Side 35 af 57 FørsteFørste ... 253233343536373845 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Deres sportschef udtaler dog, at chancen for at de indløser optionen er minimal: https://bold.dk/fodbold/nyheder/ac-h...on-paa-brolin/

    Edit:
    Det er altså en lidt mærkelig sag, at Horsens kan hente ham på leje med en beskeden købsoption, hvir Brolin virkelig skulle være så god, at vi er interesseret. Mon ikke vi blot har kigget på ham (hvilket der ikke er noget underligt i), men at vi er gået videre i vores jagt.
    Jeg er helt enig.

    Hvis AIK lejer ham ud og sætter et prisskilt på 5 mio på ham, så ser de vil ikke engang selv det store lys i ham.

    Udover det, hvis han vitterligt brænder Superligaen af, så er der vel mange gode grunde for Horsens ift at indløse optionen (er dog med på han selv kan ændre på den situation).

    Synes der er meget der tyder på at han på ingen måde er anset som en afløser for Grabara, men - måske - en potentiel reservekeeper. Som vi jo formentlig også skal ud og have til sommer.

    Han er ikke umiddelbart en hed drøm.

    Zan

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #512
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af røde-romario Se meddelelser
    Thomas Delaney - Den bliver svær

    Hvad taler imod.

    -Delaney er på den såkaldte "Beckham Law" i Spanien hvilket betyder flad skat på 22% i 6 år.
    -Han tjener 25 M per år og her derfor 20 udbetalt per år.
    -Der ligger derfor 40 mill efter skat og venter på ham i kontrakten.
    -Med 12 M om året i DK vil han have 5 udbetalt efter skat.
    -Så 1 år i Sevilla vil være = 4 i København.
    -Det er den sidste store kontrakt for Delaney. Han får ikke muligheden igen.

    Med mindre Sevilla giver ham 2/3 af kontrakten med i hånden tror jeg sgu ikke han kommer tilbage.
    https://bold.dk/fodbold/klubber/sevi...delaney-skifte

    Hvis han så samtidig skal forbi en tysk klub inden er han vel næppe interessant længere. Han bliver ikke yngre og hans perioder med skader næppe mindre.

    Jeg ville elske at se ham tilbage i kbh, men jeg kan godt begynde at frygte lidt at det mest oplagte emne til midtbanen alligevel viser sig ikke at komme retur.
    Jeg ved ikke hvor troværdig denne journalist er, men håber på det ligger omkring se og hør niveau

  4. #513
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er helt enig.

    Hvis AIK lejer ham ud og sætter et prisskilt på 5 mio på ham, så ser de vil ikke engang selv det store lys i ham.

    Udover det, hvis han vitterligt brænder Superligaen af, så er der vel mange gode grunde for Horsens ift at indløse optionen (er dog med på han selv kan ændre på den situation).

    Synes der er meget der tyder på at han på ingen måde er anset som en afløser for Grabara, men - måske - en potentiel reservekeeper. Som vi jo formentlig også skal ud og have til sommer.

    Han er ikke umiddelbart en hed drøm.

    Zan
    De 5 mio. er jo fordi han har kontraktudløb til december. Tvivler desuden på, at Brolin vil forlænge med Horsens. Så vi kan lave en aftale i juni om et gratis skifte i december.

  5. #514
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Krc Se meddelelser
    https://bold.dk/fodbold/klubber/sevi...delaney-skifte

    Hvis han så samtidig skal forbi en tysk klub inden er han vel næppe interessant længere. Han bliver ikke yngre og hans perioder med skader næppe mindre.

    Jeg ville elske at se ham tilbage i kbh, men jeg kan godt begynde at frygte lidt at det mest oplagte emne til midtbanen alligevel viser sig ikke at komme retur.
    Jeg ved ikke hvor troværdig denne journalist er, men håber på det ligger omkring se og hør niveau
    Jeg håber også at det er nu eller aldrig.
    Det vil slet ikke være fedt hvis vi får ham hjem hvis det skulle vise sig at niveauet ikke er som vi havde håbet på. Eller at han vil være ramt af en masse forskellige småskader.

    Det er enten eller. Hvis Delaney kommer hjem skal det være for at dominere ligaen og vinde mesterskaber som vores anfører og leder. Ikke for at sidde halvdelen af tiden på bænken.

    Vi har før set spillere komme hjem hvor det ikke gik så godt. Og lige med Delaney vil det bare overhovedet ikke være til at bære hvis det skulle ende skidt....


  6. #515
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    jeg tror simpelthen ikke på det - men tager gerne fejl. :-)

  7. #516
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg håber også at det er nu eller aldrig.
    Det vil slet ikke være fedt hvis vi får ham hjem hvis det skulle vise sig at niveauet ikke er som vi havde håbet på. Eller at han vil være ramt af en masse forskellige småskader.

    Det er enten eller. Hvis Delaney kommer hjem skal det være for at dominere ligaen og vinde mesterskaber som vores anfører og leder. Ikke for at sidde halvdelen af tiden på bænken.

    Vi har før set spillere komme hjem hvor det ikke gik så godt. Og lige med Delaney vil det bare overhovedet ikke være til at bære hvis det skulle ende skidt....
    Nej, det ville da være trist at se en legende rende rundt og være fesen.

    Men det ville i den grad være mindst ligeså trist at sprænge banken i forbindelse med det.

    Delaney skal hjem nu (måske til sommer, men kun måske!) - ellers skal han ikke tilbage til klubben. Punktum.

    Zan


  8. #517
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    "Men det ville i den grad være mindst ligeså trist at sprænge banken i forbindelse med det".
    Ja, jeg frygter virkelig også en situation, hvor vi har i nabolaget af 10 mill af løn budgettet bundet op på en Delaney der er en skygge af sig selv

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #518
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Nej, det ville da være trist at se en legende rende rundt og være fesen.

    Men det ville i den grad være mindst ligeså trist at sprænge banken i forbindelse med det.

    Delaney skal hjem nu (måske til sommer, men kun måske!) - ellers skal han ikke tilbage til klubben. Punktum.

    Zan
    Jeg er 100 % enig.

    En Delaney i hans nuværende alder kan vi sagtens bruge, men altså om 2-3 år tror jeg udløbsdatoen på Hr. Delaney er nået, hvis vi for alvor skal gøre gavn af ham.

    Måske tager jeg fejl, men hans skadesfrekvens syntes jeg også er en smule bekymrende.

    Jeg elsker Delaney, men jeg tvivler på vi får den "samme" Delaney hjem som vi huskede ham, hvor han brændte Suppen af, men mindre kan absolut også gøre det.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #519
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Sevilla står ikke med gode kort på hånden, nu hvor han er skadet. Mon ikke den bedste løsning er en lejeaftale frem til sommer, med en købsoption. Så kan han spilles i form i mesterskabsspillet og forhåbentlig bidrage til et mesterskab til København.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #520
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Delaney har håret til at spille til han er 39.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #521
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Delaney har håret til at spille til han er 39.
    Det har han 100% - Spørgsmålet er om hans fysik holder så længe.
    Som skrevet længere oppe - Han skal ikke hjem "bare" for at komme hjem.

    Han skal hjem for at gøre en markant forskel.... Hvis ikke, så vil jeg hellere huske ham for det han var dengang og som en af mine all time favoritter i den hvide trøje...


  17. #522
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #523
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Er han god nok? Det er måske et mærkeligt spørgsmål, men mest af alt er det mærkeligt, at en spiller med hans cv pludselig er Hollands førstemålmand...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #524
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...re-fck-spiller

    Det var jo bare et spørgsmål om tid...

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #525
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/seri...re-fck-spiller

    Det var jo bare et spørgsmål om tid...
    Før folk slagter PC, så vil jeg gerne se den handel ske, før jeg konkluderer noget. Lige nu siger jeg dog mest af alt rap, rap!

    Derudover synes jeg det er påfaldende, at det alene er PC der får ansvaret for, at Højbjerg og Bøving blev solgt. Det var dog Jess der på ingen måde formåede at forløse dem i FCK, og på den måde peger pilen i mine øjne langt, langt mere på ham end på PC. Et plausibelt scenarie her er jo netop, at PC har solgt de to, fordi Jess mente, at der var brug for forbedringer, da de to ikke bidrog med nok for holdet.

    Vi så dem desuden alle spille i FCK. Og selvom man da kunne se talent hos begge, så virkede de langt fra som spillere med en fremtid i toppen af Serie A, da de var i FCK.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •