Side 54 af 57 FørsteFørste ... 44451525354555657 SidsteSidste
Viser resultater 796 til 810 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #796
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg har efterhånden givet op i forhold til at følge med i afslutningen af de her vinduer, men kl. 19.12 i går, skrev Michel på Twitter, at PC arbejdede på højtryk på "spillere til flere positioner"..
    Lige den del tror jeg også skal læses med de briller, at der skal holdes liv i interessen for diverse live updates frem til vinduets lukning. Personligt synes jeg, at der er gået en del inflation/hysteri omkring denne sidste dag i vinduet. Om end Fanradioens program altid er en fornøjelse.
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #797
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Fuego Se meddelelser
    Lige den del tror jeg også skal læses med de briller, at der skal holdes liv i interessen for diverse live updates frem til vinduets lukning. Personligt synes jeg, at der er gået en del inflation/hysteri omkring denne sidste dag i vinduet. Om end Fanradioens program altid er en fornøjelse.
    Jeg hørte faktisk også en del Fanradioen i går, og det der kendertegner deres afslutning på transfervinduet er jo netop, at de ikke pisker en hysterisk stemning op om vandrør og PCs overvægt, men blot forsøger at forholde sig i analytisk ro. Trods alt.

    Du har måske ret i, at Michel også bare jagter klik.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #798
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan godt være, at vi som fans er skuffede, men jeg vil tro, at man internt i FCK ganske tilfredse. Man havde selvfølgelig håbet på, at man kunne tilføje Delaney og/eller en dygtig 6'er, ligesom man også havde håbet på at kunne tilføje noget på venstre back og måske i centerforsvaret.
    Men når det er sagt, så har man fået lukket et par vigtige huller på kant og angriber positionen, ligesom man stadig har tjent omkring 100 mio. kr. Det vil vi jo skide hul i som fans, men som klub er det vigtigt. Det er også vigtigt, at vi ikke betaler for meget for spillerne (det er en af grundene til, at man ansatte PC) og her har det været tydeligt, at man ikke har ville strække sig ud over, hvad der er fornuftigt. Med andre ord en anden tilgang end Ståle, som måske mere havde tendens til at betale, hvad folk vil have. Irriterende for os fans, men glædeligt for klubbens ledelse og økonomi.

    Jeg er enig i, at vi ser en smule tynde ud på 6'er, midterforsvar og venstreback. Men vi har altså også en træner som gang på gang har udtalt (formentlig også overfor PC), at han er tilfreds med besætningen. Måske et lille sats, men omvendt så kan vi heller ikke bare hive den ene spiller efter den anden ind. Økonomisk har vi haft pengene til transfer, men det er nok mere lønbudgettet (som må være blevet mere belastet med Larsson og Diogo kontra VK) og harmoni i truppen, som man har passet på.

    Måske er PC dumpet hos os fans (personligt synes jeg, at det har været ret fornuftigt). Hos ledelsen og formentlig også hos Neestrup, så har vinduet formentlig været ganske godkendt, især hvis man kan afskibe en spiller eller to de næste par uger.
    Jeg tror ikke du skal lægge alt for meget i Neestrups udtalelser. Det kan meget vel være lærdom fra tidligere, hvor man har udtalt sig meget skråsikkert om hvad man mangler, hvilket formentlig ikke har lettet forhandlingerne for PC. Med andre ord, Neestrups udtalelser kan meget vel have været taktiske. I hvert fald er der en masse der tyder på, at vi rent faktisk har gået benhårdt efter en CM, men missionen er bare ikke lykkedes. Og det tror jeg faktisk at Neestrup er skuffet over. Vi kommer til at smide et alt for stort ansvar på Clems skuldre nu, og jeg tvivler på, at det bliver godt. Han får ganske givet en masse spilletid, men hvis ikke han præsterer, vil kritikken formentlig hagle ned, og det er ikke en helt fair position at bringe så ung en spiller i.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #799
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg tror ikke du skal lægge alt for meget i Neestrups udtalelser. Det kan meget vel være lærdom fra tidligere, hvor man har udtalt sig meget skråsikkert om hvad man mangler, hvilket formentlig ikke har lettet forhandlingerne for PC. Med andre ord, Neestrups udtalelser kan meget vel have været taktiske. I hvert fald er der en masse der tyder på, at vi rent faktisk har gået benhårdt efter en CM, men missionen er bare ikke lykkedes. Og det tror jeg faktisk at Neestrup er skuffet over. Vi kommer til at smide et alt for stort ansvar på Clems skuldre nu, og jeg tvivler på, at det bliver godt. Han får ganske givet en masse spilletid, men hvis ikke han præsterer, vil kritikken formentlig hagle ned, og det er ikke en helt fair position at bringe så ung en spiller i.
    Det har du da garanteret helt ret i. Jeg bed bare mærke i, at han f.eks. havde nævnt for en skribent herinde til inside, at han f.eks. så Diks som en fornuftigt 4. valg i forsvaret. Det kan selvfølgelig også bare være spin, men her kunne han jo lige så godt have sagt, at vi da er lidt tynde på positionen så længe Boile er skadet (resten af sæsonen). Derfor tror jeg sådan set, at f.eks. CB ikke har været topprioritet, som mange herinde ellers har haft.

    Mht CM så tror jeg, at du har ret. Med rygterne om Delaney og ham normanden, så har vi da været på udkig og det giver også god mening, når vi "kun" har Clem. Men igen så må vi jo se på, hvad der giver mening i forhold til pris, og giver det ikke mening, så er det måske bedre at vente. Jeg tror, at man var overbevist om, at Delaney var til at få fat i - nu tror jeg, at kalkulen er, at man henter ham til sommer, hvorfor man ikke vil sprænge banken for en anden CM nu. Det kan så vise sig at være en dårlig ide eller måske er det et godt gamble (man kan trods alt godt spille med Falk eller Stamenic som 6'er). Havde man lagt 30 mio for en ung normand, så kan man nok ikke også hente Delaney til sommer, hvis det er planen.

    Anyway så kan jeg godt forstå, at folk er en anelse skuffet. Det var jeg også selv i morges, da jeg så at man ikke fik hentet noget. Men enkelte herinde er tydeligvis meget ophidsede og det forstår jeg sgu ikke helt. Jo der er et par tynde positioner (har vi nogensinde haft en sæson uden det?), men der er også sket meget godt i vinduet i et par vigtige tilføjelser i Diogo og Larsson, et kongesalg af VK, forlængelser med Roony og Clem og man har holdt på f.eks. Hakon og hvem der ellers har været interesse for. Og man har jo ikke efterladt tydelige huller i start 11, så helt katastrofalt er det forhåbentlig ikke.
    Vi skulle have haft nogle spillere ud (Babacar, Mukairu, Ankersen, Karamoko), men de (især Babacar og Ankersen) kan næppe tvinges ud, ligesom man jo heller ikke skal forære en spiller som Mukairu væk. Afgangene kan forøvrigt stadig ske, så lad os vurdere den side af vinduet, når alt er lukket.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #800
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    … ligesom man jo heller ikke skal forære en spiller som Mukairu væk.
    Mukairu har spillet 171 minutter indtil videre denne sæson. Jeg har meget svært ved at se ham få yderligere spilletid - og håber det ikke, da det vil sandsynligvis vil betyde, at Diogo og Larsson viser sig som endnu større flops. Ved at holde på Mukairu smider man bare gode penge efter dårlige. Han skulle være solgt i sommers, hvor man angiveligt havde muligheden.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #801
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Ærgerligt at vi ikke signede Odin Thiago Holm, alene for navnets skyld.. :)

    .

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #802
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Ærgerligt at vi ikke signede Odin Thiago Holm, alene for navnets skyld.. :)

    .
    Helt enig! Vi må gå efter Marvellous Nakamba, eller lignende for at opveje manglen, på fantasifulde navne :-)

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #803
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Aksel Halsgaard er blevet udtaget til træningslejren i Portugal. Det kan formentlig godt ses som et udtryk for, at han nok ikke er langt fra førsteholdstruppen i det kommende forår vores tyndt besatte midterforsvar taget i betragtning. Med de nye lange bænke vil det da også være oplagt at udtage ham og give ham nogle minutter i kampe, hvor vi er komfortabelt foran (hvis det altså sker...). Forhåbentlig har vi endnu en Valdemar Lund løbende rundt i ham.

    Sahsah er den eneste anden U19-spiller på træningslejren. Hvis Daramy ikke bliver efter sommerferien, kunne han måske være den oplagte backup til Goncalves på venstre kant, og en oprykning til førsteholdstruppen fra næste sæson ligger i kortene.

    Babacar er i øvrigt ikke udtaget, og forhåbentlig kan han bruge tiden på at finde en klub i et af de lande, der stadig må hente spillere.

    Zeca tager med til Portugal for at genoptræne. Det gør Amoo ikke, selv om han formentlig er et par måneder længere i processen. Men det...

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-til...ren-i-portugal
    Sidst redigeret af Garneren : 01.02.23 kl. 13:52
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #804
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Babacar er i øvrigt ikke udtaget, og forhåbentlig kan han bruge tiden på at finde en klub i et af de lade, der stadig må hente spillere.
    Babacar er tydeligvis tænkt ud af organisationen, som man vist siger, men kan I huske den gang, truppen tog på træningslejr, og Toutouh blev hjemme, så han kunne finde sig en ny klub? Og Ståle blev noget overrasket, da han efter træningslejeren på 10'eren mødte Toutouh, som fortsat gerne ville træne med? Lad os håbe, at Babacar allerede befinder sig til lægetjek et eller andet sted i verden.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #805
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser

    Zeca tager med til Portugal for at genoptræne. Det gør Amoo ikke, selv om han formentlig er et par måneder længere i processen. Men det...

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-til...ren-i-portugal

    Lad os nu bare lukke diskusionen om Amoo. Han kommer ikke til at spille for FCK igen

  19. De følgende 13 brugere er enige:

  20. #806
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Mukairu har spillet 171 minutter indtil videre denne sæson. Jeg har meget svært ved at se ham få yderligere spilletid - og håber det ikke, da det vil sandsynligvis vil betyde, at Diogo og Larsson viser sig som endnu større flops. Ved at holde på Mukairu smider man bare gode penge efter dårlige. Han skulle være solgt i sommers, hvor man angiveligt havde muligheden.
    Det kan der næppe være to meninger om, men der havde vi så desværre en træner, som hellere ville have fart end talent :-(
    Der var ifølge BT bud fra Ludogorets på Mukairu dette vindue, men der blev budt for lidt. Begrundelsen for at holde ham var, at man ikke har givet 100% op (som med Babacar) og han er vurderet til stadig at have en pæn værdi, samt at han er vellidt i trup og stab. Det kan man så synes er en fejl eller ej....

  21. #807
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Der plejer altid at være en, der laver en liste med - potentielt - interessante spillere, der står uden kontrakt.
    Sidst var der i øvrigt en spændende Xeka(?), så jeg er nysgerrig på om der mon render et par spændende spillere rundt derude? Nogen, der har et lille overblik?
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  22. #808
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af toonarmy Se meddelelser
    Lad os nu bare lukke diskusionen om Amoo. Han kommer ikke til at spille for FCK igen
    Det er jeg skam helt klar over. Jeg morer mig blot over dansen om elefanten i lokalet. Eller hvad det nu hedder. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. #809
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Der plejer altid at være en, der laver en liste med - potentielt - interessante spillere, der står uden kontrakt.
    Sidst var der i øvrigt en spændende Xeka(?), så jeg er nysgerrig på om der mon render et par spændende spillere rundt derude? Nogen, der har et lille overblik?
    Der er faktisk ikke specielt mange gode denne gang.

    Sime Vrsaljko, højre back, tidl. Atletico. 31 år, senest i Olympiakos.
    Alan Soñora, central midt, for nylig fået debut for USAs landshold, 24 år, senest i Independiente.
    Danny Rose, venstre back, tidl. Tottenham. 32 år, senest i Watford.
    Og så selvfølgelig Isco.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #810
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Der plejer altid at være en, der laver en liste med - potentielt - interessante spillere, der står uden kontrakt.
    Sidst var der i øvrigt en spændende Xeka(?), så jeg er nysgerrig på om der mon render et par spændende spillere rundt derude? Nogen, der har et lille overblik?
    Den finder du her: https://www.transfermarkt.com/statis...agslosespieler
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •