Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 41 af 41

Emner: Pyro på S12

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    237

    Re: Pyro på S12

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    …Det samme gælder i øvrigt også det oplagte forbud mod de 2-3 meter høje bannere, der helt rutinemæssigt sættes op foran første række, så ballademagere kan tage huer på og arbejde i fred.
    Forleden mod AGF var der det største pyro show i lang tid. Ingen gemte sig bag bannere - men lav da endelig nogle forbud omkring flag og tifo. Super forslag.
    Forbyd også salg af øl i samme omgang - er træt af ølkast…

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Pyro på S12

    Citat Oprindeligt indsendt af Spinelli Se meddelelser
    Forleden mod AGF var der det største pyro show i lang tid. Ingen gemte sig bag bannere - men lav da endelig nogle forbud omkring flag og tifo. Super forslag.
    Forbyd også salg af øl i samme omgang - er træt af ølkast…
    1)
    Fedt, så er det jo ikke svært at stange de første 50-60 karantæner og bøder ud.

    2)
    Det er vel ikke forkert det som Garneren skriver, nemlig at f.eks. bannere bruges til at "klæde om"?

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Pyro på S12

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    2)
    Det er vel ikke forkert det som Garneren skriver, nemlig at f.eks. bannere bruges til at "klæde om"?
    i udlandet, måske. Kom gerne med et eksempel på hvornår det er sket på Sektionen.

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Pyro på S12

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    i udlandet, måske. Kom gerne med et eksempel på hvornår det er sket på Sektionen.
    Jeg snakker ikke om sektionen, men om brugen af de høje bannere på udebaneafsnit. Brøndby, når de er i Parken, og FCK på Brøndby Stadion. Vil du virkelig afvise, at bannerne der bliver brugt til at gemme sig bag, mens man maskerer sig, smadrer sæder og laver anden ballade?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Pyro på S12

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror faktisk ikke, at det handler om risikoen for at få tæsk. Jeg tror, at det grundlæggende handler om en ting, nemlig penge. Mon ikke FCK og de andre klubber godt ved, at det økonomisk ikke kan betale sig at tage kampen, så derfor gør man det ikke.
    Det har du sikkert ret i også er et vægtigt argument. De ligegyldige småbøder er ingenting mod indtægterne fra stemningstribunerne.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Pyro på S12

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det har du sikkert ret i også er et vægtigt argument. De ligegyldige småbøder er ingenting mod indtægterne fra stemningstribunerne.
    Du har helt ret i, at bøderne ikke virker, det der lige nu virker præventivt, og som får især BØF til at reagere er, at deres sponsorer og TV har truet med økonomiske repressalier. Eksempelvis har Arbejdernes Landsbank meldt ud, at de er på vej ud, hvis klubben ikke gør noget, og ViaBØF har meldt ud, at de ikke nødvendigvis vil vise BØF-kampene (den sidste trussel virker dog helt urealistisk), hvis der er vold og ballade. Trusler som disse koster jo BØF milioner af kroner, og man kan sagtens forestille sig, at de også kan koste Jan BØF Andersen et salg af klubben, hvilket jo vil være en dejlig økonomisk katastrofe.

    Kort sagt, så synes vi at være der, hvor der er et ydre pres, som kan ændre noget. Jeg tror sagtens vi kan se FCK reagerer på samme vis, hvis sponsorerne og TV truede klubben.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Pyro på S12

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg snakker ikke om sektionen, men om brugen af de høje bannere på udebaneafsnit. Brøndby, når de er i Parken, og FCK på Brøndby Stadion. Vil du virkelig afvise, at bannerne der bliver brugt til at gemme sig bag, mens man maskerer sig, smadrer sæder og laver anden ballade?
    Tror du at politiet sidder på langsiderne med kikkert og tænker “pis, nu holder de et 2 meter højt budskabsbanner op igen?”. Der er kamera overalt, også i taget. Tifoer laves fordi det visuelt ser fedt ud og giver noget til spillerne, ikke fordi folk skal have noget at maskere sig bag.

  9. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,508

    Re: Pyro på S12

    Så er kl. 10, og jeg holder vejret indtil ca. kl. 14.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,157

    Re: Pyro på S12

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kort sagt, så synes vi at være der, hvor der er et ydre pres, som kan ændre noget. Jeg tror sagtens vi kan se FCK reagerer på samme vis, hvis sponsorerne og TV truede klubben.
    Det tror jeg, at du har helt ret i. Men uden at ville snakke pyro-fortalernes sag (for jeg er absolut imod), så tror jeg ikke, at mange sponsorer nødvendigvis ser pyro som noget større problem, hvis det ikke kastes eller koster point. Men det er klart, at når vi snakker røverier, vold og overfald som Bifferne har præsteret de sidste måneder, så reagerer sponsorerne, da man ikke vil associeres med den slags. Og så er klubberne også nødt til at reagere. Indtil da virker det dog til at være taktikken, at man mht pyro holder sig for øjnene og stiltiende accepterer, imens man håber, at intet alvorligt sker.
    Det gør man forøvrigt nok også i disse timer med demonstrationen. Hvis den på nogen måde skaber ballade næsten uanset hvor fredelige og passive mod eventuelle angreb vores egne må være, så vil det give problemer for klubben både med myndigheder og med sponsorer.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    559

    Re: Pyro på S12

    Nå, så det forløb jo fuldstændig fredeligt og roligt. Kun en lille episode på hovedbanen, da politiet afviser folk uden grund for derefter at piske en vanvittig stemning op ved at trække stavene totalt uden grund. Hvem kunne dog have forudset det? At vurdere på alle herinde og de frelste på Twitter, så var det jo helt utænkeligt, at det skulle gå sådan :-)

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Pyro på S12

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Nå, så det forløb jo fuldstændig fredeligt og roligt. Kun en lille episode på hovedbanen, da politiet afviser folk uden grund for derefter at piske en vanvittig stemning op ved at trække stavene totalt uden grund. Hvem kunne dog have forudset det? At vurdere på alle herinde og de frelste på Twitter, så var det jo helt utænkeligt, at det skulle gå sådan :-)
    Og video af omtalte hændelse kan ses her:
    https://twitter.com/niclasl91/status...SpTUycOijZaJHw
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Afstemning Pyro!
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 07.10.11, 16:41
  2. Konsekvenser ved pyro i Eindhoven
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 271
    Sidste Meddelelse: 13.11.09, 17:06
  3. En lille Film(pyro)
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 08:34

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •