Side 53 af 57 FørsteFørste ... 34350515253545556 ... SidsteSidste
Viser resultater 781 til 795 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #781
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Det virker som et vindue, hvor meget har været prøvet, men meget lidt er lykkedes. Det kan vel kun betegnes som en ringe og skuffende indsats af PC.

    #Flottesalg er jo komplet ligegyldige, hvis der ikke kommer noget den anden vej. Og alt i alt ser det hele nu meget skrøbeligt ud. Få skader og karantæner kan vælte hele læsset - særligt i defensiven.

    Det kunne være rart med lidt overblik og rettidig omhu fra sportsdirektøren - men det synes desværre langt væk.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #782
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    STATUS OVER TRANSFERVINDUET PR. 1. FEBRUAR KL. 00:00:

    AFGANGE:
    - Maty Ryan (AZ Alkmaar)
    - Victor Kristiansen (Leicester City)
    - William Kaastrup (Randers)
    - Orri Oskarsson (SønderjyskE, leje)
    - Daniel Haarbo (FC Helsingør, leje)

    TILGANGE:
    - Diogo Goncalves (Benfica)
    - Jordan Larsson (Schalke 04, leje)
    - William Clem (U19)

    FORLÆNGELSER:
    - Roony Bardghji
    - William Clem
    Tak for opsumeringen. Jeg tillader mig at kalde dette en godkendt vindue ud fra hvad vi ved.

    Vi har fået en 6er der sandsynligvis ligger over den kvalitet vi havde råd til. Jeg tror vi har givet Clem en flottere kontrakt end normalt. Det sammen gælder Roony. Her har man valgt at “signe internt” da pris/kvalitet har været mere passende end hvis man skulle finde sammen kvalitet ude i markedet.
    Vi fik ryddet op på målmandsposten, samt udlejet nogle talenter der ville have langt til spilletid.
    Det var et enormt flot salg af en venstre back, som skæpper godt i kassen.
    Delaney kom ikke, men måske har købet af tidligere pensionister skræmt, og vi er i forvejen ret flot besat på 8er positionen.

    Største minus er vel at det ikke lykkedes at komme af med Mukairu eller Babacar men det er ikke sikkert at der har været reelle købere.
    Man får set tiden an med Karamoko, Larson samt Orri ved kun at leje larson samt at udleje Orri.

    Endeligt skal vi huske at der en knæskade som kunne vise sig at være en permanent afskrivning på 30-50 mio afhængigt af hvordan vedkommende er bogført. Mon ikke en god del af fanskaren mener at der skal afskrives uanset udfaldet af knæskaden. Disse penge kunne meget vel være fundet i dette vindue og sat til side.

    Så alt i alt vil jeg kalde det et godkendt vindue, hvor den største åbenbaring var at finde i sevilla kampen i efteråret. Det ændrede behovet for at hente Delaney samt signe en 6er.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #783
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Tak for opsumeringen. Jeg tillader mig at kalde dette en godkendt vindue ud fra hvad vi ved.

    Vi har fået en 6er der sandsynligvis ligger over den kvalitet vi havde råd til. Jeg tror vi har givet Clem en flottere kontrakt end normalt. Det sammen gælder Roony. Her har man valgt at “signe internt” da pris/kvalitet har været mere passende end hvis man skulle finde sammen kvalitet ude i markedet.
    Vi fik ryddet op på målmandsposten, samt udlejet nogle talenter der ville have langt til spilletid.
    Det var et enormt flot salg af en venstre back, som skæpper godt i kassen.
    Delaney kom ikke, men måske har købet af tidligere pensionister skræmt, og vi er i forvejen ret flot besat på 8er positionen.

    Største minus er vel at det ikke lykkedes at komme af med Mukairu eller Babacar men det er ikke sikkert at der har været reelle købere.
    Man får set tiden an med Karamoko, Larson samt Orri ved kun at leje larson samt at udleje Orri.

    Endeligt skal vi huske at der en knæskade som kunne vise sig at være en permanent afskrivning på 30-50 mio afhængigt af hvordan vedkommende er bogført. Mon ikke en god del af fanskaren mener at der skal afskrives uanset udfaldet af knæskaden. Disse penge kunne meget vel være fundet i dette vindue og sat til side.

    Så alt i alt vil jeg kalde det et godkendt vindue, hvor den største åbenbaring var at finde i sevilla kampen i efteråret. Det ændrede behovet for at hente Delaney samt signe en 6er.
    Enig! Selvfølgelig altid lidt skuffende at der ikke skete noget igår men jeg synes Diogo og Larsson er to rigtig gode tilføjelser. Alle har skreget på fart (inkl. Mig selv) og det har vi fået. Truppen ser spændende ud. Det eneste der kunne have været rart var en VB mere men måske løber der en rundt på akademiet :)

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #784
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg er helt sikkert også mest skuffet over manglende venstre back. Især med tanke på at det er meget kort tid siden at vi spillede uden decideret venstre back på holdet, hvor vi måtte nedgradere både venstre back og højre back, ved at spille med vores bedste højre back på venstre back. Kunne vi ikke blot have lejet en, der så måtte være back up for Sørensen?

    Vi har helt sikkert vores start 11'er til foråret, så jeg behøvede ikke et stjernekøb. Det er dog virkelig at gamble med mesterskabschancerne det her.

    At vi ikke kan komme af med Babacar, er helt forståeligt taget hans alder, kontraktsituation og løn i betragtning - han har det sgu nok fint med tingene som de er. Er mere skuffet over at vi ikke har kunne komme af med Mukairo, som der virker til stadig har lidt værdi, og han bliver mindre og mindre værd for hver kamp han ikke er i truppen i.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. #785
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Før PC slagtes for den manglende VB, så skal man huske udmeldingerne fra Neestrup, da VK-salget gik igennem. Han sagde jo åbent, at han men truppen har de backs der skal til, og der kun skulle hentes, hvis man kunne få en topspiller.

    For mig at se, er de kun de tre centrale forsvarsspillere der bekymrer, for her ser jeg truppen være udfordret, skulle der komme skader eller karantæner.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  10. #786
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Før PC slagtes for den manglende VB, så skal man huske udmeldingerne fra Neestrup, da VK-salget gik igennem. Han sagde jo åbent, at han men truppen har de backs der skal til, og der kun skulle hentes, hvis man kunne få en topspiller.

    For mig at se, er de kun de tre centrale forsvarsspillere der bekymrer, for her ser jeg truppen være udfordret, skulle der komme skader eller karantæner.
    Jeg er til gengæld meget bekymret for 6’eren… Vi hænger vores hat på en 18-årig gut, der unægteligt har spillet et par gode kampe, men som også må forventes at have store udsving i sine præstationer. Eksempelvis har han virkelig ikke set godt ud i træningskampene her i opstarten, hvor han særligt mod Hvidovre, så meget sløj ud på bolden. Det er et stort gamble, at vi ikke har et rutineret alternativ på denne position. I det hele taget ser vi tynde ud fra 6’eren og bagud. Der skal ikke mange skader og karantæner til, før vi stiller en enormt tynd og utilfredsstillende start 11’er, og kigger man 5 år bagud, så er der intet der peger på, at vi kommer til at gå fri for netop skader og karantæner. Denne gang dur det ikke at smide “øv hvor er vi uheldige”-kortet. Så kunne man have vist rettidig omhu, og hentet de fornødne forstærkninger. Det er som om man har sat barren for højt (igen-igen), og derfor går tomhændet hjem.


  11. #787
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er til gengæld meget bekymret for 6’eren… Vi hænger vores hat på en 18-årig gut, der unægteligt har spillet et par gode kampe, men som også må forventes at have store udsving i sine præstationer. Eksempelvis har han virkelig ikke set godt ud i træningskampene her i opstarten, hvor han særligt mod Hvidovre, så meget sløj ud på bolden. Det er et stort gamble, at vi ikke har et rutineret alternativ på denne position. I det hele taget ser vi tynde ud fra 6’eren og bagud. Der skal ikke mange skader og karantæner til, før vi stiller en enormt tynd og utilfredsstillende start 11’er, og kigger man 5 år bagud, så er der intet der peger på, at vi kommer til at gå fri for netop skader og karantæner. Denne gang dur det ikke at smide “øv hvor er vi uheldige”-kortet. Så kunne man have vist rettidig omhu, og hentet de fornødne forstærkninger. Det er som om man har sat barren for højt (igen-igen), og derfor går tomhændet hjem.
    Vi så også meget tynde ud da vi satsede på VK på venstrebacken. Men hvis man ser historisk på tingene, så er det for mig bedre at satse butikken på et ungt talent, end at købe en dyr afdanket stjerne med knæproblemer. Derfor klæder det PC at han har været forsigtig med indkøb dette vindue.

    Husk på at sidste vinter hed listen:
    Babacar, Mukairo, Karamoko og Amoo.

    I det perspektiv er det fint at signe Clem og Roony.
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #788
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg er skuffet og må erkende at “PC raus” kurven har fået et hak nedad. Vi mangler halvdelen af suppen (17 kampe spillet, 15 mangler). Her er status på truppen af brugbare spillere:

    Målmand: 3 stk og vi bliver betydeligt forringet, når vi skal udskifte Grabara

    Forsvar: 3 HB, 1 VB, 3 CB. Elendigt sammensat og vi kommer nok til at spille en del kampe med en spiller på forkerte position. Desuden har vi i 15 kampe ingen naturlig backup til VB, men jeg gætter på at vi i flere kampe ikke vil have en naturlig backup til CB og/eller spille med Diks centralt eller på VB. Rigtig skidt

    Midtbane: 7 centrale burde være nok, men sammensætningen er virkelig ikke god. Jeg er ikke så nervøs som med forsvaret, men reelt set så kan den manglende 6er sagtens koste muligheden for mesterskab

    Kanterne: det ser perfekt ud

    Angreb: forbedring, Corner spiller nok ikke 15 x 90 minutter, så fint at Larsson kan spille pladsen. Det er fint

    Dvs. vi har vi har store mangler på målmand, forsvar og midtbane - det er for risikabelt. Jeg synes virkelig ikke vores trup sammensætning er god nok og når jeg ser på nogle lejeaftaler andre klubber har lavet, så synes jeg PC har sovet i timen.

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #789
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Vi så også meget tynde ud da vi satsede på VK på venstrebacken. Men hvis man ser historisk på tingene, så er det for mig bedre at satse butikken på et ungt talent, end at købe en dyr afdanket stjerne med knæproblemer. Derfor klæder det PC at han har været forsigtig med indkøb dette vindue.

    Husk på at sidste vinter hed listen:
    Babacar, Mukairo, Karamoko og Amoo.

    I det perspektiv er det fint at signe Clem og Roony.
    Man havde jo ikke behøvet gå efter en afdanket og aldrende spiller med knæproblemer. Man kunne have tilføjet en super stabil og driftsikker 6’er med proven superliga-klasse, i Lasse Berg Johnsen. Jeg synes, at truppen fortsat, er super skævt sammensat. Vi har en overflod af offensive spillere, og Neestrup står her med en stor udfordring ift. at holde alle tilfredse. Omvendt er vi som beskrevet enormt tyndt besat på en række andre positioner. Indkøbet af Larsson står for mig som værende tæt på overflødigt, og det forrykker den i forvejen skæve balance i truppen yderligere. Havde man i stedet købt en 6’er, så kunne man frigive Hakon til den rolle, som Larsson formentlig får nu. Vi har et væld af dygtige 8’ere, som er dygtige på bolden, men vi har kun én CM med fysik og power, og det er Lerager. Og så har vi slet ikke nævnt alle de spillere, som vi burde have skilt os af med. Jeg må sige at jeg er slemt skuffet over dette vindue (for 4. gang i træk).

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #790
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det virker som et vindue, hvor meget har været prøvet, men meget lidt er lykkedes. Det kan vel kun betegnes som en ringe og skuffende indsats af PC.

    #Flottesalg er jo komplet ligegyldige, hvis der ikke kommer noget den anden vej. Og alt i alt ser det hele nu meget skrøbeligt ud. Få skader og karantæner kan vælte hele læsset - særligt i defensiven.

    Det kunne være rart med lidt overblik og rettidig omhu fra sportsdirektøren - men det synes desværre langt væk.
    Det kan godt være, at vi som fans er skuffede, men jeg vil tro, at man internt i FCK ganske tilfredse. Man havde selvfølgelig håbet på, at man kunne tilføje Delaney og/eller en dygtig 6'er, ligesom man også havde håbet på at kunne tilføje noget på venstre back og måske i centerforsvaret.
    Men når det er sagt, så har man fået lukket et par vigtige huller på kant og angriber positionen, ligesom man stadig har tjent omkring 100 mio. kr. Det vil vi jo skide hul i som fans, men som klub er det vigtigt. Det er også vigtigt, at vi ikke betaler for meget for spillerne (det er en af grundene til, at man ansatte PC) og her har det været tydeligt, at man ikke har ville strække sig ud over, hvad der er fornuftigt. Med andre ord en anden tilgang end Ståle, som måske mere havde tendens til at betale, hvad folk vil have. Irriterende for os fans, men glædeligt for klubbens ledelse og økonomi.

    Jeg er enig i, at vi ser en smule tynde ud på 6'er, midterforsvar og venstreback. Men vi har altså også en træner som gang på gang har udtalt (formentlig også overfor PC), at han er tilfreds med besætningen. Måske et lille sats, men omvendt så kan vi heller ikke bare hive den ene spiller efter den anden ind. Økonomisk har vi haft pengene til transfer, men det er nok mere lønbudgettet (som må være blevet mere belastet med Larsson og Diogo kontra VK) og harmoni i truppen, som man har passet på.

    Måske er PC dumpet hos os fans (personligt synes jeg, at det har været ret fornuftigt). Hos ledelsen og formentlig også hos Neestrup, så har vinduet formentlig været ganske godkendt, især hvis man kan afskibe en spiller eller to de næste par uger.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #791
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg var yderst skuffet da klokken slog 00 i nat, men her til formiddag, når jeg lige har fået kaffen og lidt luft, må jeg alligevel sige at jeg faktisk synes at PC er bestået.

    Yderligere kan han fortsat nå at snyde nogle tyrkere til at hente Babarcar, Mukairo mf.
    Så tror jeg også at vi inden for få dage får en forlængelse af Lund bekræftet. Jeg tror, at hvis ikke det allerede er sket, så er han fast starter i løbet af foråret.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #792
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan godt være, at vi som fans er skuffede, men jeg vil tro, at man internt i FCK ganske tilfredse. Man havde selvfølgelig håbet på, at man kunne tilføje Delaney og/eller en dygtig 6'er, ligesom man også havde håbet på at kunne tilføje noget på venstre back og måske i centerforsvaret.
    Men når det er sagt, så har man fået lukket et par vigtige huller på kant og angriber positionen, ligesom man stadig har tjent omkring 100 mio. kr. Det vil vi jo skide hul i som fans, men som klub er det vigtigt. Det er også vigtigt, at vi ikke betaler for meget for spillerne (det er en af grundene til, at man ansatte PC) og her har det været tydeligt, at man ikke har ville strække sig ud over, hvad der er fornuftigt. Med andre ord en anden tilgang end Ståle, som måske mere havde tendens til at betale, hvad folk vil have. Irriterende for os fans, men glædeligt for klubbens ledelse og økonomi.

    Jeg er enig i, at vi ser en smule tynde ud på 6'er, midterforsvar og venstreback. Men vi har altså også en træner som gang på gang har udtalt (formentlig også overfor PC), at han er tilfreds med besætningen. Måske et lille sats, men omvendt så kan vi heller ikke bare hive den ene spiller efter den anden ind. Økonomisk har vi haft pengene til transfer, men det er nok mere lønbudgettet (som må være blevet mere belastet med Larsson og Diogo kontra VK) og harmoni i truppen, som man har passet på.

    Måske er PC dumpet hos os fans (personligt synes jeg, at det har været ret fornuftigt). Hos ledelsen og formentlig også hos Neestrup, så har vinduet formentlig været ganske godkendt, især hvis man kan afskibe en spiller eller to de næste par uger.
    Jeg er ret sikker på at Neestrup kommentere truppens mangler forskelligt internt og eksternt. Det er i øvrigt kun positivt, hvis han udadtil bakker op om klub og trup og internt taler med større bogstaver.

    PC har i hvert eneste vindue slået for stort et brød op og dette er ikke anerledes. Jeg er glad for start 11, men ikke tilfreds med alternativerne. Risk management er et vigtigt begreb i fodbold og markedet er nu engang sådan at vi relativt kunne have dækkket os ind centralt og/eller venstre back. De handler som ikke bliver til noget er uendelige ligegyldige - det er den færdige trup som tæller og vi har endnu ikke haft en færdig trup under PC - uafhængigt af hvad ledelsen/træner/sportschef etc udtaler til offentligheden

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #793
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan godt være, at vi som fans er skuffede, men jeg vil tro, at man internt i FCK ganske tilfredse. Man havde selvfølgelig håbet på, at man kunne tilføje Delaney og/eller en dygtig 6'er, ligesom man også havde håbet på at kunne tilføje noget på venstre back og måske i centerforsvaret.
    Men når det er sagt, så har man fået lukket et par vigtige huller på kant og angriber positionen, ligesom man stadig har tjent omkring 100 mio. kr. Det vil vi jo skide hul i som fans, men som klub er det vigtigt. Det er også vigtigt, at vi ikke betaler for meget for spillerne (det er en af grundene til, at man ansatte PC) og her har det været tydeligt, at man ikke har ville strække sig ud over, hvad der er fornuftigt. Med andre ord en anden tilgang end Ståle, som måske mere havde tendens til at betale, hvad folk vil have. Irriterende for os fans, men glædeligt for klubbens ledelse og økonomi.

    Jeg er enig i, at vi ser en smule tynde ud på 6'er, midterforsvar og venstreback. Men vi har altså også en træner som gang på gang har udtalt (formentlig også overfor PC), at han er tilfreds med besætningen. Måske et lille sats, men omvendt så kan vi heller ikke bare hive den ene spiller efter den anden ind. Økonomisk har vi haft pengene til transfer, men det er nok mere lønbudgettet (som må være blevet mere belastet med Larsson og Diogo kontra VK) og harmoni i truppen, som man har passet på.

    Måske er PC dumpet hos os fans (personligt synes jeg, at det har været ret fornuftigt). Hos ledelsen og formentlig også hos Neestrup, så har vinduet formentlig været ganske godkendt, især hvis man kan afskibe en spiller eller to de næste par uger.
    I min optik kan det på ingen måde forsvares, at ...

    - man som Nordens største fodboldklub...
    - med den største fanbase og fast europæisk fodbold...
    - med det største budget og med det største scouting setup...
    - og med de med afstand størst udtalte ambitioner om både sportslig performance og den økonomiske opbakning bag...

    ... at man i et historisk langt transfervindue ender med at komme svækket ud og for 3. vindue i streg med et kæmpe plus på bogen til ejerne.

    Du har HELE FUCKING VERDEN AF SPILLERE og 2 MÅNEDER til at finde din venstreback, din stærke 6'er og din backup på CB.

    Jeg håber virkelig, at nogle journalister og/eller fanmedier tør at opstille ovenstående for PC.

    Jeg synes i øvrigt, at vi offensivt ser rigtig gode ud, men jeg er meget lunken ved, at den eneste rendyrket 6'er i truppen har spillet 7 kampe for klubben og er 18 år. Spiller Falk den foran Lerager og Claesson, bliver det hele for letbenet i presset. Spiller Lerager den, fjerner man efterårets profil fra den position, hvor han er god.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #794
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg er ikke i tvivl om, at de udadtil vil signalere tilfredshed, men jeg tvivler på, at de vitterlig er det. Det bør de i hvert fald ikke være. Truppen er for stor og for skævt sammensat. Defensiven er ekstremt sårbar overfor skader og karantæner. Læg dertil, at de selv har lagt op til, at der skulle ske mere, og så er det svært at se, hvor tilfredsheden skulle komme fra.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

  27. #795
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Jeg har efterhånden givet op i forhold til at følge med i afslutningen af de her vinduer, men kl. 19.12 i går, skrev Michel på Twitter, at PC arbejdede på højtryk på "spillere til flere positioner". Hvis det er sandt, kan det virke skuffende, at vi intet fik ind. På den anden side sad jeg for et år siden og ærgrede mig over, at young guns var blevet skubbet i baggrunden efter køb af Baba, Mukairu og Karamoko og leje af Nico, men tænkte også fåck det, vi skal blive mestre, om vi så skal købe en masse spændende for mig ukendte spillere (bortset fra Nico forstås) til at hjælpe os. Med andre ord, om vi skal være skuffende afhænger i den grad af, hvad vi gik glip af, og det får vi nok aldrig at vide.

    Jeg ligedele fascineres og rystes af den uendelige række af udbrud om, at PC er overvægtig og uduelig, og hvorfor køber han ikke bare en masse spillere, når nu man har tjent +100M DKK på VK. Fodboldfans er øllede og pøllede, og i godt humør bliver man altså ikke af at følge nøje med i afslutningen af et transfervindue.

    Jeg stod på sidelinjen til træningskampen mod Århus, og det er jo altid interessant at kunne høre alt det, der foregår på banen. At dommeren er på fornavn med alle spillerne, at Mikael Andersson i den grad hyggesnakkede med rigtig mange af vores spillere, men særligt, at Mo flere gange sukkede "Det går for langsomt", og at CS er langt mere kommunikerende, end man forventer af hans ofte lidt for benovede udstråling. Mit indtryk, som er mit alene, var, at vi trods alt har en harmonisk trup, hvilket er vigtigere end endnu et par dyre panikkøb.

    Mon ikke, at man fortsat arbejder hårdt på at skille sig af med Babacar? Han er jo dårligere end Pepe Pate Diouf. Uanset, at Mukairu virker helt uden slutprodukt, håber jeg stadig, at man får gang i ham. Karamoko kan jeg slet ikke blive klog på, men hvis Nees stoler på ham, bliver han.

    Anyways. Et rodet indlæg, som vist meget godt illustrerer, at jeg bare glæder mig til at igen at tage i Parken.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •