Side 17 af 57 FørsteFørste ... 71415161718192027 ... SidsteSidste
Viser resultater 241 til 255 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #241
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Har allerede voldsomme tics ved udsigten til PCs vintershopping - med et øget budget og ny talent/stjerne-doktrin. Det ender næppe godt :-/
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #242
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Vi bør købe Frans Putros. Så slipper vi for at få Sandi Putros som dommer igen..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 11 brugere er enige:

  5. #243
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    536

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Vi bør købe Frans Putros. Så slipper vi for at få Sandi Putros som dommer igen..
    Er han væsentlig dårligere end andre dommere? Hvis vi følger ovenstående logik, så vil jeg langt hellere undersøge om Mads Kristoffer Kristoffersen har en bror, som spiller fodbold.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #244
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg så ikke FCM - OB men jeg fik set en del af OB - BIF i går. Noget af det foregik på telefonen på vej hjem, så der er lige forbehold for lidt dårligt billede, men jeg synes altså ikke, at Minteh er en, vi skal hente, ud fra det jeg så. Ja, han har en vanvittig fart og han har flere gode aktioner, men han har godt nok også mange elendige driblinger, dårlige berøringer og rigtig mange dårlige beslutninger. Nu ved jeg ikke hvordan OB har bedt ham agere i presset og rent taktisk, men han ligner også flere gange en, som løber forvirret rundt, når OB ikke har bolden. Nej tak til ham, før jeg har set ham holde niveau over en del flere kampe og desuden udvikle sig noget mere.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #245
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Vi skal sætte alt ind på Delaney og Yankuba Minteh
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. #246
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg så ikke FCM - OB men jeg fik set en del af OB - BIF i går. Noget af det foregik på telefonen på vej hjem, så der er lige forbehold for lidt dårligt billede, men jeg synes altså ikke, at Minteh er en, vi skal hente, ud fra det jeg så. Ja, han har en vanvittig fart og han har flere gode aktioner, men han har godt nok også mange elendige driblinger, dårlige berøringer og rigtig mange dårlige beslutninger. Nu ved jeg ikke hvordan OB har bedt ham agere i presset og rent taktisk, men han ligner også flere gange en, som løber forvirret rundt, når OB ikke har bolden. Nej tak til ham, før jeg har set ham holde niveau over en del flere kampe og desuden udvikle sig noget mere.
    Problemet er jo, at når du har set det, har alle andre også, og så er han langt ude for vores rækkevidde.

    Minteh kunne være en sindsygt spændende tilgang, men vi ville først og fremmest købe en masse potentiale. Jeg tror ikke nødvendigvis vi er i markedet efter mere potentiale, og derfor tror jeg ikke han kommer. Men han er unægteligt spændende, timingen er der bare ikke rigtig pt i forhold til vores nuværende trupsammensætning. Men lykkes det ikke at forlænge Roony, så bør man overveje at sælge ham, og hente en spiller som Minteh ind i stedet (sammen med en offensiv “stjerne”)..

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #247
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Vi meldes interesseret i Mikael Ishak som har bombet mål ind på stribe for Lech Poznan.

    Tipsbladet skriver at han har forlangt en løn på 6.7 mio kr for forlængelse, og pt tjener 1.5 mio.

    Kontrakten udløber til sommer, så peger det i retning af et januarskifte for Ishak, der tidligere har været på kontrakt i Randers FC.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-fc-koebenhavn

    Personligt har jeg svært ved at se ham i stjerne-kategorien, og han efterhånden blevet 29 år, så der er ikke meget talent heller.
    #dontshootthemessenger

  13. #248
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Vi meldes interesseret i Mikael Ishak som har bombet mål ind på stribe for Lech Poznan.

    Tipsbladet skriver at han har forlangt en løn på 6.7 mio kr for forlængelse, og pt tjener 1.5 mio.

    Kontrakten udløber til sommer, så peger det i retning af et januarskifte for Ishak, der tidligere har været på kontrakt i Randers FC.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...-fc-koebenhavn

    Personligt har jeg svært ved at se ham i stjerne-kategorien, og han efterhånden blevet 29 år, så der er ikke meget talent heller.
    #dontshootthemessenger
    Hvis du sænker blikket på den side, du linker til, kan du se, at det ikke kommer til at ske.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #249
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Hvis du sænker blikket på den side, du linker til, kan du se, at det ikke kommer til at ske.
    Gjorde jeg for sent. Kan se på hans instagram, at han lige har forlænget. :)

  16. #250
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Men lykkes det ikke at forlænge Roony, så bør man overveje at sælge ham, og hente en spiller som Minteh ind i stedet (sammen med en offensiv “stjerne”)..
    Kunne denne spiller (ikke stjernen) være Osman Bukari, som Transfervinduet omtaler i dag? Jeg kender ham ikke - er der nogen her, der gør?

  17. #251
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Kunne denne spiller (ikke stjernen) være Osman Bukari, som Transfervinduet omtaler i dag? Jeg kender ham ikke - er der nogen her, der gør?
    Hvad sagde de i Transfervinduet? Sådan ordret? Eller ved du hvornår i podcasten de starter med FCK segmentet?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  18. #252
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Hvad sagde de i Transfervinduet? Sådan ordret? Eller ved du hvornår i podcasten de starter med FCK segmentet?
    De nævnte ikke andet FCK relevant end det Bukari rygte, hvor kilden var en persons serbiske kollega, der havde læst rygtet i serbiske medier.

  19. #253
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    De nævnte ikke andet FCK relevant end det Bukari rygte, hvor kilden var en persons serbiske kollega, der havde læst rygtet i serbiske medier.
    Jeg kender ham ikke, men han er lige skiftet til Røde Stjerne for et halvt år siden for 3 mio. euro. Han lyder umiddelbart som en dyr erstatning.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #254
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Synes efterhånden at Gala har været et kontinuert rygte ift VK. Men jeg tror nu ikke så meget på at han selv vil - og slet ikke til vinter.
    Mon ikke han vil dels til en anden liga og dels vil vinde et mesterskab inden han skydes afsted.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  21. #255
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Synes efterhånden at Gala har været et kontinuert rygte ift VK. Men jeg tror nu ikke så meget på at han selv vil - og slet ikke til vinter.
    Mon ikke han vil dels til en anden liga og dels vil vinde et mesterskab inden han skydes afsted.
    Jeg hverken håber eller tror, at vi sælger VK til vinter, og da slet ikke til Gala, som næppe kan betale det han er værd, og som desuden spiller i en liga, som rent sportsligt ikke er meget stærkere end superligaen. Derudover håber jeg, at vi har lært lidt af både Nelsson og Daramy salgene.. I begge tilfælde vil jeg påstå, at vi solgte en postgang for tidligt, og kunne have fået en større transfersum, hvis vi havde ventet et halvt eller helt år.

    I Nelssons tilfælde ville jeg gerne have set ham i et lidt mindre zone-orienteret system end Ståles (dvs alle andre i verden) og i Daramys tilfælde er jeg sikker på, at vi kunne have hevet omkring 150 mio, hvis vi havde beholdt ham indtil nu, hvor han stensikkert havde været udtaget til VM, hvis ikke det var for den dårlige periode i Ajax.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •