Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
53. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • OB vinder

    17 32.08%
  • Uafgjort

    9 16.98%
  • FCK vinder

    27 50.94%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Jeg synes, det er forrygende transferarbejde at låne en topspiller, som så ikke er klar til de måneder, hvor vi virkelig har brug for ham...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    For at Daramy skal levere i de store kampe, så skal hans rust bankes af hurtigst muligt og det gøres bedst imod en dårlig modstander (det er OB altså).
    Nu har han været helt håbløst fra start de sidste kampe, så måske det giver mere mening, at sætte ham ind i 2. halvleg mod trætte modstandere i stedet. Han skal jo nok få minutter i dag.
    Men ja, jeg er da enig i, at han kun får banket rust af med spilletid. Omvendt er vi presset til at vinde, så det begrænser måske også, hvor langt hans snor kan være.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Stamenic / ikke FCK-format, men modbevise mig gerne!

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    * Karamoko. Hold da helt op. Dårlig afslutning. Vinder ingen dueller. Fylder intet. Nøj… Jeg er målløs.

    * Boldtab. Boldtab. Boldtab. Boldtab. Boldtab. Altid boldtab.

    * Har sagt det før og siger det igen. Jeg vil have en klasseforsvarsspiller.

    * En klassisk Superliga-kamp mellem to af de middelmådige hold.

    Zan

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    * Karamoko. Hold da helt op. Dårlig afslutning. Vinder ingen dueller. Fylder intet. Nøj… Jeg er målløs.

    * Boldtab. Boldtab. Boldtab. Boldtab. Boldtab. Altid boldtab.

    * Har sagt det før og siger det igen. Jeg vil have en klasseforsvarsspiller.

    * En klassisk Superliga-kamp mellem to af de middelmådige hold.

    Zan
    Yep. Men generelt se vores tekniske niveau og, hvor mange "Simple" bolde vi smider. Det er hele vejen rundt.

    Der er intet i denne kamp som overrasker mig indtil videre. Diks stadig lige middelmådig. Haraldsson laver nogle gode ting, hvor så at lave noget dumt der gør han skal rydde op efter sig selv.

    Der er simpelthen noget galt med holdet. Udover målet, så har vi et velspillet angreb som fører til en chance.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Nå men det har vi da set før..... Totalt styr på kampen (bortset fra ved dumme boldtab) indtil en af profilerne spiller fandango og koster et mål. Mod Randers var det Falk, i Aalborg var det VK, i dag Kocholava...........
    Vi er vores egen værste fjende. Så kan vi råbe nok så meget af Thorup, PC eller alle andre, men hvis spillerne laver sådanne fejl, så er det eddermandme svært at vinde en kamp.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    * Karamoko. Hold da helt op. Dårlig afslutning. Vinder ingen dueller. Fylder intet. Nøj… Jeg er målløs.

    Zan
    Enig - og så får vi set, hvad vi har i vente, når Corner er ude med sine sædvanlige skader.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nå men det har vi da set før..... Totalt styr på kampen (bortset fra ved dumme boldtab) indtil en af profilerne spiller fandango og koster et mål. Mod Randers var det Falk, i Aalborg var det VK, i dag Kocholava...........
    Vi er vores egen værste fjende. Så kan vi råbe nok så meget af Thorup, PC eller alle andre, men hvis spillerne laver sådanne fejl, så er det eddermandme svært at vinde en kamp.
    Total styr på kampen .... Det er en noget venlig læsning af forløbet.
    Goldbæks Højrefod

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Jeg fornemmer, at vi igen er outsmarted af en klassetræner fra provinsen. Damn.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Total styr på kampen .... Det er en noget venlig læsning af forløbet.
    Enig. Vi har ikke styr på en skid i den kamp. OB er da kommet frem til nogle halve friløbere og formår fint at i momenter at være på vores halvdel.

    Læg dertil vores vanlige tekniske dårlige niveau og trillen bolden til siden og så tilbage. Der er så mange momenter, hvor vi kan vende med bolden men mangler "Nosser" til at gøre det som Boile lige sagde i interview :)

    SUK...

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Jeg kan slet ikke hidse mig op over Karamoko for det er simpelthen så dårligt, at jeg kun kan grine af, at han er 2. angriber i Nordens største fodboldklub. Det er jo fuldstændig vanvittigt. Stamenic gør det derimod godt, det er fedt at se.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nå men det har vi da set før..... Totalt styr på kampen (bortset fra ved dumme boldtab) indtil en af profilerne spiller fandango og koster et mål. Mod Randers var det Falk, i Aalborg var det VK, i dag Kocholava...........
    Vi er vores egen værste fjende. Så kan vi råbe nok så meget af Thorup, PC eller alle andre, men hvis spillerne laver sådanne fejl, så er det eddermandme svært at vinde en kamp.
    Det var virkelig dumt - men vi spiller jo forfærdeligt. Helt vildt langsom boldomgang og vi har virkelig ingen struktur, folk løber ikke for hinanden og ingen hurtig samspil, intet højt pres - vi har absolut intet, hvad fanden bidrager JT overhovedet med.

    Vi er pinlig ringe og det er pga træneren og ingen anden. Vi skal ikke skyde skylden på individuelle fejl, de ting sker.

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Total styr på kampen .... Det er en noget venlig læsning af forløbet.
    Det synes jeg sådan set ikke. Uden på nogen måde at spille godt, så har OB da nærmest intet farligt haft. At OB har scoret nærmer sig en absurditet.

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg kan slet ikke hidse mig op over Karamoko for det er simpelthen så dårligt, at jeg kun kan grine af, at han er 2. angriber i Nordens største fodboldklub. Det er jo fuldstændig vanvittigt. Stamenic gør det derimod godt, det er fedt at se.
    Enig i det første.

    Synes du er meget flink overfor Stamenic. Der mangler en del, synes jeg.

    PS.

    Vi har frispark lige udenfor feltet. OB lægger en mand ned - bag muren. Diks vælger så en inderside langs jorden… Sgu flot.

    Altså, undskyld mig, men JT er altså ikke den eneste sinke i denne forsamling. De spillere har jo simpelthen ikke et gran af klasse eller overlegenhed for tiden.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 10.09.22 kl. 19:20

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: O'ense Boldklub vs. F.C. København (10/09-2022 kl. 19:00)

    Thorup har helt ret i, at holdet mangler ledere. Men først og fremmest mangler det en leder på bænken.
    HIC SUNT LEONES

  27. De følgende 10 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  2. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  4. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •