Side 41 af 57 FørsteFørste ... 313839404142434451 ... SidsteSidste
Viser resultater 601 til 615 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #601
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Selvfølgelig skal der hentes et nyt førstevalg eller en ny backup til venstre back. Jeg var ved at tabe kæben, da de i Mediano plæderede for, at Diks og Jelert kan spille pladsen.

    Hvis man har øjne i hovedet, står det klart, at Diks skal holdes langt fra ventrekanten. Og ja, Jelert kan spille pladsen - men det er ensbetydende med en væsentlig svækkelse af begge backpositioner. Det har holdet på ingen måde brug for.


  2. #602
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    2) man har tiltro til, at CS kan løfte opgaven i acceptabel grad evt. med lidt hjælp fra Jelert.
    Acceptabelt er uambitiøst i min verden.
    Vi skal ud og jagte et mesterskab og en potentiel ny runde i CL til sommer.

    Hvad nu hvis CS bliver skadet i en af de første kampe? Så er vi fucked.

    En klasse venstre back (eller hvilken som helst anden position) kan betyde flere points forskal når regnestyket gøres op og sæsonen er slut....

    Vi kan IKKE risikere at spille et mesterskabs slutspil med en spiller ude af position. Det kan man gøre hvis man er en klub som spiller om sekundære placeringer, ikke som FCK.
    CS er en glimrende backup og aflastningsspiller - Men det er ikke nok....

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #603
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Acceptabelt er uambitiøst i min verden.
    Vi skal ud og jagte et mesterskab og en potentiel ny runde i CL til sommer.

    Hvad nu hvis CS bliver skadet i en af de første kampe? Så er vi fucked.

    En klasse venstre back (eller hvilken som helst anden position) kan betyde flere points forskal når regnestyket gøres op og sæsonen er slut....

    Vi kan IKKE risikere at spille et mesterskabs slutspil med en spiller ude af position. Det kan man gøre hvis man er en klub som spiller om sekundære placeringer, ikke som FCK.
    CS er en glimrende backup og aflastningsspiller - Men det er ikke nok....
    Næ, men nu havde jeg jo også opstillet 2 krav, hvoraf du kun har kigget på det ene :-)
    Det kan sagtens være, at vi stadig ikke er enige, men at "CS kan løfte opgaven acceptabelt" var ikke mit eneste krav, hvis vi skal vente til sommer med en ny back.

  5. #604
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-har-aft...or-kristiansen

    Så er den officiel. VK er solgt til Leicester.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #605
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ, men nu havde jeg jo også opstillet 2 krav, hvoraf du kun har kigget på det ene :-)
    Det kan sagtens være, at vi stadig ikke er enige, men at "CS kan løfte opgaven acceptabelt" var ikke mit eneste krav, hvis vi skal vente til sommer med en ny back.
    Det første krav kan jeg heller ikke bruge til noget. :)

    Hvordan vil du have det hvis CS brækker anklen når transfervinduet er lukket og vi skal spille grundspil og mesterskabs slutspil med Diks på venstre?

    Vi bliver nok ikke enige... Jeg er i hvert fald ikke klar til at gamble på den position, også selvom der skulle stå en klasse spiller klar til sommer. Hvis det er tilfældet så må vi betale det ekstra og få vedkommende nu...

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #606
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/fck-har-aft...or-kristiansen

    Så er den officiel. VK er solgt til Leicester.
    Når det giver et plus i resultatet på ca. 100 mio, så må vi vil også ret nemt kunne antage, at PC får ekstra midler at lege med, hvis vi skal tage pressens meldinger om pris for gode vare?

    Alt i alt, må jeg sige, at det her er positivt for FCK, specielt fordi vi med det her salg ikke bliver markant svækkede. Da ligaens næstbedste venstre back var reserven for VK.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #607
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Når det giver et plus i resultatet på ca. 100 mio, så må vi vil også ret nemt kunne antage, at PC får ekstra midler at lege med, hvis vi skal tage pressens meldinger om pris for gode vare?

    Alt i alt, må jeg sige, at det her er positivt for FCK, specielt fordi vi med det her salg ikke bliver markant svækkede. Da ligaens næstbedste venstre back var reserven for VK.
    Nu er jeg ikke så kyndig på regnskab, men hvis vi antager, at vi får 120 mio og 30 mio er bonus, som kan udløses over årene. Betyder udmeldingen fra klubben så, at vi regner med at bruge 20 eller 50 mio ekstra på spillere i forhold til hvad vi havde regnet med inden salget?

  12. #608
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Tillykke til VK med at sætte rekord fra en plads der normalt ikke er rekorder værd. Han fortjener det, og er vel oppe og ringe med Augustinson og Wendt på pladsen, specielt når man tager hans alder med i betragtning.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #609
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Tillykke til VK med at sætte rekord fra en plads der normalt ikke er rekorder værd. Han fortjener det, og er vel oppe og ringe med Augustinson og Wendt på pladsen, specielt når man tager hans alder med i betragtning.
    På alle måder et fedt salg. Eget talent, rigtig mange penge, til PL, vi har afløseren klar og vi har (i mine øjne) 6 måneder til at finde en ny, hvis ikke vi har en klasseback parat.

    Angående det sidste, så forstår jeg både argumenter for at hente straks og for at vente på den rigtige… vi behøver i hvert fald ikke at panik købe Bengtsson/Oviedo, da CS kan klare den og så må Jehlert/Diks/Boilesen agere backup. Det helt rigtige er naturligvis at købe afløseren, som så får foråret til at blive spillet ind - jeg overlever bare hvis det ikke sker

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #610
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    På alle måder et fedt salg. Eget talent, rigtig mange penge, til PL, vi har afløseren klar og vi har (i mine øjne) 6 måneder til at finde en ny, hvis ikke vi har en klasseback parat.

    Angående det sidste, så forstår jeg både argumenter for at hente straks og for at vente på den rigtige… vi behøver i hvert fald ikke at panik købe Bengtsson/Oviedo, da CS kan klare den og så må Jehlert/Diks/Boilesen agere backup. Det helt rigtige er naturligvis at købe afløseren, som så får foråret til at blive spillet ind - jeg overlever bare hvis det ikke sker
    Præcis, og man har nok fra klubbens side kendt til interessen og hentede derfor CS som sikring i sidste vindue. Det sætter CS signingen i et mere forståeligt lys, ar der fik man en back der fik sin karrierer chance samtidigt med at han er drift sikker på superliganiveau. Champions league kvaler vi ikke i med CS på backen, der skal mere til.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  17. #611
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nu er jeg ikke så kyndig på regnskab, men hvis vi antager, at vi får 120 mio og 30 mio er bonus, som kan udløses over årene. Betyder udmeldingen fra klubben så, at vi regner med at bruge 20 eller 50 mio ekstra på spillere i forhold til hvad vi havde regnet med inden salget?
    120 mio ind - knap 20 brugt på Diogo -> 100 mio opjustering. Transfervindue lukket :)

  18. #612
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    120 mio ind - knap 20 brugt på Diogo -> 100 mio opjustering. Transfervindue lukket :)
    Det er vel lidt svært at gætte på, men i og med der opjusteres betyder det vel bare at vi ikke har budgetteret med et salg af den størrelse? Da VK er af egen avl, så har han vel ikke en bogført værdi og opjustering må vel så være transfersum - evt. sum der skal bruges på erstatning, eller er jeg helt ude at cykle her?

  19. #613
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Det er vel lidt svært at gætte på, men i og med der opjusteres betyder det vel bare at vi ikke har budgetteret med et salg af den størrelse? Da VK er af egen avl, så har han vel ikke en bogført værdi og opjustering må vel så være transfersum - evt. sum der skal bruges på erstatning, eller er jeg helt ude at cykle her?
    Han kan nu sagtens have en bogført værdi - hans kontraktrettighed kan være sat til x millioner (aner ikke om det er tilfældet). Selvom vi har givet 0 kroner for ham, så kan værdien af ens aktiver jo stige (som bygninger osv)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #614
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    147

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jt80 Se meddelelser
    Det er vel lidt svært at gætte på, men i og med der opjusteres betyder det vel bare at vi ikke har budgetteret med et salg af den størrelse? Da VK er af egen avl, så har han vel ikke en bogført værdi og opjustering må vel så være transfersum - evt. sum der skal bruges på erstatning, eller er jeg helt ude at cykle her?
    Jeg er ret sikker på at man på ingen måde kan udlede en evt. købesum på en erstatning ud fra det her.

    Når man køber en ny spiller bogføres han vel til købesum (inkl. agentomkostninger, sign on m.m.) og så vil købet ikke have en regnskabsmæssig påvirkning på resultatopgørelsen. Likviditetsmæssigt er det så noget helt andet...
    Frost

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #615
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Præcis, og man har nok fra klubbens side kendt til interessen og hentede derfor CS som sikring i sidste vindue. Det sætter CS signingen i et mere forståeligt lys, ar der fik man en back der fik sin karrierer chance samtidigt med at han er drift sikker på superliganiveau. Champions league kvaler vi ikke i med CS på backen, der skal mere til.
    Nu er der jo også ret gode chancer for, at kampe om kvalifikation til Champions League ikke bliver før om tidligst halvandet år. Vi er stadig 8 points efter Nordsjælland (og fem efter Viborg), så meget skal flaske sig, hvis vi skal blive mestre i år. Gør vi ikke det, står den i bedste fald på Conference League.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •