Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
71. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    51 71.83%
  • Uafgjort

    10 14.08%
  • AGF vinder

    10 14.08%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 94 af 94

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,301

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    I forhold til pyro, så er det jo ikke noget der ændrer sig ved diverse debatter på sidelinien, hvor folk jo bare gentager hinandens forudsigelige argumenter, og har gjort det i et årti; så længe det ikke kastes, skydes efter folk, tændes fra C-tribunen eller lignende, og i stedet køres top-professionelt som vi så det i går, så er det vist heller ikke værre.
    Uden at gå ind i en diskussion om det håbløse i at kalde affyringen af pyroteknik topprofessionel, så savner jeg at klubben tager mere ansvar end blot at betale bøderne. Jeg mener at klubben i høj grad også er ansvarlige for den uhensigtsmæssige brug af pyro. Det er selvfølgelig ulovligt og bliver konfiskeret hvis opdaget (plus karantæne), men når der kan smugles så meget med ind, så mange gange, må man erkende, at der ikke bliver gjort en reel indsats for at få det stoppet og når det foregår så koordineret, så bør klubben tage mere ansvar for, at brugen af pyroteknik gøres mere ansvarligt. Jeg ved ikke hvordan det skal kunne gøres i praksis (og de lovlige lys som Brøndby arbejdede på har jeg ikke hørt mere om), men efter at have hørt om øjenskader savner jeg i hvert fald, at der bliver gjort væsentligt mere, når nu man må erkende at brugen af pyro ikke stopper lige foreløbigt og i øvrigt er så omfattende.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Man ved at diskussionen er ved at stikke lidt af når folk begynder at brokke sig over megasize-flag, eller at folk beder en om at synge med. Hvis man er så stor modstander af vokal og visuel opbakning, så er der, på de fleste stadions, glimrende pladser på langsiderne hvor man kan sidde i ro og mag.
    Nej, lige her laver du en stor fejl, hvorfor skal udeafsnittet være på en bestemt måde?

    Der skal være plads til alle. Jeg her hverken noget imod megasize-flag eller vokal og visuel opbakning. Jeg synes faktisk det er mega fedt folk gider. Jeg er dog mere en nyder end yder. Det skal der være plads til alle på vores udeafsnit. Og så tror jeg ærligt ikke at du finder en eneste person som har noget imod vokal opbakning. Det tror jeg alle synes er fedt.

    Jeg vil gerne kunne se bold/banen. Jeg vil gerne kunne stå op og se bold. Jeg vil gerne kunne stå med en masse medfans. Jeg vil gerne møde en masse tilfældig FCK-"familie" på afsnittet. Det kan jeg på udeafsnittet og ikke andre steder på stadion. Jeg har samtidig respekt for at nogle vil synge 90 minutter, flage igennem, hoppe, tænde lys mv., og det synes jeg man skal give dem plads til!

    MEEEEN jeg skal eddermame have lov til at stå på udeafsnittet. Jeg skal dog samtidig vise respekt for den "vilde" (i mangel af bedre ord) fan som vil bidrage med max stemning, af den årsag stiller jeg mig så vidt muligt altid ud i siden, bagerst på tribunen eller lign så der er plads til dem der vil være vilde og gi den gas vokalt. Det skylder man.

    Her ville det være rart, at der var en respekt for at man ikke smider megasize-flag ud i siderne, men lader disse være i kernen, så når vi af en grund stiller os derud for at se bold men samtidig respektere stemningskernes måde at gå til bold på, ville det også være rart der var en forståelse den anden vej.

    Jeg forstår ikke der kun er en rigtigt måde at være udefan på, ellers må man finde sig andet sted på stadion? Mener du virkelig det citerede?

    Jeg håber virkelig ikke ovenstående opfattes som mudderkastning, for det er det sidste jeg vil. Og tror i bund og grund ikke vi er langt fra hinanden.


  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Nej, lige her laver du en stor fejl, hvorfor skal udeafsnittet være på en bestemt måde?

    Der skal være plads til alle. Jeg her hverken noget imod megasize-flag eller vokal og visuel opbakning. Jeg synes faktisk det er mega fedt folk gider. Jeg er dog mere en nyder end yder. Det skal der være plads til alle på vores udeafsnit. Og så tror jeg ærligt ikke at du finder en eneste person som har noget imod vokal opbakning. Det tror jeg alle synes er fedt.

    Jeg vil gerne kunne se bold/banen. Jeg vil gerne kunne stå op og se bold. Jeg vil gerne kunne stå med en masse medfans. Jeg vil gerne møde en masse tilfældig FCK-"familie" på afsnittet. Det kan jeg på udeafsnittet og ikke andre steder på stadion. Jeg har samtidig respekt for at nogle vil synge 90 minutter, flage igennem, hoppe, tænde lys mv., og det synes jeg man skal give dem plads til!

    MEEEEN jeg skal eddermame have lov til at stå på udeafsnittet. Jeg skal dog samtidig vise respekt for den "vilde" (i mangel af bedre ord) fan som vil bidrage med max stemning, af den årsag stiller jeg mig så vidt muligt altid ud i siden, bagerst på tribunen eller lign så der er plads til dem der vil være vilde og gi den gas vokalt. Det skylder man.

    Her ville det være rart, at der var en respekt for at man ikke smider megasize-flag ud i siderne, men lader disse være i kernen, så når vi af en grund stiller os derud for at se bold men samtidig respektere stemningskernes måde at gå til bold på, ville det også være rart der var en forståelse den anden vej.

    Jeg forstår ikke der kun er en rigtigt måde at være udefan på, ellers må man finde sig andet sted på stadion? Mener du virkelig det citerede?

    Jeg håber virkelig ikke ovenstående opfattes som mudderkastning, for det er det sidste jeg vil. Og tror i bund og grund ikke vi er langt fra hinanden.
    Jeg er helt enig med dig, men tillader mig at være djævlens advokat her. For den stemningsskabene fan er det visuelle udtryk ligeså vigtigt som det vokal udtryk. Derfor er manglende flag/lys/hoppen i kanten af en udebane tribune noget der kan forbedres. Dvs der er, fra et stemningsskabende perspektiv ikke et middle ground da det foringer deres produkt/udtryk. Det kan man jo kun beklage at det er sådan, men det er vel en del af årsagen til at denne debat kører. At Nedre C folket (incl undertegnet) mener at der skal være plads til alle, det mener stemningsfolket ikke, da det koster på det visuelle utryk og i nogen grad også det vokale udtryk.

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. AGF (02/10-2022 kl. 18:00)

    Udover djurlanders pointe, så er der også dén at kernen er vokset sig markant større de senere år, så den fylder mere af afsnittene end tidligere.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 23.05.23, 15:04
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 103
    Sidste Meddelelse: 17.05.22, 01:43
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •