Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    67 74.44%
  • Uafgjort

    8 8.89%
  • FCK vinder

    15 16.67%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 121

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2020
    Indlæg
    33

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    KiB siger at han er yderst tvivlsom. Zeca skulle dog være klar.

    Om ikke andet, så har vi jo en fin back up med Karamoko.
    Tak for svar! men, hvem er KiB :-/ (Er den nogen man burde vide til?)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jyden74 Se meddelelser
    Tak for svar! men, hvem er KiB :-/ (Er den nogen man burde vide til?)
    Gætter på Kvart i Bold.

    - a.nyholm
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    godt gættet anyholm :-)

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Både Corner og Falk er ude..

    Der røg alle chancer for en sejr :(

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Både Corner og Falk er ude..

    Der røg alle chancer for en sejr :(
    Jeg tror det bliver en hård Søndag.

    Jeg er allerede rimelig afklaret med kampscenariet og hvad resultatet bliver. Jeg kan ikke engang glæde mig til kampen.

    Det er nok mere efterspillet omkring JT der bliver interessant at følge.

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Både Corner og Falk er ude..

    Der røg alle chancer for en sejr :(

    Ja og nu muligheder for at få en gedigen røvfuld. :-(
    Spørgsmålet er om det her er en af de kampe jeg ikke vil se live og bare afvente resultatet. !!
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    PC har jo forklaret, at alt kører efter planen. Mener, at han omkring Corner udtalte, at: "Så kan man altid diskutere, om afstanden til nr. 2 er for stor." Tror kun, at det er PC, der mener, at der er noget at diskutere.

    Det er for øvrigt fremragende, hvis det er korrekt, at PC's mange fejlkøb blokerede for at tilføre helt nødvendige backupspillere - budgettet står åbenbart skrevet i sten trods tilførslen af CL-millioner. Det bliver en lang, dyr og nødvendig oprydning, når vi en dag får en ny og forhåbentligvis kompetent sportsdirektør.

    Jeg forestiller mig, at ansættelsessamtalen lød noget i retning af:

    Bestyrelsen: - Ståle lavede mange dyre fejlkøb i slutningen af sin periode.
    PC: - Hold my beer.
    Sidst redigeret af dam78 : 17.09.22 kl. 16:12


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Hvis FCM spiller som mod Lazio, så river de os endnu et nyt røvhul!

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvis FCM spiller som mod Lazio, så river de os endnu et nyt røvhul!
    Jojo, men hvis vi spiller som mod Sevilla, får du en lang, kedelig 0-0-kamp!

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af dam78 Se meddelelser
    Jojo, men hvis vi spiller som mod Sevilla, får du en lang, kedelig 0-0-kamp!
    Det må man så håbe på vi gør... Vi spiller næppe opfindsomt og offensivt, hehe

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    I hele min levetid (31år), har jeg aldrig været så lidt nervøs før vores kampe som jeg har været denne her sæson. Efter vores tredje nederlag i suppen har jeg været sådan lidt bleh. Måske fordi man i baghovedet tænker at et fuck up er et skridt tættere på en Cluejess fyring som man håber på. Nøj hvor er jeg træt af den kedelige mand, som slet ikke hører til i skandinaviens største klub.

    Og hvordan kan man ikke have en god back up til Corner?? Eller Falk for den sags skyld? Burde vi ikke, en klub som FC KØBENHAVN, have en fucking bred og stærk trup med alle de penge vi har?? Hvordan kan både fcm og bøf have bredere trupper en os??? PC er en joke og skal koncentrere sig om at blive hos bageren og købe de skide tebirkes!

    Men uden Falk og Corner så er en 0-0 og røvsyg fodbold det maksimale vi kan få i Herning. Hold nu kæft en sørgelig tid at være fck fan i, og det er endda selvom man er i CL, det fandme imponerende af PC og Jess, tak for lort..
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Det fede ved denne her kamp er at man kun kan blive positivt overrasket :-) Alle forventer vist det værste…

    Det værste ved den her kamp er næsten en kedelig 0-0’er eller smal sejr, hvilket nok giver ledelsen fornyet tro på setuppet og endnu længere livline…

    Se hvad der er sket for “produktet” - ingen ser frem mod kampen med forventnings spænding. Vanvittigt der ikke er handlet på det før… selv en overbevisende 5-0 sejr får os dårligt til at føle vi er på rette spor efter det swinggame, der er præsteret indtil nu.

    Go kamp :-/

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Og hvordan kan man ikke have en god back up til Corner?? Eller Falk for den sags skyld? Burde vi ikke, en klub som FC KØBENHAVN, have en fucking bred og stærk trup med alle de penge vi har?? Hvordan kan både fcm og bøf have bredere trupper en os??? PC er en joke og skal koncentrere sig om at blive hos bageren og købe de skide tebirkes!
    Det skræmmende.

    Når jeg tænker 1 år tilbage. Mukairu, Babacar, Singh, Karamoko, Amoo og tildels Isak (Dog lidt potentiale). Disse spillere skulle have været en forstærkning frem mod at genvinde DM guldet, samt gøre en forskel i CL.

    Hvad er status anno 17. september 2022. Vi har solgt Biel og fået Corner tilbage og en backup spiller fra Viborg. Hvad bruges alle vores CL millioner på???.

    Fede tider :)

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det skræmmende.

    Når jeg tænker 1 år tilbage. Mukairu, Babacar, Singh, Karamoko, Amoo og tildels Isak (Dog lidt potentiale). Disse spillere skulle have været en forstærkning frem mod at genvinde DM guldet, samt gøre en forskel i CL.

    Hvad er status anno 17. september 2022. Vi har solgt Biel og fået Corner tilbage og en backup spiller fra Viborg. Hvad bruges alle vores CL millioner på???.

    Fede tider :)
    De bruges til at dække underskudet næste år, hvor vi ikke skal spille europæisk gruppespil :/

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Jeg forventer da, at jeg får udbetalt udbytte på min aktie til foråret. Og mon ikke de store investorer regner med det samme?

    Fra at være en styrke, at man havde andre indtægter, end fra fodbold, er det i dag måske en svaghed. Parken-aktien er mere en ejendoms og vandlandsaktie, end en fodboldsaktie.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 05.08.22, 19:56
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •