Side 50 af 57 FørsteFørste ... 4047484950515253 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nej det overser jeg på INGEN måde. Jeg tager dog stadig udgangspunkt i præmissen om, at vi har et tilbud på Stamenic liggende i skuffen, som vi takker ja til, når der er en ny 6’er i hus. Hvis det er sandt, og beløbet er 7,5 mio kr, så fatter jeg ikke, at vi ikke kan være med på en lejeaftale. Det har været nævnt adskillige gange, at vi er villige til at betale Delaney en årsløn på 12 mio kr, ligesom Corner får. Det giver 6 mio på et halvt år. Så lad os sige at vi samtidig betaler Sevilla 4 mio for lejeaftalen. Så er deres løn til Delaney dækket ind, og mere til! Og vi har netto brugt 2,5 mio på at skifte Stamenic ud med Delaney i et halvt år. Jeg er med på at det er mange penge for en klub som vores, men så er det altså heller ikke vildere. Og når man oven i det ligger behovet for at vi presser samtlige procenter ud af det her forår, som overhovedet muligt, samt at der i Delaney er tale om et helt særligt tilfælde grundet hans tilknytning og historie i klubben, ja så er det sinpelthen en no-brainer, at vi skulle have været med her!
    Er det Football Manager, det her? Sådan fungerer tingene jo ikke. PC har et spillerbudget, han skal holde sig inden for, som ikke er afhængigt af, hvorvidt Stamenic sælges for 7,5 mio. kroner. Sker det, er der altså ikke lige pludselig en pose kontanter, som vi kan flyve ned og aflevere til Sevilla. En lejeaftale for Delaney skal naturligvis være inden for klubbens sportslige budget og give mening ift. den øvrige lønstruktur, og det gør det altså bare ikke at gå ind og dække den fulde udgift for en spiller med en månedsløn, der er 60 procent højere end vores bedst betalte spiller (Cornelius med en løn på én mio. kr. om måneden).
    Mvh.
    Dane

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    528

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Efter det officielle program spurgte jeg Neestrup, om ikke han var utryg ved at gå ind i foråret med blot tre centerforsvarere. Også ihukommende hans mentor Ståle Solbakkens ord, om at hans erfaring var, at man altid skulle bruge fire centerforsvarere til en halvsæson. At Davit får mange karantænepoint og at Valdemar Lund udgik skadet mod Hvidovre.
    Han fortalte mig, at Lund blot havde fået et “trælår” og argumenterede med, at Diks kunne tælle som fjerde centerforsvarer. Da jeg modargumenterende med, at Diks vel primært skulle dække back-positioner efter salget af VK, smilede han, blinkede og sagde “mon ikke der sker noget mere” (min erindring af citatet).
    Hvis Neestrup er en ligeså fænomenal træner, som jeg synes at han er kommunikator, skal vi godt nok nyde ham den tid, vi får lov at beholde ham. Jeg er dybt imponeret og forestiller mig at udlandet må hive i ham inden for en overskuelig fremtid.
    Ovenstående frie citat vedr. En nylig tilgang på CB er interessant og druknet lidt i Delaney diskussionerne. Med vinduet på vej til at blive smækket i så lugter det lidt af en PC classic..en sidste minuts løsning. Nogen bud på køb eller leje..eller sker der bare ikke noget på positionen?

  4. #738
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ezen Se meddelelser
    Ovenstående frie citat vedr. En nylig tilgang på CB er interessant og druknet lidt i Delaney diskussionerne. Med vinduet på vej til at blive smækket i så lugter det lidt af en PC classic..en sidste minuts løsning. Nogen bud på køb eller leje..eller sker der bare ikke noget på positionen?
    Jeg tolker mere Neestrups kommentar som at der sker noget på back-positionen, så Diks kan blive frigivet som 4. valg på CB.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #739
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Er det Football Manager, det her? Sådan fungerer tingene jo ikke. PC har et spillerbudget, han skal holde sig inden for, som ikke er afhængigt af, hvorvidt Stamenic sælges for 7,5 mio. kroner. Sker det, er der altså ikke lige pludselig en pose kontanter, som vi kan flyve ned og aflevere til Sevilla. En lejeaftale for Delaney skal naturligvis være inden for klubbens sportslige budget og give mening ift. den øvrige lønstruktur, og det gør det altså bare ikke at gå ind og dække den fulde udgift for en spiller med en månedsløn, der er 60 procent højere end vores bedst betalte spiller (Cornelius med en løn på én mio. kr. om måneden).
    Det er lige præcis den virkelige verden, og derfor er tingene selvfølgelig ikke så rigide, som du ønsker at gøre dem, og som de måske er i et computerspil.

    Og der er da lige præcis ikke tale om at sprænge lønbudgettet i de beregninger jeg stiller op, men at lægge Delaney op på siden af Cornelius, hvilket vil være helt på sin plads.

  7. #740
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Med 36 timer tilbage kigger PC ind i at skulle nå flg.:

    - Køb af en VB, en 6'er og evt. en midterforsvarer + en målmand
    - Salg af Mukairu, Babacar, evt. Stamenic (dog kun hvis en 6'er bliver hentet), samt en udlejning af Orri.
    - Kontraktforlængelse med Lund

    Sker det, vil jeg gerne kalde vinduet for en succes (med det forbehold at indkøbene ikke viser sig at være æsler, der er reddet fra en nær-døds oplevelse på limfabrikken..)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #741
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det er lige præcis den virkelige verden, og derfor er tingene selvfølgelig ikke så rigide, som du ønsker at gøre dem, og som de måske er i et computerspil.

    Og der er da lige præcis ikke tale om at sprænge lønbudgettet i de beregninger jeg stiller op, men at lægge Delaney op på siden af Cornelius, hvilket vil være helt på sin plads.
    Haha. At du lige fiksfakser den resterende del af Delaneys løn som en engangsudbetaling til Sevilla i dit regnestykke, ændrer jo ikke på den samlede udgift for at leje ham.
    Mvh.
    Dane

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #742
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med 36 timer tilbage kigger PC ind i at skulle nå flg.:

    - Køb af en VB, en 6'er og evt. en midterforsvarer + en målmand
    - Salg af Mukairu, Babacar, evt. Stamenic (dog kun hvis en 6'er bliver hentet), samt en udlejning af Orri.
    - Kontraktforlængelse med Lund

    Sker det, vil jeg gerne kalde vinduet for en succes (med det forbehold at indkøbene ikke viser sig at være æsler, der er reddet fra en nær-døds oplevelse på limfabrikken..)
    Hvorfor skal forlængelsen med Valdemar Lund nås i vinduet?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #743
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med 36 timer tilbage kigger PC ind i at skulle nå flg.:

    - Køb af en VB, en 6'er og evt. en midterforsvarer + en målmand
    - Salg af Mukairu, Babacar, evt. Stamenic (dog kun hvis en 6'er bliver hentet), samt en udlejning af Orri.
    - Kontraktforlængelse med Lund

    Sker det, vil jeg gerne kalde vinduet for en succes (med det forbehold at indkøbene ikke viser sig at være æsler, der er reddet fra en nær-døds oplevelse på limfabrikken..)
    Babacar skulle ifølge 1lr2(transfervinduet, mener jeg) være interessant for det Kinesiske? marked, hvor deadline er senere. Og i så fald er der ingen stress med at få ham afsat.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #744
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Babacar skulle ifølge 1lr2(transfervinduet, mener jeg) være interessant for det Kinesiske? marked, hvor deadline er senere. Og i så fald er der ingen stress med at få ham afsat.
    Jeg er uenig. Det kan kun gå få langsomt med at få ham afhændet. Du kan sige, at det ikke er muligt at konkludere på transfervinduet før 2. april, hvor Japan lukker som de sidste. Så tålmodige er de fleste af os dog næppe.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #745
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Nu hvor Aksel Halsgaard er med igen bliver jeg nysgerrig på ham - for jeg kender intet til ham. Jeg følger ellers - synes jeg selv - ret godt med hele vejen rundt, men har kun læst hørt navnet - intet om spilleren. Så er der nogen, der kan sige lidt?
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  17. #746
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Babacar skulle ifølge 1lr2(transfervinduet, mener jeg) være interessant for det Kinesiske? marked, hvor deadline er senere. Og i så fald er der ingen stress med at få ham afsat.
    Kan se der også er tyrkiske klubber interesseret

  18. #747
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er uenig. Det kan kun gå få langsomt med at få ham afhændet. Du kan sige, at det ikke er muligt at konkludere på transfervinduet før 2. april, hvor Japan lukker som de sidste. Så tålmodige er de fleste af os dog næppe.
    Det er meget mulig at du er uenig, men der er sådan set ikke noget at være uenig i ;)

    Hvis det er muligt at sælge ham til Asien, er der ingen grund til at stresse over at vinduet lukker om 30 timer. Det har intet at gøre med at det ville være rigtig fint at slippe af med ham før.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #748
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Haha. At du lige fiksfakser den resterende del af Delaneys løn som en engangsudbetaling til Sevilla i dit regnestykke, ændrer jo ikke på den samlede udgift for at leje ham.
    Det er ikke fiksfaks af hans løn. Jeg tager udgangspunkt i, at vi smider 10 mio samlet i handlen, og at vi betaler 6 mio i løn. Det er helt fast kutyme, at man betaler et beløb for en lejeaftale. Det er sjovt at du slet ikke vil se sammenhængen med et potentielt salg af Stamenic. Faktum er at vi får 0kr for ham om 6 måneder, og at vi kun sælger ham nu, hvis vi lander en afløser i dette vindue. Derfor skal økonomien i en aftale med en ny 6’er selvfølgelig ses i sammenhæng med det beløb vi kan hente ind på Stamenic, ved at lade ham gå nu, frem for til sommer. Ikke at lave den kalkule, vil jo være decideret dumt.

  21. #749
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Derfor gik Delaney-handel i vasken
    FC København forhandlede om Thomas Delaney til det sidste, men for nu var de danske mestre ikke villige til at lægge de nødvendige penge på bordet


    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...vasken/9611789

  22. #750
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Spændt på om der sker noget idag. Vi mangler lidt til bredden i midterforsvaret men ellers synes jeg vi er dækket fint ind til mesterskabs jagten.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •