Side 3 af 57 FørsteFørste 1234561353 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg synes mere han ligner en discount-Pep, og for mig indikerer det blot, at FCK leder efter en erstatning for Pep til januar, men nok en erstatning der samtidig rent faktisk kan spille højrekant. Og så er jeg i øvrigt helt enig i, at FCK her bliver brugt som lokkemad for klubber fra oliestaterne.

    Kigger man i øvrigt på januars vindue som helhed, så er det vel lige nu oplagt og samtidig ret logisk, at PC bør hente:

    1) En 9'er som kan supplere Cornelius, da han jo skal have 2-4 muskelskader på et år. 2) En 6'er som kan erstatte Zeca næste sommer. 3) En god og stabil højrekant, altså en med fart, driblefærdigheder og gode pasninger.

    Derudover er drømmen for mig, at Delaney vil hjem allerede til januar, og at PC fårgjort rent efter sit håbløse januarvindue i år.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Tror det er en stor agent-and. Kan ikke se noget i ham som skulle indikere at PC skulle være interesseret. Vælger og tro at PC har lært at det sidste dårlige vinter vindue og kun henter spillere som har bevidst de kan være med på et højt niveau og ellers skal vi bruge vores spillere fra ungdomsafdelingen.
    - Torben

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...fck-til-sommer

    Zeca forlader angiveligt klubben næste sommer.
    FCK fans for et par år siden: "Wow, hvor eksotisk og spændende!"

    FCK fans pt: "Oh no, not again... Nå, vi må se hvad der sker (sagt med et lidt opgivende tonefald)"

    Zan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Rettet

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes mere han ligner en discount-Pep, og for mig indikerer det blot, at FCK leder efter en erstatning for Pep til januar, men nok en erstatning der samtidig rent faktisk kan spille højrekant. Og så er jeg i øvrigt helt enig i, at FCK her bliver brugt som lokkemad for klubber fra oliestaterne.

    Kigger man i øvrigt på de seneste vinduer som helhed, så er det vel lige nu oplagt og samtidig ret logisk, at FCK bør hente en ny sportsdirektør:
    Sidst redigeret af guldsmed : 26.09.22 kl. 17:51
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-retur-til-fck

    Delaney planlægger angiveligt sin retur til København.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-retur-til-fck

    Delaney planlægger angiveligt sin retur til København.
    Det er vel også en no brainer at han kommer retur. Begge parter vil jo hinanden.

    Og så kommer det helt store spørgsmål. Længden på kontrakten. Lige siden Bjelland har jeg været meget "loren" over at vi skal være alt for rundhåndet og af gode grunde.

    Jeg vil dog ikke være bekymret over at give Delaney en 5 årige kontrakt. Han har stadig et fint niveau og selvom hans niveau skulle dale efter 2-3, måske af følge af flere skader etc. så kan vi jo altid kører ham i stilling til en position i klubben efterfølgende.

    Han er og bliver FCK'er til kernen. Det berømte FCK DNA om man vil :)

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...-retur-til-fck

    Delaney planlægger angiveligt sin retur til København.
    Der er ikke meget nyt i dén artikel. Det er et år siden, at det kom frem herhjemme, at Delaney har købt bolig på Frederiksberg. Og som der står, har han selv sagt, at han gerne vil vende tilbage til FCK på et tidspunkt.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    23

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Ved ikke om onliners er ok her, meeeeen at nævne bjelland i sammenhæng med Delaney er tæt på blasfemi!!

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af $FCK$ Se meddelelser
    Ved ikke om onliners er ok her, meeeeen at nævne bjelland i sammenhæng med Delaney er tæt på blasfemi!!
    Ja du har nok ret. Jeg tager det tilbage :)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er vel også en no brainer at han kommer retur. Begge parter vil jo hinanden.

    Og så kommer det helt store spørgsmål. Længden på kontrakten. Lige siden Bjelland har jeg været meget "loren" over at vi skal være alt for rundhåndet og af gode grunde.

    Jeg vil dog ikke være bekymret over at give Delaney en 5 årige kontrakt. Han har stadig et fint niveau og selvom hans niveau skulle dale efter 2-3, måske af følge af flere skader etc. så kan vi jo altid kører ham i stilling til en position i klubben efterfølgende.

    Han er og bliver FCK'er til kernen. Det berømte FCK DNA om man vil :)
    Altså, selvfølgelig skal vi ikke bare give Delaney en 5-årig kontrakt. Jeg tror, mange glemmer, hvor vilde de var, da Kvist kom hjem. Synet på ham er et helt andet i dag, men dengang havde han en nærmest urørlig status blandt de fleste FCK'ere - ligesom Delaney har. Og det viste sig at være en rigtig dårlig idé at give Kvist 5 år.

    Det er ikke sikkert, at Delaneys niveau daler i samme hast, men det er overvejende sandsynligt, at en 36-årig Delaney i større eller mindre grad er en bleg afglans af sit tidligere jeg. Dertil bør man jo også huske, at Delaneys niveau allerede har været dalende - eller i hvert fald mere svingende - de seneste par år, end det var i hans første sæsoner i Tyskland. Og hans skadeskadence er heller ikke blevet bedre med årene.

    Endelig kan man jo ikke bare gå ud fra, at man kan lave samme nummer som med Kvist og veksle hans kontrakt til et job i klubben, når han ikke er god nok længere. Måske gider Delaney det ikke, måske er han ikke egnet til det (det er Kvist jo tilsyneladende ikke...).

    Det lyder måske meget pessimistisk, men forstå mig ret: Jeg vil elske at få Delaney hjem - især hvis det sker snart - men det vil både for klubben og for Delaneys eftermæle være hasarderet at stikke ham en kontrakt, til han er 36-37 år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 13 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Altså, selvfølgelig skal vi ikke bare give Delaney en 5-årig kontrakt. Jeg tror, mange glemmer, hvor vilde de var, da Kvist kom hjem. Synet på ham er et helt andet i dag, men dengang havde han en nærmest urørlig status blandt de fleste FCK'ere - ligesom Delaney har. Og det viste sig at være en rigtig dårlig idé at give Kvist 5 år.

    Det er ikke sikkert, at Delaneys niveau daler i samme hast, men det er overvejende sandsynligt, at en 36-årig Delaney i større eller mindre grad er en bleg afglans af sit tidligere jeg. Dertil bør man jo også huske, at Delaneys niveau allerede har været dalende - eller i hvert fald mere svingende - de seneste par år, end det var i hans første sæsoner i Tyskland. Og hans skadeskadence er heller ikke blevet bedre med årene.

    Endelig kan man jo ikke bare gå ud fra, at man kan lave samme nummer som med Kvist og veksle hans kontrakt til et job i klubben, når han ikke er god nok længere. Måske gider Delaney det ikke, måske er han ikke egnet til det (det er Kvist jo tilsyneladende ikke...).

    Det lyder måske meget pessimistisk, men forstå mig ret: Jeg vil elske at få Delaney hjem - især hvis det sker snart - men det vil både for klubben og for Delaneys eftermæle være hasarderet at stikke ham en kontrakt, til han er 36-37 år.
    Jeg hører hvad du siger, men hvem står bedst forhandlingsmæssigt sådan som tingene er lige p.t.?.

    Det er jo ikke ligefrem fordi PC og vores scouting skyder midtbane spiller med succes ud af røven der performer fra Day 1 :). Jeg er hvertfald ikke imponeret. Og nej det er da ikke ens betydende med Delaney går bestyrelse/træner vejen efter 2-3 år, men jeg vil da spå at chancerne kunne være store for han vælger noget i FCK regi. Og at Kvist ikke er folks kop TE betyder jo ikke at Delaney vil fejle. Det kan ingen spå om.

    Så hvis Zeca stopper til Sommer og Delaney tilbyder sig selv for en 5 årige kontrakt kontra en af PC's lotto kuponer, så tror jeg sgu godt jeg ved, hvad jeg vil vælge, just saying :)

    Måske jeg ville være af en anden opfatning, hvis jeg havde mere tiltro til PCs evne til at finde talenter ude i den store verden.
    Sidst redigeret af EraZ : 27.09.22 kl. 06:16

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det er ret brugt at man fordeler lønpakken over flere år. Hvis Delaney kommer hjem som 31 årig, så kan vi betale hans lønpakke på 30 millioner over 3 år (10 om året) eller 5 år (6 om året). Så kan det godt være de sidste 6 millioner føles spildt - men det var nu engang bare en del af pakken og det er både klub og spiller indforstået med (men sjældent os fans). Bjelland og Kvist gjorde det samme og vi kan hurtigt blive enige om at det var spild ad penge til sidst, men det var netop spild som vi måtte forvente.

    Barcelona gør det også, når de forlænger med Umititi, her får han samme pakke fordelt over flere år og Barca kan frigøre lønkroner tidligere. Det kaldes alt sammen at pisse i bukserne, men det er et værktøj, som man kan vælge at tage i brug.

    Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg synes ethvert værktøj skal tages i brug for at få Delaney hjem. Det er enormt fedt når cirklen bliver fuldendt og han kan i den grad øge niveauet på holdet, i omklædningsrummet og komme med brugbare input fra en ret flot karriere i Tyskland og Spanien.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er ret brugt at man fordeler lønpakken over flere år. Hvis Delaney kommer hjem som 31 årig, så kan vi betale hans lønpakke på 30 millioner over 3 år (10 om året) eller 5 år (6 om året). Så kan det godt være de sidste 6 millioner føles spildt - men det var nu engang bare en del af pakken og det er både klub og spiller indforstået med (men sjældent os fans). Bjelland og Kvist gjorde det samme og vi kan hurtigt blive enige om at det var spild ad penge til sidst, men det var netop spild som vi måtte forvente.

    Barcelona gør det også, når de forlænger med Umititi, her får han samme pakke fordelt over flere år og Barca kan frigøre lønkroner tidligere. Det kaldes alt sammen at pisse i bukserne, men det er et værktøj, som man kan vælge at tage i brug.

    Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg synes ethvert værktøj skal tages i brug for at få Delaney hjem. Det er enormt fedt når cirklen bliver fuldendt og han kan i den grad øge niveauet på holdet, i omklædningsrummet og komme med brugbare input fra en ret flot karriere i Tyskland og Spanien.
    Jeg er enig.

    Ståle har vist endda udtalt en gang, at man godt vidste, at Kvist ikke ville kunne spille alle 5 år, men at det var det som skulle til for at få ham hjem. Er det samme situation med Delaney, så skal han da også bare have de 5 år, da det må forventes at det niveau han bringer på og udenfor banen er alle pengene værd målt over hele perioden.

    Mht forhandlingssituationen som nævnes ovenover af Eraz, så er det måske ikke kun FCK som har behov for Delaney. Får han ikke spilletid i Spanien, vil han holde sin plads på landsholdet og vil han gerne bo i det nye hus, ja så har han også lidt brug for os. Mon ikke, at man kan finde en løsning som alle er tilfredse med.
    Det er måske ikke helt realistisk (da han nok gerne lige vil have et ½ års kæmpeløn mere) men jeg håber da, at vi kan hente ham allerede til vinter.
    Sidst redigeret af k@sper : 27.09.22 kl. 11:44

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Man kan jo udbetale en vis del af det i starten af kontrakten som sign-on fee, således at det bliver billigere for klubben i de sidste år af kontrakten, som nok også er der, hvor niveauet begynder at falde.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Nuvel jeg kender ikke mandens arbejde bag lukket døre. Men jeg må bare konkludere ud fra hvad jeg ser som fan, så har manden da i den grad dumpet. Den trup har da været mental skrøbelig længe.

    Held og lykke fremover.

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-og-chri...er-samarbejdet

  29. De følgende 9 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •