Se afstemningsresultater: Skal PC fyres?

Stemmeafgivere
154. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ja

    128 83.12%
  • Nej

    26 16.88%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 74

Emner: Skal PC fyres?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Besynderlig kommentar Ace20
    Men med en masse likes må der jeg jo ligge noget bag…

    Jeg bliver da også lidt nysgerrig over det kryptiske (og lidt SoMe-simple) indlæg?

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 11.09.22 kl. 18:42

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Fuck Per Wind.
    Du er en dyb mand med ordet i din magt.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Skal PC fyres?

    Sommer 2021
    Johan Guadagno - Okay køb. Han skulle jo bare ind og være 3. keeper, så fint at prøve et prøve et ung talent af.
    Kamil Grabara - Godt køb
    Davit Khocholava - Godt køb, har haft sine udsving, men overordnet er jeg godt tilfreds
    Kevin Diks - Okay køb. Startede kanon stærkt, men har så i en lang periode blevet brugt på en forkert plads. Bliver lidt for ofte misbrugt
    Luther Singh - Fejl køb.
    Ísak Bergmann Jóhannesson - Okay køb. Nok for dyrt, men trods alt vist noget potentiale
    Andri Fannar Baldursson (leje) - Fejl køb. Skulle hellere have stole på en af vores egne talenter.
    Ruben Gabrielsen (leje) - Fejl - Fejl køb. Havde allerede en græker og unge spiller der kunne fylde ind

    Vinter 2022
    Paul Mukairu - Fejl køb. Defensivt okay, men intet slutprodukt offensivt. Vil have været bedre at stole mere på Bøving.
    Akinkunmi Amoo - Fejl køb. Aldrig vist noget.
    Mamoudou Karamoko - Fejl køb. Vi skulle have beholdt Højlund.
    Babacar - Fejl køb. Mangler vel en personligheds analyse på ham.
    Nicolai Jørgensen - Okay køb. Set i lyset af at det kun er et halv års leje/kontrakt synes jeg det var fint at prøve ham af.
    Denis Vavro (leje) - God leje. Var afgørende for at få mesterskabet hjem
    Viktor Claesson (leje) - God leje. Vist potentiale og vi fik vist ham København, så han blev i FCK.

    Sommer 2022
    Viktor Claesson - Godt køb. Klasse spiller der allerede har vist sig afgørende.
    Denis Vavro - Okay køb. Han skal nok finde hans niveau igen, men vi betale nok for meget for ham.
    Mohamed Daramy (leje) - Okay leje. Vi kan åbenbart ikke finde hans kompetencer 1-1 via scouting, men for dyr leje.
    Mathew Ryan - Godt købt. Afgørende for at komme i CL.
    Christian Sørensen - uden for bedømmelse
    Andreas Cornelius - uden for bedømmelse

    Tror at PC lærte meget af Januar vinduet og hvad det er for nogle spillere der skal til FCK og det hænger han lidt på i dette vindue, hvor vi mangler en backup 9'er og en backup 6'er, men mulighederne for den rette kvalitet har måske ikke været der, så i stedet for at købe/leje noget semi kvalitet, så valgte han ikke at gøre noget.

    Jeg tror der er brug for at styrke den sportslige ledelse. En Johan Lange type som mere kan kigge på det sportslige strategi på tværs af talent og 1. holdet. Nok en kasket som PC pt. har.

    Er bestemt ikke tilfreds med PC, men tror hellere ikke det hjælper både at fyre Thorup og PC.

    I min bog skal man pt. gøre 2 ting:
    - Fyre Thorup. Der er brug for ny træner som kan få mere ud af de spillere vi har.
    - Ændre den sportslige ledelse, hvor man fratager nogle af PC's opgaver og enten giver til Sune som har vist fantastisk arbejde med Talent eller henter en udefra.
    - Torben

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Skal PC fyres?

    Hvis man undrer sig over hvorfor dele af S12 ser fraktionen før klubben, fans før klubben, så har man svaret i denne tråd. Jeg anfægter ikke jeres fck tilhørsforbehold, men jeg anfægter hvor vigtig en fraktion bør være.

    Nå, lad os få tråden tilbage på sporet. Ja PC skal væk, gerne før jess.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    For fuldstændighedens skyld, hvor ville du placere Babacar?
    Hvordan kunne jeg dog glemme Babacar?! Indlægget er opdateret… du kan jo prøve at se, om du kan gætte, hvordan jeg har vurderet ham :)

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Skal PC fyres?

    Viktor Claesson har ikke været lejet. Det var først et køb på en korttidskontrakt, som var mulig, da han havde ophævet sin aftale med den russiske klub. Derefter blev kontrakten forlænget med fire år.
    Øvre C'er

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hvordan kunne jeg dog glemme Babacar?! Indlægget er opdateret… du kan jo prøve at se, om du kan gætte, hvordan jeg har vurderet ham :)
    Jeg havde nok set den ... ��
    Goldbæks Højrefod

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    . Ja PC skal væk, gerne før jess.

    helt enig

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men med en masse likes må der jeg jo ligge noget bag…

    Jeg bliver da også lidt nysgerrig over det kryptiske (og lidt SoMe-simple) indlæg?

    Zan
    Skulle nok ikke have svaret på Per Wind forslaget på den måde, da det slet ikke er trådens emne. Men følelserne sidder lidt uden på tøjet for tiden, med tanke på hvad der sker i klubben. Men for lige at svare hurtigt, uden at gå alt for meget ind i det. Fyringen af Per Wind var 100% i orden, og om noget skete det alt for sent. Måden han blev fyret på var slet ikke gennemtænkt, og kunne/burde være klaret på anden måde. Manden var håbløs til sit job, og det er ikke mit job at fortælle om hvad han gjorde af ting. Men jeg ved med sikkerhed, at mange er ganske tilfredse med at han ikke er der mere. Jeg har selv kun personligt været vidne til det fra min tid i fanklubben, hvor hans opførsel til tider var chokerende. Jeg vil ikke komme ind på direkte episoder, da de ikke har mig som hovedperson. Men gå evt. en tur ned på fanklubbens kontor, og fortæl om din kærlighed til manden, læn dig herefter tilbage og nyd dit nye vindblæste look du vil få over et modsvar. Det samme ved jeg gælder flere fra selve klubben. Og bare lige for en sikkerheds skyld, nej Per var bestemt ikke på nedre c forleden fordi han savner klubben. Håber det var svar nok.

    Tilbage til trådens emne. Skal PC fyres? Måske, men jeg er meget nervøs for hvem de vil have der skal tage over. Det ville være synd at sige, at Kvist har ramt bullseye, og det virker som om, at skal der findes en ny sportsdirektør, så er det Kvist som bliver sat til at finde ham. Jeg ved ikke hvad der er rigtigt at gøre.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Skal PC fyres?

    Jeg er godt nok træt af, at PC valgte Daramy over Vallys…

    Jeg mener også at Corner og Claesson er meget letkøbte og enhver sportsdirektør i klubben kunne afslutte disse handler, så hvad er der af gode køb som PC har foretaget sig ud over Mathew Ryan?

    PC Raus!!

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Skal PC fyres?

    Mathew Ryan som vi aldrig nogensinde var kommet i nærheden af, hvis ikke det var fordi Australiens landsholds tidligere fysiske træner tilfældigvis lige var havnet hos os? o.0
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden74 Se meddelelser
    Jeg er godt nok træt af, at PC valgte Daramy over Vallys…

    Jeg mener også at Corner og Claesson er meget letkøbte og enhver sportsdirektør i klubben kunne afslutte disse handler, så hvad er der af gode køb som PC har foretaget sig ud over Mathew Ryan?

    PC Raus!!
    Ahh tror de fleste vil fortsat ville vælge Daramy. Problemet er jo at drengen har mistet 80 % af hans form. Jeg troede ikke det stod så slemt til. Jeg havde forventet at se en Daramy performe på 60/70 % kontra da han forlod os.

    Problemet er vel også at PC på 1 år ikke lykkedes med at finde Daramys afløser. PC kan kalde det hvad han vil, men det er fandeme en falliterklæring at den mission ikke lykkedes.

    Men ja PC RAUS støtter jeg fortsat, selvom det ikke sker. Han skal desværre lige formøble 50 mill mere i de de kommende transfer vinduer inden bestyrelsen ser lyset tror jeg.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Skal PC fyres?

    Jeg tror stadig på Thorup.. Men har ingen tiltro til PC, hans indkøb har været lort.
    Aldrig er så mange Pape Dioufs blevet købt.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Skal PC fyres?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Skulle nok ikke have svaret på Per Wind forslaget på den måde, da det slet ikke er trådens emne. Men følelserne sidder lidt uden på tøjet for tiden, med tanke på hvad der sker i klubben. Men for lige at svare hurtigt, uden at gå alt for meget ind i det. Fyringen af Per Wind var 100% i orden, og om noget skete det alt for sent. Måden han blev fyret på var slet ikke gennemtænkt, og kunne/burde være klaret på anden måde. Manden var håbløs til sit job, og det er ikke mit job at fortælle om hvad han gjorde af ting. Men jeg ved med sikkerhed, at mange er ganske tilfredse med at han ikke er der mere. Jeg har selv kun personligt været vidne til det fra min tid i fanklubben, hvor hans opførsel til tider var chokerende. Jeg vil ikke komme ind på direkte episoder, da de ikke har mig som hovedperson. Men gå evt. en tur ned på fanklubbens kontor, og fortæl om din kærlighed til manden, læn dig herefter tilbage og nyd dit nye vindblæste look du vil få over et modsvar. Det samme ved jeg gælder flere fra selve klubben. Og bare lige for en sikkerheds skyld, nej Per var bestemt ikke på nedre c forleden fordi han savner klubben. Håber det var svar nok.
    bare nysgerrig... Hvorfor var han så på nedre c mod silkeborg?
    Europapokal

  24. #30
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Skal PC fyres?

    Hvis man vælger at fyrer PC, kunne det måske være interessant at kigge mod Farum og deres sportsdirektør Jan Laursen.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Ace in forum De korte linier
    Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 09.10.20, 14:57
  2. Skal Ståle Solbakken fyres?
    By Casper the ghost in forum De korte linier
    Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 20.09.09, 09:28
  3. skal backe fyres nu?
    By faxepikhår in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 02.12.03, 14:19
  4. Skal Backe fyres?
    By Bill Ward in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 02.06.03, 11:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •