Jeg har set meget lidt Rosenborg, og du kan sagtens have ret i at han er en bedre spiller end da han forlod os. Andet skulle være mærkeligt. Men de 16! assists er bare en dårlig indikator for det, og det samme er succes i Norge vil jeg mene. Naturligvis er det ikke et argument imod, men det er bare begrænset hvor stort et argument det er for.
En central boldfordeler der også kan spille kant uden rigtig at kunne udfordre mand-mand, er derudover ikke rigtig noget der rykker er det? Pladsen centralt sidder Cleasson tongstungt på - og vi har stadig Falk og Haraldsson også.
De to kanter skriger ikke ligefrem på Holses profil heller.
Uden at det skal handle om Norge, kvaliteten af norsk fodbold eller stats fra Eliteserien, så bør køb af spillere som netop Holse jo være historie med den nye strategi? Jeg forventer i hvert fald mere, hvis der hentes noget ind. Alternativt så jeg langt hellere Zidan Sertdemir blev hentet. Han vil desuden passe perfekt til talent-kategorien i strategien.
Sidst redigeret af Devil : 12.12.22 kl. 17:54
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-paa-blokken/
PC's mener åbenbart, at Clem stadig er en baby til den defensive midtbane, så derfor henter han måske en Sut. Sorry, jeg finder selv ud.)
Åhhh jeg frygter endnu et miserabelt østeuropæisk eventyr :( ingen landskampe... Ingen ulandskampe.... Jiiiks.... Bartolec, Mudrazija, Pavlovic... På den anden side gik det ok med Vavro... Kom nu med noget spændende til kanten. Så vi kan forberede os på at ikke skulle have Daramy mere... (Tror ikke på at bliver desværre :( )
95005, Andy, anyholm, Bakkedal, Chiron, Clough#1, dam78, DaneX, david.kjaer, Devil, Django, donl, Dunsedrengen, engulf, FCKrogh, fclalandia, filibuster, Fodsvamp, Guld, guldsmed, HamDenSøde, hilarius, Honse, [email protected], Krc, Krølben, Lindrup, Livsnyder004, Maske, ossian, Rungsted93, Sandoz, shs, Slush, Smackdaddy, SoccerFessor, Something, superestrella, Thb, Valid, Witzansky, Wonderboy, zebos
Det bliver et kæmpe problem når vi mister Daramy til sommer. PC formåede ikke at hente en kvalificeret erstatning sidste gang og jeg gruer virkelig, hvad der kommer til at ske på den front.
Daramy skulle lige i gang, men da han først kom i form, så viser han jo bare initiativ og den konstante udfordrende trussel.
Medmindre vi køber Daramy fri af Ajax(tror jeg næppe på) så står PC her med en af de helt store udfordringer at løse.
Jeg elsker de spillere du nævner men de er også fra en anden tid :( ... Nyere tids investering i spillere fra østeuropa har været miserabelt (bortset fra vavro)... Men det har det jo sådan set været lige meget hvor vi har henter fra :( den scouting afd... Eksistere den overhovedet ? Jeg synes oftest vi undgår åbenlyse transfers og istedet kaster kæmpe beløb efter lottokuponer... Gad vide hvornår der er nyt om Amoo... Bliver kontrakten revet over ?
Sorry du har ret... Tror bare jeg frygter at der bliver en uduelig pavlovic,mudrazija,bartolec og uros matic konstellation købt ind igen... PCs hit rate... Hmm vavro er ståles, grabara er vel mere "engelsk" end østeuropæisk skolet og allerede testet i gf og kocho var vel også en som allerede var på ståles radar ?
Jeg mangler stadig at se PC hente noget som er "hans" som fungere... Listen er lang med dårligt scoutede indkøb fra PCs side. Elskede ham som spiller men jeg ved snart ikke som sportsdirektør... Men glæder mig til at se hvad han finder på.
Jeg forstår godt du er skeptisk overfor PC, det tror jeg vi alle er. Sidste vintervindue med Amoo, Babakar, Karamoko og Mukairo var ikke kønt. Valget om ikke rigtig at erstatte Biel med andre end Haraldsson og ikke at forstærke midtbanen med andre end Clem og Stamenic var også tvivlsomme denne sommer.
Men der er altså også gode handler under PC, som er helt hans egne. Grabara, Ryan, Christian Sørensen og Victor Claesson. Tilbagekøb af Vavro, Cornelius og lån af Daramy har også været fint. Han traf trods alt også beslutningen om Kocholava - der var blevet scoutet af de samme scouts som vi har nu.
Samtidig skal du huske, at den anden tid med dårlige køb fra Østeuropa ikke havde noget med PC at gøre. Det var Ståle der ved siden af andre mere sikre køb satsede med billige spillere han håbede stod foran et kæmpe gennembrud. Det lykkedes som historien fortæller ikke altid, men det var jo ikke fordi de var østeuropæere at det ikke virkede. Det var fordi spillerne ikke var gode nok i alle tilfælde. Og hvis vi nu også skal tale om hvor de er skolet, så var Matic skolet i Østrig og Holland og Bartolec i Nordsjælland. Jeg er usikker på hvad dit argument om østeuropæere egentlig er bundet op på, udover at du ikke kunne lide Luftner og Pavlovic?
Sut har et rimeligt flot CV, for mange skader og er mig ellers totalt ubekendt - så jeg aner ikke noget om hvorvidt han vil være en god handel. Men det har altså 0 at gøre med nationalitet.
Sidst redigeret af guldsmed : 15.12.22 kl. 08:23
Jeg er helt sikker på at det er helt op til Thomas Delaney om han er Fck spiller efter julepausen. Skulle han vælge noget andet, så synes jeg at man kunne overveje Armin Gigovic, som har været udlejet fra Rostov til OB i denne halvsæson. Han er 20 år og spiller CM.
Så er Sut-rygtet mere eller mindre bekræftet af Suts agent.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...r-er-hans-svar
Og det samme gør Jay-Roy Grot.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-viborg-profil
Skandale-VM'et er slut, og heldigvis ser vi allerede noget langt mere interessant på de forskellige fodboldsites.
hvad med Anis Ben Slimane var I KB en del af sin ungdom, og gjort det godt under VM.
Har 1.5 år tilbage af sin kontrakt.
Han har dog haft det svært her tidligere:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ste-beslutning
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)