Er der nogen, der vil give et kort referat/resumé af Inside i går? Jeg forstår, at der som sædvanlig var et par tosser blandt de få udvalgte fans, men kan ikke læse nogen steder, at Delaney blev præsenteret eller andet/andre.
Er der nogen, der vil give et kort referat/resumé af Inside i går? Jeg forstår, at der som sædvanlig var et par tosser blandt de få udvalgte fans, men kan ikke læse nogen steder, at Delaney blev præsenteret eller andet/andre.
YouTube er taknemmeligt, men Larsson ser spændende ud: https://www.youtube.com/watch?v=XgQl...el=SilvaSkills
Hvis han kan nærme sig niveauet, han havde for et par år siden i Rusland, ligner han et glimrende supplement/alternativ til Corner, når der er behov for en anden type angriber.
Der er selvfølgelig altid risiko forbundet med at hente en spiller, der leder efter formen - men ellers havde han jo ikke været en mulighed.
Nu må den lange, lede vinterpause sgu gerne slutte!
Først buffet. Hele aftenen fri ølbar. Langt overvejende mænd i en “moden alder”
Så startede det:
Først sagde nogen marketingsfolk en masse, den sjoveste af dem hed Mikkel. De viste også plancher.
Jelert sagde “sacrifice”.
Vi mødte Diego, der snakker bedre engelsk end pressechef Jes snakker portugisisk.
PC fastslog, at VK var det dyreste salg ud af superligaen nogensinde. Han bryder sig ikke om gule støvler (altså PC).
En ret øllet fan sagde noget uforståeligt om “-mæssig”, det var vist et spørgsmål.
Hele salen brølede på “Messi”.
Neestrup nuancerede kløgtigt nogle fans bagstræberiske syn på “Højlund-casen” i særdeleshed og andre unge talenter i almindelighed.
Så sluttede det officielle program i Hall of Fame.
Lauesen blev hængende længst af oplægsholderne. Nogen tog en iskage. En vagt gennede os ud
Smukt referat!
Jeg synes, at det er interessant, at denne artikel om Jordan Larsson kun er et halvt år Hammel:
https://bold.dk/fodbold/nyheder/fri-...-forlader-aik/
Glimrende referat. Det er præcist sådan, jeg husker det her dagen derpå. Alt var godt og venligt som altid. Jeg håber dog, at spørgerunden bliver anderledes næste gang. Fuldemandsspørgsmål er hverken interessante på dagen eller dagen derpå. Så måske spørgsmålene skal sendes ind et par dage før?
Efter den officielle del spurgte jeg Neestrup om, hvordan han ser på situationen med CB, 6.- positionen og skader. Neestrup svarede, at han er godt tilfreds med Diks som backup på CB. Og at han ser Clem som naturlig sekser (også efter jeg prøvede at overbevise ham om, at han nok mere er otter). Og han ser Falk og Stamenic som backup.
Med tanke på hvordan jeg sad i min teenage kådhed og drømte om Henke i den hvide trøje for 20 år siden så er der altså et eller andet smukt i at hans søn nu skal spille for os i stedet
Bill Ward, crekke, Devil, Dylan, Emilo, Fck-fan, FCKrogh, Frost, guldsmed, [email protected], Lau85, orhhh, Outpatient, Rokie_Ijeh, rsj, Smackdaddy
Efter det officielle program spurgte jeg Neestrup, om ikke han var utryg ved at gå ind i foråret med blot tre centerforsvarere. Også ihukommende hans mentor Ståle Solbakkens ord, om at hans erfaring var, at man altid skulle bruge fire centerforsvarere til en halvsæson. At Davit får mange karantænepoint og at Valdemar Lund udgik skadet mod Hvidovre.
Han fortalte mig, at Lund blot havde fået et “trælår” og argumenterede med, at Diks kunne tælle som fjerde centerforsvarer. Da jeg modargumenterende med, at Diks vel primært skulle dække back-positioner efter salget af VK, smilede han, blinkede og sagde “mon ikke der sker noget mere” (min erindring af citatet).
Hvis Neestrup er en ligeså fænomenal træner, som jeg synes at han er kommunikator, skal vi godt nok nyde ham den tid, vi får lov at beholde ham. Jeg er dybt imponeret og forestiller mig at udlandet må hive i ham inden for en overskuelig fremtid.
aegh, Ailton, djurlander, Eiken88, Fede, Lindrup, qwert, Rokie_Ijeh
Nå, Delaney meldes nu til Hoffenheim af Farzam: https://twitter.com/f_abolhosseini/status/1619666091193831427
Jeg vil ikke sige, jeg er glad, for hold da op hvor vil jeg gerne have ham retur, men de beløb, der er blevet skrevet om, er også bare høje, så jeg synes det er fornuftigt, at vi ikke går amok og kaster voldsomt mange penge efter den transfer. Jeg tror nu stadig han kan blive aktuel til sommer.
Det virker samtidig til at vi har en kæmpe tiltro til Clem - hvilket er dejligt at se. Til nøds kan vi spille med Falk, Stamenic eller Lerager på 6'eren hvilket er okay.
Som truppen ser ud håber jeg at vi nu fokuserer 100% på en venstre back. Om det er en stjerne der går direkte ind i start 11'eren, eller et talent der skal være back up for Sørensen er lige meget. Vi skal simpelthen ikke have Jelert til at spille venstre back.
Det er muligt, at Diks til nød kan dække af i midterforsvaret, men det er på ingen ønskværdigt. Manden kan dårligt nok forsvare på den position, der må antages at være hans foretrukne. Jeg er med på, at man også skal tænke på trupsammensætningen, men hensynet til mesterskabet må vægte højest. Hvis Vavro, Khocholava og Lund alle holder sig fitte, holder niveau og undgår for mange karantæner, bliver det selvfølgelig ikke et problem, men er det virkelig et sats, man vil tage?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)