Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
100. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Man. City vinder med 4+ mål

    74 74.00%
  • Man. City vinder med max. 3 mål

    13 13.00%
  • Uafgjort

    4 4.00%
  • FCK vinder

    9 9.00%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 82

Emner: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    90 min uden et gult kort!!!
    Stamenic fik gult for straffet, hvilket var helt på sin plads, med tanke på hvor hjernedødt dumt lavet det var.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Forventeligt nederlag. Men lidt skuffende, at vi ikke kæmper mere. Vinder ingen andenbolde, vi laver ikke frispark, vi bliver bare kørt rundt i managen.
    Men som skrevet - selvfølgelig skulle denne kamp tabes. Det var blot tydeligt, at planen ikke var at prøve noget, men at fokusere på næste kamp.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Det er egentlig meget sjovt med vores hold. Vi skulle have vildskab, men vi har ikke en eneste som udstråler det. 11 tamme kaniner, det er ikke overraskende eller skidt at vi taber, men kunne godt savne mere energi.

    Til hjemmekampen, så håber jeg vi stiller op med 4-4-2. Forsvaret og midtbanen må gerne stå dybt, men så skal Corner og Daramy ligger helt fremme og slet ikke arbejde defensivt. Hver gang vi er i nærheden af bolden, så skal den sendes langt, hvor Corner skal forlænge og Daramy læbe dybt…. Så får vi 15-20 clearinger med potientiale for en kontra og bliver spillet ud resten af tiden.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er egentlig meget sjovt med vores hold. Vi skulle have vildskab, men vi har ikke en eneste som udstråler det. 11 tamme kaniner, det er ikke overraskende eller skidt at vi taber, men kunne godt savne mere energi.

    Til hjemmekampen, så håber jeg vi stiller op med 4-4-2. Forsvaret og midtbanen må gerne stå dybt, men så skal Corner og Daramy ligger helt fremme og slet ikke arbejde defensivt. Hver gang vi er i nærheden af bolden, så skal den sendes langt, hvor Corner skal forlænge og Daramy læbe dybt…. Så får vi 15-20 clearinger med potientiale for en kontra og bliver spillet ud resten af tiden.
    Vi var der slet ikke i dag. Der er sgu mange måder at tabe fodboldkampe på, men jeg synes ikke rigtig vi kan være indsatsen i dag bekendt. Og det handler ikke om resultatet, som er fuldstændig som forventet. Det lignede at kampen bare skulle overstås, så vi kan komme hjem og forberede os til på lørdag.

    Mht opstillingen.. Gud forbyde at vi ryger over i en 4-4-2 igen.. Bare se hvordan Simeone og Atletico formøbler et vanvittigt budget og spillermateriale. Tiden er løbet fra den klassiske 4-4-2, så medmindre der er tale om Guardiolas version, som mere minder om en 4-2-4 eller tysker-versionen med en diamant uden kanter, så bliver det et pænt nej tak herfra. Måske du også bare mener til denne ene kamp mod City, men der kan vi vel lige så godt gå all in på bussen, og praktisere en 5-4-1.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi var der slet ikke i dag. Der er sgu mange måder at tabe fodboldkampe på, men jeg synes ikke rigtig vi kan være indsatsen i dag bekendt. Og det handler ikke om resultatet, som er fuldstændig som forventet. Det lignede at kampen bare skulle overstås, så vi kan komme hjem og forberede os til på lørdag.

    Mht opstillingen.. Gud forbyde at vi ryger over i en 4-4-2 igen.. Bare se hvordan Simeone og Atletico formøbler et vanvittigt budget og spillermateriale. Tiden er løbet fra den klassiske 4-4-2, så medmindre der er tale om Guardiolas version, som mere minder om en 4-2-4 eller tysker-versionen med en diamant uden kanter, så bliver det et pænt nej tak herfra. Måske du også bare mener til denne ene kamp mod City, men der kan vi vel lige så godt gå all in på bussen, og praktisere en 5-4-1.
    Helt enig. Det var da et eller andet sted totalt patetisk. Skyd dog nu bare brystet en smule frem. I det mindste i starten.

    Pfff. Forkert valg af away.

    Zan

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi var der slet ikke i dag. Der er sgu mange måder at tabe fodboldkampe på, men jeg synes ikke rigtig vi kan være indsatsen i dag bekendt. Og det handler ikke om resultatet, som er fuldstændig som forventet. Det lignede at kampen bare skulle overstås, så vi kan komme hjem og forberede os til på lørdag.

    Mht opstillingen.. Gud forbyde at vi ryger over i en 4-4-2 igen.. Bare se hvordan Simeone og Atletico formøbler et vanvittigt budget og spillermateriale. Tiden er løbet fra den klassiske 4-4-2, så medmindre der er tale om Guardiolas version, som mere minder om en 4-2-4 eller tysker-versionen med en diamant uden kanter, så bliver det et pænt nej tak herfra. Måske du også bare mener til denne ene kamp mod City, men der kan vi vel lige så godt gå all in på bussen, og praktisere en 5-4-1.
    Fuldstændig enig.

    INGEN forventet at vi ville vinde kampen, men jeg syntes nu godt man kunne kræve lidt mere vildskab og mandshjerte i taklingerne. Alt for meget respekt. De kunne jo ligeså godt stå klar med autograf bogen midt under kampen, så benovede virkede vi.

    Men OKAY, det kan jo være spillerne gemmer energien frem mod Lørdag :)

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Helt enig. Håber og tror på at det nu kan slås fast at Stamenic bare ikke er god nok til det her FCK-hold. Ung og uerfaren, men har ingen ro på bolden og er fejlplaceret konstant. At vi ikke har købt en afløser for Zeca er selvfølgelig ikke hans skyld - dog kan jeg slet slet ikke se det fremtidslys i Stamenic som flere herinde har beskrevet.
    Jeg kan nu godt se nogle muligheder i ham, men han burde have været lejet ud i et år mere og gerne til en superliga-klub. De ting han mangler kommer med udvikling via kampe og FCK er bare ikke et sted hvor vi kan give så ukomplet en spiller særlig meget spilletid.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,854

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Jeg kan nu godt se nogle muligheder i ham, men han burde have været lejet ud i et år mere og gerne til en superliga-klub. De ting han mangler kommer med udvikling via kampe og FCK er bare ikke et sted hvor vi kan give så ukomplet en spiller særlig meget spilletid.
    Det kan vi da tydeligvis lige for tiden, hvor han er startet inde fire kampe i træk og med stor sandsynlighed gør det for femte gang på lørdag, hvis ikke Falk er blevet klar i mellemtiden.
    Mvh.
    Dane

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det kan vi da tydeligvis lige for tiden, hvor han er startet inde fire kampe i træk og med stor sandsynlighed gør det for femte gang på lørdag, hvis ikke Falk er blevet klar i mellemtiden.
    Det er jo så i den grad af nød. Selv uden Zecas skade var det lidt af en undladelsessynd fra PC's side, at der ikke blev hentet en Xeka-agtig etableret afløser til 6'er-pladsen.

    Men Stamenic er ung, så han kan sagtens nå at blive en klassespiller. Delaney lignede jo fx fodboldens svar på et sæt kopi-joggingtøj fra Bilka i Stamenics alder.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #55
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi var der slet ikke i dag. Der er sgu mange måder at tabe fodboldkampe på, men jeg synes ikke rigtig vi kan være indsatsen i dag bekendt. Og det handler ikke om resultatet, som er fuldstændig som forventet. Det lignede at kampen bare skulle overstås, så vi kan komme hjem og forberede os til på lørdag.

    Mht opstillingen.. Gud forbyde at vi ryger over i en 4-4-2 igen.. Bare se hvordan Simeone og Atletico formøbler et vanvittigt budget og spillermateriale. Tiden er løbet fra den klassiske 4-4-2, så medmindre der er tale om Guardiolas version, som mere minder om en 4-2-4 eller tysker-versionen med en diamant uden kanter, så bliver det et pænt nej tak herfra. Måske du også bare mener til denne ene kamp mod City, men der kan vi vel lige så godt gå all in på bussen, og praktisere en 5-4-1.
    Der er en ting der undrer mig. Hvornår har et hold nogensinde lidt et ærefuldt 5-0 nederlag? Det virker som om, både efter denne kamp og efter dortmundkampen at nogen forventer de kan se fck tabe stort og samtidigt tænke at vi prøvede da. Det synes jeg faktisk vi gjorde i dortmund, det holdt bare kun 30 min. I går var vi chanceløse.
    Sidst redigeret af djurlander : 06.10.22 kl. 07:08

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Vi var der slet ikke i dag. Der er sgu mange måder at tabe fodboldkampe på, men jeg synes ikke rigtig vi kan være indsatsen i dag bekendt. Og det handler ikke om resultatet, som er fuldstændig som forventet. Det lignede at kampen bare skulle overstås, så vi kan komme hjem og forberede os til på lørdag.

    Mht opstillingen.. Gud forbyde at vi ryger over i en 4-4-2 igen.. Bare se hvordan Simeone og Atletico formøbler et vanvittigt budget og spillermateriale. Tiden er løbet fra den klassiske 4-4-2, så medmindre der er tale om Guardiolas version, som mere minder om en 4-2-4 eller tysker-versionen med en diamant uden kanter, så bliver det et pænt nej tak herfra. Måske du også bare mener til denne ene kamp mod City, men der kan vi vel lige så godt gå all in på bussen, og praktisere en 5-4-1.
    Jeg mente bestemt kun imod Man C kampen. Opstillingen er som sådan lige meget, vi skal bare lade 2 (eller 3) stå helt fremme. Når vi står med alle 10 lige foran eget felt, så har vi ikke en chance for at nå frem. Det er klart at så giver man Man C mere plads og det udnytter de jo nok, men hvis de stadig smider alle folk frem, ja så risikere de jo netop kontrakniven. Man skal altså stole på at de bagerste 7/8 stykker kan forsvare feltet og sparke en bold 30-40 meter… det burde de kunne

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #57
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Jeg havde nok forventet et nederlag med fem eller flere, så resultatet kom ikke bag på mig. Til gengæld var jeg noget overrasket over, hvor meget Man City kunne, og hvor lidt vi kunne. Niveauforskellen var jo helt vild. Jeg mener, at det er hovedløst at vurdere holdet og enkeltspillere på baggrund af kampen. City var jo fremragende, og vores manglende evne til noget som helst (bortset fra Kamil) tilskriver jeg Citys vanvittige niveau. Havde Ståle klaret sig bedre mod samme City-hold og med samme FC-hold? Jeg tvivler, selvom nogle herinde helt givet vil være uenige.

    Ret tidligt i kampen tænkte jeg, at de fleste af vores spillere nok helst så kampen fløjtet af. Vi kunne absolut intet stille op. Jeg følte mig ydmyget på deres vegne. Tak til drengene på tribunen. Flot indsats. Trods alt.

    Siden engang før Corona har jeg generelt set bold på tv uden kommentatorlyd. Det begyndte tilfældigt en dag min hustru spurgte, om ikke jeg i en pause kunne skrue ned for reklamerne. Jeg glemte at tænde lyden, da 2. halvleg gik i gang og nød virkelig at slippe for Sæbye, Graulund, Tøfting og hvem der nu speakede den gang. I går havde jeg så lyd på for første gang længe og faldt ud af sofaen, da Niels Christian Frederiksen var skuffet over, at vi ikke kunne mere. Han sagde noget i retning af, at CHL er verdens stærkeste turnering med verdens 32 bedste hold, men at man ikke kunne se, at vi er blandt de 32 bedste hold i verden. Manden har tydeligvis ikke set fodbold i 2022. City er vel verdens pt bedste hold, og vi kan dårligt klare os i Superligaen. Jeg havde ellers et ok indtryk af NCF efter en eller anden slutrunde, hvor han klogede sig på DR, men niveauet er dæleme lavt.

    Jeg bemærkede i øvrigt, at Guardiola i nedtaktsinterviewet var utroligt glad og tilfreds med sit holds indsats. Nærmest euforisk. Han var også meget høflig og respektfuld i forhold til os. Han lød nærmest som om, at Citys magtdemonstration alene skyldtes egne evner og ikke vores manglende. Graelish lyder nærmest på samme måde. Lad dem endelig blive i den tro.

    Nå, videre.


  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Sagde de noget på TV om hvorfor Corner var ude?

    Og nu hvor vi er ved skaderne; ved man noget om Falk?

    Zan

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Inden kampen snakkede vi meget om at vi skulle undgå at tabe med et tocifret antal mål. Både samlet og i den enkelte kamp. Fordi vi er i den tilstand, vi nu engang er i. Holdet mangler sit hjerte og lunger i form af Zeca og Falk, ligesom en nøglespiller (når han er i form) som Boile heller ikke var til rådighed. Plus vi skulle spare spillere til kampen mod FCN på lørdag, som er vigtigere end en udekamp mod verdens bedste hold. Så med det in mente er det fint, at vi "kun" tabte med 5, selv om 2-3 af målene nok kunne og burde være undgået.

    Vi tabte ikke med usete cifre. Manchester City har tidligere scoret 5+ mål i en enkelt kamp de seneste år mod hold som Atalanta, Brugge, Sporting, RB Leipzig, og senest Manchester United. Hold, som vi også ville have det svært imod, selv når alle spillere er klar, og træneren har fået mere end 5 træninger med den samlede trup. Så at vi, i den ramponerede tilstand, vi befinder os i, stadig undgår en historisk ydmygelse, det skal vi være glade for. Også selv om det også skyldtes, at man slap speederen i 2. halvleg ved at pille Haaland ud og ved at undlade at smide Kevin de Bruyne og Phil Foden ind.

    Men en god forventningsafstemning, det fjerner altså de værste frustrationer dagen derpå.

    Det, som måske er det allermest ærgerlige ved kampen, er at Mukairu ikke fik prikket den bold ind efter en god omstilling, eller at Valdemar Lund ikke fik headet bolden ind ved hjørnesparket. Det havde stillet os lidt bedre ift. den interne konkurrence med Sevilla i kampen om at gå videre. Nu skal vi enten tabe med to mål færre på tirsdag mod City end Sevilla gør mod Dortmund, eller vi skal score min. 1 mål mere end Sevilla og "kun" tabe med 1 mål færre end spanierne, for at vi står bedst rustet inden det indbyrdes opgør sidst på måneden.

    Det er så vores held, at i næste uge, der kommer City nok til at spare spillere igen, fordi de skal have fokus på en udekamp i weekenden mod Liverpool, mens Dortmund netop vil have overstået "Der Klassiker" mod Bayern München, og kan fokusere på at smadre Sevilla på hjemmebane, og nærmest sikre sig det videre avancement der. Så vi står med bedre kort på hånden ift. at skabe et bedre resultat end spanierne i næste uge. Det eneste wild card er hvilken effekt, trænerskiftet i Sevilla kommer til at få, nu hvor Lopetegui er fyret, og er erstattet af Jorge Sampaoli.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    235

    Re: Optakts- og kamptråd: Manchester City vs. F.C. København (05/10-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er jo så i den grad af nød. Selv uden Zecas skade var det lidt af en undladelsessynd fra PC's side, at der ikke blev hentet en Xeka-agtig etableret afløser til 6'er-pladsen.

    Men Stamenic er ung, så han kan sagtens nå at blive en klassespiller. Delaney lignede jo fx fodboldens svar på et sæt kopi-joggingtøj fra Bilka i Stamenics alder.
    Jeg synes Stamenic gør det rigtig godt og der er en grund til, at han har slået Lerager af både under JT og Neestrup. Det er bla fordi han kan mere med fødderne og er hurtigere, og det gør altså at der kommer mere bold ind i midten, og det har vi brug for. Han er bedst som 8'er og det er vel mere af nød, han blir brugt som 6'er. Han har et kæmpe potentiale og jeg synes han minder lidt om Løns. Bevares han laver fejl, og han blir outsmarted på straffet, men han er en fed type.
    Ku vi i øvrigt ikke bruge Boile som 6'er, når han blir klar? Sådan AC-style..
    Sidst redigeret af hilarius : 06.10.22 kl. 12:37
    h

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 93
    Sidste Meddelelse: 04.10.22, 10:23
  2. Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 26.07.22, 08:31
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 02.12.16, 11:02
  5. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 08.11.16, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •