg 100% sikker på, at OB ser Minteh som en cash cow der skal malkes maksimalt. Han slippes ikke billigt til FCK. Det er kun i våde fandrømme den slags sker.
    Udover alle de ting du nævner, så var der heller ikke rigtig noget slutprodukt hverken med afslutninger eller assist. Jeg håber ved gud ikke, Fck køber ham.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #220
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Udover alle de ting du nævner, så var der heller ikke rigtig noget slutprodukt hverken med afslutninger eller assist. Jeg håber ved gud ikke, Fck køber ham.
    Ah, jeg er hverken for eller i mod at hente Minteh da jeg kan se argumenter for og i mod - men det er simpelthen ikke rigtigt. Han lagde en fuldstændig fremragende bold ind i feltet, som der skulle være scoret på mod Midtjylland bl.a. Derudover har han allerede 3 assist og 1 mål i 5 kampe (i den ene mod os med 7 minutters spilletid).
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #221
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/la-l...kasper-dolberg

    Hvis PC virkelig prøvede i august, så skal han fandme også prøve igen, når Sevilla slipper Dolberg til januar. Og det vil i hvert fald være en giga stjerne efter danske forhold.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #222
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Nogen der ved hvorfor Valdemar Lund og Roony ikke har forlænget endnu begynder at blive bange..
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  21. #223
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Slavia Prag er inde i en længere dårlig stime, hvor de ikke præsterer i hverken ligaen eller i Europa. Peter Olayinka, som tidligere har været på blokken i FCK, har kontraktudløb til sommer. Han har spillet 19 kampe inden i aften, og har scoret 9 mål. Han kan både spille kant og angriber. Det kunne være en løsning det kommende halve år, hvor han kan være back-up for både Daramy og Corner, og til sommer kan han så være førstevalg på venstre kant.
    Netop fordi han har kontraktudløb, så er det sidste chance for Slavia Prag at få penge for ham i dette vindue.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #224
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Slavia Prag er inde i en længere dårlig stime, hvor de ikke præsterer i hverken ligaen eller i Europa. Peter Olayinka, som tidligere har været på blokken i FCK, har kontraktudløb til sommer. Han har spillet 19 kampe inden i aften, og har scoret 9 mål. Han kan både spille kant og angriber. Det kunne være en løsning det kommende halve år, hvor han kan være back-up for både Daramy og Corner, og til sommer kan han så være førstevalg på venstre kant.
    Netop fordi han har kontraktudløb, så er det sidste chance for Slavia Prag at få penge for ham i dette vindue.
    Han har godt nok spillet mange kampe - men han blev jo fravalgt på lægetjekket. Så det er vel risikabelt at hente ham. Også selv på en fri (han var jo ved at lande en høj løn, som jeg husker det?).
    Jeg vil helst en anden vej end den ...
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  24. #225
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Han blev ikke fravalgt pga. lægetjekket, men FCK ville bare ikke betale samme pris som Slavia Prag forlangte (ca. 3,5 mio. euro) netop pga. det, FCKs læger opdagede med hans knæ ifm. lægetjekket.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •