Side 32 af 57 FørsteFørste ... 222930313233343542 ... SidsteSidste
Viser resultater 466 til 480 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #466
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Selvfølgelig kan man ikke udelukke, at han vil kunne få spilletid. Jeg tror bare, han står meget langt tilbage i køen nu. Muligvis også bag folk fra U19-holdet i de på papiret nemmere kampe. Og så går vi i øvrigt et forår i møde, hvor der nok skal findes plads til både Roony, Daramy og Goncalves i startopstillingen, hvilket kan betyde, at de to islændinge i højere grad skal konkurrere med om de centrale midtbanepladser længere tilbage på banen.
    Jeg er ikke sikker på, at der skal findes plads til både Daramy, Roony og Diogo i startopstillingen på samme tid, men de 3 er unægteligt de tre første som er i spil til de to kantpladser, så vejen til spilletid er blevet endnu længere for Isak, mens Hakon er så stort et talent, at jeg er overbevist om, at man i højere grad vil spille ham på hans favoritposition (8’eren) end tilfældet var i efteråret. Isak kunne have godt af et 1/2 eller helt års udleje.. Især hvis vi får endnu en central midt ind, så må Isak være vældig langt fra spilletid i foråret.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #467
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Så røg Maty.
    En succeshistorie, der dig godt måtte have varet længere - men som ikke kunne fortsætte :(

    Spændende hvem vi henter.
    Det synes mere transparent når spillere forlader os end når vi signer dem men måske han hedder Brolin
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #468
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Så røg Maty.
    En succeshistorie, der dig godt måtte have varet længere - men som ikke kunne fortsætte :(

    Spændende hvem vi henter.
    Det synes mere transparent når spillere forlader os end når vi signer dem men måske han hedder Brolin
    Jeg læser at Brolin er 3. Keeper? Det er lidt blandet nyheder man læser, men det giver ikke alt sammen gode vibes. Umiddelbart er det svært at give nogen skylden for at Ryan ryger, men det var bare super oplagt han skulle være førsteserver fra sommer og 3-4 år frem.
    - stadig mærkeligt han ikke fik pokal kampen
    - alle problemerne omkring målmandsposten har ikke været klædeligt
    - hans løn er alt for stor (tror klubben har det fint med at få den udgift væk)
    - Grabara kan jo trods alt blive endnu en sæson
    - Kalle kan i min øjne sagtens tage reservetjansen frem til sommer

    Måske giver det hele meget god mening, men jeg bliver da lidt spændt på at se hvad målmanden hedder efter sommerferien.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #469
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg læser at Brolin er 3. Keeper? Det er lidt blandet nyheder man læser, men det giver ikke alt sammen gode vibes. Umiddelbart er det svært at give nogen skylden for at Ryan ryger, men det var bare super oplagt han skulle være førsteserver fra sommer og 3-4 år frem.
    - stadig mærkeligt han ikke fik pokal kampen
    - alle problemerne omkring målmandsposten har ikke været klædeligt
    - hans løn er alt for stor (tror klubben har det fint med at få den udgift væk)
    - Grabara kan jo trods alt blive endnu en sæson
    - Kalle kan i min øjne sagtens tage reservetjansen frem til sommer

    Måske giver det hele meget god mening, men jeg bliver da lidt spændt på at se hvad målmanden hedder efter sommerferien.
    Kalle er færdig i københavn. De kampe han spillede før Ryan er kommet til har udeluket ham fra yderligere spilletid. Ret sikker på vi får en transfer ind på målmandsposten.
    - Torben

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #470
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Så røg Maty.
    En succeshistorie, der dig godt måtte have varet længere - men som ikke kunne fortsætte :(
    Læste et sted at AZ bliver Ryans femte klub på tre år.

    Jeg er med på det med garanti ikke altid er nemt at være i et team med Grabara. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på om det samme gør sig gældende for Maty, som i øvrigt "kun" er blevet udstyret med en kort kontrakt i AZ på halvandet år?

    Ikke at jeg ikke kan lide ham - Han har virket sympatisk hos os. Men der kan jo stikke noget mere bag end hvad vi ved...

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #471
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Læste et sted at AZ bliver Ryans femte klub på tre år.

    Jeg er med på det med garanti ikke altid er nemt at være i et team med Grabara. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på om det samme gør sig gældende for Maty, som i øvrigt "kun" er blevet udstyret med en kort kontrakt i AZ på halvandet år?

    Ikke at jeg ikke kan lide ham - Han har virket sympatisk hos os. Men der kan jo stikke noget mere bag end hvad vi ved...
    Tja, jeg tror mere, det handler om, at han har prøvet at stå fast i Premier League og været i topklubber i Spanien og England, så at tage til Superligaen var et stort skridt ned. Og AZ lever formentlig heller ikke helt op til hans ambitioner på længere sigt. Men hvem ved. Hans udtalelse mht. hans fravalg var ikke smart, men umiddelbart vil jeg gætte på, at en type som Grabara er sværere at omgås i dagligdagen end Ryan.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #472
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tja, jeg tror mere, det handler om, at han har prøvet at stå fast i Premier League og været i topklubber i Spanien og England, så at tage til Superligaen var et stort skridt ned. Og AZ lever formentlig heller ikke helt op til hans ambitioner på længere sigt. Men hvem ved. Hans udtalelse mht. hans fravalg var ikke smart, men umiddelbart vil jeg gætte på, at en type som Grabara er sværere at omgås i dagligdagen end Ryan.
    Det tror jeg helt sikkert du har ret i.
    Jeg fornemmer bare at mange fremhæver Ryan som super sympatisk og som typen der ikke gør en flue fortræd. Det ved jeg ikke om jeg er helt så sikker på.
    Kunne godt have set ham have 3-5 gode år hos os fra sommeren 2023 og frem, men sådan skulle det ikke være.

    Måske hans løn har været medvirkende til at vi gerne ville af med ham med det samme? Så der er bedre plads i lønbudgettet til at have to målmænd fra sommeren 2023 som er nogenlunde jævnbyrdige, fremfor at have en dyr første målmand i Ryan og en billig reserve som ikke har det rette niveau?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #473
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det tror jeg helt sikkert du har ret i.
    Jeg fornemmer bare at mange fremhæver Ryan som super sympatisk og som typen der ikke gør en flue fortræd. Det ved jeg ikke om jeg er helt så sikker på.
    Kunne godt have set ham have 3-5 gode år hos os fra sommeren 2023 og frem, men sådan skulle det ikke være.

    Måske hans løn har været medvirkende til at vi gerne ville af med ham med det samme? Så der er bedre plads i lønbudgettet til at have to målmænd fra sommeren 2023 som er nogenlunde jævnbyrdige, fremfor at have en dyr første målmand i Ryan og en billig reserve som ikke har det rette niveau?
    Jeg er også lidt mere i tvivl om Ryan. Ja han har virket sympatisk og professionel, men samtidig sidder jeg dog med følelsen af, at han og hans bagland samtidig har kørt hele forløbet som iskold business fra start af. Det synes jeg både at hans og agentens udtalelser vidner om. Ryan har ikke holdt sig tilbage med kritik af klubben (formentlig for enten at presse et salg igennem eller signalere ud ad til, at han ville videre), ligesom agenten allerede tidligt har nævnt, at planen hele tiden var at komme videre nu. Med andre ord, så har opholdet i FCK hele tiden blot været et midlertidig skridt for at komme til en "finere" adresse. Det vidner den lave videresalgsklausul vel også om. Hos os kunne han få spilletid i liga og Europa, hvilket sikrede en vm-plads og dermed et større skifte.

    Der er selvfølgelig ingen grund til at være sure over, at at Ryan på den måde har "udnyttet" os, da vi har haft meget glæde af hans ophold. Men vi skal nok heller ikke græde vildt over, at han nu er væk, da et længere ophold her næppe har været hans plan på noget tidspunkt.

    Så tak til Ryan for indsatsen og så er det nok det rigtige for alle parter, at han nu er solgt.


  16. #474
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er også lidt mere i tvivl om Ryan. Ja han har virket sympatisk og professionel, men samtidig sidder jeg dog med følelsen af, at han og hans bagland samtidig har kørt hele forløbet som iskold business fra start af. Det synes jeg både at hans og agentens udtalelser vidner om. Ryan har ikke holdt sig tilbage med kritik af klubben (formentlig for enten at presse et salg igennem eller signalere ud ad til, at han ville videre), ligesom agenten allerede tidligt har nævnt, at planen hele tiden var at komme videre nu. Med andre ord, så har opholdet i FCK hele tiden blot været et midlertidig skridt for at komme til en "finere" adresse. Det vidner den lave videresalgsklausul vel også om. Hos os kunne han få spilletid i liga og Europa, hvilket sikrede en vm-plads og dermed et større skifte.

    Der er selvfølgelig ingen grund til at være sure over, at at Ryan på den måde har "udnyttet" os, da vi har haft meget glæde af hans ophold. Men vi skal nok heller ikke græde vildt over, at han nu er væk, da et længere ophold her næppe har været hans plan på noget tidspunkt.

    Så tak til Ryan for indsatsen og så er det nok det rigtige for alle parter, at han nu er solgt.
    Det er i hvert fald et rart narrativ der gør afskeden med en god målmand nemmere at sluge.

    Jeg kan dog ikke se hvorfor hans udbrud skulle være en beregnet og kynisk metode til et salg.

    Ryan havde stået vanvittigt godt, var blevet fremhævet i medierne, og var på det tidspunkt vores bedste spiller. Fra den ene dag til den anden ryger han på bænken.
    Ikke nok med det, får han ikke en gang en pokalkamp imod et eller andet skodhold, ligesom han oven i hatten skal lægge ører til en arrogant konkurrent.

    Jeg siger ikke at hans udtalelser var smarte, men dog ikke helt uforståeligt at de kom på baggrund af ovenstående.

    Personligt ærgrer det mig helt vildt at vi har stået med 2 topklasse målmænd og kan ende med nul om 6 måneders tid.
    Håbede et kæmpe Grabara sommersalg til sommer, og en god afløser i Ryan.

    Jeg køber dog at Ryan nok ikke har været med på den, og gerne vil spille nu. Derfor må han også videre. Fair nok.

    Men at fremhæve han og hans bagland som kyniske og beregnende, synes jeg er en journalistisk stramning. Det synes jeg ikke der er noget der tyder på.

    Jeg tror simpelthen bare ikke han har følt sig specielt godt behandlet i vores klub...

    I øvrigt kan det vel også diskuteres om AZ er en finere adresse...

    Zan

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #475
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er i hvert fald et rart narrativ der gør afskeden med en god målmand nemmere at sluge.

    Jeg kan dog ikke se hvorfor hans udbrud skulle være en beregnet og kynisk metode til et salg.

    Ryan havde stået vanvittigt godt, var blevet fremhævet i medierne, og var på det tidspunkt vores bedste spiller. Fra den ene dag til den anden ryger han på bænken.
    Ikke nok med det, får han ikke en gang en pokalkamp imod et eller andet skodhold, ligesom han oven i hatten skal lægge ører til en arrogant konkurrent.

    Jeg siger ikke at hans udtalelser var smarte, men dog ikke helt uforståeligt at de kom på baggrund af ovenstående.

    Personligt ærgrer det mig helt vildt at vi har stået med 2 topklasse målmænd og kan ende med nul om 6 måneders tid.
    Håbede et kæmpe Grabara sommersalg til sommer, og en god afløser i Ryan.

    Jeg køber dog at Ryan nok ikke har været med på den, og gerne vil spille nu. Derfor må han også videre. Fair nok.

    Men at fremhæve han og hans bagland som kyniske og beregnende, synes jeg er en journalistisk stramning. Det synes jeg ikke der er noget der tyder på.

    Jeg tror simpelthen bare ikke han har følt sig specielt godt behandlet i vores klub...

    I øvrigt kan det vel også diskuteres om AZ er en finere adresse...

    Zan
    Det kan godt være, at jeg overfortolker lidt. Ikke desto mindre var hans udfald så voldsomt (her tænker jeg især delen mod Kim C), at der må have ligget mere i det end blot utilfredshed med manglende spilletid. Jeg kan slet ikke se, hvad det skulle til for, da han på daværende tidspunkt var udtaget til VM og vel egentlig havde fået målet med skiftet til FCK opfyldt. Med det udfald (bevist eller ej) så skabte den en situation, hvor han vel dårligt kunne fortsætte i FCK.

    Du har da nok ret i, at han følte sig lidt dårligt behandlet af FCK grundet manglende spilletid til sidst. Men hvad havde manden egentlig forestillet sig, når det (ifølge egen agent) ikke var meningen at han skulle fortsætte i FCK efter vinter og når han havde fået indskrevet så lille en frikøbsklausul i kontrakten, at FCK heller ikke havde den mindste økonomiske grund til at spille ham?

    Jeg må indrømme, at jeg har mistede en del for ham efter det famøse interview. At han var endvidere var på en kongeløn med en meget lav frikøbsklausul tæller heller ikke op. Vi var formentlig et praktisk og veltimet skridt mod en VM-plads - næppe andet.

    Ja det kan diskuteres, om AZ er en finere adresse. Men det er en finere liga og forøvrigt et hold, som vist vandt deres Conference League pulje suverænt og derfor stadig kan præstere europæisk spil. Hvem ved, om AZ også bare ses som et skridt mod en endnu større adresse? Der er i hvert fald mere fokus på ham der i den kommende halvsæson end her.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #476
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-er-aarsagen

    PC's arbejde med Roony-kontrakten er sgu godt håndværk, hvis ovenstående står til troende. Ingen frikøbsklausul er intet mindre end genialt! Især hvis Roony fortsætter den nuværende udvikling, for så er jeg ret sikker på, at vi senest sommeren 2024 sender ham afsted til en rekordsum for Suppen - især hvis holdet lige tager sig sammen og vinder mesterskabet, kombinerer dette med et flot raid i Europa og Roony som forventet bliver udtaget til den svenske systembolag.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #477
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-er-aarsagen

    PC's arbejde med Roony-kontrakten er sgu godt håndværk, hvis ovenstående står til troende. Ingen frikøbsklausul er intet mindre end genialt! Især hvis Roony fortsætter den nuværende udvikling, for så er jeg ret sikker på, at vi senest sommeren 2024 sender ham afsted til en rekordsum for Suppen - især hvis holdet lige tager sig sammen og vinder mesterskabet, kombinerer dette med et flot raid i Europa og Roony som forventet bliver udtaget til den svenske systembolag.
    Det ville hellere ikke give mening og jeg synes bestemt ikke FCK historisk har ødelagt spillernes mulighed for at komme videre. Måske Zuma - men det er så 20 år siden vi spillede for højt spil.

    Det er en ret logisk forlængelse for alle parter. Han får meget spilletid, spiller i Europa og hans store transfer skal nok komme med tiden - nu er han 17 og tæt på Sverige og kan udvikle sig i en klub på en god størrelse. Langt bedre træk end de mange danskere, som får smadret deres talent i Ajax og lignende.

    Godt set af Roony, hans bagland og af PC og FCK

  23. De følgende 13 brugere er enige:

  24. #478
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ryan havde stået vanvittigt godt, var blevet fremhævet i medierne, og var på det tidspunkt vores bedste spiller. Fra den ene dag til den anden ryger han på bænken.
    Jeg forstår ikke helt at mange fokuserer på, at Ryan jo "ikke havde spillet sig af" eller "pludselig røg på bænken". Han var hentet ind som reserve for en skadet førstemålmand, der så var blevet klar igen. Havde gjort det pisse godt ja, men træneren kan vel fint vurdere på andet end officielle kampe hvem der er den bedste målmand. Så handler det hele om en enkelt pokalkamp? Jeg er enig I, at Ryan da passende kunne have stået i Thisted, men så er det vel heller ikke en vildere ting.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan godt være, at jeg overfortolker lidt. Ikke desto mindre var hans udfald så voldsomt (her tænker jeg især delen mod Kim C)
    Det forstår jeg heller ikke, at folk synes var slemt. Det var ikke noget voldsomt udfald mod Kim Christensen? Er der noget mærkeligt i, at Ryan kunne være lidt tilbageholdende i forhold til diskutere beslutninger/metoder/teknikker med Kim Christensen lige inden en VM kamp mod Australien? Nu skal du høre Kim, når jeg vil redde et straffespark, så synes jeg, at det virker optimalt at gøre X? Det kan jeg godt forstå, at han nok ikke lige havde lyst til at fortælle lige inden VM. Og den tilfældighed kan jeg da sagtens forstå kan hæmme et åbent samarbejde i tiden op til VM - og så kunne de vel have grinet af det bagefter. Det virker helt kørt op, at det skulle være en kritik af Kim Christensen. Mathew Ryan siger f.eks. tydeligvis for sjov, at DBU skulle have sagt til FCK, at han ikke skulle spille - så han joker med det. Og så siger han, at han ikke vil "dele" så meget. Alt andet ville da være decideret tåbeligt.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #479
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt at mange fokuserer på, at Ryan jo "ikke havde spillet sig af" eller "pludselig røg på bænken". Han var hentet ind som reserve for en skadet førstemålmand, der så var blevet klar igen. Havde gjort det pisse godt ja, men træneren kan vel fint vurdere på andet end officielle kampe hvem der er den bedste målmand. Så handler det hele om en enkelt pokalkamp? Jeg er enig I, at Ryan da passende kunne have stået i Thisted, men så er det vel heller ikke en vildere ting.

    Det forstår jeg heller ikke, at folk synes var slemt. Det var ikke noget voldsomt udfald mod Kim Christensen? Er der noget mærkeligt i, at Ryan kunne være lidt tilbageholdende i forhold til diskutere beslutninger/metoder/teknikker med Kim Christensen lige inden en VM kamp mod Australien? Nu skal du høre Kim, når jeg vil redde et straffespark, så synes jeg, at det virker optimalt at gøre X? Det kan jeg godt forstå, at han nok ikke lige havde lyst til at fortælle lige inden VM. Og den tilfældighed kan jeg da sagtens forstå kan hæmme et åbent samarbejde i tiden op til VM - og så kunne de vel have grinet af det bagefter. Det virker helt kørt op, at det skulle være en kritik af Kim Christensen. Mathew Ryan siger f.eks. tydeligvis for sjov, at DBU skulle have sagt til FCK, at han ikke skulle spille - så han joker med det. Og så siger han, at han ikke vil "dele" så meget. Alt andet ville da være decideret tåbeligt.
    Min pointe er heller ikke at der var noget helt vanvittigt i han røg på bænken.

    Min pointe er at han stemples som dybt illoyal, fordi han i frustration udtaler sig kritisk om situationen.
    En situation, som i øvrigt også omfattede Grabaras første hån, hvor han snakker om “hvor mange mål der er gået ind på Ryan” (imod en holdkammerat i en krisetid. Fjols). Og ja, så den famøse Thisted-kamp. Som jeg syntes fremstod ret ydmygende.

    Jeg står ved at jeg synes det har været hård kost for Ryan, og jeg er slet ikke med i “Grabara er bare sin egen og det er super fedt” - koret. Synes bestemt han har bidraget til en trist situation i klubben.

    Den gate deler vandende herinde, og sådan er det.

    Zan

  27. De følgende 10 brugere er enige:

  28. #480
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg vil sige det sådan, at det hele giver bedre mening for mig nu, hvor vi ved, at Ryan kunne smutte nærmest gratis, når han havde lyst, og at han tilsyneladende fra start ikke havde tænkt sig at blive i FCK.

    Han blev købt som en akut nødløsning, hvilket vi tidligere i lignende situationer har løst med helt korte kontrakter eller lejeaftaler. Så da han fik to års kontrakt og gjorde det fremragende fra dag et, mens man allerede på det tidspunkt vidste, at Grabara formentlig skulle sælges inden for en overskuelig fremtid, var det pludselig oplagt at tænke, at Ryan kunne være den permanente afløser på længere sigt. Derfor blev jeg overrasket over, at Grabara straks strøg tilbage på pladsen i samtlige kampe, og jeg havde på det tidspunkt forståelse for Ryans skuffelse.

    Men den absurd lave frikøbsklausul betød jo, at Ryan reelt havde en halvår-til-halvår-kontrakt, og set i det lys er det fuldt forståeligt, at Neestrup betragtede ham som det, han var: En kortvarig nødløsning, som der ikke var nogen grund til at give flere spilleminutter, lige så snart Grabara var klar igen. Så det var faktisk formentlig en "politisk" beslutning, men ikke fra PC's side, fordi Grabara skulle køres i stilling til et salg, men snarere en logisk beslutning fra en træner, der stod med en målmand, der allerede havde det ene ben ude af døren.

    Der er ikke det store at bebrejde Ryan i den situation. Klubben har jo lavet den aftale med ham med åbne øjne, så alle i FCK har vidst, at Ryans ophold ville være meget kortvarigt trods den to-årige kontrakt. Men Ryan kan samtidig heller ikke tillade sig at brokke sig over, at han ikke får mere spilletid i den situation.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •