Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    12 14.81%
  • Uafgjort

    8 9.88%
  • Sevilla vinder

    61 75.31%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Anden spillerunde i denne sæsons Champions League gruppespil byder på første hjemmekamp i turneringen, når spanske Sevilla besøger Parken.
    Med en sejr kan FCK stille sig i en yderst favorabel position ift. videre avancement til europæisk forår, mens et nederlag med al sandsynlighed kommer til at besegle klubbens europæiske skæbne for resten af sæsonen. Altså er dette den måske vigtigste kamp i CL-gruppespillet for Løvernes vedkommende.

    Derudover byder kampen med al sandsynlighed på et gensyn med Kasper Dolberg, der scorede mod FCK for Ajax i 2-1 sejren over hollænderne i marts 2017. Og så et gensyn med vores alle sammens Kaptajn København, der for første gang i seks år kommer hjem på et kort visit.

    Kampen er FCKs 13. kamp mod en spansk modstander. De foregående 12 kampe er endt med 4 uafgjorte (4 x 1-1 mod hhv. Real Betis, RCD Mallorca, Valencia og FC Barcelona) og 8 nederlag (3 x mod Atletico Madrid, 2 x mod Real Madrid, 1 x mod hhv. Real Betis, RCD Mallorca og FC Barcelona).

    FCK må undvære de to skadede spillere Kamil Grabara og Akinkunmi Amoo, ligesom Andreas Cornelius er tvivlsom. Spanierne må undvære midterforsvareren Marcão og kantspilleren Tecatito.

    Kampens dommer er ikke offentliggjort endnu.

    Har man ikke billet til kampen, vises kampen på 3+ med optakt fra kl. 19:30.

    Kampen spilles forresten på 12-årsdagen for FCKs 1-0 sejr i Parken over Rubin Kazan i samme turnering. Lad os håbe på et lignende udfald onsdag.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Nok vores største chance for at få point i denne pulje
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med en sejr kan FCK stille sig i en yderst favorabel position ift. videre avancement til europæisk forår...
    Yderst favorabel ligefrem? Det er meget sjældent, at tre point er nok til tredjepladsen, og selv hvis det er, kræver det formentlig bedre indbyrdes resultater mod Sevilla eller bedre generel målscore end Sevilla, hvilket ikke virker særligt sandsynligt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 8 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    det her er kampen hvor det vender og ALT bliver godt....

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Hvis Cornelius er ude er vi fucked.

    Karamoko er virkelig ikke særligt god, og bør ikke regnes som en bejler til den plads. Han har slet ikke niveauet. End of story.

    Efter salget af Biel er der vel så kun Daramy tilbage som potentiel afløser. Medmindre Claesson kan lægge sig i den rolle, for at få lidt fysik.

    Kæft hvor er vi skrøbelige egentlig. PC har godt nok ikke forvaltet det transfervindue særlig godt. Jeeeez!

    Zan


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Jeg håber, vi stiller med et halvt eller helt reservehold i CL til vi begynder at vinde kampe i Superligaen igen. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at de fleste af vores spillere ikke kan sætte sig op til andet end de store kampe, så indtil det sker må de nøjes med Superliga.


  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2022
    Indlæg
    3

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Jeg håber, vi stiller med et halvt eller helt reservehold i CL til vi begynder at vinde kampe i Superligaen igen. Det kan simpelthen ikke være rigtigt, at de fleste af vores spillere ikke kan sætte sig op til andet end de store kampe, så indtil det sker må de nøjes med Superliga.
    Befriende at se denne kommentar. Det må sgu være som reglerne derhjemme i det lille hjem, du kan sgu ikke få dessert hvis ikke du har spist dine grøntsager :D

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Kampens dommer er blevet offentliggjort. Det bliver bosniske Irfan Peljto, som skal passe fløjten i Parken på onsdag.
    Peljto har aldrig dømt en kamp med nogen af de to hold før, men det er tredje gang, han dømmer en seniorkamp med et dansk hold. I 2018 dømte han FCMs hjemmekamp i EL-kvalen mod walisiske TNS, og i februar passede han fløjten, da Randers fik besøg af Leicester i knock-out play-off runden i ECL. Kampen i Parken bliver dermed hans tredje kamp på dansk grund.
    Derudover var han dommer i U21 landsholdets første gruppekamp ved EM i 2021, hvor Danmark besejrede Frankrig med 1-0. Her sad Daramy på bænken i opgøret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Leverkusen - Atlético Madrid 2-0
    Bayern - Barcelona 2-0

    Jeg ser en tendens når spanske rejser nordpå i denne CL runde og med mit håb om JT fyres hurtigst muligt, så skal et mirakel nok redde hans røv i aften.

    Ryan skal stå en af sine brandkampe, Boile skal starte inde og sørge for vi kan holde på bolden i mere end 10 sekunder ad gangen, Falk skal finde sit europæiske humør frem og Corner skal være klar. Derudover så tror jeg at CS får sin første start og at vi ikke har en plan B.

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Corner ude.

    Jamen, det er jo super.

    Karamoko er (i mine øjne) simpelthen ikke en mulighed. Han er ganske enkelt for dårlig.

    Er der andre konstellationer end Daramy eller Claesson? Orri er der vel heller ikke rigtig nogen der tror på (i forbindelse med denne kamp, vel at mærke).

    Zan

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Corner ude.

    Jamen, det er jo super.

    Karamoko er (i mine øjne) simpelthen ikke en mulighed. Han er ganske enkelt for dårlig.

    Er der andre konstellationer end Daramy eller Claesson? Orri er der vel heller ikke rigtig nogen der tror på (i forbindelse med denne kamp, vel at mærke).

    Zan
    Med Corner ude er det jo godt vi har den brede trup som PC snakker om... Fnis.

    Hvis jeg var Thorup så kastede jeg Ori ind, Han kan ligeså godt få noget hår på brystet nu. Det kan alligevel ikke blive værre når alternativet er Karamoko. Tror dog han spiller den sikkert med Claesson på toppen og Daramy samt Hakon på kanterne-
    Sidst redigeret af Req : 14.09.22 kl. 09:05

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Corner ude.

    Jamen, det er jo super.

    Karamoko er (i mine øjne) simpelthen ikke en mulighed. Han er ganske enkelt for dårlig.

    Er der andre konstellationer end Daramy eller Claesson? Orri er der vel heller ikke rigtig nogen der tror på (i forbindelse med denne kamp, vel at mærke).

    Zan
    Hvis man ikke bruger Karamoko (enig i, at han er for dårlig), så vil jeg gætte på en opstilling som hedder

    Ryan
    Diks, Vavro, Boile, VK
    Zeca
    Haraldsson, Lerager, Falk, Daramy
    Claesson

    Alternativt kan Daramy måske spille angriber. Måske går man med livrem og seler og spiller med Christian Sørensen på venstrekant.
    Man kan selvfølgelig også skifte system til 5 i bagkæden, hive Babacar frem eller noget helt tredje.

    Orri ved jeg ikke rigtig, hvad man gør med i dag. Han må næsten være oplagt til seniortruppen, men samtidig vil man nok meget gerne spille ham i Youth League i eftermiddag.

    Det er egentlig ikke fordi, at man glæder sig sindssyg meget til selve kampen. Men det bliver da fedt med et gensyn med Delaney. Lad os give ham det fedeste gensyn, så han bare ikke kan holde sig fra KBH til sommer (eller vinter, hvis han ikke kan vente så længe :) )


    Edit:
    Jeg følger åbenbart slet ikke med. Orri er ikke udtaget til Youth League og er derfor i betragtning til i aften.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Alternativt kan Daramy måske spille angriber. Måske går man med livrem og seler og spiller med Christian Sørensen på venstrekant.
    Man kan selvfølgelig også skifte system til 5 i bagkæden, hive Babacar frem eller noget helt tredje.
    Babacar er ikke udtaget. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Babacar er ikke udtaget. :-)
    Hehe. Der kan man se, hvor hyped jeg er for kampen..... :)

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Derudover så tror jeg at CS får sin første start og at vi ikke har en plan B.
    Det er lige før at jeg tror de ikke har en plan A... Planen er vel, at de skal kunne holde mere på bolden - argumentet for at modstanderen ikke kan score, hvis vi har bolden og at det kræver at have bolden, hvis man selv vil score ;-)

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 16.08.22, 17:53
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •