Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 41

Emner: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Jeg trænger til opmundring og håb ikke at jeg tror der sker noget på den front på denne side af vinterpausen, men hvem bør afløse PC og Jess?
    Jeg har ikke selv noget bud bud på en kommende sportschef, men jeg vil, som andre herinde, virkelig gerne prøve at se Bo Svensson som træner.

    Drøm løs....

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Kjetil Knutsen som træner. Så kunne vi for min skyld godt beholde PC lidt endnu.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Thomas Tuchel er lige blevet ledig, og da Chelsea har nuppet Graham Potter, mangler Brighton helt sikkert en træner, der beviseligt kan føre et hold til både mesterskab og CL gruppespil. Den trænerrokade ligger lige til højrebenet.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Jeg er ligeglad, så længe det er en træner med klasse og stil og ikke en bonderøv som Thorup! :-p
    Imod moderne stemningsdiktatur

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Jeg er ligeglad med stil, og om det er en bonderøv, så længe det er en træner, der ved, hvad han laver - i modsætning til Thorup.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    William Kvist udskiftes med Frank Arnesen. Det er naturligvis ikke et langsigtet valg og jeg ved slet ikke om han er rask nok.

    PC må som altid vige pladsen til Niclas Jensen, som både var en bedre back, virker som et langt bedre mennesker, har mere FCK dna og gennem hans agent arbejde og tiden i PSV, Dortmund, Manchester City og Fulham har han nok også et udemærket netværk. Han er naturligvis uerfaren, men sjov tanke.

    Bo Svensson må vi give noget af det populære “hjemve” medicin og så er 3 kløveren klar


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    William Kvist udskiftes med Frank Arnesen. Det er naturligvis ikke et langsigtet valg og jeg ved slet ikke om han er rask nok.

    PC må som altid vige pladsen til Niclas Jensen, som både var en bedre back, virker som et langt bedre mennesker, har mere FCK dna og gennem hans agent arbejde og tiden i PSV, Dortmund, Manchester City og Fulham har han nok også et udemærket netværk. Han er naturligvis uerfaren, men sjov tanke.

    Bo Svensson må vi give noget af det populære “hjemve” medicin og så er 3 kløveren klar
    Hvorfor ikke Arnesen i stedet for PC? Er det ikke mere oplagt (altså uden at forholde mig til Arnesens evner, blot hans CV)?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Udover Bo Svensson og Kjetil Knudsen kunne jeg godt tænke mig at se Hjalte Bo som ny chef i København.
    Han kender klubben og mentaliteten samt han har succes med de unge drenge.
    Så hvorfor gå ud og bruge kassen på en ny træner når vi har en inhouse.

    En outsider som træner kunne være Per Frandsen han må kunne købes billigt i Hvidovre

    Eller

    Mike Tullberg fra Dortmund

    De lidt mere urealistiske kunne være (igen) Bo Svensson, Tuchel eller Julen Lopetegui når han bliver fyret i Sevilla

    Så gør vi ligesom mange store klubber før os. Vi uddanner vores egne spillere og trænere.

    Nicklas Jensen kunne være et frækt bud på en ny sportschef eller Michael Johansen
    Sidst redigeret af phillipo : 10.09.22 kl. 12:49

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvorfor ikke Arnesen i stedet for PC? Er det ikke mere oplagt (altså uden at forholde mig til Arnesens evner, blot hans CV)?
    Pga vi mangler fodboldindsigt i ledelsen/bestyrelsen og få danskere har mere af den samtidig med hans alder/helbred nok gør sig bedre med mere begrænset arbejde end daglig ledelse. Desuden har jeg altid haft en svaghed for NJ, som ofte har udtalt sig fornuftigt og så var han skide god :)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Udover Bo Svensson og Kjetil Knudsen kunne jeg godt tænke mig at se Hjalte Bo som ny chef i København.
    Han kender klubben og mentaliteten samt han har succes med de unge drenge.
    Han virker bare lidt for flink. Jeg personligt vil se en træner med karisma og som kan skære i gennem. Både i omklædningsrummet og i studiet efter kampen.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Man bliver ikke mesterskabsvindende anfører i FCK, hvis ikke man kan skære igennem på banen og i omklædningsrummet.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Det kommer næppe til at ske, men jeg så gerne Hjulmand som træner. Han gjorde FCN bedre over to omgange, og har formået det samme med landsholdet. Jeg er overbevist om, at han som minimum ville kunne forbedre vores spil med bolden. Samtidig kender han ligaen, og har tilstrækkelig med pondus til at stå imod PC’s bullshit, hvis vi af uransagelige årsager vælger at holde på ham.

    Jeg har ikke et godt bud på en sportschef. Men PC skal ud.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Kjetil Knutsen som træner. Så kunne vi for min skyld godt beholde PC lidt endnu.
    Ja til KK, men nej nej nej nej nej til at beholde en stor hylde.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Det virker som om at der er noget "galt med" Kjetil Knutsen. Han nævnes rask væk i forbindelse med de fleste ledige mindre trænerposter i England, men det er som om det aldrig bliver til andet end, at han er et navn på en liste. Han maner heller aldrig rigtig nogle rygter til jorden, hvor han siger at han ikke ønsker at forlade Bodø. Hvordan kan det være? Han er da et af de hotteste skandinaviske trænernavne pt, hvorfor rykker han ikke videre?

    Og så som en sidenote, når nu vi snakker norske trænere: hvordan spiller Ole Gunnar Solskjær og er han dygtig? Har slet ikke fulgt ham i United, så har intet indblik i hans stil og niveau.

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    131

    Re: Hvem kunne være mulige afløsere for PC og Jess - drøm løs ....

    Som stor United-fan har jeg fulgt meget med i Ole. Han fremstår af de United trænere der har været siden Sir Alex, som den klart mest clueless. Kritikken går på ham, med rette, at han ikke havde en masterplan, manglede initiativ i kampene og var for lidt involveret i kampene. Det er selvfølgelig en enorm scene han befandt sig på, måske han fungere bedre i en mindre klub. Men han lugter langt væk af, at vi får mange af de samme “evner” som vi har nu med Jess.

  25. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 02.11.11, 13:42
  2. Mulige afløsere for Lars Jacobsen
    By madebysoren in forum De korte linier
    Svar: 324
    Sidste Meddelelse: 20.10.07, 13:40
  3. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 16.01.04, 19:15

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •