Side 6 af 57 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Med Marios' afgang er der vel kun Ankersen tilbage af Ståles vanvidskontrakter, så nu kan PC måske snart koncentrere sig om at rydde op i sine egne fejlkøb.
    Men den bliver satme svær!

    Babacar - virker umiddelbart pænt ligeglad med sin karriere, og ligner én der lever med at hive pengene ind uden minutter. Fair nok. Vores problem.

    Amoo - af forskellige grunde ligner det vel mest af alt en kontrakt der før eller siden skal rives over.

    Karamoko - hvis man formår at sælge en mand der, udover et virkelig fattigt CV, helt reelt heller ikke har niveau til meget mere end midten af Nordic Bet Ligaen, så tager jeg faktisk hatten af for PC.

    Mukairu - nok bedste chance for et salg. Kunne overvejes som breddespiller, men manden kan hverken afslutte eller assistere. Hvis muligheden kommer, så sælg da endelig!

    Singh - så vidt jeg kan læse, har han indtil videre spillet 4 kampe i Chavez. Det stinker ikke ligefrem af frikøb. Vi er vel heldige hvis nogle vil overtage ham, og må nok betale en væsentlig procentdel af lønnen.

    Om Diks og Isak bør være på rampen, har jeg ikke rigtigt en mening om, selvom ingen af dem markerer sig specielt voldsomt.

    Roony SKAL vel skydes af nu. Ellers ender det jo som verdens største anti-klimaks. Det lugter lidt af det. Den må PC jo også tage ansvar for, og den brøler er faktisk ikke så lille endda...

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 13.10.22 kl. 08:56

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Singh - så vidt jeg kan læse, har han indtil videre spillet 4 kampe i Chavez.
    Ud af de 6 de har spillet siden han kom til. Også en del af ligningen.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser

    Karamoko - hvis man formår at sælge en mand der, udover et virkelig fattigt CV, helt reelt heller ikke har niveau til meget mere end midten af Nordic Bet Ligaen, så tager jeg faktisk hatten af for CV.
    Hatten af for CV hvis han sælger Karamoko! ENIG

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Ud af de 6 de har spillet siden han kom til. Også en del af ligningen.
    Bestemt en del af ligningen. Modtaget.

    Zan

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hatten af for CV hvis han sælger Karamoko! ENIG
    Ja ja ok, rettet, bevares.

    (Men det er jo efterhånden same same, Anyways… PC kunne også sagtens have købt Diouf…).

    Zan

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    I følge BT's podcast er der ikke en forlængelse med Roony lige op over. Det er dybt skuffende og ærgerligt, hvis vi ikke får mere ud af det formentlig største talent nogensinde i klubbens historie. Men det er jo svært at bebrejde PC, uden at vide hvad Roony bliver tilbudt. Jeg håber stadig, at det lykkes, for han kan utvivlsomt få at par vanvittige sæsoner her, hvis han venter med ambitionerne om de store ligaer.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men den bliver satme svær!

    Babacar - virker umiddelbart pænt ligeglad med sin karriere, og ligner én der lever med at hive pengene ind uden minutter. Fair nok. Vores problem.

    Amoo - af forskellige grunde ligner det vel mest af alt en kontrakt der før eller siden skal rives over.

    Karamoko - hvis man formår at sælge en mand der, udover et virkelig fattigt CV, helt reelt heller ikke har niveau til meget mere end midten af Nordic Bet Ligaen, så tager jeg faktisk hatten af for PC.

    Mukairu - nok bedste chance for et salg. Kunne overvejes som breddespiller, men manden kan hverken afslutte eller assistere. Hvis muligheden kommer, så sælg da endelig!

    Singh - så vidt jeg kan læse, har han indtil videre spillet 4 kampe i Chavez. Det stinker ikke ligefrem af frikøb. Vi er vel heldige hvis nogle vil overtage ham, og må nok betale en væsentlig procentdel af lønnen.

    Om Diks og Isak bør være på rampen, har jeg ikke rigtigt en mening om, selvom ingen af dem markerer sig specielt voldsomt.

    Roony SKAL vel skydes af nu. Ellers ender det jo som verdens største anti-klimaks. Det lugter lidt af det. Den må PC jo også tage ansvar for, og den brøler er faktisk ikke så lille endda...

    Zan
    Isak B. er stadig kun 19 år gammel, og han har allerede vist helt ekstrem modenhed i sit spil, hvor han som central midtbanespiller, der spiller ude af position, har lavet syv mål i 39 kampe. Det vil være totalt hjernedødt at sælge ham nu.


  13. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I følge BT's podcast er der ikke en forlængelse med Roony lige op over. Det er dybt skuffende og ærgerligt, hvis vi ikke får mere ud af det formentlig største talent nogensinde i klubbens historie. Men det er jo svært at bebrejde PC, uden at vide hvad Roony bliver tilbudt. Jeg håber stadig, at det lykkes, for han kan utvivlsomt få at par vanvittige sæsoner her, hvis han venter med ambitionerne om de store ligaer.
    Vi skal nemlig huske at se det fra begge sider af bordet.
    Roony kan jo sagtens havde krævet en urimelig høj løn som ikke matcher det vi vil betale. Vi har jo ikke en fuldstændig uudtømmelig pengetank til lønninger....
    Hvis vi havde givet Roony en kæmpe lønforhøjelse og hans form var faldet betragteligt efterfølgende havde folk jo også været utilfredse...

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi skal nemlig huske at se det fra begge sider af bordet.
    Roony kan jo sagtens havde krævet en urimelig høj løn som ikke matcher det vi vil betale. Vi har jo ikke en fuldstændig uudtømmelig pengetank til lønninger....
    Hvis vi havde givet Roony en kæmpe lønforhøjelse og hans form var faldet betragteligt efterfølgende havde folk jo også været utilfredse...
    Ja det er virkelig svært at vide, hvad der sker. En mulighed er selvfølgelig, at PC's bud er alt for lavt i forhold til talentet. Omvendt er det også en spiller, som måske ikke rigtig har rykket sig helt vildt det sidste års tid, så vi skal vel ikke op og lægge en super høj løn i forhold til vores andre talenter.
    Det kan også være, at Roony har planer om at rykke til en større adresse (han skiftede jo også Malmø ud med os - det nummer kan han vel lave igen). Hvem ved om Ajax, Red Bull Et eller andet eller en helt tredje klub har lagt en føler ud til Roonys bagland, så han nu med ro i sindet kan takke nej til alle forlængelser velvidende om, at vi så ender med at må sælge ham alt for billig til vinter for bare at tjene lidt på ham.
    Det kan også være, at Roony er usikker på mængden af spilletid pt og ikke vil skrive under før han ser sig selv nærmere en startplads.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi skal nemlig huske at se det fra begge sider af bordet.
    Roony kan jo sagtens havde krævet en urimelig høj løn som ikke matcher det vi vil betale. Vi har jo ikke en fuldstændig uudtømmelig pengetank til lønninger....
    Hvis vi havde givet Roony en kæmpe lønforhøjelse og hans form var faldet betragteligt efterfølgende havde folk jo også været utilfredse...
    Jeg er skam helt med på at fodboldverdenen er nuanceret, og at man ikke ved hvad der sker behind the scenes.

    Men det kan man jo så sige om alt... Fra årsager til JTs resultater, til PCs indkøb, til sundhedssektoren- og scoutingafdelingens arbejde osv. osv.

    For et halvt års tid siden stod med en fyr der var helt ekstremt hype'et, på Golden Boy listen, spillede et par Superliga-kampe fra start osv osv. Det er jo en præmis for debatten herinde.

    Roony kan risikere at smutte for 0 kroner.

    Og ja, PC er, og har helt sikkert været i en vanskelig situation. Uden tvivl. Men det er jo netop at løse disse udfordringer der giver stjerner på brystet.

    Det er benhårdt, men et Roony-farvel for 0 kroner hjælper (i min optik) ikke PCs profil, som den store kompetente sportsdirektør.
    Specielt ikke når man kigger på nogle af de andre brølere (hvilket selvfølgelig er op til debat, da han kan dække sig ind under resultater).

    Så vejer Roony-affæren voldsomt tungt i vurderingen af PC? Måske ikke når man kigger på nuancerne. Men det ville da være en klapsalve værdigt, hvis han får løst den på fornuftigvis for FCK.

    Og det kan jo heldigvis nås endnu.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 13.10.22 kl. 12:41

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er virkelig svært at vide, hvad der sker. En mulighed er selvfølgelig, at PC's bud er alt for lavt i forhold til talentet. Omvendt er det også en spiller, som måske ikke rigtig har rykket sig helt vildt det sidste års tid, så vi skal vel ikke op og lægge en super høj løn i forhold til vores andre talenter.
    Det kan også være, at Roony har planer om at rykke til en større adresse (han skiftede jo også Malmø ud med os - det nummer kan han vel lave igen). Hvem ved om Ajax, Red Bull Et eller andet eller en helt tredje klub har lagt en føler ud til Roonys bagland, så han nu med ro i sindet kan takke nej til alle forlængelser velvidende om, at vi så ender med at må sælge ham alt for billig til vinter for bare at tjene lidt på ham.
    Det kan også være, at Roony er usikker på mængden af spilletid pt og ikke vil skrive under før han ser sig selv nærmere en startplads.
    Jeg synes KIB for et stykke tid siden sagde, at Roony ville have frikøbsklausul, men PC ikke ville gå med til det. De sagde ikke noget beløbets størrelse. Rationalet må være, at så kan man lige så godt sælge ham til vinter og så selv være nogenlunde herre over salgsprisen.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Jeg synes KIB for et stykke tid siden sagde, at Roony ville have frikøbsklausul, men PC ikke ville gå med til det. De sagde ikke noget beløbets størrelse. Rationalet må være, at så kan man lige så godt sælge ham til vinter og så selv være nogenlunde herre over salgsprisen.
    Yes.

    Den vil jo være noget lavere end da hype'en var på sit højeste.

    Grundet manglende spilletid / gennembrud og ikke mindst 1 år tilbage af konktrakten.

    Det er sådan set også ok. Forventer skam ikke (længere) at PC sælger ham for mesterslanten. Det løb er nok kørt.

    Men at se ham smutte for 0,0 kroner om et års tid... Måske vanskeligt at undgå, men heller ikke ligefrem noget svendestykke for en sportsdirektør.

    Jeg nægter at tro Roony er interesseret i at forlænge, så lad os håbe vi kan skyde ham af for 30-40 mio til vinter. Det er trods alt også penge. Og så håbe Roony ikke går all-in på en klækkelig sign-on fee / fri transfer om et års tid.

    Zan

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg nægter at tro Roony er interesseret i at forlænge, så lad os håbe vi kan skyde ham af for 30-40 mio til vinter. Det er trods alt også penge. Og så håbe Roony ikke går all-in på en klækkelig sign-on fee / fri transfer om et års tid.
    Zan
    Omvendt så har man tidligere rost ham og hans bagland til skyerne for at være nogle fornuftige mennesker., som prioriterer udvikling fremfor de hurtige penge. Forlænger han med FCK spiller han i en (forhåbentlig) topklub, han kommer (forhåbentlig) til at spille Europæiske kampe, han spiller i et setup som giver de unge chancen og han er i et rigtigt godt træningsmiljø. Samtidig har han da vist fået lejlighed i KBH, hans lillebror spiller her vist også (tror jeg) og han er stadig tæt på familien i Malmø. Samtidig kan han nok også godt få en fin løn. Med Roonys øjne så bør der være rigtig meget som peger på KBH.

    Hvad skulle trække ham væk fra FCK? Det må vel næsten handle om
    a) penge
    b) at han ser udviklingsmulighederne på f.eks. Ajax' akademi som bedre end her.

    Med alle de andre ting som taler for KBH, så forstår jeg ærligt talt ikke, hvis han vælger os fra. Han kan sagtens lære og udvikle sig 2-3 år i hvert fald hos os, når han træner med og får spilletid på superligaholdet. Det burde da kunne konkurrere med Jong Ajax, FC Liefering eller hvad alternativerne er.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Jeg synes KIB for et stykke tid siden sagde, at Roony ville have frikøbsklausul, men PC ikke ville gå med til det. De sagde ikke noget beløbets størrelse. Rationalet må være, at så kan man lige så godt sælge ham til vinter og så selv være nogenlunde herre over salgsprisen.
    Det lugter meget af at Roony allerede har lagt en plan for karrieren, og at hans lejr har en helt klar plan for hvad der skal ske og hvornår.

    Jeg synes det er fedt at se Roony spille, og jeg er sikker på at han kunne have godt af et par års kontinuerlig spilletid ved os inden han skal videre. Men hvis han i bund og grund ikke ønsker at være her længere end hans nuværende kontrakt, så er spørgsmålet om det ikke er bedre at få ham afsted og så bygge vores hold op af andre som rent faktisk vil være her?

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #90
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det lugter meget af at Roony allerede har lagt en plan for karrieren, og at hans lejr har en helt klar plan for hvad der skal ske og hvornår.

    Jeg synes det er fedt at se Roony spille, og jeg er sikker på at han kunne have godt af et par års kontinuerlig spilletid ved os inden han skal videre. Men hvis han i bund og grund ikke ønsker at være her længere end hans nuværende kontrakt, så er spørgsmålet om det ikke er bedre at få ham afsted og så bygge vores hold op af andre som rent faktisk vil være her?
    Enig. Han må skydes afsted så. Det skulle han nok have været i sommer, men er svært at vide, om der bare ikke har været interesse fra de rigtige, for spilleren skal jo også ville til en køber. Men det begynder at udvikle sig til en gigantisk fadæse, hvis vi kun ender med 20-25 mio. for ham. Generelt er det svært at være imponeret over PC, hold kæft der er mange fejl...

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 57 FørsteFørste ... 34567891656 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •