Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
90. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    67 74.44%
  • Uafgjort

    8 8.89%
  • FCK vinder

    15 16.67%
Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 121

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Den var tung at stå op på den her.. For første gang i jeg ved ikke hvor lang tid, vælger vi bilen i dag i håbet om at nå hjem inden midnat, og så kommer jeg hjem til at fanklubbens busser er blevet angrebet. Føj hvor jeg hader det afskum. Føj! Og så er Thorup pg PC stadig ansat, det gør det ikke bedre

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ det skal vi vel ikke, fordi selvom BIF måske har de værste, så er en del af vores ikke ligefrem englebasser. Jeg går f.eks. ikke ud fra, at det var BIF'erne som besvarede fyrværkeriangrebet fra vores eget afsnit i Dortmund.
    Nåh ja, hvis man på ingen måde vil differentiere i ballade, så go ahead.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Skulle vi ikke snart droppe at tale om klubber i flertal?

    Det er altså Vestegnens præmietosser der igen og igen har vist sig fra deres mest charmerede side på det seneste.
    De er seriøst helt på månen jo. Jeg læser så her til morgen, at FCK’s busser ellers var under politi-eskorte og at rastepladsen var spærret af af politiet. Alligevel er der en Brombø-bus der får mast sig igennem afspærringen så idioterne kan få aflad for deres små pikkemænd. Altså det er jo horribelt at læse om. Der må sidde en buschauffør som er dybt involveret i tossernes eskapader, og han må da være verdens nemmeste at retsforfølge oven på det her.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Pilen peget sgu mere på PC end Thorup i går. Nuvel, vi har en af de mest talentfulde årgange nogensinde - men det er himmelråbende at det er vores talenter der gør forskellen konstant. Stamenic kommer pludselig ind fra højre, og spiller helt vanvittig flot. Jelert kommer ind i 70' minut og overstråler fuldstændig Diks. Haraldsson bliver nødt til at starte sm 9'er, og Ori bliver skiftet ind til sidst. Roony kommer også ind og skaber nogle gode chancer. Hverken Mukairu, Karamoko eller Babacar er i nærheden af vores talenters niveau - ej heller Amoo af hvad han har vist før skaden. Det er spillere til 50 mio. der bliver fuldstændig sat til vægs af 18-20 årige drenge.

    Massiv respekt til vores talentafdeling - lad det fortsætte langt ind i fremtiden. PC skal dog hjem til det berømte spejl, det er chokerende.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Pilen peget sgu mere på PC end Thorup i går. Nuvel, vi har en af de mest talentfulde årgange nogensinde - men det er himmelråbende at det er vores talenter der gør forskellen konstant. Stamenic kommer pludselig ind fra højre, og spiller helt vanvittig flot. Jelert kommer ind i 70' minut og overstråler fuldstændig Diks. Haraldsson bliver nødt til at starte sm 9'er, og Ori bliver skiftet ind til sidst. Roony kommer også ind og skaber nogle gode chancer. Hverken Mukairu, Karamoko eller Babacar er i nærheden af vores talenters niveau - ej heller Amoo af hvad han har vist før skaden. Det er spillere til 50 mio. der bliver fuldstændig sat til vægs af 18-20 årige drenge.

    Massiv respekt til vores talentafdeling - lad det fortsætte langt ind i fremtiden. PC skal dog hjem til det berømte spejl, det er chokerende.
    Jeg er enig i den del af kritikken af PC, der går på hans indkøb. Det har været decideret elendigt. Jeg kan dog læse mig til, at mange også synes han er elendig rent retorisk og som kommunikator i pressen. Den del er jeg meget uenig i. Jeg synes netop han fremstår stærk og lidt som modsætningen til Thorup, når han udtaler sig i pressen. Han finder sig ikke i noget pis og taler fint for sin/vores sag. At der udover de mange fejlkøb også har været nogle uheldige personale-sager, gør selvfølgelig ikke sagen bedre, men alt er trods alt ikke lort. Måske man i første omgang skulle kigge på at skaffe ham noget mere hjælp til scouting-delen, så vi bare engang imellem finder lidt guld til billige penge.

    Man kunne også overveje en model hvor vi både har en fodbolddirektør og en sportschef. Frank Arnesen er ledig pt, siger det bare..

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    5

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Frank Arnesen er syg..

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Nåh ja, hvis man på ingen måde vil differentiere i ballade, så go ahead.
    Nu var det jo bare et eksempel. Du mener vel seriøst ikke, at vi som klub kan sige os fri for at have et problem med visse fansegmenter?

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #113
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu var det jo bare et eksempel. Du mener vel seriøst ikke, at vi som klub kan sige os fri for at have et problem med visse fansegmenter?
    Selvfølgelig har vi det, og der er vel heller ikke nogen som påstår andet. Men det er vel også på sin plads at påpege, at BIF's hooligan-tosser pt er fuldstændig uden for pædagogisk rækkevidde, når de nu flere gange angriber vores fans til kampe/kampture, hvor de intet har at gøre. Det er så langt ude og heldigvis ikke noget man har læst vores egne tosser gør på samme måde.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #114
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Jeg kommer lige med en indskydelse. HSV of Fck fans har gennem de seneste mange år deltaget i alverdens aktiviteter omkring hinandens fodboldkampe, så sent som for 3 måneder siden da en HSV maskering angreb vagterne til guldfesten. Så at isolere det som et ‘brøndby’ problem at de dukker op til kampe de intet har at gøre ved er naivt. De tosser der følger fck er i ligeså høj grad skyldig i den eskalation vi ser i øjeblikket.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #115
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    De er seriøst helt på månen jo. Jeg læser så her til morgen, at FCK’s busser ellers var under politi-eskorte og at rastepladsen var spærret af af politiet. Alligevel er der en Brombø-bus der får mast sig igennem afspærringen så idioterne kan få aflad for deres små pikkemænd. Altså det er jo horribelt at læse om. Der må sidde en buschauffør som er dybt involveret i tossernes eskapader, og han må da være verdens nemmeste at retsforfølge oven på det her.
    Tjah, man må vel i alle fald høre hans historie. Det er ikke umuligt at han er blevet truet til at køre derind. - Hvilket også ville forklare at han har møvet sig forbi afspærringen. - Under alle omstændigheder, må han være let at opstøve for lovens lange arm.

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu var det jo bare et eksempel. Du mener vel seriøst ikke, at vi som klub kan sige os fri for at have et problem med visse fansegmenter?
    Hold nu op. De problemer vi har er jo ikke eskaleret i fuldstændig ekstrem grad som de er på Vestegnen. Nuvel, det giver vel sig selv at man ikke skal kaste med fyrværkeri, men det kommer i affekt, ikke som en eller anden vanvittig planlagt aktion.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Hold nu op. De problemer vi har er jo ikke eskaleret i fuldstændig ekstrem grad som de er på Vestegnen. Nuvel, det giver vel sig selv at man ikke skal kaste med fyrværkeri, men det kommer i affekt, ikke som en eller anden vanvittig planlagt aktion.
    Du har ret i, at vi vist ikke har set FCK-fans opsøge brøndbykampe for slåskampe. Så ja, deres udfordringer er da umiddelbart større end vores og de er (som du nævner) eskaleret.
    Men som Rossoneri nævner ovenover, så er det ikke mere end et par måneder siden, at vi havde FCK-fans i Parken til en guldfest som sloges med vagter. Så selvfølgelig har vi problemer, hvorfor vi ikke bare kan pege fingre af de andre og sige, at det kun er deres problem.

    Forøvrigt er det i min verden en kæmpe fejl at ignorere at "kaste fyrværkeri i affekt". Fyrværkeri skal slet ikke med ind på stadion (mon ikke det netop var en planlagt aktion?) og man er da helt skæv i hovedet, hvis man kaster med det uanset at man angribes først. Der skal ryddes helt op også for fyrværkeri, hærværk osv.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #118
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    De er seriøst helt på månen jo. Jeg læser så her til morgen, at FCK’s busser ellers var under politi-eskorte og at rastepladsen var spærret af af politiet. Alligevel er der en Brombø-bus der får mast sig igennem afspærringen så idioterne kan få aflad for deres små pikkemænd. Altså det er jo horribelt at læse om. Der må sidde en buschauffør som er dybt involveret i tossernes eskapader, og han må da være verdens nemmeste at retsforfølge oven på det her.
    Ekstra Bladet har her til morgen justeret på historien, så overfaldet omtales som et overfald og ikke som et "sammenstød". Ekstra Bladets oprindelige artikel byggede på et enkelt tweet med et videoklip. Tak for lort journos.

    Allerede da vi kom ud af stadion, var der en del aktivitet omkring vores SLO, og jeg går ud fra, at det allerede da var klart, at der var konkret risiko for, at vi ville blive overfaldet. Det er vist sådan noget de ved. Vi blev ganske rigtigt bedt om at køre ind på rastepladsen og samles (fire busser) for, at Brøndbys bus(ser) kunne køre forbi. Som jeg hørte det, havde de ligget bag vores busser i nogen tid, og politiet var opmærksom på situationen.

    Politiet spærrede ind- og udkørsel til rastepladsen med civile biler med blink på taget, men de havde vist ikke fantasi til at forestille sig, at alpha, eller hvad fanden de hedder, bare stoppede i nødsporet og angreb os fra motorvejen. Man kan derfor næppe sige, at røvhullerne "brød" en politispærring. Men ja, jeg håber da i den grad, at deres buschauffør får en bon og et klip for at stoppe i nødsporet.

    Vores SLO var godt træt af det hele, da han havde være i tæt kontakt med politiet fra kampslut til overfald og havde gjort alt for at undgå, at de kom tæt på os, men et par civile politibiler kunne ikke stille meget op, da vi blev angrebet. Bif hools var ekstremt aggressive, og hvis I ser på videoklippet, så tyrer en af deres sinker et romerlys på vinduet i fanbussen. Om det var i afmagt eller for at smadre vinduet, ved jeg ikke, men jeg kan lige forestille mig, hvad der var sket, hvis de havde fået smadret en rude og herefter bombarderet bussen med lys. Eller hvis bagdøren havde været åben.

    Ingen i fanbussen kom til skade eller var involveret i vold, og vores SLO var efterfølgende omsorgsfuld og forsøgte at støtte, det han kunne.


  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ekstra Bladet har her til morgen justeret på historien, så overfaldet omtales som et overfald og ikke som et "sammenstød". Ekstra Bladets oprindelige artikel byggede på et enkelt tweet med et videoklip. Tak for lort journos.

    Allerede da vi kom ud af stadion, var der en del aktivitet omkring vores SLO, og jeg går ud fra, at det allerede da var klart, at der var konkret risiko for, at vi ville blive overfaldet. Det er vist sådan noget de ved. Vi blev ganske rigtigt bedt om at køre ind på rastepladsen og samles (fire busser) for, at Brøndbys bus(ser) kunne køre forbi. Som jeg hørte det, havde de ligget bag vores busser i nogen tid, og politiet var opmærksom på situationen.

    Politiet spærrede ind- og udkørsel til rastepladsen med civile biler med blink på taget, men de havde vist ikke fantasi til at forestille sig, at alpha, eller hvad fanden de hedder, bare stoppede i nødsporet og angreb os fra motorvejen. Man kan derfor næppe sige, at røvhullerne "brød" en politispærring. Men ja, jeg håber da i den grad, at deres buschauffør får en bon og et klip for at stoppe i nødsporet.

    Vores SLO var godt træt af det hele, da han havde være i tæt kontakt med politiet fra kampslut til overfald og havde gjort alt for at undgå, at de kom tæt på os, men et par civile politibiler kunne ikke stille meget op, da vi blev angrebet. Bif hools var ekstremt aggressive, og hvis I ser på videoklippet, så tyrer en af deres sinker et romerlys på vinduet i fanbussen. Om det var i afmagt eller for at smadre vinduet, ved jeg ikke, men jeg kan lige forestille mig, hvad der var sket, hvis de havde fået smadret en rude og herefter bombarderet bussen med lys. Eller hvis bagdøren havde været åben.

    Ingen i fanbussen kom til skade eller var involveret i vold, og vores SLO var efterfølgende omsorgsfuld og forsøgte at støtte, det han kunne.
    Tak for beskrivelsen. Dbu må på banen med sportslige represalier der ikke er set før. Det her skal stoppes og det skal stoppes nu.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #120
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (18/09-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ekstra Bladet har her til morgen justeret på historien, så overfaldet omtales som et overfald og ikke som et "sammenstød". Ekstra Bladets oprindelige artikel byggede på et enkelt tweet med et videoklip. Tak for lort journos.

    Allerede da vi kom ud af stadion, var der en del aktivitet omkring vores SLO, og jeg går ud fra, at det allerede da var klart, at der var konkret risiko for, at vi ville blive overfaldet. Det er vist sådan noget de ved. Vi blev ganske rigtigt bedt om at køre ind på rastepladsen og samles (fire busser) for, at Brøndbys bus(ser) kunne køre forbi. Som jeg hørte det, havde de ligget bag vores busser i nogen tid, og politiet var opmærksom på situationen.

    Politiet spærrede ind- og udkørsel til rastepladsen med civile biler med blink på taget, men de havde vist ikke fantasi til at forestille sig, at alpha, eller hvad fanden de hedder, bare stoppede i nødsporet og angreb os fra motorvejen. Man kan derfor næppe sige, at røvhullerne "brød" en politispærring. Men ja, jeg håber da i den grad, at deres buschauffør får en bon og et klip for at stoppe i nødsporet.

    Vores SLO var godt træt af det hele, da han havde være i tæt kontakt med politiet fra kampslut til overfald og havde gjort alt for at undgå, at de kom tæt på os, men et par civile politibiler kunne ikke stille meget op, da vi blev angrebet. Bif hools var ekstremt aggressive, og hvis I ser på videoklippet, så tyrer en af deres sinker et romerlys på vinduet i fanbussen. Om det var i afmagt eller for at smadre vinduet, ved jeg ikke, men jeg kan lige forestille mig, hvad der var sket, hvis de havde fået smadret en rude og herefter bombarderet bussen med lys. Eller hvis bagdøren havde været åben.

    Ingen i fanbussen kom til skade eller var involveret i vold, og vores SLO var efterfølgende omsorgsfuld og forsøgte at støtte, det han kunne.
    Det er en vanvittig mentalitet, der ligger bag den her slags angreb. Vi kan selvfølgelig kun spekulere i hvad der har fået buschaufføren til at stoppe bussen, men jeg tænker ikke, at dem der løber ud for at angribe andre, tænker ret meget på chaufførens sikkerhed heller.

    Først tænkte jeg, at det ikke kunne være særlig svært at finde de skyldige - de skulle jo med deres bus hjem igen. Politiet har da også registreret navnene på dem, men der var ingen anholdte og heller ingen blev sigtet. Det er selvsagt svært når de ikke blev fanget i gerningsøjeblikket (hvilket er politiets ansvar, da de var tilstede), men samtidig bliver navnene ikke udleveret til Brøndby angiveligt grundet GDPR - men politiet har altså et hooliganregister, så her kunne de vel passende blive registreret. Derudover lykkedes politiet heller ikke med at beskytte vores busser trods de var tilstede og opmærksomme på Brøndbytilhængernes hensigter. Vi kommer aldrig problemet til livs, når man kan angribe folk på en rasteplads mens politiet er tilstede uden det har nogle konsekvenser.

  26. De følgende 11 brugere er enige:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 95
    Sidste Meddelelse: 05.08.22, 19:56
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  4. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •