Se afstemningsresultater: Skal PC fyres?

Stemmeafgivere
154. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    128 83.12%
  • Nej

    26 16.88%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 74 af 74

Emner: Skal PC fyres?

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg sad lige og så optakten til kampen mod FCM i lørdags - dobbeltinterviewet med Steinlein og PC.

    Hvor er PC fejlcastet - han fremstår ureflekteret, tudefornærmet når han bliver udfordret, konstant i defensiven, alt andet end overskudsagtig og med en storklubs ro og tro på egne evner.

    PC har en særlig evne til at få Steinlein til at fremstå som sin egen positive modsætning, reflekteret, sympatisk, anerkendende, dialogsøgende
    Ja, 100%! Ugen før var der et interview med Fredberg fra Viborg. Min tanke var efterfølgende: "Fuck! Hvor har Kvist dog bare skudt forkert!" Hvis man samtidig gider tjekke Fredbergs netværk og transferhistorie og medregner, at VFF nok har et af de mest veludviklede koncepter i suppen, ja, så begynder jeg sgu næsten at græde.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ja, 100%! Ugen før var der et interview med Fredberg fra Viborg. Min tanke var efterfølgende: "Fuck! Hvor har Kvist dog bare skudt forkert!" Hvis man samtidig gider tjekke Fredbergs netværk og transferhistorie og medregner, at VFF nok har et af de mest veludviklede koncepter i suppen, ja, så begynder jeg sgu næsten at græde.
    Inden I kommer for godt i gang med Fredberg, så var det trods alt ham som hentede Bernio Verhagen.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Inden I kommer for godt i gang med Fredberg, så var det trods alt ham som hentede Bernio Verhagen.
    Udover Verhagen var en svindler det har snydt flere sportschefer rundt om i verden synes jeg at Fredberg har bygget noget spændende op i Viborg. Uden at kende alle hans handler synes jeg han har hentet mange spændende spillere.
    PC, Ståle og Cv og sikkert også Holmstrøm har også hentet spillere hvor vi tænkte at han også var en svindler. Babacar, Pape diuf (Indsæt selv flere) er vel ikke meget bedre i København end Verhagen var i Viborg....

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Skal PC fyres?

    Hvis vi blot skal have en ny tombolabestyrer fra en jysk midterklub, som har været heldig med en stak lodsedler, så kan vi vel lige så godt beholde PC. Den næste sportschef må meget gerne have erfaring med topspillere og et ordentligt netværk i øverste ende af europæisk bold, hvis I spørger mig.


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Hvis vi blot skal have en ny tombolabestyrer fra en jysk midterklub, som har været heldig med en stak lodsedler, så kan vi vel lige så godt beholde PC. Den næste sportschef må meget gerne have erfaring med topspillere og et ordentligt netværk i øverste ende af europæisk bold, hvis I spørger mig.
    Hvis vi spørger dig! Hvem ville du så gerne have som sportschef? Som du tænker er realistisk og kan flytte København frem.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Hvis vi blot skal have en ny tombolabestyrer fra en jysk midterklub, som har været heldig med en stak lodsedler, så kan vi vel lige så godt beholde PC. Den næste sportschef må meget gerne have erfaring med topspillere og et ordentligt netværk i øverste ende af europæisk bold, hvis I spørger mig.
    Jeg er 110% sikker på, at Nees ville udstille din uvidenhed på en måde, der vil få dig til at græde konstant de næste ti år, for den bemærkning. Fredberg har været sportschef i Panatinaikos, og der er en årsag til, at Anderlecht ønsker ham til samme stilling. Spørger man i fodboldmiljøet, så er Fredberg en fodboldleder og PC en købmand. FCM har af flere omgange, forsøgt at hente Fredberg til klubben, men han har integritet. Og ja, jeg ville langt hellere have Fredbergs visioner, end en afdanket hasbeen som eksempelvis Frank Arnesen.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er 110% sikker på, at Nees ville udstille din uvidenhed på en måde, der vil få dig til at græde konstant de næste ti år, for den bemærkning. Fredberg har været sportschef i Panatinaikos, og der er en årsag til, at Anderlecht ønsker ham til samme stilling. Spørger man i fodboldmiljøet, så er Fredberg en fodboldleder og PC en købmand. FCM har af flere omgange, forsøgt at hente Fredberg til klubben, men han har integritet. Og ja, jeg ville langt hellere have Fredbergs visioner, end en afdanket hasbeen som eksempelvis Frank Arnesen.
    Hvem snakker om Frank Arnesen? Ikke her.

    Jeg tænker nok, at du har ret i, at der er mere leder i Fredberg end i PC. Men jeg har stadig svært ved at se hans track record på topniveau. Panathinaikos var pivringe, da han var der, Omonia ligeså og AGF rykkede ned med ham som træner. At han er ønsket i Belgien skyldes vel kontakter fra hans konsulenttid der.

    Respekt for den fremgang Viborg har nået - men det er bare et helt andet job at være sportsdirektør der i forhold til Kgs. Kbh.

    Fredberg kan sikkert være dygtig nok og måske endda et potentielt nøk opad i forhold til PC, men jeg er nok bare træt af bonderøve i FC - der skal mere til.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skal PC fyres?

    Ifølge belgiske medier skulle Fredberg være i spil i FCK.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...f-i-fck-og-fcm
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #69
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ifølge belgiske medier skulle Fredberg være i spil i FCK.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...f-i-fck-og-fcm
    Lad os da håbe det, så vi kan slippe af med PC.
    Men tænker også man er nødsaget at se nærmere på vores scouting afdeling tbh.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Lad os da håbe det, så vi kan slippe af med PC.
    Men tænker også man er nødsaget at se nærmere på vores scouting afdeling tbh.
    God nyhed og du har helt ret.

    Det er ikke kun PC, men så sandelig også de folk som er i vores Scouting afd. som er et levn fra Ståle tiden.

    Jeg ved så ikke helt med Fredberg. Jeg ville nu gerne have en med stort internationalt netværk som tager sit eget scouting "Crew" med sig.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #71
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    God nyhed og du har helt ret.

    Det er ikke kun PC, men så sandelig også de folk som er i vores Scouting afd. som er et levn fra Ståle tiden.

    Jeg ved så ikke helt med Fredberg. Jeg ville nu gerne have en med stort internationalt netværk som tager sit eget scouting "Crew" med sig.
    Tja var vel det PC skulle have, om han så har det er reelt et stort spørgsmål.
    Men synes snart ikke man kan undgå at kigge nærmere på hvad de laver, for fejlene har været mange igennem lang tid nu.
    Som du selv siger, er det tilbage fra Ståle tiden, og der var der også påfaldende mange fejlkøb.

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Skal PC fyres?

    Jeg vil gerne plædere for, hvorfor jeg synes Fredberg vil være en gigantisk opgradering i forhold til PC, da en stor del af brugerne ser ud til at undervurdere hans evner, alene fordi han er fra VFF.

    1) Fredberg er som sportsdirektør en eminent organisator, som ser på helheden i klubben, og har vist at han kan bygge op og uddelegere ansvar til personer med de rette kompetencer. Jeg vil være helt tryk ved, at han rydder op i vores scoutingafdeling. Igen, er man i tvivl, så se hvor lille en fejlmargin han har haft på sine handler i Viborg - en enkelt giga-svipser undtaget, naturligvis!
    Derudover har han skabt en rød tråd igennem hele VFF, så klubben i dag tager kvantespring på alle fronter.

    2) Han har et indgående kendskab til Neestrup, og de har begge udtrykt enorm respekt for hinandens arbejde og person.

    3) Fredberg er ikke bare en fodboldkøbmand som PC. PC er den gammeldags udgave af en sportsdirektør. Han køber og sælger, men han er ikke den store sportslige strateg med det forkromede overblik. Er man det mindste i tvivl, så se blot hans præsentation til pressemødet sidste fredag. En sportsdirektør er i dag meget, meget andet end købmanden, og det er derfor PC er så eklatant en fejlcasting i FCK.

    4) Snakker man med folk i fodbold-Danmark, så er Fredbergs internationale netværk langt større end man tror. Jeg har hørt ham beskrevet, som den mest internationale sportsdirektør fra Danmark, hvilket også forklarer, hvorfor Anderlecht kigger hans vej.

    5) Fredberg kan kommunikere klart og tydeligt. Han fremstår venlig og imødekommende, men også meget sikker og velartikuleret. På den måde er han den diametrale modsætning af PC's brovtne bonderøvs krejler.

    Sjældent har jeg ønsket mig, at et rygte om FCK var mere sandt end det her, men jeg tvivler godt nok kraftigt. Det virker desværre mere som en historie plantet af ledelsen i Anderlecht, for at forklare deres fans, hvorfor man henter en ukendt dansker fra lille Viborg.


  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Lad os da håbe det, så vi kan slippe af med PC.
    Men tænker også man er nødsaget at se nærmere på vores scouting afdeling tbh.
    Altså, det ene behøver jo ikke udelukke det andet. Ved godt, at vi pt har én sportsdirektør, og that's it, men sammenligner vi med internationale klubber, er vores sportslige organisation vel ret tynd. Vi kunne sagtens have både en teknisk direktør/fodbolddirektør, samt en sportschef ansat. I PC's tilfælde tror jeg, at han er ret så ambitiøs og visionær, og god til at fastslå en retning (strategi), mens han måske godt kunne bruge en hjælpende hånd/sparringspartner, når der skal eksekveres. Derfor kunne jeg sagtens se et makkerskab mellem de to.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså, det ene behøver jo ikke udelukke det andet. Ved godt, at vi pt har én sportsdirektør, og that's it, men sammenligner vi med internationale klubber, er vores sportslige organisation vel ret tynd. Vi kunne sagtens have både en teknisk direktør/fodbolddirektør, samt en sportschef ansat. I PC's tilfælde tror jeg, at han er ret så ambitiøs og visionær, og god til at fastslå en retning (strategi), mens han måske godt kunne bruge en hjælpende hånd/sparringspartner, når der skal eksekveres. Derfor kunne jeg sagtens se et makkerskab mellem de to.
    Helt uenig. PC formulerer et eller andet ambitiøst og det første man tænker det er “ den er god med dig”. Det er som når en leder godt oppe i en organisation siger “ask not what the company can do for you, ask what you can do for the company”/“challange the status quo”, som de har lært på et håbløst ledelseskursus. Man tænker, hvis jeg kunne finde en leder med reelle kompetencer (neestrup style) så ville jeg sætte ham istedet for dig.

    Jeg vil til stadighed holde ved at PC er et større fejlcast Jess Thorup var i fck og jeg glæder mig til den dag han bliver sendt på porten.
    Sidst redigeret af djurlander : 03.11.22 kl. 08:28
    Imod moderne fankultur
    djurlander's Avatar

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Ace in forum De korte linier
    Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 09.10.20, 14:57
  2. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •