Side 8 af 57 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 855

Emner: Til- og afgange: Vinter 22/23

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Rygter om Delaney.. :-D
    https://twitter.com/DanishFooty365/s...76450495696896

    (Delt i skakten af HM)
    Med vores held bliver Delaney en markant forstærkning af lazarettet.


  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    I øvrigt en interessant detalje i den her artikel: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aeldre/9472733

    Historien om Roonys kontrakt har længe været, at den udløb med udgangen af 2023 (tidligere stod der mange steder, at den udløb i 2024). Men han skrev jo kontrakt 15. november 2020, og da reglerne meget klart siger, at man ikke må lave kontrakter på mere end 3 år med spillere under 18, ville et kontraktudløb 31. december 2023 betyde, at kontrakten var 1½ måned for lang.

    Ekstra Bladet er, så vidt jeg har set, det første medie, der skriver, at hans kontrakt allerede udløber 30. juni 2023, og det ville også være det logiske iflg. reglerne. Og dermed har PC endnu mere travlt, end de fleste regnede med, hvis Roony skal forlænge, før han frit kan forhandle til anden side.
    BT skriver “udgangen af 2023”.

    Ikke at det behøver at være mere sandt, men forvirringen er åbenbart stadig intakt.

    https://www.bt.dk/fodbold/fck-guldfu...Km4XOA6nkyD658

    Zan

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    BT skriver “udgangen af 2023”.

    Ikke at det behøver at være mere sandt, men forvirringen er åbenbart stadig intakt.

    https://www.bt.dk/fodbold/fck-guldfu...Km4XOA6nkyD658

    Zan
    Kontrakten kan vel løbe til 14. november 2023, og så kan Roony ikke skifte før udgangen af 2023.
    Øvre C'er

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Kontrakten kan vel løbe til 14. november 2023, og så kan Roony ikke skifte før udgangen af 2023.
    Det lyder lidt underligt og udenfor norm.

    Men du kan sagtens have ret.

    Jeg aner ikke hvad der er op og ned på det.

    Jeg synes bare PC skal få fingeren ud og få løst tingene i dette vindue.

    Om det er ekstra år på kontrakten eller en lille pose penge. (Helst det første).

    Zan

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det lyder lidt underligt og udenfor norm.

    Men du kan sagtens have ret.

    Jeg aner ikke hvad der er op og ned på det.

    Jeg synes bare PC skal få fingeren ud og få løst tingene i dette vindue.

    Om det er ekstra år på kontrakten eller en lille pose penge. (Helst det første).

    Zan
    Men problemet er vel ingen af de to? Det skulle vel mere handle om krav om frikøbsklausul, eller mindes jeg forkert?
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    I forhold til indkøb denne vinter, så mener jeg, at PC bør hente to spillere til den centrale midtbane, en angiver der kan afløse Corner 1 til 0,9 og en højre kant. Normalt er jeg ikke til de posts, hvor brugere smider navne op, men for en gangs skyld vil jeg brydemin egen regel.

    Den centrale midtbane: Delaney kommer med 100% sikkerhed. Derudover håber jeg inderligt, at PC kigger på Armin Gigovic fra OB. Gigovic kan skift frit 1/1 pga. situationen i Rusland. Har man ikke set Gigovic spille er det på tide. Han må være årets åbenbaring på Fyn. Samtidig har han åbent meldt ud, at han kigger på større klubber i suppen til Januar.

    Angriber: Jey-Roy Groth ! Kig på hans stats og betydning for VFF. Derudover har han udløb næste sommer, han kunne være et fantastisk supplement til Corner. Det vil være et Holmstrøm'sk køb.

    Kant: Den oplagte er Jacob Bruun Larsen, alternativt kunne jeg godt se Sebastian Jørgensen som en oplagt løsning.

    Derudover er der de oplagt heste til limfabrikken, men dem må vi jo bare krydse testikler for forsvinder.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    EDIT: I øvrigt tror jeg - ser man bort fra det økonomiske perspektiv - at FCK får langt, langt mere ud af Noah Sahnsah på førsteholdet end Roony. En spiller som jeg lige nu, ser som værende klar til førsteholdet fra 1/1.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Men problemet er vel ingen af de to? Det skulle vel mere handle om krav om frikøbsklausul, eller mindes jeg forkert?
    Frikøbsklausul er vel sådan set også en lille pose penge…

    Zan

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    I forhold til indkøb denne vinter, så mener jeg, at PC bør hente to spillere til den centrale midtbane, en angiver der kan afløse Corner 1 til 0,9 og en højre kant. Normalt er jeg ikke til de posts, hvor brugere smider navne op, men for en gangs skyld vil jeg brydemin egen regel.

    Den centrale midtbane: Delaney kommer med 100% sikkerhed. Derudover håber jeg inderligt, at PC kigger på Armin Gigovic fra OB. Gigovic kan skift frit 1/1 pga. situationen i Rusland. Har man ikke set Gigovic spille er det på tide. Han må være årets åbenbaring på Fyn. Samtidig har han åbent meldt ud, at han kigger på større klubber i suppen til Januar.

    Angriber: Jey-Roy Groth ! Kig på hans stats og betydning for VFF. Derudover har han udløb næste sommer, han kunne være et fantastisk supplement til Corner. Det vil være et Holmstrøm'sk køb.

    Kant: Den oplagte er Jacob Bruun Larsen, alternativt kunne jeg godt se Sebastian Jørgensen som en oplagt løsning.

    Derudover er der de oplagt heste til limfabrikken, men dem må vi jo bare krydse testikler for forsvinder.
    Jeg synes nu det er meget sjovt at diskutere navne, så længe de er ingen for skiven af, hvad der er realistisk. De 4 navne du smider op er bestemt interessante. I et forår, hvor vi ikke spiller europæisk (med mindre der sker mirakler), er det dog nok lige voldsomt nok med hele 4 nye. Foruden Delaney, er jeg meget enig i, at vi sagtens kan bruge en CM mere. Som type, synes jeg dog at vi i højere grad har brug for en spiller som Lasse Berg Johnsen, end Gigovic - selvom Gigovic lyder klart mer einteressant (han beskrives som den nye Rasmus Falk). Hvis den beskrivelse er sand, så vil han skulle konkurrere om spilletid på 8'eren med Lerager, Delaney, Hakon, Falk og Claesson (ja alle 3 er bedst på 8'eren), mens det vel reelt kun er Stamenic, som er i spil til 6'eren. Jeg synes virkelig vi mangler en dygtig kontrollerende og spillende 6'er, også selvom vi henter Delaney, idet jeg ser ham langt mere som dynamisk 8'er, end 6'er.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Spanske La Razon skriver her til eftermiddag, at "Sevilla er langt fremme, i forhold til salget af Thomas Delaney til FC København" og derfor er begyndt at kigge sig om efter afløsere:

    https://www.larazon.es/deportes/laot...a7iv3fvru.html
    Mvh.
    Dane

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes nu det er meget sjovt at diskutere navne, så længe de er ingen for skiven af, hvad der er realistisk. De 4 navne du smider op er bestemt interessante. I et forår, hvor vi ikke spiller europæisk (med mindre der sker mirakler), er det dog nok lige voldsomt nok med hele 4 nye. Foruden Delaney, er jeg meget enig i, at vi sagtens kan bruge en CM mere. Som type, synes jeg dog at vi i højere grad har brug for en spiller som Lasse Berg Johnsen, end Gigovic - selvom Gigovic lyder klart mer einteressant (han beskrives som den nye Rasmus Falk). Hvis den beskrivelse er sand, så vil han skulle konkurrere om spilletid på 8'eren med Lerager, Delaney, Hakon, Falk og Claesson (ja alle 3 er bedst på 8'eren), mens det vel reelt kun er Stamenic, som er i spil til 6'eren. Jeg synes virkelig vi mangler en dygtig kontrollerende og spillende 6'er, også selvom vi henter Delaney, idet jeg ser ham langt mere som dynamisk 8'er, end 6'er.
    Kan ikke forestille mig vi henter mere en 1 til den centrale midt. En Clem og Haarbo skal også tænkes ind på den lange bane. Så ser kun Delaney (eller en anden stort navn) ind til midtbanen.

    Der mangler bestemt en højrekant, selvom Roony viser potentiale. Her så jeg gerne vi henter Sebastian Jørgensen, så kan de to dele spilletid. JBL er vel mere venstre kant og tror ikke der hentes nogen stjerne ind der før at Daramy er tilbage i Ajax.

    9'er backup har jeg det meget svært med. Bedste scenario vil være at Orri tager nogle kæmpeskridt her i slutningen af efteråret, så der ikke skal hentes en eller anden 9'er ind som alligevel ikke får meget spilletid.
    - Torben

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Kan ikke forestille mig vi henter mere en 1 til den centrale midt. En Clem og Haarbo skal også tænkes ind på den lange bane. Så ser kun Delaney (eller en anden stort navn) ind til midtbanen.

    Der mangler bestemt en højrekant, selvom Roony viser potentiale. Her så jeg gerne vi henter Sebastian Jørgensen, så kan de to dele spilletid. JBL er vel mere venstre kant og tror ikke der hentes nogen stjerne ind der før at Daramy er tilbage i Ajax.

    9'er backup har jeg det meget svært med. Bedste scenario vil være at Orri tager nogle kæmpeskridt her i slutningen af efteråret, så der ikke skal hentes en eller anden 9'er ind som alligevel ikke får meget spilletid.
    Men dette er ikke Corners sidste skade.

    Så tror skam en ny 9’er vil få masser af spilletid.

    Men enig i følgende; hvem fa’en det skulle være… No idea…

    Zan

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men dette er ikke Corners sidste skade.

    Så tror skam en ny 9’er vil få masser af spilletid.

    Men enig i følgende; hvem fa’en det skulle være… No idea…

    Zan
    Jeg synes faktisk at Jay-Roy Grot fra Viborg, som bliver nævnt ovenfor, er et glimrende bud. Som type er han nærmest 1-1 ift. Corner, og så vil det være en mand, som man må formode godt kan tage til takke med en rotationsrolle. Dolberg er også blevet nævnt, og her ser jeg simpelthen ikke en mulighed for at han kan rotere med Corner, da ingen af de to vil være tilfredse med sådan en rolle.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes faktisk at Jay-Roy Grot fra Viborg, som bliver nævnt ovenfor, er et glimrende bud. Som type er han nærmest 1-1 ift. Corner, og så vil det være en mand, som man må formode godt kan tage til takke med en rotationsrolle. Dolberg er også blevet nævnt, og her ser jeg simpelthen ikke en mulighed for at han kan rotere med Corner, da ingen af de to vil være tilfredse med sådan en rolle.
    Hvis vi fik Dolberg, kunne jeg godt leve med vi spillede med 2 på toppen på bekostning af en midtbane.

    Men jeg nægter at tro på vi har midlerne til at hente Dolberg og Delaney.

    Tvivler også på Dolberg umiddelbart ser FCK som det rigtige.

    Zan

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange: Vinter 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Kontrakten kan vel løbe til 14. november 2023, og så kan Roony ikke skifte før udgangen af 2023.
    Nej. Kontrakter må kun have udløb enten 30. juni eller 31. december.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 8 af 57 FørsteFørste ... 56789101118 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Vinter 21/22
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1542
    Sidste Meddelelse: 14.03.22, 12:59
  2. Til- og afgange: Vinter 20/21
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 887
    Sidste Meddelelse: 22.03.21, 11:32
  3. Til- og afgange: Vinter 19/20
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 413
    Sidste Meddelelse: 01.02.20, 12:39
  4. Til- og afgange: Vinter 18/19
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 951
    Sidste Meddelelse: 07.02.19, 14:40
  5. Til- og afgange: Vinter 17/18
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 1269
    Sidste Meddelelse: 08.02.18, 08:30

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •