Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    17 32.08%
  • Uafgjort

    9 16.98%
  • FCK vinder

    27 50.94%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Enig i det første.

    Synes du er meget flink overfor Stamenic. Der mangler en del, synes jeg.

    PS.

    Vi har frispark lige udenfor feltet. OB lægger en mand ned - bag muren. Diks vælger så en inderside langs jorden… Sgu flot.

    Altså, undskyld mig, men JT er altså ikke den eneste sinke i denne forsamling. De spillere har jo simpelthen ikke et gran af klasse eller overlegenhed for tiden.

    Zan
    Det er jeg måske, jeg havde bare absolut ingen forventninger til det, der burde være vores 3. valg på 6’eren. Og enig angående spillere. Spørgsmålet er så, om de bare er dårlige, eller om det er træningen og systemet der gør det. Jeg tror på begge dele og derfor ser jeg også meget gerne at både PC og Thorup ryger. Og også gerne Kvist. Det er hele vores sportslige sektor, undtagen ungdomsafdelingen, der sejler.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det er jeg måske, jeg havde bare absolut ingen forventninger til det, der burde være vores 3. valg på 6’eren. Og enig angående spillere. Spørgsmålet er så, om de bare er dårlige, eller om det er træningen og systemet der gør det. Jeg tror på begge dele og derfor ser jeg også meget gerne at både PC og Thorup ryger. Og også gerne Kvist. Det er hele vores sportslige sektor, undtagen ungdomsafdelingen, der sejler.
    Han har faktisk haft en hæderlig kamp. Det må jeg give dig ret i.

    Om det er ham der kommer til at løfte vores spil… Næppe. Men ret skal være ret.

    Zan

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Farvel igen igen Thorup

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    No nonsense-forsvarere ftw!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Hold kæft nogle sinker!!!! Om det er spillerne eller JT det er den største, skal jeg ikke kunne sige.

    JEG VIL HAVE EN DYGTIG FORSVARSSPILLER!!!!!!!

    Zan

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Farvel igen igen Thorup
    Og tag ffs PC med dig.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Jeg har sjældent set et FC--hold være så dårligt trænede. Men som jeg ser det, så ryger Thorup ikke før VM, for vi vil ikke kunne få den rigtige træner før pausen.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har sjældent set et FC--hold være så dårligt trænede. Men som jeg ser det, så ryger Thorup ikke før VM, for vi vil ikke kunne få den rigtige træner før pausen.

    Lortet er væltet. Vi taber intet ved at fyre Jess nu - måske vi vinder lidt


  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    FCK er virkelig en syg patient....

    Lige nu savner jeg i dén grad Niels Christian Holmstrøm i en fremtrædende rolle, hvor han passende kunne starte med at sende JT, PC og Kvist på porten.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Som jeg hører det, har vi lige tabt til Superligaens dårligste hold. Det her overlever Thorup ikke.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Nåmen, Thorup har jo både store personlige fejl og Cornelius' skade at give skylden. Så det...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Hvis jeg kunne vælge imellem Ståle i hans dårligste periode eller JT, så ville jeg vælge det første. Hvordan kan det være så tydeligt fra dag 1 blandt elendige mandagstrænere og en prof fodboldklub kan ikke se det.

    JT er en skandale og har været det fra start.

    - ingen taktik
    - ingen ide i spillet
    - ingen ledelse fra bænken
    - smider alt med FCK DNA ud og satser på teenagere
    - JT har ødelagt min klub

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    �� sacked in the morning .....��
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    FCK er virkelig en syg patient....

    Lige nu savner jeg i dén grad Niels Christian Holmstrøm i en fremtrædende rolle, hvor han passende kunne starte med at sende JT, PC og Kvist på porten.
    Og en del spillere.
    Mvh.
    Køb En Havn




    "so whats the point of robbery when nothing is worth taking"
    Adam And The Ants
    Køb En Havn's Avatar

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Hvis vi taber til OB, så slår vi ny Superliga-rekord i ustabilitet med 9 kampe i træk med skiftevis sejr og nederlag. PT ligger vi side om side med Esbjerg, som hele 2 gange har skiftevis vundet og tabt 8 kampe i træk. En af de helt store rekorder, der er på spil der...
    Nææ. Sikke en flot rekord....

    Det er i øvrigt hhv. 10 i træk for os og 9 for Esbjerg - men det er jo ikke lige det væsentligste her...

    FOOOOOORK, vi stinker...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  27. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  4. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •