Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
100. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Man. City vinder med 4+ mål

    74 74.00%
  • Man. City vinder med max. 3 mål

    13 13.00%
  • Uafgjort

    4 4.00%
  • FCK vinder

    9 9.00%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 82

Emner: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg taler ikke for at spare nogen. Jeg snakker om at udtage et par ekstra markspillere i stedet for 4 målmænd, hvilket ikke giver nogen mening, uanset hvordan man vender og drejer det.
    Det med evt. at spare var en henvisning til andre, som vist nærmest mener, at vi skal stille med rent b-hold.

    Mht de 4 målmænd så må det vel bare være for at fylde bænken. Jeg kender ikke reglerne mht at bruge de unge i både Youth og rigtig CL samme dag. Hvis man ikke må det (det skriver Kiwi vist), så synes jeg det giver mere mening, at de unge spiller og matches godt i Youth league end de sidder på bænken i senior CL.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af fckjoe Se meddelelser
    hvad er planen og mødestedet?
    Går ud fra, at du selv har set, men her:

    https://www.facebook.com/108186975887567
    /posts/pfbid0eQGQsf46kNAe62uYfNe2RaxZ UpD7Pq1hviWdZymReSY34QGiHTSRLp svYChxL2b9l/?app=fbl

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Spændende hvad vi gør rent defensivt i morgen.

    Stå højt? Én lang bold og Haaland er hurtigere end alle vores spillere. Måske endda med bold.

    Stå lavt? Haaland tager opmærksomhed fra CB'er og 6'er og giver plads til KDB, Foden og alle de andre, som kan skyde udefra, lave indlæg etc., hvor Haaland igen står klar.

    Det bliver ren massakre, hvis de bringer A-holdet.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Odds 1.04 på City sejr i aften. Det må vel uden sammenligning være den kamp nogensinde hvor vi har været størst underdogs....?

    Tror ikke vi kommer over midten ret mange gange - Og alt under 5-0 må vel næsten betegnes som en succes....


  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Vi skal slet ikke vurdere kampen på resultatet, vi skal vudere spillet. Vi kan sagtens spille fint og tabe med 2,3,4,5,6 mål :)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Håber vi give det et skud her til aften, vi har intet at tabe :)

    Så gerne vi stiller op således:

    https://www.buildlineup.com/shared/6...c8957718351277



  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Man City starter tilsyneladende ikke med Haaland. Det er nok meget godt...

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    226

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Odds 1.04 på City sejr i aften. Det må vel uden sammenligning være den kamp nogensinde hvor vi har været størst underdogs....?

    Tror ikke vi kommer over midten ret mange gange - Og alt under 5-0 må vel næsten betegnes som en succes....

    Har lige tjekket hos Nordicbet og her giver FCK 70 (halvfjerds) gange pengene. Det må også være ny rekord. :-)
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Man City starter tilsyneladende ikke med Haaland. Det er nok meget godt...
    Det gør de så alligevel, hvis man skal tro deres eget website:

    CITY XI: Ederson, Cancelo, Dias, Laporte, Gomez, Gundogan, Bernardo, Grealish, Mahrez, Alvarez, Haaland

    Men Foden og De Bruyne er til gengæld sparet. Det skal vi nok heller ikke være så kede af.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    er der et odds på om vi overhovedet får et skud på mål :)

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    90 min uden et gult kort!!!

  17. #42
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Dumt og helt unødvendigt straffespark. Det bliver det jo ikke lettere af.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  18. #43
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Dumt og helt unødvendigt straffespark. Det bliver det jo ikke lettere af.
    Helt enig. Håber og tror på at det nu kan slås fast at Stamenic bare ikke er god nok til det her FCK-hold. Ung og uerfaren, men har ingen ro på bolden og er fejlplaceret konstant. At vi ikke har købt en afløser for Zeca er selvfølgelig ikke hans skyld - dog kan jeg slet slet ikke se det fremtidslys i Stamenic som flere herinde har beskrevet.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Det gik jo mere eller mindre som ventet. Vi var chanceløse og blev kørt over af et hold, der snildt kunne have skruet op for tempoet, hvis behovet opstod. Det er der ikke så meget at sige til, med tanke på holdets forfatning og form og vi skal være glade for ikke at tabe større.

    Vi havde næsten ingen muligheder, men de opstod til trods. Mukairu brændte vores største chance og det var endda en meget stor en af slagsen, men han viste også hvorfor han ikke er i betragtning til startopstillingen. Efterfølgende havde vi også en fin chance på et hjørnespark. Ellers bød kampen ikke på så mange højdepunkter fra os (det skulle da lige være da Khocholava frarøvede Haaland et hattrick). Vi startede i en 433, hvilket nok var en kende naivt, da vi ikke var i nærheden af at kunne presse City og da midtbanen også stod kompakt, efterlod vi plads på kanterne og selvom vores kantspillere skulle dække hullerne, kom de tit til at halte efter og backerne var ofte ladt lidt i stikken. I anden halvleg gik vi over til at spille mere kompakt i defensiven med en ekstra mand, mens vores midtbane umiddelbart mistede en del struktur (om det gjorde noget tror jeg ikke). Når det er sagt, er det svært at forestille sig, at det kunne være meget anderledes uanset vores opstilling. Vi kom for at tabe, så det er svært at klandre enkelte spillere, selvom jeg gerne havde set, at vi på enkelte pladser havde brugt nogle spillere med mere perspektiv fremfor at starte med Karamoko, blive ved med at bruge Johannesson på kanten, indskifte Ankersen, bruge Sørensen på venstrekanten og rykke Mukairu på højre.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Helt enig. Håber og tror på at det nu kan slås fast at Stamenic bare ikke er god nok til det her FCK-hold. Ung og uerfaren, men har ingen ro på bolden og er fejlplaceret konstant. At vi ikke har købt en afløser for Zeca er selvfølgelig ikke hans skyld - dog kan jeg slet slet ikke se det fremtidslys i Stamenic som flere herinde har beskrevet.
    Han var god hjemme mod Sevilla, men ellers har det virkelig set sløjt ud på det seneste. Og i dag var virkelig skidt. Jeg håber at han får en pause fra start 11 nu, det trænger han til. Hakon var eneste lyspunkt i dag, han ligner en der er på vej tilbage efter et lille formdyk. Håber han spiller den ene 8’er på lørdag.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 02.12.16, 11:02
  5. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 08.11.16, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •