Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    17 32.08%
  • Uafgjort

    9 16.98%
  • FCK vinder

    27 50.94%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Lørdag byder på sæsonens sandsynligvis eneste besøg til Fyn, når "De Striwede fra "O'ense" tager imod i lørdagens udebaneopgør.

    Med en sejr kan FCK bryde stimen med hhv. tabt og vundet i Superligaen, og samtidigt som minimum rykke op i Top-5, da Silkeborg og AGF møder hinanden i samme spillerunde. Uafgjort kan også gøre det, så længe førnævnte kamp ender med en sejr på minimum 2 overskydende mål til et af holdene.

    FCK må fortsat undvære Grabara, der dog træner med efter sin hovedskade, samt Akinkunmi Amoo, der fik en alvorlig knæskade i en reserveholdskamp, og derfor er ude resten af sæsonen.

    Ingen af de to hold har spillere i karantæne. Hákon Haraldsson får dog en dag i skyggen ved næste gule kort, uanset antal strafpoint.

    Kampens dommer er Jakob Kehlet, der dømmer sin anden FCK-kamp i sæsonen. Første kamp endte med et 0-1 nederlag i sæsonpremieren mod Horsens. Det er 8. gang han dømmer et opgør i Odense mellem de to hold. 7 af dem er endt med en FCK-sejr, mens sæsonpremieren i den hæslige 20/21-sæson endte med en hjemmesejr på 3-2.

    Skal man ikke til Fyn for at se fodbold, spise god brunsviger og drikke øl, der ifølge Federico Santander smager af pis, vises kampen på 3+ med optakt fra kl. 18.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Fynboerne med en hård pokalkamp over 120 min. i benene - i øvrigt mod Nykøbing, som jo ikke er et dårligt hold. Vi står derfor som minimum lige ift. evt. træthed, efter vores europæiske midtuge-eventyr.
    Det SKAL være en sikker sejr her.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Som jeg oplevede OBs hold (de 20 minutter jeg så) stillede de med en del reserver. Så måske er de ikke så trætte på lørdag alligevel?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Fynboerne med en hård pokalkamp over 120 min. i benene - i øvrigt mod Nykøbing, som jo ikke er et dårligt hold. Vi står derfor som minimum lige ift. evt. træthed, efter vores europæiske midtuge-eventyr.
    Det SKAL være en sikker sejr her.
    INTET er sikkert med FC København. Og slet ikke to sejre i suppen i træk.

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Det er fandeme en underlig superliga sæson i år når man ser på holdende der er placeret i top. Det kunne godt gå hen at blive sådan en sæson, hvor FCN/Randers rammer en gylden årgang.

    Anyway jeg tipper 2-1 til OB efter en endnu en dårlig præstation og et hav af dårlige undskyldninger fra træner teamet og spillere.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er fandeme en underlig superliga sæson i år når man ser på holdende der er placeret i top. Det kunne godt gå hen at blive sådan en sæson, hvor FCN/Randers rammer en gylden årgang.

    Anyway jeg tipper 2-1 til OB efter en endnu en dårlig præstation og et hav af dårlige undskyldninger fra træner teamet og spillere.
    Taber man til OB begynder jeg at spille på, hvornår i næste uge Thorup ryger. Jeg er nu mere overbevist om, at FC henter en sikker 3-0 sejr, hvorefter Thorup udråber os som favorit til kampen mod Sevilla.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Taber man til OB begynder jeg at spille på, hvornår i næste uge Thorup ryger. Jeg er nu mere overbevist om, at FC henter en sikker 3-0 sejr, hvorefter Thorup udråber os som favorit til kampen mod Sevilla.
    Hvis vi taber til OB, så slår vi ny Superliga-rekord i ustabilitet med 9 kampe i træk med skiftevis sejr og nederlag. PT ligger vi side om side med Esbjerg, som hele 2 gange har skiftevis vundet og tabt 8 kampe i træk. En af de helt store rekorder, der er på spil der...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Hvis vi taber til OB, så slår vi ny Superliga-rekord i ustabilitet med 9 kampe i træk med skiftevis sejr og nederlag. PT ligger vi side om side med Esbjerg, som hele 2 gange har skiftevis vundet og tabt 8 kampe i træk. En af de helt store rekorder, der er på spil der...
    Uafgjort virker statistisk uundgåeligt :S

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Så er der trep

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-ob-61

    Ingen Zeca, så sælger JT den for uafgjort - ingen ledere jo!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Så er der trep

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-ob-61

    Ingen Zeca, så sælger JT den for uafgjort - ingen ledere jo!
    Men Roony med igen - efter at have været ude med skade (som så ikke var skade) m.m.

    Spændende
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Men Roony med igen - efter at have været ude med skade (som så ikke var skade) m.m.

    Spændende
    Ja. Jeg kan efterhånden slet ikke huske, hvordan det var at se FCK spille med en højre kant på højre kant. Men at han er udtaget er jo ingen garanti for spilletid...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Kampen i dag afgøre hvilken træner som bliver fyret. Jeg har sjældent glædet mig mindre til en kamp - fodboldhumøret er godt nok under pres

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Kampen i dag afgøre hvilken træner som bliver fyret. Jeg har sjældent glædet mig mindre til en kamp - fodboldhumøret er godt nok under pres
    Har det på helt samme måde..
    Og overvejer seriøst at lade være med at se den hvis Falk starter på def. midt, som han nok desværre gør :(

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Stamenic, Håkon og Boile er nye i startopstillingen ift kampen i Dortmund.
    Vavro og Daramy på bænken og Zeca ude af truppen.

    https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-ob-10

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    For at Daramy skal levere i de store kampe, så skal hans rust bankes af hurtigst muligt og det gøres bedst imod en dårlig modstander (det er OB altså). JT elsker dog at gøre spillerne til syndebukke

    Stamenic er fint at prøve, nu må vi jo se om han er god nok eller om PC har sovet i timen

    Boilesen giver god mening. Vi er bedst med en spillende forsvar og en udsmider

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  4. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •