Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
100. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Man. City vinder med 4+ mål

    74 74.00%
  • Man. City vinder med max. 3 mål

    13 13.00%
  • Uafgjort

    4 4.00%
  • FCK vinder

    9 9.00%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 82

Emner: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    At undlade at hente en back-up til det 34-årige midtbaneanker som netop er vendt tilbage fra en korsbåndsskade, er nærmest utilgiveligt. Ingen kunne forudsige at Zeca kun ville holde et par måneder inden endnu en knæskade, men de fleste har vel frygtet det.

    Zeca alene ville ikke ændre på resultatet mod Manchester City. Men uden Zeca (og Falk) er FCK i en rædderlig forfatning uden styring på midtbanen. Det bliver et slagtehus på onsdag.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    At undlade at hente en back-up til det 34-årige midtbaneanker som netop er vendt tilbage fra en korsbåndsskade, er nærmest utilgiveligt. Ingen kunne forudsige at Zeca kun ville holde et par måneder inden endnu en knæskade, men de fleste har vel frygtet det.

    Zeca alene ville ikke ændre på resultatet mod Manchester City. Men uden Zeca (og Falk) er FCK i en rædderlig forfatning uden styring på midtbanen. Det bliver et slagtehus på onsdag.
    Stryg "nærmest"!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Grabara
    Ankersen-Vavro-David-VK
    Stamenic-Lerager
    Roony-Haraldsson-Mukairu
    Babacar eller Karamoko

    Vi skal spare spillere og vi taber lige meget hvad. Ankersen har rutinen, Diks har været elendig længe. Roony skal også snart have spilletid og Claesson og Daramy kan sagtens få en pause sammen med Corner. Det er faktisk fint nok med mig hvis Babacar starter inde…. Ren lotto, så kan han måske scorer til 1-6 og så sælges :)

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    At undlade at hente en back-up til det 34-årige midtbaneanker som netop er vendt tilbage fra en korsbåndsskade, er nærmest utilgiveligt. Ingen kunne forudsige at Zeca kun ville holde et par måneder inden endnu en knæskade, men de fleste har vel frygtet det.

    Zeca alene ville ikke ændre på resultatet mod Manchester City. Men uden Zeca (og Falk) er FCK i en rædderlig forfatning uden styring på midtbanen. Det bliver et slagtehus på onsdag.
    Er nærmest ligeglad med onsdag. Det er FCN, BØF, FCM og Randers der gælder.
    Timingen er så dårlig som det overhovedet kan være....

    Mon ikke City sparer en del spillere fra deres ideal opstilling i morgen? Man har lov at håbe...

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    480

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af angatyr Se meddelelser
    I forhold til at spare, handler det nok mest om at en kamp som den her er et karrierehøjdepunkt for spillerne. Måske endda en vigtig årsag til at de har valgt FCK fremfor andre klubber. Derfor tror jeg ikke der vil blive sparet nogle af de stærkeste spillere, hvis de er helt fit. Ikke fordi kampens resultat er vigtigt for FCK, men fordi kampen er vigtig for spillerne.

    hvad er planen og mødestedet?
    fckjoe
    "FCK London! The support from abroad. Byenshold is followed from another capital."
    fcklondon.blogspot.com
    fckjoe

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    [...]hvoraf fire er målmænd[...]
    Hvad fanden er dog ideen med det? Giv dog et par af stortalenterne fra U19 en på opleveren i stedet. Selv om sandsynligheden er lille, kunne vi faktisk godt komme til at få brug for en Sahsah til kanten eller en Clem eller Højlund til midtbanen undervejs i kampen. Vi får helt sikkert ikke brug for Johnson eller Dithmer...

    Nå, jeg håber, vi prøver at spille bold mod et formentlig reservespækket Manchester-hold og stiller op med boldspillere på begge kanter frem for 17 centrale midtbanespillere. Vi taber uanset hvad. Men det bliver utvivlsomt, som Ace har foreslået ovenfor.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Måske er det bedre for de unge, at de i stedet spiller med i Youth League, hvor de også spiller mod Manchester City i morgen.. Bare med et langt bedre udgangspunkt end de voksne, efter to sejre over hhv. Dortmund og Sevilla. Det er jo ikke urealistisk, at de er de eneste i FCK, der spiller europæisk til foråret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Måske er det bedre for de unge, at de i stedet spiller med i Youth League, hvor de også spiller mod Manchester City i morgen.. Bare med et langt bedre udgangspunkt end de voksne, efter to sejre over hhv. Dortmund og Sevilla. Det er jo ikke urealistisk, at de er de eneste i FCK, der spiller europæisk til foråret.
    Præcis.
    Ligesom det måske ikke er den fedeste "en på opleveren" at få spilletid i en kamp, hvor man med en vis sandsynlighed køres ud på røv og albuer med en ordentlig sæk.

    Det er forøvrigt nok også grunden til, at vi næppe sparer det store i morgen. Vi skal helst ikke ud og tabe med 6,7,8 mål, hvis vi kan undgå det.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Spørgsmålet er vel også efterhånden, hvem vi kan spare vores skadessituation taget i betragtning.
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Præcis.
    Ligesom det måske ikke er den fedeste "en på opleveren" at få spilletid i en kamp, hvor man med en vis sandsynlighed køres ud på røv og albuer med en ordentlig sæk.

    Det er forøvrigt nok også grunden til, at vi næppe sparer det store i morgen. Vi skal helst ikke ud og tabe med 6,7,8 mål, hvis vi kan undgå det.
    Jeg tror "desværre" du har ret i at vi næppe spare "profilerne" i morgen. Det er bare en mavefornemmelse jeg har.

    Men logisk giver det bare ikke meget mening i min bog. Vi står over for en ultra kritisk kamp mod FCN på Lørdag som burde være 100 % første prioritet ergo vi skal stille med så mange friske spillere som muligt. Vi kommer til at løbe forgæves efter bolden 80 % af tiden mod Man. City. Det må alt andet end lige suge kræfter.

    Så en Bøn til Neestrup. Spar nu Daramy, Corner, Cleasson. Ja det sur røv de går glip af så stor en kamp, men det kan spillerne takke sig selv for ved at performe så elendigt i Suppen.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg tror "desværre" du har ret i at vi næppe spare "profilerne" i morgen. Det er bare en mavefornemmelse jeg har.

    Men logisk giver det bare ikke meget mening i min bog. Vi står over for en ultra kritisk kamp mod FCN på Lørdag som burde være 100 % første prioritet ergo vi skal stille med så mange friske spillere som muligt. Vi kommer til at løbe forgæves efter bolden 80 % af tiden mod Man. City. Det må alt andet end lige suge kræfter.

    Så en Bøn til Neestrup. Spar nu Daramy, Corner, Cleasson. Ja det sur røv de går glip af så stor en kamp, men det kan spillerne takke sig selv for ved at performe så elendigt i Suppen.
    Du har naturligvis ret, men FCK spiller 6 CL kampe og det er 6 år siden vi gjorde det sidst, så man kan jo ikke fortænke profilerne i at de også gerne vil have denne oplevelse med og ikke kun få kampe i Viborg :)

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Præcis.
    Ligesom det måske ikke er den fedeste "en på opleveren" at få spilletid i en kamp, hvor man med en vis sandsynlighed køres ud på røv og albuer med en ordentlig sæk.

    Det er forøvrigt nok også grunden til, at vi næppe sparer det store i morgen. Vi skal helst ikke ud og tabe med 6,7,8 mål, hvis vi kan undgå det.
    Jeg taler ikke for at spare nogen. Jeg snakker om at udtage et par ekstra markspillere i stedet for 4 målmænd, hvilket ikke giver nogen mening, uanset hvordan man vender og drejer det.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg taler ikke for at spare nogen. Jeg snakker om at udtage et par ekstra markspillere i stedet for 4 målmænd, hvilket ikke giver nogen mening, uanset hvordan man vender og drejer det.
    Og hvis de ekstra markspillere fra U19 holdet bliver udtaget til A-truppen, må de ikke samtidigt bruges i U19 kampen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Du har naturligvis ret, men FCK spiller 6 CL kampe og det er 6 år siden vi gjorde det sidst, så man kan jo ikke fortænke profilerne i at de også gerne vil have denne oplevelse med og ikke kun få kampe i Viborg :)
    Absolut. Det er jo et kæmpe udstillings vindue for de spillere som får chancen, Især, hvis de performer godt så kan det jo være en affyringsrampe til den helt store drøm i udlandet.

    Personligt syntes jeg bare at vi som Klub burde sætte foden ned kontra den absurde situationen vi har bragt os selv i når det kommer til Superliga tabellen.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)


Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 02.12.16, 11:02
  5. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 08.11.16, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •