Se afstemningsresultater: Hvem skal være den næste assistenttræner?

Stemmeafgivere
102. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Christian Lønstrup

    15 14.71%
  • Brian Riemer

    10 9.80%
  • Christian Poulsen

    13 12.75%
  • Hjalte Bo Nørregaard

    24 23.53%
  • Anden intern rekrutteret

    2 1.96%
  • Anden ekstern rekrutteret

    53 51.96%
Multiple Choice Poll.
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 35 af 35

Emner: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Det er også sjældent, assistenttræneren har været den, som er blevet interviewet mest. Jeg mindes ikke noget interview med Bård Wiggen på noget som helst tidspunkt. Og med den nuværende konstellation falder jeg ikke ned af stolen, hvis det er Neestrup selv eller Stefan Madsen, der tager sig af interviews på sidelinjen ifm. kampene.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu forholdt jeg mig kun til, hvorvidt FCK.dk-interviewet kan bruges til at sige noget om, hvordan Hjalte Nørregaard ville klare presset fra kritiske medier. Da han aldrig har stået i den situation, bliver det i sagens natur temmelig spekulativt. Og så er han jo kun assistent, så det er uanset hvad ikke aktuelt lige nu.
    Det er jeg ikke enig i. Efter Aab-kampen hjemme, (1-2) synes jeg egentlig at der blev gået rigeligt til ham, mens jeg var imponeret over hvordan han svarede for sig.
    Jeg kan ikke umiddelbart finde interviewet, men det er også næppe aktuelt endnu, det er nok primært Neestrup som skal stå foran kameraerne.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er også sjældent, assistenttræneren har været den, som er blevet interviewet mest.
    Det ses dog under kampene, at det er assistenten, der giver en status. Det klarer Hjalte nok.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Jeg har altid synes Hjalte var super sympatisk på- og udenfor banen. Han har fe lederegenskaber, som gjorde han til anfører og jeg tror ikke, at der er mange som ikke kan lide hans personlighed. Han er endda så sympatisk at selv Brøndbys stadion er opkaldt efter ham ;).

    Så har vi også den situaiton, hvor chefen kan være den hårde og assistenten “spillernes ven” - det synes jeg fungere langt bedre end en blød hat og nogle stik i ren drenge som kan tage skraldet.

    Velkommen til Hjalte - dejligt med en masse FCK knowhow, historie og en sympatisk træner som har vist sit værd i alle de opgaver han har haft indtil nu

  8. De følgende 10 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Hvem synes du skal være Neestrups kommende assistent?

    Jeg har gået og tygget lidt på valget af Hjalte og ikke et ondt ord om Hjalte, men jeg er lidt skuffet. Han passer måske godt på profilen som ”andenassistent”, der givetvis både skal bidrage men i høj grad også lære og det virker som et rigtig godt skridt i hans trænerkarriere.

    Men hvis vi antager, at trænerteamet er komplet nu (der kan vel ikke være flere assistenter), så er der godt nok ikke meget erfaring. Hjalte har modsat Neestrup og Madsen god erfaring fra sin spillerkarriere, hvor han dog ikke tilbragte så lang tid i udlandet. Men den store trænermæssige ballast er der ikke og måske lyder meget hårdt, men det føles noget som en discountløsning. De kan sagtens alle være fagligt stærke og vokse enormt med opgaven, men det ligner nu ikke, at de hver især kan modtage ret meget input og erfaringsudveksling kan der vel knap blive tale om. Det kunne have været en styrke ved at hente en mere erfaren ind, men det kan måske også være svært at lokke sådan en til, til den rolle.

    Det hele virker meget ”indspist” (af mangel på bedre ord). De har alle meget fælles erfaring (hvilket ikke kun er en dårlig ting), hvor Madsen tidligere har været assistent for Ståle, men også for Hjalte, der har sin primære trænererfaring fra ungdomsholdene. Hjalte har selvfølgelig også både spillet med og trænet under Ståle. Og så er der selvfølgelig Neestrup, der også har været Ståles assistent og derudover primært har erfaring som ungdomstræner og så kort erfaring fra Viborg i førstedivision. Derudover har de alle i høj grad fælles ophav i KB.

    Dermed er Hjalte faktisk den med mest erfaring både som cheftræner i Superligaen, men i særdeleshed også som spiller. Hver for sig synes jeg godt man kan forsvare deres positioner og der er ingen af de tre som ikke passer ind i klubben, men når man ser på det hele billede, synes jeg godt det kan være bekymrende.

    Det skal trods alt anerkendes, at de gradvist er ’steget i graderne’ og dermed må formodes at have bevist deres værd indenfor hvert deres område, men selvom nogle ikke vil kendes ved det, så kan de alle betegnes som trænertalenter. Det havde været lettere at leve med, og måske endda en styrke, hvis vi havde et stærkere bagland eksempelvis i form af et advisory board (som tidligere beskrevet af NCH). Men det har vi som bekendt ikke. Desuden har de stadig en sportsdirektør, der trods alt også kæmper med tingene, med på slæb.

    Man må dog bemærke, at distanceringen fra Ståle er blevet væsentligt mindre med valget af de tre, men jeg ved ikke hvor meget man skal lægge i det.

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ny anfører - Hvem synes DU det skal være?
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 20.07.14, 14:49
  2. Hvem synes du skal være første målmand?
    By TheMustangMan in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 17.07.05, 20:35
  3. Hvem skal være ny bademester?:0)
    By Silver in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 26.01.04, 21:01
  4. Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 16.01.04, 19:15
  5. Hvem skal være anfører når....
    By brothermoo in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 18.08.03, 10:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •