Side 45 af 57 FørsteFørste ... 354243444546474855 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Når jeg har svært ved at tro på, at Neestrup skulle have tiltænkt Stamenic så stor en rolle i foråret, at man kun vil slippe ham et halvt år før tid, hvis Delaney eller en anden afløser kommer ind, er det jo, fordi vi er godt besat på den plads. Vi har lige nu i Claesson, Lerager, Falk, Clem, Stamenic, Haraldsson og Johannesson syv spillere til de tre centrale midtbanepladser. Og med Roonys forlængelse og tilgangen af Goncalves må man formode, at Claesson, Haraldsson og Johannesson i højere grad end tidligere skal finde deres spilleminutter centralt.

    Så vi er mere end godt besat, og i den situation giver det god mening, hvis en træner skeler til, at en spiller ikke har nogen fremtid i klubben. Dels fordi der ikke er noget incitament til at udvikle spilleren gennem spilletid, dels fordi spillere generelt betragtet ikke kan undgå at blive påvirket mentalt af at stå med det ene ben på vej ud ad døren. Det har ikke noget at gøre med, om Stamenic er topprofessionelt indstillet. Det er simpel psykologi.

    Til den overvejelse skal så selvfølgelig også lægges, om en spiller er så god, at de kortsigtede hensyn til holdets sportslige succes vejer så tungt, at man alligevel bruger ham frem for andre med en fremtid i klubben. Der er Daramy et godt eksempel. Selv om vi formentlig også skal sige farvel til ham til sommer, kan han noget særligt, som kun Roony også kan - og han spiller i den modsatte side. Derfor giver det mening at bruge ham, men så vigtig er der næppe mange, der kan se, at Stamenic er for holdet.

    Tiden må vise, om Abolhosseini har ret i sin påstand. Jeg tvivler.
    Kommer der ingen afløser, så er vi ikke så voldsomt godt besat på midtbanen, som man ellers skulle tro. Syv spillere lyder af meget til tre pladser, men med tanke på, at Johannesson måske er længere fra startopstillingen end Stamenic, at Claesson ikke ligefrem er en naturlig midtbanespiller og at nogle spillere kan forventes at skulle vikariere på andre pladser, så opstår der hurtigt nogle huller. Trods det ikke var hans bedste plads, så kan Stamenic også spille 6'er, hvilket kan frigøre Falk (ser ikke Clem som en fast starter endnu). Så jeg ser bestemt at Stamenic har en rolle og synes det er ærgerligt, at vi ikke kunne forlænge med ham (trods alt er han blot 20 år og har været inde og snuse til startopstillingen).

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    https://twitter.com/cbc_informasfc/s...26622637285378

    Hvis den her historie holder, så går drømmen om Delaney i FCK i opfyldelse.
    Jeg håber at den historie er mere sand, end den de danske medier bringer til torvs.

  4. #663
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Kommer der ingen afløser, så er vi ikke så voldsomt godt besat på midtbanen, som man ellers skulle tro. Syv spillere lyder af meget til tre pladser, men med tanke på, at Johannesson måske er længere fra startopstillingen end Stamenic, at Claesson ikke ligefrem er en naturlig midtbanespiller og at nogle spillere kan forventes at skulle vikariere på andre pladser, så opstår der hurtigt nogle huller. Trods det ikke var hans bedste plads, så kan Stamenic også spille 6'er, hvilket kan frigøre Falk (ser ikke Clem som en fast starter endnu). Så jeg ser bestemt at Stamenic har en rolle og synes det er ærgerligt, at vi ikke kunne forlænge med ham (trods alt er han blot 20 år og har været inde og snuse til startopstillingen).
    Claessons naturlige eller bedste plads er da som offensiv, central midtbanespiller, og det er da også der, vi bruger ham nu, efter han begyndte på kanten. Hvis vi ikke køber en angriber i dette vindue, er det klart, at Haraldsson formentlig fortsætter som backup for Cornelius i angrebet, men at Stamenic skulle stå foran Johanesson i køen nu er netop, hvad jeg tvivler på. Og at Stamenic skulle stå foran Clem i køen, kan jeg slet ikke se. Heller ikke før det blev klart, at Stamenic snart er færdig i klubben.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #664
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Kicker siger, at Delaney lejes af Hoffenheim, men blot indtil sommer. Er det ikke rimelig oplagt, at det er fordi, han så vil tilbage til København til den tid?

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #665
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kicker siger, at Delaney lejes af Hoffenheim, men blot indtil sommer. Er det ikke rimelig oplagt, at det er fordi, han så vil tilbage til København til den tid?
    Det var også min umiddelbare tanke. Han får den sidste store udenlandske oplevelse med og ikke mindst et halvt pr mere med en kæmpe løn. Så kan han nok bedre sluge de mange penge han nok går glip af, når turen forhåbentlig går til FCK til sommer.
    Spørgsmålet er selvfølgelig, om vi vil og kan vente på det? Man må dog næsten tro, at Delaney og PC har snakket sammen om scenariet.....alt sammen selvfølgelig under den forudsætning, at han og vi rent faktisk seriøst ønsker, at han kommer tilbage.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #666
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Jeg håber at den historie er mere sand, end den de danske medier bringer til torvs.
    Måske passer begge?

    Hvis det altså giver mening, at vi allerede nu har lavet en slags aftale om et køb til sommer.

  11. #667
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Delaney nærmer sig 32 til sommer. Hvornår har vi sidst held med at hente spillere der er +30? Wilczek, Ragnar Sigurdsson, Oviedo, Bendtner, N'Doye, Bengtson, Ankersen, Kvist osv.. Vi kan også tage forlængelsen af Boile med. Spillere over 32 fungerer nærmest aldrig i Kbh og har mest været penge ud af vinduet. Delaney er igang med at malke det sidste ud af sin karriere, mit bud er at han desværre er færdig.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #668
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Delaney nærmer sig 32 til sommer. Hvornår har vi sidst held med at hente spillere der er +30? Wilczek, Ragnar Sigurdsson, Oviedo, Bendtner, N'Doye, Bengtson, Ankersen, Kvist osv.. Vi kan også tage forlængelsen af Boile med. Spillere over 32 fungerer nærmest aldrig i Kbh og har mest været penge ud af vinduet. Delaney er igang med at malke det sidste ud af sin karriere, mit bud er at han desværre er færdig.
    Æv.

  14. #669
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Delaney nærmer sig 32 til sommer. Hvornår har vi sidst held med at hente spillere der er +30? Wilczek, Ragnar Sigurdsson, Oviedo, Bendtner, N'Doye, Bengtson, Ankersen, Kvist osv.. Vi kan også tage forlængelsen af Boile med. Spillere over 32 fungerer nærmest aldrig i Kbh og har mest været penge ud af vinduet. Delaney er igang med at malke det sidste ud af sin karriere, mit bud er at han desværre er færdig.
    Det kommer vel an på, hvordan du definerer "held med"?

    Flere af de nævnte var væsentlig mere afdankede end Delaney, som trods alt stadig er fast mand på landsholdet og holdet et pænt niveau. Men jeg vil da tro, at hans eventuelle skifte hertil vil ligne Kvist's en del, nemlig at han får et par rigtig gode sæsoner og så langsomt bliver for gammel på en formentlig længere kontrakt. Så kan man jo diskutere, om det vil være en god ting eller ej. Vil man have hans kvaliteter nu (til sommer) og ikke mindst det han kan bidrage med i omklædningsrummet, så må man nok også tage de par mindre gode år med til sidst.

    Og hvis han vender tilbage med samme impact som N'Doye gjorde, så siger jeg i hvert fald ja tak :-)

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #670
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Delaney nærmer sig 32 til sommer. Hvornår har vi sidst held med at hente spillere der er +30? Wilczek, Ragnar Sigurdsson, Oviedo, Bendtner, N'Doye, Bengtson, Ankersen, Kvist osv.. Vi kan også tage forlængelsen af Boile med. Spillere over 32 fungerer nærmest aldrig i Kbh og har mest været penge ud af vinduet. Delaney er igang med at malke det sidste ud af sin karriere, mit bud er at han desværre er færdig.
    2620837-allbak_jpg.jpg


  17. #671
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg husker også en nordmand, som jeg var svært tilfreds med, selvom han blev hentet som 31-årig i 2002 ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #672
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Delaney nærmer sig 32 til sommer. Hvornår har vi sidst held med at hente spillere der er +30? Wilczek, Ragnar Sigurdsson, Oviedo, Bendtner, N'Doye, Bengtson, Ankersen, Kvist osv.. Vi kan også tage forlængelsen af Boile med. Spillere over 32 fungerer nærmest aldrig i Kbh og har mest været penge ud af vinduet. Delaney er igang med at malke det sidste ud af sin karriere, mit bud er at han desværre er færdig.
    Jeg kan sagtens dele din bekymring angående Delaney, men din generalisering ville stå stærkere, hvis du havde styr på fakta.

    Oviedo og Bengtsson var begge 29, da de vendte tilbage til FCK. N'Doye var jo endnu giftigere, da han vendte tilbage end i sin første periode og er vel det suverænt bedste argument imod din pointe.

    Og så er der noget cherry picking over det, når du udelader folk som Allbäck, Mykland og Jacob Laursen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #673
    Tilmeldingsdato
    Jan 2005
    Indlæg
    140

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Niclas Jensen, Jesper Grønkjær og Lars Jakobsen har også alle fungeret godt som 32+

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #674
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Off topic... Hvordan f.... Kan FC Muuh få 75 millioner for Ousmane Diomande... Som kun har spillet en håndfuld kampe... Det irritere mig grænseløst...

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  25. #675
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Chobby Se meddelelser
    Off topic... Hvordan f.... Kan FC Muuh få 75 millioner for Ousmane Diomande... Som kun har spillet en håndfuld kampe... Det irritere mig grænseløst...
    Vel fordi han er et stort talent. Vi kunne jo have gjort det samme med Roony for et år siden. Jeg synes tværtimod, det er herligt, at de ikke når at få gavn af ham på banen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •