Side 23 af 57 FørsteFørste ... 132021222324252633 ... SidsteSidste
Viser resultater 331 til 345 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #331
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Stats er vel aldrig hele sandheden. Man er nødt til at kigge på spillere og bedømme kompetencerne. Og under alle omstændigheder er det jo absurd at afvise spillere, FORDI de har gode stats i den norske liga.

    I Holses tilfælde er det temmeligt tydeligt, at han har udviklet sig positivt i de sidste par sæsoner og har lagt på i pasningsspillet. Han ser ud til at være blevet modnet, så han bedre kan ændre kampenes tempo på de rigtige tidspunkter med de rigtige beslutninger - altså når man tjekker ham ud i kamp for Rosenborg, hvor han i øvrigt mest ligger til venstre og centralt.

  2. #332
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Stats er vel aldrig hele sandheden. Man er nødt til at kigge på spillere og bedømme kompetencerne. Og under alle omstændigheder er det jo absurd at afvise spillere, FORDI de har gode stats i den norske liga.

    I Holses tilfælde er det temmeligt tydeligt, at han har udviklet sig positivt i de sidste par sæsoner og har lagt på i pasningsspillet. Han ser ud til at være blevet modnet, så han bedre kan ændre kampenes tempo på de rigtige tidspunkter med de rigtige beslutninger - altså når man tjekker ham ud i kamp for Rosenborg, hvor han i øvrigt mest ligger til venstre og centralt.
    Jeg har set meget lidt Rosenborg, og du kan sagtens have ret i at han er en bedre spiller end da han forlod os. Andet skulle være mærkeligt. Men de 16! assists er bare en dårlig indikator for det, og det samme er succes i Norge vil jeg mene. Naturligvis er det ikke et argument imod, men det er bare begrænset hvor stort et argument det er for.
    En central boldfordeler der også kan spille kant uden rigtig at kunne udfordre mand-mand, er derudover ikke rigtig noget der rykker er det? Pladsen centralt sidder Cleasson tongstungt på - og vi har stadig Falk og Haraldsson også.
    De to kanter skriger ikke ligefrem på Holses profil heller.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #333
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Uden at det skal handle om Norge, kvaliteten af norsk fodbold eller stats fra Eliteserien, så bør køb af spillere som netop Holse jo være historie med den nye strategi? Jeg forventer i hvert fald mere, hvis der hentes noget ind. Alternativt så jeg langt hellere Zidan Sertdemir blev hentet. Han vil desuden passe perfekt til talent-kategorien i strategien.
    Sidst redigeret af Devil : 12.12.22 kl. 17:54

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #334
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-paa-blokken/

    PC's mener åbenbart, at Clem stadig er en baby til den defensive midtbane, så derfor henter han måske en Sut. Sorry, jeg finder selv ud.)

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #335
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...r-paa-blokken/

    PC's mener åbenbart, at Clem stadig er en baby til den defensive midtbane, så derfor henter han måske en Sut. Sorry, jeg finder selv ud.)
    Åhhh jeg frygter endnu et miserabelt østeuropæisk eventyr :( ingen landskampe... Ingen ulandskampe.... Jiiiks.... Bartolec, Mudrazija, Pavlovic... På den anden side gik det ok med Vavro... Kom nu med noget spændende til kanten. Så vi kan forberede os på at ikke skulle have Daramy mere... (Tror ikke på at bliver desværre :( )

  9. #336
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Åhhh jeg frygter endnu et miserabelt østeuropæisk eventyr :( ingen landskampe... Ingen ulandskampe.... Jiiiks.... Bartolec, Mudrazija, Pavlovic... På den anden side gik det ok med Vavro... Kom nu med noget spændende til kanten. Så vi kan forberede os på at ikke skulle have Daramy mere... (Tror ikke på at bliver desværre :( )
    Hold nu op med det der Østeuropa-nonsens. Du kunne også have nævnt Verbic, Pospech, Sionko og Khocholava. Hvis Sut kommer og flopper, er det næppe, fordi han er østeuropæer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  10. #337
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Kom nu med noget spændende til kanten. Så vi kan forberede os på at ikke skulle have Daramy mere... (Tror ikke på at bliver desværre :( )
    Det bliver et kæmpe problem når vi mister Daramy til sommer. PC formåede ikke at hente en kvalificeret erstatning sidste gang og jeg gruer virkelig, hvad der kommer til at ske på den front.

    Daramy skulle lige i gang, men da han først kom i form, så viser han jo bare initiativ og den konstante udfordrende trussel.

    Medmindre vi køber Daramy fri af Ajax(tror jeg næppe på) så står PC her med en af de helt store udfordringer at løse.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #338
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hold nu op med det der Østeuropa-nonsens. Du kunne også have nævnt Verbic, Pospech, Sionko og Khocholava. Hvis Sut kommer og flopper, er det næppe, fordi han er østeuropæer.
    Jeg elsker de spillere du nævner men de er også fra en anden tid :( ... Nyere tids investering i spillere fra østeuropa har været miserabelt (bortset fra vavro)... Men det har det jo sådan set været lige meget hvor vi har henter fra :( den scouting afd... Eksistere den overhovedet ? Jeg synes oftest vi undgår åbenlyse transfers og istedet kaster kæmpe beløb efter lottokuponer... Gad vide hvornår der er nyt om Amoo... Bliver kontrakten revet over ?

  13. #339
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Jeg elsker de spillere du nævner men de er også fra en anden tid :( ... Nyere tids investering i spillere fra østeuropa har været miserabelt (bortset fra vavro)... Men det har det jo sådan set været lige meget hvor vi har henter fra :( den scouting afd... Eksistere den overhovedet ? Jeg synes oftest vi undgår åbenlyse transfers og istedet kaster kæmpe beløb efter lottokuponer... Gad vide hvornår der er nyt om Amoo... Bliver kontrakten revet over ?
    Grabara, Vavro og Kocholava er i truppen, hvad er det for en anden tid du taler om?

    Og så har PC iøvrigt en rimelig hitrate på 2 ting. Østeuropæere og de åbenlyse handler.

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #340
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Grabara, Vavro og Kocholava er i truppen, hvad er det for en anden tid du taler om?

    Og så har PC iøvrigt en rimelig hitrate på 2 ting. Østeuropæere og de åbenlyse handler.
    Sorry du har ret... Tror bare jeg frygter at der bliver en uduelig pavlovic,mudrazija,bartolec og uros matic konstellation købt ind igen... PCs hit rate... Hmm vavro er ståles, grabara er vel mere "engelsk" end østeuropæisk skolet og allerede testet i gf og kocho var vel også en som allerede var på ståles radar ?
    Jeg mangler stadig at se PC hente noget som er "hans" som fungere... Listen er lang med dårligt scoutede indkøb fra PCs side. Elskede ham som spiller men jeg ved snart ikke som sportsdirektør... Men glæder mig til at se hvad han finder på.

  16. #341
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg forstår godt du er skeptisk overfor PC, det tror jeg vi alle er. Sidste vintervindue med Amoo, Babakar, Karamoko og Mukairo var ikke kønt. Valget om ikke rigtig at erstatte Biel med andre end Haraldsson og ikke at forstærke midtbanen med andre end Clem og Stamenic var også tvivlsomme denne sommer.
    Men der er altså også gode handler under PC, som er helt hans egne. Grabara, Ryan, Christian Sørensen og Victor Claesson. Tilbagekøb af Vavro, Cornelius og lån af Daramy har også været fint. Han traf trods alt også beslutningen om Kocholava - der var blevet scoutet af de samme scouts som vi har nu.

    Samtidig skal du huske, at den anden tid med dårlige køb fra Østeuropa ikke havde noget med PC at gøre. Det var Ståle der ved siden af andre mere sikre køb satsede med billige spillere han håbede stod foran et kæmpe gennembrud. Det lykkedes som historien fortæller ikke altid, men det var jo ikke fordi de var østeuropæere at det ikke virkede. Det var fordi spillerne ikke var gode nok i alle tilfælde. Og hvis vi nu også skal tale om hvor de er skolet, så var Matic skolet i Østrig og Holland og Bartolec i Nordsjælland. Jeg er usikker på hvad dit argument om østeuropæere egentlig er bundet op på, udover at du ikke kunne lide Luftner og Pavlovic?

    Sut har et rimeligt flot CV, for mange skader og er mig ellers totalt ubekendt - så jeg aner ikke noget om hvorvidt han vil være en god handel. Men det har altså 0 at gøre med nationalitet.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #342
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Sorry du har ret... Tror bare jeg frygter at der bliver en uduelig pavlovic,mudrazija,bartolec og uros matic konstellation købt ind igen... PCs hit rate... Hmm vavro er ståles, grabara er vel mere "engelsk" end østeuropæisk skolet og allerede testet i gf og kocho var vel også en som allerede var på ståles radar ?
    Jeg mangler stadig at se PC hente noget som er "hans" som fungere... Listen er lang med dårligt scoutede indkøb fra PCs side. Elskede ham som spiller men jeg ved snart ikke som sportsdirektør...
    Så ganske enig - bortset fra at jeg heller ikke kunne lide ham som spiller ...
    Sidst redigeret af guldsmed : 15.12.22 kl. 08:23
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #343
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg er helt sikker på at det er helt op til Thomas Delaney om han er Fck spiller efter julepausen. Skulle han vælge noget andet, så synes jeg at man kunne overveje Armin Gigovic, som har været udlejet fra Rostov til OB i denne halvsæson. Han er 20 år og spiller CM.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #344
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Så er Sut-rygtet mere eller mindre bekræftet af Suts agent.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...r-er-hans-svar

    Og det samme gør Jay-Roy Grot.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-viborg-profil

    Skandale-VM'et er slut, og heldigvis ser vi allerede noget langt mere interessant på de forskellige fodboldsites.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #345
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    hvad med Anis Ben Slimane var I KB en del af sin ungdom, og gjort det godt under VM.

    Har 1.5 år tilbage af sin kontrakt.

    Han har dog haft det svært her tidligere:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ste-beslutning

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •