Se afstemningsresultater: Hvem skal være den næste assistenttræner?

Stemmeafgivere
102. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Christian Lønstrup

    15 14.71%
  • Brian Riemer

    10 9.80%
  • Christian Poulsen

    13 12.75%
  • Hjalte Bo Nørregaard

    24 23.53%
  • Anden intern rekrutteret

    2 1.96%
  • Anden ekstern rekrutteret

    53 51.96%
Multiple Choice Poll.
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 35

Emner: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Sådan lad os så få Nees og Hjalte effekten på søndag og hente en 3-0. Så er vi sgu ligesom i gang :-) Forza FC

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Hmm tilstår at det ikke lige var Hjalte jeg håbede på.Men nu blev det sådan og håber inderligt at jeg tager fejl.
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Sådan lad os så få Nees og Hjalte effekten på søndag og hente en 3-0. Så er vi sgu ligesom i gang :-) Forza FC
    Ja det træner setup, var vel det de fleste havde forudset.

    Jeg håber på den berømte Efterfyrrings effeket med positivt outcome starter mod AGF.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Hmm tilstår at det ikke lige var Hjalte jeg håbede på.Men nu blev det sådan og håber inderligt at jeg tager fejl.
    Enig. Hjalte kan for mig kun overraske positivt, da jeg absolut ikke har høje forventninger til hans evner. Lige så vel som Nees med sin udstråling, ligefremme facon og generelle tale-evner er foran på points fra start, så repræsenterer Hjalte for mig alt det modsatte. Jeg ser ham nærmest som en Thorup X 2. Super sympatisk, men virker lidt lad, svag kommunikativt og med en utrolig “blød” udstråling. Jeg kan kun se ham blive kørt midt over, hvis han skal stille op til interviews i krisetider. Hvad fanden, det kan være han er super dygtig i assistent-rollen, men han ejer så absolut ikke karismaen eller udstrålingen til nogensinde at komme i betragtning til cheftrænerrollen, så jeg håber ved gud ikke, at man er ved at køre ham i stilling til en sådan position i fremtiden - og så er det ligegyldigt hvor dygtig han er taktisk.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Enig. Hjalte kan for mig kun overraske positivt, da jeg absolut ikke har høje forventninger til hans evner. Lige så vel som Nees med sin udstråling, ligefremme facon og generelle tale-evner er foran på points fra start, så repræsenterer Hjalte for mig alt det modsatte. Jeg ser ham nærmest som en Thorup X 2. Super sympatisk, men virker lidt lad, svag kommunikativt og med en utrolig “blød” udstråling. Jeg kan kun se ham blive kørt midt over, hvis han skal stille op til interviews i krisetider. Hvad fanden, det kan være han er super dygtig i assistent-rollen, men han ejer så absolut ikke karismaen eller udstrålingen til nogensinde at komme i betragtning til cheftrænerrollen, så jeg håber ved gud ikke, at man er ved at køre ham i stilling til en sådan position i fremtiden - og så er det ligegyldigt hvor dygtig han er taktisk.
    Det er helt fair, at du er af den holdning, men jeg savner, at du kvalificerer dine påstande. Det giver mig næsten lyst til ironisk at skrive lidt om, hvor imponerende det er, at Hjalte overlevede mere end 300 kampe i København, blandt andet to succesfulde ChL-kampagner, når man tænker på, hvor let han bliver at køre midt over. Hvor imponerende det er, at Hjalte har evnet at stå bag nogle af de bedste u17- og 19-hold i klubbens historie, når man tænker på, hvor lad og svag han er.

    Gad vide hvordan reaktionen havde været, hvis vi havde hentet en u19-træner fra en udenlandsk ungdomsafdeling med bare en brøkdel af den succes, vores ungdomshold har haft i perioden, hvor Hjalte har været en del af vores setup. Gad vide.


  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Det er helt fair, at du er af den holdning, men jeg savner, at du kvalificerer dine påstande. Det giver mig næsten lyst til ironisk at skrive lidt om, hvor imponerende det er, at Hjalte overlevede mere end 300 kampe i København, blandt andet to succesfulde ChL-kampagner, når man tænker på, hvor let han bliver at køre midt over. Hvor imponerende det er, at Hjalte har evnet at stå bag nogle af de bedste u17- og 19-hold i klubbens historie, når man tænker på, hvor lad og svag han er.

    Gad vide hvordan reaktionen havde været, hvis vi havde hentet en u19-træner fra en udenlandsk ungdomsafdeling med bare en brøkdel af den succes, vores ungdomshold har haft i perioden, hvor Hjalte har været en del af vores setup. Gad vide.
    Du kan jo på ingen måde sammenligne det at være spiller, med det at være træner, og dermed chefen for det hele. Jeg siger bare at vi én gang har haft en cheftræner, hvis evner foran et kamera og generelle karisma, endte med at blive en voldsom hæmsko. Jeg ser nøjagtig de samme træk hos Hjalte. Han er virkelig ringe foran kameraet, og vil hurtigt komme i nøjagtig samme problemer som Thorup, hvis han pludselig står med ansvaret for det hele. Det var i hvert fald meget tydeligt, da han vikarierede i de tre kampe mellem Ståle og Thorup, at han manglede meget rent kommunikativt (sagt på godt jysk).

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Du kan jo på ingen måde sammenligne det at være spiller, med det at være træner, og dermed chefen for det hele. Jeg siger bare at vi én gang har haft en cheftræner, hvis evner foran et kamera og generelle karisma, endte med at blive en voldsom hæmsko. Jeg ser nøjagtig de samme træk hos Hjalte. Han er virkelig ringe foran kameraet, og vil hurtigt komme i nøjagtig samme problemer som Thorup, hvis han pludselig står med ansvaret for det hele. Det var i hvert fald meget tydeligt, da han vikarierede i de tre kampe mellem Ståle og Thorup, at han manglede meget rent kommunikativt (sagt på godt jysk).
    Jeg bliver nødt til at sige det så klart, som det er muligt. Det er noget vrøvl, det du skriver. Og jeg synes egentlig, at Hjalte selv skal have lov til at bevise for dig, at du er helt gal på den. https://www.youtube.com/watch?v=m9RV...K%C3%B8benhavn

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Jeg bliver nødt til at sige det så klart, som det er muligt. Det er noget vrøvl, det du skriver. Og jeg synes egentlig, at Hjalte selv skal have lov til at bevise for dig, at du er helt gal på den. https://www.youtube.com/watch?v=m9RV...K%C3%B8benhavn
    Hvad i det klip overbeviser dig? (Det er desuden til et fanmedie, hvor de tager det om, hvis det ikke er "perfekt" og hvor spørgsmålene altid er pæne og ordentlige)
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Hvad i det klip overbeviser dig? (Det er desuden til et fanmedie, hvor de tager det om, hvis det ikke er "perfekt" og hvor spørgsmålene altid er pæne og ordentlige)
    FCK's youtubekanal er et fanmedie? Ahva?

    Nu er det ikke mig, der påstår at Hjalte er noget som helst, det er Jons.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kim-N Se meddelelser
    Hvad i det klip overbeviser dig? (Det er desuden til et fanmedie, hvor de tager det om, hvis det ikke er "perfekt" og hvor spørgsmålene altid er pæne og ordentlige)
    Præcis.. Det viser jo lige præcis intet om, hvordan han vil klare sig, når vi ikke har vundet tre kampe i streg, og han bliver flået levende for rullende kameraer af en frådende Peter Sørensen. Men det er vel også en ligegyldig diskussion, da Hjalte foreløbig kun er assistent, så jeg må jo bare håbe at det bliver ved det.

    Hjalte, Madsen og Nees er dog uomtvisteligt det mest urutinerede trænerteam i superligaens historie, og så må vi bare håbe, at det ikke bliver en ulempe.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    FCK's youtubekanal er et fanmedie? Ahva?

    Nu er det ikke mig, der påstår at Hjalte er noget som helst, det er Jons.
    Jeg gætter på, at der med fanmedie menes et medie for FCK-fans - og ikke et neutralt medie. Og i den forstand er det klip ikke meget værd som bevis på, hvordan Hjalte Nørregaard ville klare et kritisk interview i et "rigtigt" medie i krisetider.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg gætter på, at der med fanmedie menes et medie for FCK-fans - og ikke et neutralt medie. Og i den forstand er det klip ikke meget værd som bevis på, hvordan Hjalte Nørregaard ville klare et kritisk interview i et "rigtigt" medie i krisetider.
    Nu gik argumenterne på, at han var blottet for karisma, at han er virkelig ringe foran kameraet, at han har nøjagtig de samme problemer som Thorup. Noget jeg personligt har svært ved at genkende i ét eneste af de interviews, jeg har set med Hjalte, og det interview med FCKTV viser da om noget, at hans indstilling til fodbold og mandskab flugter langt mere med typer som Neestrup, Ståle, PC mv. Hjalte siger tingene, som de er. Fordommen om, at han ikke skulle være i stand til at håndtere en presset situation har jeg ikke set løftet med ét eneste argument, kun formodninger.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg gætter på, at der med fanmedie menes et medie for FCK-fans - og ikke et neutralt medie. Og i den forstand er det klip ikke meget værd som bevis på, hvordan Hjalte Nørregaard ville klare et kritisk interview i et "rigtigt" medie i krisetider.
    Der findes nu også andre interview med Hjalte, som ikke er lavet af fanmedier, hvor han svarer fint for sig. Om han har en kommende cheftræner i sig må tiden vise, men jeg er nu ikke specielt bekymret for ham.
    https://fb.watch/fSlh4BKKFj/

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Nu gik argumenterne på, at han var blottet for karisma, at han er virkelig ringe foran kameraet, at han har nøjagtig de samme problemer som Thorup. Noget jeg personligt har svært ved at genkende i ét eneste af de interviews, jeg har set med Hjalte, og det interview med FCKTV viser da om noget, at hans indstilling til fodbold og mandskab flugter langt mere med typer som Neestrup, Ståle, PC mv. Hjalte siger tingene, som de er. Fordommen om, at han ikke skulle være i stand til at håndtere en presset situation har jeg ikke set løftet med ét eneste argument, kun formodninger.
    Jeg køber at den Hjalte der kom fra Holland var lidt for blød som anfører og aldrig rigtig fik sat sin aftryk på holdet igen.
    Men hvad det har med hans evner som træner at gøre her 10-15 år senere begriber jeg ikke.

    Han var en ok brandslukker i tre kampe, han var forrygende for U19 og er altid klar i spyttet i interviews. Det er bel langt vigtigere og mere sigende for hvad vi skal forvente?

  25. De følgende 4 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Nu gik argumenterne på, at han var blottet for karisma, at han er virkelig ringe foran kameraet, at han har nøjagtig de samme problemer som Thorup. Noget jeg personligt har svært ved at genkende i ét eneste af de interviews, jeg har set med Hjalte, og det interview med FCKTV viser da om noget, at hans indstilling til fodbold og mandskab flugter langt mere med typer som Neestrup, Ståle, PC mv. Hjalte siger tingene, som de er. Fordommen om, at han ikke skulle være i stand til at håndtere en presset situation har jeg ikke set løftet med ét eneste argument, kun formodninger.
    Nu forholdt jeg mig kun til, hvorvidt FCK.dk-interviewet kan bruges til at sige noget om, hvordan Hjalte Nørregaard ville klare presset fra kritiske medier. Da han aldrig har stået i den situation, bliver det i sagens natur temmelig spekulativt. Og så er han jo kun assistent, så det er uanset hvad ikke aktuelt lige nu.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny anfører - Hvem synes DU det skal være?
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 20.07.14, 14:49
  2. Hvem synes du skal være første målmand?
    By TheMustangMan in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 17.07.05, 20:35
  3. Hvem skal være ny bademester?:0)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 26.01.04, 21:01
  4. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 16.01.04, 19:15
  5. Hvem skal være anfører når....
    By brothermoo in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 18.08.03, 10:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •