Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Dortmund vinder

    63 70.00%
  • Uafgjort

    20 22.22%
  • FCK vinder

    7 7.78%
Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 100

Emner: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg syntes ikke når jeg læser kommentar at vi sabler indsatsen. Jeg tror hvis du spørger 9 ud af 10 FCK fans så vil man være fuld bevidst om at Dortmund og alle hold i CL er bedre end os og der vil være niveau forskel.

    Det med man med rette kan kritisere og også det jeg kan se går igen og igen er:

    1. Vores egen tekniske formåen. Jeg har altså set os bedre på den front end hvad vi præsteret i går. Vi taler tæmninger og afleveringer som er helt på månen. Vi er altså bedre end det.
    2. Vores egen "Form". Fair nok, hvis det kun var 1 kamp vi gik fysisk døde. Men vi har jo også set det i Suppen. Så jeg syntes det fair nok vi stiller spørgsmålstegn ved om vi er godt "Trænet".

    Selv Rasmus Falk i Post interview i går nævner Coolness, hvile med bolden etc. Noget som Falk ved de kan gøre bedre.
    Du rammer plet på begge to.

    Boldtabene er efterhånden en igle der bare sidder fast. Det har fulgt os i lang tid, men bliver nærmest værre og værre. Det er helt grotesk, så mange fejlafleveringer og sløje boldtab vi laver efterhånden. Det ødelægger hele strukturen, og stresser holdet helt vildt. Både i Superligaen og europæisk. Med de spillere skal det bare stoppe. NU!

    At vi er i så skidt fysisk forfatning, den er lidt ny for mig. Jeg har også lagt mærke til det i denne sæson, men igår var det virkelig voldsomt! Det synes jeg er ekstremt skræmmende.

    Så jeg vil igen krydse fingre for at Sundays og KIB, tager fat i nogle af de ting, når de endelig har taletid. Hellere to gode spørgsmål (som jeg virkelig gerne vil høre et svar på) end 15 minutters hyggesnak.

    Zan


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Du rammer plet på begge to.

    Boldtabene er efterhånden en igle der bare sidder fast. Det har fulgt os i lang tid, men bliver nærmest værre og værre. Det er helt grotesk, så mange fejlafleveringer og sløje boldtab vi laver efterhånden. Det ødelægger hele strukturen, og stresser holdet helt vildt. Både i Superligaen og europæisk. Med de spillere skal det bare stoppe. NU!

    At vi er i så skidt fysisk forfatning, den er lidt ny for mig. Jeg har også lagt mærke til det i denne sæson, men igår var det virkelig voldsomt! Det synes jeg er ekstremt skræmmende.

    Så jeg vil igen krydse fingre for at Sundays og KIB, tager fat i nogle af de ting, når de endelig har taletid. Hellere to gode spørgsmål (som jeg virkelig gerne vil høre et svar på) end 15 minutters hyggesnak.

    Zan
    Værd at bemærke er også, at vi tilsyneladende løb næsten lige præcis så langt som Dortmund igår (omkring 115 km). Hvorfor vi øjensynligt virkede så meget trættere end dem kan jeg ikke umiddelbart kloge mig på (men har teorier selvfølgelig).

    1: De er bare i bedre form. De mange høj-intensive løb, varmen og måden at spille fodbold på, presser dem i mindre grad end os fordi de rent fysiologisk er bedre sat op til det.
    2: Den taktiske dispostion gør, at vi bruger vores kræfter alt for defensivt (og mange af dem). At stå lavt og kompakt, lukrere på omstillinger og dække sine zoner af burde være den mest fornuftige måde at disponere med de kræfter, man har (særligt, hvis man også har en bænk - altså et halvt hold - man kan udskifte). Igår virkede det bare febrilsk og parerende, hvor samtlige spillere skulle sætte i sprint (den forkerte vej) selv uden at lykkes med at dække op. De få omstillinger vi var ved at få sat skik på endte med boldtab, hvor hele holdet sælges.
    3: De er bedre til at tage "temperaturen" på kampen. Ved mange af deres bolderobringerne (som enten kan være vores fejl eller deres fortjeneste) satser ikke bare 1-2 af deres spillere på at omsætte det til en mulighed, vi snakker 4-5-6 der sætter i sprint. Vi har Corner, der render mod flaget eller Lerager der ensomt forsøger at lave sine efterhånden velkendte nålestik-pres.

    Det mest sandsynlige er, at det nok er en kombination af de ovennævnte 3 (samt yderligere 7 teorier...). Et fortjent nederlag. Jeg ærgrer mig stadigvæk over, at Corners knæ var dødhamrende ulovlig offside og at VAR ret genoprettet den uorden, der måtte være i universet, ved at underkende det altafgørende mål. Aktionen var ellers skøn for Hakon og Falk. Førstnævnte fortjener meget ros for sit indhop i øvrigt.

    Edit: Det var også bemærkelsesværdigt, hvordan Dortmund IKKE pressede Matty synderligt da han havde bolden. Han forsøgte at lokke dem frem (da han blot kunne samle dem op), men de bed aldrig rigtigt på. De lod sig ikke stresse.
    Sidst redigeret af Foeniks : 07.09.22 kl. 14:19
    "Tro kan flytte dværge."

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Sidst redigeret af Døren : 07.09.22 kl. 16:03

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Noget med stats.

    Jeg har kigget lidt på nogle nøgletal fra kampen, og så sammenlignet tallene med kampe, hvor vi har mødt hold på et lignende niveau under Ståle. Jeg har kigget på flg.:
    - xG
    - xGC (modstanderens xG)
    - Skud/skud på mål (skud på målrammen tæller ikke som et skud på mål)
    - Modstanderens skud/skud på mål
    - Possession (FCK nævnt først)
    - Antal succesfulde afleveringer/antal afleveringer i alt + procent succesfulde afleveringer
    - Modstanderens antal succesfulde afleveringer/antal afleveringer i alt + procent succesfulde afleveringer

    Tallene tager ikke højde for hvilken spillestil, modstanderne har, hvorvidt vi har skader på nøglepositioner, eller om kampen går i forlænget spilletid. Men det fungerer fornuftigt som en slags rettesnor for, hvordan FCK præsterede europæisk i de store kampe under Ståle. Og så kan man sammenligne med præstationen i går.

    Jeg har brugt data fra flg. kampe:
    - Man. United vs. FCK* (2020)
    - FCK vs. Atalanta* (2018)
    - Atalanta vs. FCK (2018)
    - Atl. Madrid vs. FCK (2018)
    - FCK vs. Atl. Madrid (2018)
    - Ajax vs. FCK (2017)
    - FCK vs. Ajax (2017)
    - FCK vs. Porto (2016)
    - Porto vs. FCK** (2016)
    *) Kampe der gik i forlænget spilletid og evt. str. konkurrence
    **) FCK spillede 10 mod 11 i 25 minutter efter Gregus' første røde kort i hans FCK-karriere

    Tallene fra disse kampe kan man holde op mod tallene fra kampen i går.

    BVB vs. FCK (3-0):
    - xG: 0,35
    - xGC: 2,5
    - Skud/skud på mål: 5/2
    - Modstander skud/skud på mål: 14/4
    - Possession: 37,3% / 62,6%
    - Afleveringsnøjagtighed - FCK: 315/377 - 83,6%
    - Afleveringsnøjagtighed - BVB: 588/661 - 89%

    Store kampe under Ståle - gennemsnit:
    - xG: 1,00
    - xGC: 1,66
    - Skud/skud på mål: 9,44/2,67
    - Modstander skud/skud på mål: 17,6/6,9
    - Possession: 42,1% / 57,9%
    - Afleveringsnøjagtighed - FCK: 357/423 - 84,3%
    - Afleveringsnøjagtighed - modstander: 483,2/570 - 84,8%

    Ud fra tallene kan vi se, at til sammenligning med Ståles europæiske hold var vi:
    - Dårligere til at skabe store chancer
    - Dårligere til at holde modstanderen fra store chancer
    - Dårligere til at få afsluttet
    - Dårligere til at bevare bolden
    - Dårligere til at ramme en medspiller
    - Dårligere til at få modstanderen til at lave fejlafleveringer

    Til gengæld var vi i denne kamp bedre til at:
    - Holde modstanderen fra afslutninger og afslutninger inden for målrammen
    - Have en større andel af vores skud inden for målrammen

    Tallene er fra WyScout
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Det kan blive en heftig omgang i København til november. Garanti for masser af både HSV og Bøf idioter i og omkring København de dage…

    Det værste ved alle videoer og artikler på nettet her dagen derpå er at de rigtigt kan sole sig i deres “fame” og vise hele fodbold Europa hvor store, seje og farlige de allesammen er….

    Øv hvor er jeg træt af det og kan da godt sidde og tænke over hvorfor jeg slæber min 7 årige med til sådan en kamp. Ikke at det skal holde os væk, men vil ikke synes det er særlig fedt hvis han skal være vidne til sådan noget….

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det kan blive en heftig omgang i København til november. Garanti for masser af både HSV og Bøf idioter i og omkring København de dage…

    Det værste ved alle videoer og artikler på nettet her dagen derpå er at de rigtigt kan sole sig i deres “fame” og vise hele fodbold Europa hvor store, seje og farlige de allesammen er….

    Øv hvor er jeg træt af det og kan da godt sidde og tænke over hvorfor jeg slæber min 7 årige med til sådan en kamp. Ikke at det skal holde os væk, men vil ikke synes det er særlig fedt hvis han skal være vidne til sådan noget….
    Den kamp bliver ikke "tilladt for børn"... Det bliver en farce!

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Den kamp bliver ikke "tilladt for børn"... Det bliver en farce!
    Sikkert, og den største farce bliver vores klub manglende reaktion efterfølgende.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Noget med stats.

    Jeg har kigget lidt på nogle nøgletal fra kampen, og så sammenlignet tallene med kampe, hvor vi har mødt hold på et lignende niveau under Ståle. Jeg har kigget på flg.:
    - xG
    - xGC (modstanderens xG)
    - Skud/skud på mål (skud på målrammen tæller ikke som et skud på mål)
    - Modstanderens skud/skud på mål
    - Possession (FCK nævnt først)
    - Antal succesfulde afleveringer/antal afleveringer i alt + procent succesfulde afleveringer
    - Modstanderens antal succesfulde afleveringer/antal afleveringer i alt + procent succesfulde afleveringer

    Tallene tager ikke højde for hvilken spillestil, modstanderne har, hvorvidt vi har skader på nøglepositioner, eller om kampen går i forlænget spilletid. Men det fungerer fornuftigt som en slags rettesnor for, hvordan FCK præsterede europæisk i de store kampe under Ståle. Og så kan man sammenligne med præstationen i går.

    Jeg har brugt data fra flg. kampe:
    - Man. United vs. FCK* (2020)
    - FCK vs. Atalanta* (2018)
    - Atalanta vs. FCK (2018)
    - Atl. Madrid vs. FCK (2018)
    - FCK vs. Atl. Madrid (2018)
    - Ajax vs. FCK (2017)
    - FCK vs. Ajax (2017)
    - FCK vs. Porto (2016)
    - Porto vs. FCK** (2016)
    *) Kampe der gik i forlænget spilletid og evt. str. konkurrence
    **) FCK spillede 10 mod 11 i 25 minutter efter Gregus' første røde kort i hans FCK-karriere

    Tallene fra disse kampe kan man holde op mod tallene fra kampen i går.

    BVB vs. FCK (3-0):
    - xG: 0,35
    - xGC: 2,5
    - Skud/skud på mål: 5/2
    - Modstander skud/skud på mål: 14/4
    - Possession: 37,3% / 62,6%
    - Afleveringsnøjagtighed - FCK: 315/377 - 83,6%
    - Afleveringsnøjagtighed - BVB: 588/661 - 89%

    Store kampe under Ståle - gennemsnit:
    - xG: 1,00
    - xGC: 1,66
    - Skud/skud på mål: 9,44/2,67
    - Modstander skud/skud på mål: 17,6/6,9
    - Possession: 42,1% / 57,9%
    - Afleveringsnøjagtighed - FCK: 357/423 - 84,3%
    - Afleveringsnøjagtighed - modstander: 483,2/570 - 84,8%

    Ud fra tallene kan vi se, at til sammenligning med Ståles europæiske hold var vi:
    - Dårligere til at skabe store chancer
    - Dårligere til at holde modstanderen fra store chancer
    - Dårligere til at få afsluttet
    - Dårligere til at bevare bolden
    - Dårligere til at ramme en medspiller
    - Dårligere til at få modstanderen til at lave fejlafleveringer

    Til gengæld var vi i denne kamp bedre til at:
    - Holde modstanderen fra afslutninger og afslutninger inden for målrammen
    - Have en større andel af vores skud inden for målrammen

    Tallene er fra WyScout
    Interessant - har du adgang til data for høj intense løb. Både i sammenligning med Dortmund og i sammenligning med Ståles CL-hold?
    Goldbæks Højrefod

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Noget med stats.

    Jeg har kigget lidt på nogle nøgletal fra kampen, og så sammenlignet tallene med kampe, hvor vi har mødt hold på et lignende niveau under Ståle. Jeg har kigget på flg.:
    - xG
    - xGC (modstanderens xG)
    - Skud/skud på mål (skud på målrammen tæller ikke som et skud på mål)
    - Modstanderens skud/skud på mål
    - Possession (FCK nævnt først)
    - Antal succesfulde afleveringer/antal afleveringer i alt + procent succesfulde afleveringer
    - Modstanderens antal succesfulde afleveringer/antal afleveringer i alt + procent succesfulde afleveringer

    Tallene tager ikke højde for hvilken spillestil, modstanderne har, hvorvidt vi har skader på nøglepositioner, eller om kampen går i forlænget spilletid. Men det fungerer fornuftigt som en slags rettesnor for, hvordan FCK præsterede europæisk i de store kampe under Ståle. Og så kan man sammenligne med præstationen i går.

    Jeg har brugt data fra flg. kampe:
    - Man. United vs. FCK* (2020)
    - FCK vs. Atalanta* (2018)
    - Atalanta vs. FCK (2018)
    - Atl. Madrid vs. FCK (2018)
    - FCK vs. Atl. Madrid (2018)
    - Ajax vs. FCK (2017)
    - FCK vs. Ajax (2017)
    - FCK vs. Porto (2016)
    - Porto vs. FCK** (2016)
    *) Kampe der gik i forlænget spilletid og evt. str. konkurrence
    **) FCK spillede 10 mod 11 i 25 minutter efter Gregus' første røde kort i hans FCK-karriere

    Tallene fra disse kampe kan man holde op mod tallene fra kampen i går.

    BVB vs. FCK (3-0):
    - xG: 0,35
    - xGC: 2,5
    - Skud/skud på mål: 5/2
    - Modstander skud/skud på mål: 14/4
    - Possession: 37,3% / 62,6%
    - Afleveringsnøjagtighed - FCK: 315/377 - 83,6%
    - Afleveringsnøjagtighed - BVB: 588/661 - 89%

    Store kampe under Ståle - gennemsnit:
    - xG: 1,00
    - xGC: 1,66
    - Skud/skud på mål: 9,44/2,67
    - Modstander skud/skud på mål: 17,6/6,9
    - Possession: 42,1% / 57,9%
    - Afleveringsnøjagtighed - FCK: 357/423 - 84,3%
    - Afleveringsnøjagtighed - modstander: 483,2/570 - 84,8%

    Ud fra tallene kan vi se, at til sammenligning med Ståles europæiske hold var vi:
    - Dårligere til at skabe store chancer
    - Dårligere til at holde modstanderen fra store chancer
    - Dårligere til at få afsluttet
    - Dårligere til at bevare bolden
    - Dårligere til at ramme en medspiller
    - Dårligere til at få modstanderen til at lave fejlafleveringer

    Til gengæld var vi i denne kamp bedre til at:
    - Holde modstanderen fra afslutninger og afslutninger inden for målrammen
    - Have en større andel af vores skud inden for målrammen

    Tallene er fra WyScout
    Kan vi tilføje disse også:

    Manchester United vs. FCK 3-0 (2006)
    Benfica vs. FCK 3-1 (2006)
    Juventus vs. FCK 3-1 (2013)
    Galatasaray vs. FCK 3-1 (2013)
    Real Madrid vs. FCK 4-0 (2013)
    Bayer Leverkusen vs. FCK 4-0 (2014)

    Så får vi lidt større sample.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Noget med stats.
    Hvad er variationen for Ståles hold? Jeg er ikke sikker på, at kampe fra 2016 udgør et pokkers interessant sammenligningsgrundlag. Der er sket en del i toppen af fodbold de senere år.

    Jeg bemærkede også, at UEFA oplyser nogle andre skudtotaler for kampen i går. Det ændrer ikke det store, men man skulle tro, at det var et rimelig objektivt måltal - med forbehold for en enkelt skæv aflevering i ny og næ. Som en sidebemærkning har Opta samme skudtotaler som UEFA, men nogle xG der er en smule mere flatterende for os end WyScouts.

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Kan vi tilføje disse også:

    Manchester United vs. FCK 3-0 (2006)
    Benfica vs. FCK 3-1 (2006)
    Juventus vs. FCK 3-1 (2013)
    Galatasaray vs. FCK 3-1 (2013)
    Real Madrid vs. FCK 4-0 (2013)
    Bayer Leverkusen vs. FCK 4-0 (2014)

    Så får vi lidt større sample.
    WyScouts data går kun tilbage til 15/16 sæsonen, så dem kan jeg ikke tilføje.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    WyScouts data går kun tilbage til 15/16 sæsonen, så dem kan jeg ikke tilføje.
    Mega fedt med nogle stats!

    Vi har ofte været markant bedre hjemme end ude mod gode europæiske hold. Også under ståle. Så hvis man sammenligner kun med udekampe vs kampen mod Dortmund, så gætter jeg på at analysen vil se anderledes ud og ikke udstille kampen fra tirsdag som ringere end hvad vi ofte har set på udebane tidligere.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Klossen Se meddelelser
    Mega fedt med nogle stats!

    Vi har ofte været markant bedre hjemme end ude mod gode europæiske hold. Også under ståle. Så hvis man sammenligner kun med udekampe vs kampen mod Dortmund, så gætter jeg på at analysen vil se anderledes ud og ikke udstille kampen fra tirsdag som ringere end hvad vi ofte har set på udebane tidligere.
    Enig. Og nu vi er ved udebanekampe, så synes jeg godt vi kunne tilføje PSV kampen som en kamp på lignende niveau, når nu Ajax er med i Ståles pulje.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Kan vi tilføje disse også:

    Manchester United vs. FCK 3-0 (2006)
    Benfica vs. FCK 3-1 (2006)
    Juventus vs. FCK 3-1 (2013)
    Galatasaray vs. FCK 3-1 (2013)
    Real Madrid vs. FCK 4-0 (2013)
    Bayer Leverkusen vs. FCK 4-0 (2014)

    Så får vi lidt større sample.
    Fck -brugge 0-4 / fck - torino fc 1-5

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Borussia Dortmund vs. F.C. København (06/09-2022 kl. 18:45)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Fck -brugge 0-4 / fck - torino fc 1-5
    Som jeg svarede tidligere:
    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    WyScouts data går kun tilbage til 15/16 sæsonen, så dem kan jeg ikke tilføje.
    Og, hverken Brugge eller Torino er hold, der er på det niveau, som Dortmund og de øvrige eksempler (Man. United, Atletico Madrid, Ajax, Porto, osv.) er på, uagtet resultaterne.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  2. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •