Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    17 32.08%
  • Uafgjort

    9 16.98%
  • FCK vinder

    27 50.94%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 70 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis jeg kunne vælge imellem Ståle i hans dårligste periode eller JT, så ville jeg vælge det første. Hvordan kan det være så tydeligt fra dag 1 blandt elendige mandagstrænere og en prof fodboldklub kan ikke se det.

    JT er en skandale og har været det fra start.

    - ingen taktik
    - ingen ide i spillet
    - ingen ledelse fra bænken
    - smider alt med FCK DNA ud og satser på teenagere
    - JT har ødelagt min klub
    Helt enig - JT har dog ikke været alene om hærværket, Kvist startede det og PC assisterer fuldstændig suverænt.
    Sidst redigeret af guldsmed : 10.09.22 kl. 22:07
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Hvis vi taber til OB, så slår vi ny Superliga-rekord i ustabilitet med 9 kampe i træk med skiftevis sejr og nederlag. PT ligger vi side om side med Esbjerg, som hele 2 gange har skiftevis vundet og tabt 8 kampe i træk. En af de helt store rekorder, der er på spil der...
    Det må være profitabelt at arbejde med kunstig inteligens og forudsigelser. Så er man også lidt forberedt på FC NosserRundtIdet.

  3. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    137

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Jeg er i gang med en emotionel frakobling, det er simpelthen for sørgeligt at se på det her. Vi ender vel udenfor de europæiske pladser, hvis ikke der sker noget vildt, NU. Med vildt mener jeg en total oprydning i den sportslige sektor.

    Det er muligt det er PC der skriver under på kontrakterne, men de mange fejlindkøb er vel for pokker blevet set af et menneske med tilknytning til vores klub?! Derfor - total oprydning, NU! Jeg føler mig magtesløs.

    Thorup, Boile, Falk… alle siger det samme hver uge vi har tabt. Side ét i fodbold klichernes bog. Jeg brækker mig ærlig talt.
    Linderoth tilbage!

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    I skakten var et tweet omkring Vavros opførsel over for den fysiske træner. Barnlig opførsel, grine og pege samt gøre det modsatte af hvad han bliver bedt om. Det siger vel også noget om den disciplin vi mangler. Vavro er nok den dummeste FCK spiller vi har haft, men han skal forstå at han skal opføre sig ordentligt. Ville ønske sådan en opførsel blev slået ned på hårdt. Ud af truppen i nogle kampe
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Herefter forsøgte man med Roony, der trods et par fejl lagde stærkt ud, men efter den lidt dårlige aflevering i en farlig omstilling blev det ikke til ret meget.
    Du er en sød mand Kenny. Jeg synes Roony lavede det dårligste indhop jeg kan huske at have set. Nogensinde tror jeg faktisk. Nuvel, ung knægt og alt det der. Men sad alligevel med kæben helt nede i skødet..

    Der er meget at tage fat i efter en aften som i aften. Ovenstående er selvfølgelig en detalje i det store billede.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Vavro er nok den dummeste FCK spiller vi har haft
    Mon ikke det var PC?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Anyway jeg tipper 2-1 til OB efter en endnu en dårlig præstation og et hav af dårlige undskyldninger fra træner teamet og spillere.
    Jeg vil bare lige rose min egen spåkone forudsigelse fra i Torsdags :)


  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Du er en sød mand Kenny. Jeg synes Roony lavede det dårligste indhop jeg kan huske at have set. Nogensinde tror jeg faktisk. Nuvel, ung knægt og alt det der. Men sad alligevel med kæben helt nede i skødet..

    Der er meget at tage fat i efter en aften som i aften. Ovenstående er selvfølgelig en detalje i det store billede.
    Jeg synes nu det først så fint ud. Det er ikke en nem kamp at blive skiftet ind i for en 16-årig og jeg synes der skete mere fra højrekanten efter han kom ind. Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men selvom jeg tager fejl, så kan man ikke påstå at hans indhop var det dårligste nogensinde med det Daramy leverede i samme kamp.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    I skakten var et tweet omkring Vavros opførsel over for den fysiske træner. Barnlig opførsel, grine og pege samt gøre det modsatte af hvad han bliver bedt om. Det siger vel også noget om den disciplin vi mangler. Vavro er nok den dummeste FCK spiller vi har haft, men han skal forstå at han skal opføre sig ordentligt. Ville ønske sådan en opførsel blev slået ned på hårdt. Ud af truppen i nogle kampe
    Hvad skete der helt konkret?

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Hvad skete der helt konkret?
    https://twitter.com/lindvigoliver/st...Q0fAJZBXXZMoYg

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  4. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •