Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
81. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    12 14.81%
  • Uafgjort

    8 9.88%
  • Sevilla vinder

    61 75.31%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 70

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

  1. #46
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg havde desværre ikke mulighed for at se kampen, så er der nogen der vil uddybe hvad Stamenic gjorde af positive ting? - Rydder han godt op, har blik for spillet, gode førsteberøringer, gode løb..? - Er han vores Zeca-backup eller mere en 8’er?
    Hvis man sammenligner med hans præstation mod OB, så var han verdensklasse. Men det er forhåbentligt ikke målestokken... for mig at se er han bare en totalt ordinær boldflytter.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Måske lidt tidligt at kalde Stamenic en kommende verdensstjerne - men hold nu op hvor er jeg fan af når der er tillid til vores egne talenter, og han var klart i top 3 over vores bedste spillere i går, i øvrigt sammen med VK - den anden af vores egne talenter i start 11'eren.

    Af samme årsag synes jeg at Jelert bare snart skal overtage den plads fra Diks. Diks er gang på gang en af vores svageste spillere, og så mener jeg ligeså godt at vi kan udvikle på Jelert som skal have noget tillid - fuldstændig ligesom VK fik det.

    Vores egne talenter er tydeligvis vejen frem, når vi kigger på hvem vores bedste spillere er gang på gang, og i øvrigt også når vi kigger på Youth CL.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Af samme årsag synes jeg at Jelert bare snart skal overtage den plads fra Diks. Diks er gang på gang en af vores svageste spillere, og så mener jeg ligeså godt at vi kan udvikle på Jelert som skal have noget tillid - fuldstændig ligesom VK fik det.
    Diks er sgu ved at udvikle sig til en sørgelig historie efterhånden. Ikke nok med hans tekniske niveau er blevet ekstremt dårligt, men også hans attitude på banen. Jeg holdte øje med ham da jeg var inde og se kampen Live i går. Han er simpelthen så usikker og var roden til flere kontra imod os i går, som var komplet unødvendige.

    Først Ankersen og nu Diks over en længere periode. Tænk at falde så meget i niveau fra da han først kom til klubben og så nu. Hmmm

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Sammenligning af data:

    Average, FCK home (under Ståle)*:
    - xG: 1,46
    - xGC: 1,63
    - Skud/skud på mål: 12,3/3,5
    - Modstander skud/skud på mål: 16,8/5,8
    - Possession: 42,4/57,6
    - Afleveringsnøjagtighed - FCK: 360/431 - 83,5%
    - Afleveringsnøjagtighed - Modstander: 471/556 - 84,7%
    *) inkl. en kamp med forlænget spilletid

    FCK vs. Sevilla:
    - xG: 0,68
    - xGC: 0,56
    - Skud/skud på mål: 7/2
    - Modstander skud/skud på mål: 12/2
    - Possession: 39,5/60,5
    - Afleveringsnøjagtighed - FCK: 284/353 - 80,5%
    - Afleveringsnøjagtighed - Sevilla: 508/582 - 87,3%
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af HToudahl Se meddelelser
    tror altså det var vores spiller som der var VAR på. og ikke deres
    58' Viktor Claesson, sparker en af deres ned, får gult men bliver checket for Rødt.
    Ja, det var den, tak. Den lugter også lidt. Hvis Isco var gået ned med det samme, så var den måske også blevet dømt.

    TS

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Jeg har endnu ikke set noget fra Stamenic, der har overbevist mig om, at han har potentiale til at være FCK-spiller, men han må hellere end gerne overraske.

    Når det gælder Jelert, er jeg imidlertid enig i, at han bør få flere chancer. Diks er faldet voldsomt i niveau siden sidste efterår: Vi ser ikke længere hans kraftfulde raids frem i banen, afleveringerne er elendige, og han kommer ikke til chancer eller oplæg (med adresse). Jeg håbede, at han ville genfinde sit høje niveau, når han igen fik lov til at spille fast som højreback, men indtil videre er det ikke sket.

    Efter i går må det også være slut med at bruge Claesson helt i front - det er spild af god fodboldspiller. Hvis Corner er ude, må Orri få chancen. Jeg går ud fra, at en del af tanketorsken med at sende Højlund videre var at gøre plads til Orri. Det er muligvis en postgang for tidligt at bringe ham, men PC lærer nøgen Thorup at Spinde.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    271

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sammenligning af data:

    Average, FCK home (under Ståle)*:
    - xG: 1,46
    - xGC: 1,63
    - Skud/skud på mål: 12,3/3,5
    - Modstander skud/skud på mål: 16,8/5,8
    - Possession: 42,4/57,6
    - Afleveringsnøjagtighed - FCK: 360/431 - 83,5%
    - Afleveringsnøjagtighed - Modstander: 471/556 - 84,7%
    *) inkl. en kamp med forlænget spilletid

    FCK vs. Sevilla:
    - xG: 0,68
    - xGC: 0,56
    - Skud/skud på mål: 7/2
    - Modstander skud/skud på mål: 12/2
    - Possession: 39,5/60,5
    - Afleveringsnøjagtighed - FCK: 284/353 - 80,5%
    - Afleveringsnøjagtighed - Sevilla: 508/582 - 87,3%
    Hej Kiwi. Jeg sætter pris på din statistik, men det kunne være fedt med en graf med Ståles min / median / average / max, så man kunne se, hvor Thorup placerer sig i de enkelte kampe.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Diks er sgu ved at udvikle sig til en sørgelig historie efterhånden. Ikke nok med hans tekniske niveau er blevet ekstremt dårligt, men også hans attitude på banen. Jeg holdte øje med ham da jeg var inde og se kampen Live i går. Han er simpelthen så usikker og var roden til flere kontra imod os i går, som var komplet unødvendige.

    Først Ankersen og nu Diks over en længere periode. Tænk at falde så meget i niveau fra da han først kom til klubben og så nu. Hmmm
    Jeg har haft et horn i siden på ham over en længere periode og har nærmest ønsket at Ankersen fik pladsen (ja - det siger en del). Han satser for meget og har en forfærdelig attitude, i år skændes han med flere spillere og især Zeca. Men ja, talenterne gør det godt

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Vel en sjælden ros til Thorup. Normalt bliver vi udmanøvrerede taktisk - i dag ændrer vi for en sjælden gangs skyld kampens karakter via taktiske justeringer.

    Ikke prangende men ret skal jo være ret =)

    Havde Corner været med tror jeg sgu på at vi havde nappet alle tre
    Tjah, jeg synes, Thorup skifter for sent ud. Daramy skulle have været ude inden pausen eller i pausen. Claesson på venstre og ind med Orri på toppen. Det virker ikke som om vi går efter sejren, hvilket ærgrer mig. Det er by far den letteste kamp i gruppen og vi kunne med tre point, have nået et langt stykke ift målsætningen om Europa efter jul.
    Thorup fik nærmest talt præstationen op til noget nær fantastisk mod et top top hold i Europa. Der er jeg slet ikke. Vi spiller en defensiv ok kamp, men offensivt har vi intet at skyde med. På hjemmebane, i den fineste turnering mod et hold, vi reelt godt kunne slå, hvis vi eller ville gå efter det.
    Min holdning til træneren har ikke ændret sig efter kampen i går.


  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Tjah, jeg synes, Thorup skifter for sent ud. Daramy skulle have været ude inden pausen eller i pausen. Claesson på venstre og ind med Orri på toppen. Det virker ikke som om vi går efter sejren, hvilket ærgrer mig. Det er by far den letteste kamp i gruppen og vi kunne med tre point, have nået et langt stykke ift målsætningen om Europa efter jul.
    Thorup fik nærmest talt præstationen op til noget nær fantastisk mod et top top hold i Europa. Der er jeg slet ikke. Vi spiller en defensiv ok kamp, men offensivt har vi intet at skyde med. På hjemmebane, i den fineste turnering mod et hold, vi reelt godt kunne slå, hvis vi eller ville gå efter det.
    Min holdning til træneren har ikke ændret sig efter kampen i går.
    Meget enig. Vi møder et hold i dyb krise, men bliver sjældent farlige eller kontrollerende. Vores eneste fokus virkede på at komme igennem kampen helskindet, og med et ultimativt fokus på det "holdtaktiske" og det defensive. Claesson på toppen signalerer også fra start, at vi går ind til kampen med et meget defensivt udtryk. I 2. halveg er Sevilla endnu mere tandløse end os, og det virker som to sårede hold, der hverken har fysikken eller teknikken til at sætte sig igennem. For den neutrale tilskuer må det have været en forfærdelig kedelig kamp at se.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Synes generelt folk er hårde. Sevilla er måske nok i krise. Men det er vi også. Og de stiller altså op med spillere, der er bedre på *alle* positioner. Det var en flot kamp fra vores side.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Vi havde de muligheder (eller måske snarere optakter til muligheder), som man kunne forvente, også givet vores skadessituation og generelle forfatning. Især kunne man have ønsket sig, at VK34 havde afsluttet bedre på sin relative pæne chance. Nu må fokus være på, at vi opper os i Superligaen, for der venter helt sikkert 0 point i de næste to CL kampe.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har haft et horn i siden på ham over en længere periode og har nærmest ønsket at Ankersen fik pladsen (ja - det siger en del). Han satser for meget og har en forfærdelig attitude, i år skændes han med flere spillere og især Zeca. Men ja, talenterne gør det godt
    Det er lidt hårdt overfor Diks, men jeg er heller ikke langt fra at være med på.samme gallej. Jeg havde håbet på at flere kampe havde forbedredt hans spil noget mere. Jeg synes dog der er fremgang, omend for lidt. Med til historien om Diks er dog også at pladsen foran ham sejler og han har ikke kun sløje makkere i hobetal, men heller ingen kontinuitet eller mulighed for at opbygge relationer. Dét trækker selvfølgelig ned på hans præstationer, at der ikke er nogen automatismer han kan læne sig op ad.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    Meget enig. Vi møder et hold i dyb krise, men bliver sjældent farlige eller kontrollerende. Vores eneste fokus virkede på at komme igennem kampen helskindet, og med et ultimativt fokus på det "holdtaktiske" og det defensive.
    Det er der næppe nogen tvivl om. Ovenpå kampene i Farum, Odense og delvist i Dortmund, så var det helt store fokus i går nok, at vi først og fremmest skulle ligne et hold. Og det slap vi vel rimeligt godt fra mht defensiven og organisationen

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    Claesson på toppen signalerer også fra start, at vi går ind til kampen med et meget defensivt udtryk.
    Tror mere at det signalerer, at der absolut ingen alternativer var. Havde vi haft en brugbar angriber til rådighed (der er Orri slet ikke mht CL), så havde denne formentlig også spillet.

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    I 2. halveg er Sevilla endnu mere tandløse end os, og det virker som to sårede hold, der hverken har fysikken eller teknikken til at sætte sig igennem. For den neutrale tilskuer må det have været en forfærdelig kedelig kamp at se.
    Ja kampen har næppe været vældig ophidsende for en neutral tilskuer. Med 15-20 min tilbage så begge hold ud til at være rimelig tilfredse med 0-0

    Ikke et drømmeresultat som gør en 3. plads meget svær nu. Men det var vigtigt at vi lignede et hold og at vi kom på tavlen med point for selvtillidens skyld. Udover Diks som viste lidt attitude et par gange, så virkede holdet i går til at have samme agenda og til at støtte hinanden i stedet for at pege fingre. Det var godt at se og helt sikkert vejen frem, hvis vi skal ud af denne negative spiral. Jeg er så mere spændt på, hvordan harmonien ser ud i omklædning og på træningsbane. Der må være et par store egoer i Boile og Lerager (for ikke at nævne Ankersen), som må være voldsomt skuffede over at starte ude. Måske de er spist af med, at de skal starte søndag, da den kamp egentlig er vigtigere.

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Sevilla F.C. (14/09-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Synes generelt folk er hårde. Sevilla er måske nok i krise. Men det er vi også. Og de stiller altså op med spillere, der er bedre på *alle* positioner. Det var en flot kamp fra vores side.
    Enig. Det var en rigtig fornuftig kamp, som vi med lidt held og dygtighed kan vinde. Og som du nævner, så er Sevilla måske i krise, men navnemæssigt et rigtig godt hold. Isco er en utrolig spiller, Delaney er vores hedeste drøm, og de skifter Dolberg ind, som nærmest er vores drømmeangriber. Læg dertil Lamela, Rakitic, Telles osv

    Ud fra vores situation pt spillemæssigt og trupmæssigt, så er det ret godt gået med et fortjent point

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 56
    Sidste Meddelelse: 16.08.22, 17:53
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •