Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    51 71.83%
  • Uafgjort

    10 14.08%
  • AGF vinder

    10 14.08%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 94

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg er ret imponeret over hvor meget Nees fik justeret. Kurven var opadgående hele kampen igennem og det er længe siden vi har været i stand til at ændre kampens karakter. Det var er stort plus - selvom der ikke var mange plusser i dag er det dog et af de store, som jeg finder trøst og håb for fremtiden i.
    Opadgående hele kampen? 1 halveg var noget af det absolut langsomste og ringeste vi har spillet i meget lang tid….

    Dog bedre efter pausen. Dejligt at se vi spillede mere direkte og at især Daramy begyndte at udfordre og gå imod baglinjen…

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Jeg er ret imponeret over hvor meget Nees fik justeret. Kurven var opadgående hele kampen igennem og det er længe siden vi har været i stand til at ændre kampens karakter. Det var er stort plus - selvom der ikke var mange plusser i dag er det dog et af de store, som jeg finder trøst og håb for fremtiden i.
    Jeg kan godt lide Nees selv i Post Interview nævnte han/de skal være bedre til at justere før pausen. Det der med der skal gå 45 min før spillerne tager sig sammen har vi set i 2 år nu.

    Og så må jeg knytte en kommentar til Diks. Jeg er simpelthen så træt af ham og hans niveau. vildt hans niveau generelt er faldet så meget.


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Frygter desværre Zeca er færdig. Det så rigtig skidt ud. Alt det bedste til Zeca.
    Jeg nægter at tro det var knæ/korsbånd, når han trods alt selv kan lunte ude på sidelinen. Jeg håber på det bedste.

  5. #34
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg nægter at tro det var knæ/korsbånd, når han trods alt selv kan lunte ude på sidelinen. Jeg håber på det bedste.
    Så vidt jeg ved er korsbåndskader ikke nødvendigvis ensbetydende med at man ikke kan gå.
    Neestrups post match interview indikerede også at det kunne være helt galt…

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Første halvleg var enormt langsom og kedelig. Et eller andet sted så lignede det at spillerne lige skulle lande og komme forsigtigt igang. Sørensen fra start var godt at se, ikke fordi VK har spillet dårligt, men stadig fint lige at se ham endelig… han gjorde det ikke specielt godt - men så er den “rigtige” debut overstået.

    Halvlegen blev brugt på en endnu langsommere service end selv spillet og når man sidder på familietribunen til en 18:00 kamp, så ville det godt nok være fedt med bedre mad og hurtigere service. Min knægt fik en rå pølse med ketchup… det var det der var.

    Starten på anden halvleg vil jeg dedikere til S12. I en kamp hvor dommeren prøvede at præstere dårligere end længe set, så løber S12 alligevel med sinke prisen. Et koordineret pyro show med maskeret klovne. I er ikke bedre end BiF fans og jeg ved det er ligegyldigt hvad jeg skriver - jeg synes I er nogle kæmpe klovne og I synes I er åhhh så seje. Så

    FCK - hvis I vil det til livs og tør tage et opgør imod folk, hvor forældrene har glemt st opdrage deres børn, så skal spillerne ikke stå nede ved S12 efter kampene, virker det ikke - så må vi jo spille uden S12. Sinkefesten bliver jo kun værre og værre og i dag kunne jeg tydeligt følge showet. En hætteklædt klovn stod med pyro, da den slukkede blev han lukket op på sin plads (ca række 4 lige bag banneret “free snitten”, som var lidt til højre for målet. Det var ret nemt at spotte og jeg kan dermed konkludere at FCK ikke gider gøre noget ved problemet. Synd og skam

    Når alt det lort er lukket ud :). Så fik vi lige præcist det vi havde brug for - en dejlig 1-0 sejr


  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Så vidt jeg ved er korsbåndskader ikke nødvendigvis ensbetydende med at man ikke kan gå.
    Neestrups post match interview indikerede også at det kunne være helt galt…
    Ej, men det ses nu rimelig sjældent vil jeg mene. Derudover så render man vel ikke rundt på den måde, da man jo kan forværre skaden.

  9. #37
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ej, men det ses nu rimelig sjældent vil jeg mene. Derudover så render man vel ikke rundt på den måde, da man jo kan forværre skaden.
    Det ved jeg nu ikke rigtig. Der er rigeligt med eksempler her:
    https://twitter.com/gislethorsen/sta...86z10KIgiBQlxg

    Men lad os nu se om et par dage hvad konklusionen bliver…
    Sidst redigeret af Django : 02.10.22 kl. 20:08

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Fik hele 3 øl i nakken idag - den sidste kom helt tydeligt fra forreste fyr på øvre tribune. Og han var ganske stolt af sin indsats.
    Stewards så det - tvivler på der sker noget. Jeg synes personligt ølkasterne er et større problem end pyrotyperne.

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Hvis vi skal fan problemerne til livs bliver fck nød til at indse at de skal have dræbt “konkurrencen” mellem fans. Det var så koordineret idag, at fck må lade en hammer falde. Man kan ikke blive ved med at invitere dårlige gæster der ødelægger festen til en fest.

    Jeg ville ønske at nedre C fik lavet en reel reaktion, “piften”, “dårlig”, vende ryggen til, ect når der er pyro på sektionen.

    Pyro kan være fedt, men pyro der er direkte en protest mod divisionsforningen, er simpelthen noget af det tåbeligeste.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Det ved jeg nu ikke rigtig. Der er rigeligt med eksempler her:
    https://twitter.com/gislethorsen/sta...86z10KIgiBQlxg

    Men lad os nu se om et par dage hvad konklusionen bliver…
    Det ved jeg nu ikke om jeg vil konstatere som "rigeligt". Jeg er nu ret sikker på de fleste bliver båret ud :)

    Men min pointe er jo det er mere positivt han selv går ud end bliver båret ud thats it...

  14. #41
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvis vi skal fan problemerne til livs bliver fck nød til at indse at de skal have dræbt “konkurrencen” mellem fans. Det var så koordineret idag, at fck må lade en hammer falde. Man kan ikke blive ved med at invitere dårlige gæster der ødelægger festen til en fest.

    Jeg ville ønske at nedre C fik lavet en reel reaktion, “piften”, “dårlig”, vende ryggen til, ect når der er pyro på sektionen.

    Pyro kan være fedt, men pyro der er direkte en protest mod divisionsforningen, er simpelthen noget af det tåbeligeste.
    Hvornår var det egentlig Nedre C gik væk fra at pifte af pyro når det opstod på sektion 12? Jeg husker det som værende en relativ lang periode hvor pyro kun var “accepteret” på udebane men at det ikke var noget man gjorde i Parken. Det må jo unægtelig have ændret sig på et eller andet tidspunkt…

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Mht. til kampen: Første halvleg var noget af det ringeste i mange år. Det var virkelig antitesen til teorien om en trodsreaktion efter en trænerfyring. Heldigvis var anden halvleg væsentligt bedre. Men det er godt nok bekymrende, hvis Neestrup ikke kan sætte spillerne op til mere fra start. Og så må jeg bare undre mig over, at han smider Claesson ud på kanten igen, mens en spiller som Roony skal sidde på bænken i en hel kamp, der skriger på spillere, der gider at bevæge sig og udfordre. Jeg havde håbet på flere nye ideer efter Thorup...

    Mht. til S12 og pyro: Det er selvfølgelig dumt at sørge for endnu en bøde til klubben, men pyro kan virkelig ikke få mit pis i kog sammenlignet med hooligan-vold. Og efter de første 45 minutters ørkenvandring i aften var det jo helt livgivende med røg og damp. Det alvorlige tilskuerproblem er volden, ikke fyrværkeri.
    Sidst redigeret af Garneren : 02.10.22 kl. 20:33
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Vi kan jo starte med at være uden capotårne mod FCN. Jeg ved ikke om det også var på øvre B, men på nedre B var der flere gange en gut på capotårnet med pyro.

    Bortset fra det var det en utrolig vigtig sejr i dag. Vældig dårlige 1. halvleg af os. Kun overgået af en urimelig dårlig dommer. 2. halvleg klart bedre. Og især Lerager fik vist, at han skal spille fra start. Og ikke kun pga. målet.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Så vidt jeg ved er korsbåndskader ikke nødvendigvis ensbetydende med at man ikke kan gå.
    Neestrups post match interview indikerede også at det kunne være helt galt…
    Præcis.. Hvem husker ikke Erik Johansson der endda spillede en kamp færdig mens han rendte rundt med et overrevet korsbånd. Det er helt sikkert slut for Zeca nu. Så trist :-(

  21. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Vi kan jo starte med at være uden capotårne mod FCN.
    Det er virkelig trist, men jeg kan ærligt talt heller ikke se en anden vej, hvis FCK for alvor vil det her til livs. Man kan simpelthen ikke seriøst påstå, at man ønsker at gøre noget med problemerne, samtidig med gang på gang ser koordineret lysshow på tribunen og også lys i Capotårnet.
    Man har så mange privilegier på S12 med capotårn, lydanlæg etc og man forvalter det på denne måde gang på gang. FCK er nødt til at sætte foden ned og en eller flere kampe uden alle disse privileger vil være en naturlig og desværre imo også rigtig reaktion.

    Det er mig ubegribeligt, at de fans som prædiker, at man gør alt for klubben gang på gang formår at få det til at handle om dem selv - og ikke på den gode måde. Endnu et selvmål af tribunen.......dumt med dumt på.
    Sidst redigeret af k@sper : 02.10.22 kl. 20:43


Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 23.05.23, 15:04
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •