Viser resultater 1 til 10 af 10

Emner: Musik: Hvem nåede du aldrig at se live

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Musik: Hvem nåede du aldrig at se live

    De fleste af os går til koncerter, men det er naturligvis de færreste forundt at nå at se alle kunstnere optræde, inden det er for sent.

    Formålet med denne tråd er, at du her kan fortælle, hvilket band eller hvilken solist, du aldrig fik set, men som du ville give din førstefødtes højre arm for at se live, hvis du kunne skrue tiden tilbage.

    Det er ikke et krav, at du nogensinde har haft muligheden, så hvis valget falder på en koncert med Elvis, The Doors eller Frank Zappa, så er det helt fint, selvom du først er født længe efter, det var slut med dem.

    Eneste krav er, at dit ønske aldrig nogensinde vil kunne opfyldes, enten fordi kunstneren er død, bandet er endegyldigt opløst eller at det alligevel ikke vil blive det samme (som en koncert med Queen uden Freddy Mercury eller diverse Shubidua opsætninger uden Michael Bundesen).


    Selv er jeg mest ærgerlig over, at jeg aldrig fik oplevet helt ustyrlige David Byrne i spidsen for Talking Heads.

    Heldigvis er Stop Making Sence-koncerten blevet foreviget, men for dælen hvor ville jeg gerne have været der dengang i 1983



    https://youtu.be/_LxbDMHlxLk
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  2. De følgende 3 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. 32 døgn vi aldrig glemmer
    By /Simon in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 22.08.12, 19:09
  2. Stamværtshuset nåede også igennem til UEFA-grupperne...
    By Stamværtshuset in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 06.10.07, 11:33
  3. FCK'er som topscorer.. ALDRIG....
    By AmagerFCK in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 14:08
  4. Spruthuset sover aldrig!
    By -smølle in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 28.12.02, 16:07

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •